Cartman Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 101000Km se 0'15mm od 0'5mm mesa, vse bp. Originalne ploscice so OK, prezivijo cca 12000Km.
Coban Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 101000Km se 0'15mm od 0'5mm mesa, vse bp. Originalne ploscice so OK, prezivijo cca 12000Km. Ploščice je treba menjat,ko imajo manj kot 2mm mesa in to zaradi pregrevanja, če je debelina mesa manjša od 2mm postoji velika možnost, da odstopijo kar pri veliki hitrosti nebi bilo prijetno zavirat z železom na železo adijo disk ! ! ! ! Sebe imam preveč rad, da bi reskiral se vozit z manj kot 2mm mesa na ploščici.
Cartman Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 Ploščice je treba menjat,ko imajo manj kot 2mm mesa in to zaradi pregrevanja, če je debelina mesa manjša od 2mm postoji velika možnost, da odstopijo kar pri veliki hitrosti nebi bilo prijetno zavirat z železom na železo adijo disk ! ! ! ! Sebe imam preveč rad, da bi reskiral se vozit z manj kot 2mm mesa na ploščici. 0,15m je se mesa na disku. po 101 000Km. ploscice letijo dol tam nekje kot pravis. Morda se kako desetinko prej.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 Ploščice je treba menjat,ko imajo manj kot 2mm mesa in to zaradi pregrevanja, če je debelina mesa manjša od 2mm postoji velika možnost, da odstopijo kar pri veliki hitrosti nebi bilo prijetno zavirat z železom na železo adijo disk ! ! ! ! Sebe imam preveč rad, da bi reskiral se vozit z manj kot 2mm mesa na ploščici. NI ravno panike, smo ploščice na dirkališčih večinoma ponucali precej na knap do konca, pa ni nikoli nič odstopilo. In če drži na pisti, kjer so diski plavi, ko prideš dol, tud na cesti ne bi smelo bit problema. hajoktejn 1
Coban Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 (popravljeno) NI ravno panike, smo ploščice na dirkališčih večinoma ponucali precej na knap do konca, pa ni nikoli nič odstopilo. In če drži na pisti, kjer so diski plavi, ko prideš dol, tud na cesti ne bi smelo bit problema. Jaz sem napisal kaj priporoča proizvajalec, zaradi mene pa lahko žlajžaš tudi z železom saj boš sam plačal z bučo ali pa z gnarjem ! Ne me imet za butca hotel sem samo reči,da če že "sami" - hobi mehaniki šraufate,da se vsaj malo ravnate po priporočilihn-navodilih proizvajalca ali pa vsaj po nasvetu dobrega mehanika vsaj pri zavorah in nemisli,da je merodajna za poznavanje zavor samo vožnji po pisti ! ! Popravljeno Julij 21, 2013. Popravil Coban
danci1973 Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 NI ravno panike, smo ploščice na dirkališčih večinoma ponucali precej na knap do konca, pa ni nikoli nič odstopilo. In če drži na pisti, kjer so diski plavi, ko prideš dol, tud na cesti ne bi smelo bit problema. Jaz pa sem že na lastne oči videl, kako so na dirkališču odstopile ploščice... Pa ne tako dolgo nazaj je nekdo objavil fotke, kako so ploščice odstopile na potovalnem motorju. In enkrat sem na 'Mickey Mouse' pisti N. Marof ostal brez prednje bremze (sicer zaradi druge neumnosti) in mi ni bilo prav nič hecno. D.
nekdo Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 (popravljeno) celo znanost delate iz ploščic.... ko so zareze (= indikatorji obrabe) komaj še vidne jih zamenjaš, problem rešen.... če pa ni zarez (ponavadi na ploščicah zadnje zavore) je pa po priporočilih mojega proizvajalca minimum 1,5 milimetra Popravljeno Julij 24, 2013. Popravil nekdo
Coo Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Živjo! Nisem prebral in prebrskal celega foruma, tako da bom kar tu vprašal. Če je kje že kaj o tem, se opravičujem. Torej ko se menja zavorne ploščice te zahtevajo nekaj časa da se uležejo po disku. Po koliko kilometrih se navadno uležejo? Koliko se pri tem "uležavanju" segreva disk? Meni se med normalno vožnjo (brez klancev navzdol in pretiranega zaviranja) zadnji disk segreje toliko da se ga z golo roko ne da prijeti. Sprednji disk je samo topel. Naj povem da imajo nove ploščice za sabo že kakih 1600 km. Je to normalno ali ne (segrevanje namreč)? Sem pa tudi dokaj nov v moto-vodah tko da me ne kregat, če sprašujem kaškšne splošno znane stvari
Borutt Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Vprašanje. Je motor nov ali rabljen z veliko kilometri ? Ploščice premikamo h kolutu in s tem ustvarimo trenje (zaviranje) s pritiskom na zavoro. Ko prenehamo zavirati, ni nobenega sistema, kateri bi ločil ploščice od koluta in s tem preprečil trenje. Torej se ploščice same po sebi nekoliko odmaknejo. To umikanje je zelo majhno oziroma ga sploh ni in ploščica nekoliko drsa po kolutu, če so vodila čeljusti in ploščic umazana in rjasta. V tem primeru se ploščice ne odmaknejo in ustvarjajo trenje, zaradi česar prihaja do segrevanja koluta. Če je tako, bo potrebno mazanje ali obisk servisa. Lahko pa ne gre za napako, temveč samo preveč stiskaš zadnjo zavoro. Pomisli, kaj se dogaja med vožnjo in kako voziš, pa ti bo lahko kdo svetoval.
Coo Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Motor je l. 2006, ima 34.000 km. Saj bi ga peljal do lokalnega mehanika na pregled, pa mi je ušel na morje. Raje vprašam tu na forumu kaj pa kako, kot pa da se vozim in skurim ploščice prej kot je treba...
Bremzer Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Motor je l. 2006, ima 34.000 km. Saj bi ga peljal do lokalnega mehanika na pregled, pa mi je ušel na morje. Raje vprašam tu na forumu kaj pa kako, kot pa da se vozim in skurim ploščice prej kot je treba... Nove ploščice,če so diski gladki se uležejo takoj in se disk nebi smel greti.Pelji se par Km in bermzaj samo s prednjo zavoro in če ti se zadnji disk greje je z zavoro nekaj narobe ali šteka bat klešč ali klešče ne drsijo v vodilu !
Borutt Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Uležavanje ploščic je prilagajanje njihove oblike kolutu. Ne sme prihajati do segrevanja koluta med vožnjo, samo med zaviranjem se lahko segreva.
Coo Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Ok. Potem bo nekaj narobe z zadnjo zavoro, ker sprednja se med vožnjo ne segreva toliko kot zadnja. Med vožnjo pa tudi nimam občutka da bi vse skozi slonel na pedalki za zadnjo zavoro. Torej počakam mehanika, da se vrne. Hvala za odgovor
BIZIXXX Objavljeno September 16, 2013 Opozori Objavljeno September 16, 2013 Upam da sem zadel pravo temo. Rabim ene 30 cm zavorne cevi (v bistvu rabim ene 15 cm, pa še mal za rezervo) , za povezavo med rezervoarčkom zavornega olja in med glavnim zavornim cilindrom. Ima kdo kaj takega, ali pa me lahko obrne na koga ki ima kaj takega. Notranji fi cevi 8mm, zunanji je 13 mm. Sm bil pri Pritu v Ljubljani, sam ima najmanjši zunanji fi 16, take lih ne bi tlačil gor.
Ktr1sk Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 veliko ste se razpisal pa me vseeno zanima kje se splača kupi ploščice, kje jih kupujete? Čez zimo morem zamenjat in bom prej malo se pozanimal....hvala
sesir Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 veliko ste se razpisal pa me vseeno zanima kje se splača kupi ploščice, kje jih kupujete? Čez zimo morem zamenjat in bom prej malo se pozanimal....hvala jz vedno na original servisu.Le l.95 neke druge a žal.....
ton Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 (popravljeno) mi zlo škripa sprednja bremza. Kot sm že prebral pišete da se pač namaže tm k nalega batek ampak to ste pisali da ko piska med zaviranjem. Meni škripa tudi med pomikanjem motorja ter tudi med vožnjo pri počasni vožnji je slišati. Tudi v tem primeru pomaga mast al bo v čem drugem problem? Mam pa sintarjeve not. Prevoženih majo tm ene 500km edit: ko pa pritisnem zavoro ne piska več Mogoče ti pa zastaja kakšen zavorni batek. V tem primeru je potrebno očistiti zavorne batke in po možnosti zamenjati gumice v ležišču batka. Zavorne batke pa namažeš z ATE mastjo. Popravljeno November 26, 2013. Popravil ton
Bremzer Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 veliko ste se razpisal pa me vseeno zanima kje se splača kupi ploščice, kje jih kupujete? Čez zimo morem zamenjat in bom prej malo se pozanimal....hvala Če imaš rad motor in nočeš menjati v bližnji prihodnosti diskov kupi VEDNO samo ORIGINAL ,če se vseeno odločiš za aftermarket ploščice potem glej,da bodo vsaj bolj mehke kot so originalne sicer boš uničil zavorne diske,ki niso ravno poceni ! ! Ps moj motor stane disk ca 170€ X3 in izračunaj tudi tvoji org. niso dosti cenejši ! sayo in gsxf750 2
Ervin93 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 (popravljeno) Mogoče ti pa zastaja kakšen zavorni batek. V tem primeru je potrebno očistiti zavorne batke in po možnosti zamenjati gumice v ležišču batka. Zavorne batke pa namažeš z ATE mastjo. so mi namazal ze dolg nazaj pa je zvok zginu. Ampak tega motorja itak nimam več Popravljeno November 26, 2013. Popravil Ervin93
Frips Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 (popravljeno) veliko ste se razpisal pa me vseeno zanima kje se splača kupi ploščice, kje jih kupujete? Čez zimo morem zamenjat in bom prej malo se pozanimal....hvala Za XJ600 original ne more bit večkot enih 100€ za oba diska. Drugače sem pa jst za svojo jamahovzel Carbone Lorraine SBK5 pri Pilkotu v Drešnji vasi. Zadovoljen. Popravljeno November 27, 2013. Popravil Frips
matija1234 Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 (popravljeno) zase sem kupil ploscice TRW-Lucas v eurotonu, cena 26€ vzel sem pa tiste s sintrano kovino MCB-SV. obcutek na bremzanju je veliko boljsi kot prej in priporocam te ploscice. http://www.trwmoto.com/disc-brake-pads tm na desni strani poisces svoj motor in pogledas kere ploscice so primerne za tvoj motor klikns na info in pogledas kaksne rabs za svoje potrebe (ampak za na cesto pride v postev samo road use) ko najds oznako svojih ploscic pa poklics kjerkoli bi kupoval. js sm kupu v eurotonu ker sm jih tm dubu najcenej ne delam neke reklame za njih. LP Popravljeno November 27, 2013. Popravil matija1234 Ktr1sk 1
Ktr1sk Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 (popravljeno) torej TRW naj bi bile dobre? kaj se najbolj splača..ker sem že pisal emaile določenim trgovinam in dobil odgovore: spredaj: TRW 29,95 2x zadaj : TRW 25,15 1x to so ploščice proizvajalca Lucas-TRW,lahko pa tudi dobite EBC.made in USA Zavorne ploščice za Yamaho: --->Spredaj - FA179 (organske) 23,99 eur (par) NA ZALOGI Proizvajalec EBC - FA179HH (sintane) 33,99 eur (par) CCA 1 TEDEN Proizvajalec EBC --->Zadaj - FA104 (organske) 22,99 eur (par) CCA 1 TEDEN Proizvajalec EBC - MCB541 (ORGANSKE) 27,80 eur (par) NA ZALOGI Proizvajalec LUCAS Yamaha XY600N l.1997 prednje Carbone Lorraine 32,30€ x 2 kom (2 diska spredaj) zadnje Carbone Lorraine 30,50€ x 1 kom prednje Nissin (prva vgradnja) 37,80€ x 2 kom (2 diska spredaj) zadnje Nissin (prva vgradnja) 37,30€ x 1 kom kaj pa na originalnih piše samo Yamaha ali piše kakšna znamka (nisem jih še šraufal dol) Popravljeno November 27, 2013. Popravil Ktr1sk
macak333 Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 torej TRW naj bi bile dobre? kaj se najbolj splača..ker sem že pisal emaile določenim trgovinam in dobil odgovore: spredaj: TRW 29,95 2x zadaj : TRW 25,15 1x to so ploščice proizvajalca Lucas-TRW,lahko pa tudi dobite EBC.made in USA Zavorne ploščice za Yamaho: --->Spredaj - FA179 (organske) 23,99 eur (par) NA ZALOGI Proizvajalec EBC - FA179HH (sintane) 33,99 eur (par) CCA 1 TEDEN Proizvajalec EBC --->Zadaj - FA104 (organske) 22,99 eur (par) CCA 1 TEDEN Proizvajalec EBC - MCB541 (ORGANSKE) 27,80 eur (par) NA ZALOGI Proizvajalec LUCAS Yamaha XY600N l.1997 prednje Carbone Lorraine 32,30€ x 2 kom (2 diska spredaj) zadnje Carbone Lorraine 30,50€ x 1 kom prednje Nissin (prva vgradnja) 37,80€ x 2 kom (2 diska spredaj) zadnje Nissin (prva vgradnja) 37,30€ x 1 kom kaj pa na originalnih piše samo Yamaha ali piše kakšna znamka (nisem jih še šraufal dol) Jst sm na GSXR-ja dal CL in po dobrih 8000km sem zelo zadovoljen z njimi. Je še neki mesa ostal gor, neko nenormalno požiranja diskov nisem opazil in zagrabijo tut dobr. Sm jih pa vzel v moto-nautiki.
Perosan Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Da še jaz podam mojo izkušnjo glede zavornih oblog. Ko so bile potrebne zamenjave sem se odločil za Lucasove TRW , ki pa so se žal izkazale za napačno odločitev , saj so mi po 2 sezonah (cca. 11000km) uničile sprednja diska , zavornih ploščic je pa še ostalo 2/3. Kar se tiče zaviranja in oprijema nisem imel pripomb. Žal so očitno bile pretrde za original diske. Sedaj sem zamenjal diske in namontiral CL in po cca. 7000 km nimam pripomb vse v najlepšem redu. :yes: lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se