Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Ali je mogoče banjote ponovno uporabiti? Delam neko predelavo in zavorna cev ne paše čist tako, kot sem računal, zato bi moral eno cev zamenjati z daljšo, drugo pa skrajšati. Lahko uporabim taiste banjote in vmesni T-kos? Samo tisto prešano objemko bi moral zamenjat. Pa previdno odfleksat iz banjota. Je kdo že?

 

post-13206-0-19972200-1427280103_thumb.jpg

 

post-13206-0-48180400-1427280114_thumb.jpg

 

post-13206-0-75363500-1427280135_thumb.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

potreboval bi malce pomoči in kakšen nasvet. Menjal bi prednje diske, pa bi rad povprašal, kakšne imate izkušnje z naročanjem le teh preko interneta ali ebaya.

 

Zavore morajo biti tipi topi, s tem se ni za igrat, da dela tako kot mora!

 

 

Ali pa, koga in kje bi mi priporočali pri nas, da bi se kupili kvalitetno in ugodno :)

 

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če se to da :hmm:  ker priključki so namenjeni za enkratno stisnjenje ,ob popravilu ali spremembi se vzame nov priključek in se namesti- nanovo stisne ,zavorna cev pa ni problema jo krajšat če je še drugače vredu.

Kakšen mojster, ki se stem preživlja ti bo bolje svetoval tako, da najbolše  da pot pod noge pa mojstra vprašat :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni šans, to lahko samo enkrat stisneš....pa itak so to zavore. Teh se ne predeluje. V Novem Mestu imaš Hidex, oni se ukvarjajo s tem.

Lp.

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se tudi puso prerezat in jo takorekoc odlupit dol in uporabit star prikljucek,to delamo v sluzbi ko nimamo pravega prikljucka in damo starega,samo to delamo na hid ceveh na delovnih strojih,z bremzami se nebi zajebaval...

Popravljeno . Popravil Ciko86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se tudi puso prerezat in jo takorekoc odlupit dol in uporabit star prikljucek,to delamo v sluzbi ko nimamo pravega prikljucka in damo starega,samo to delamo na hid ceveh na delovnih strojih,z bremzami se nebi zajebaval...

 

Ja, tako sm misu jazst nardit, kaj pa če bit? Ampak sta mojstra iz Hidexa in iz Prita rekla, da se baje smrekce deformirajo pri stiskanju. Nebi si mislil, vendar če je tako, bom pa itak nove kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas ko to naredimo,gre se za pritisk od 20 pa do 600 barov,al zacne med cevjo in prikljuckom puscat,prikljucek se zacne obracat na cevi ceprav je stinjen...Nas nas ne briga kaj dosti tudi ce spusti 500l hid olja potleh itak je placano,pri zavorah na motorju se nebi zafrkaval ena stvar gre lahko narobe pa si 2 m pod zemljo v najslabsem primeru,lahko pa se ne zgodi nic in drzi 10 let...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploščice so bile menjane lani ampak tudi takrat zadnje zavore nisem veliko uporabljal, in sicer prav tako zaradi cviljenja prejšnjega diska, ki pa je bil že izrabljen. Nisem se sam spuščal v tole ker si ne upam, ampak bom še enkrat pred koncem sezone motor peljal kakemu serviserju da mi to pogleda :)

Hvala za pomoč :)

cviljenje ploščic je postalo nekaj vsakdanjega iz enega preprostega razloga...ne vsebujejo več azbesta ampak delce raznih kovin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caw, dau sm forum kr obsežno čez in nisem nasel dost o brembo zavornih ploščicah. Mam Hondo CBR600f sistem nissin in sm kupil brembo zavorne ploščice sinter. Po prebranih komentarjih, nevem al so prava izbira al naj jih menjam. Naceloma mam moznost menjave. Zanima me ubistvu al bodo pretrde za original disk, k neb zelel da ga poje kokr navajajo nekateri. 

Popravljeno . Popravil Robert Stopar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caw, dau sm forum kr obsežno čez in nisem nasel dost o brembo zavornih ploščicah. Mam Hondo CBR600f sistem nissin in sm kupil brembo zavorne ploščice sinter. Po prebranih komentarjih, nevem al so prava izbira al naj jih menjam. Naceloma mam moznost menjave. Zanima me ubistvu al bodo pretrde za original disk, k neb zelel da ga poje kokr navajajo nekateri. 

 

SINTER-SINTRANJE vseb_crta.gif

Sintran izdelek proizvedemo tako, da ga oblikujemo (stisnemo) iz prahu različnih vrst kovin, zlitin, nekovin in ga nato sintramo v primerni atmosferi in pri primerni temperaturi. Sintranje je postopek izdelave končnega izdelka iz kovinskega prahu. Kovinski prah sestavljajo drobna zrnca (velikosti 50 µm) kovin, zlitin in nekovin.

Bistvena prednost tega izdelovalnega postopka je v tem, da lahko izdelamo izdelke takšnih oblik, ki jih s konvencionalnimi postopki veliko težje izdelamo ali pa jih sploh ne moremo.

Prednost sintranih izdelkov je tudi zelo dobra izkoriščenost materiala, velika merska natančnost in kakovost površine, majhna masa ter nepotrebna nadaljnja mehanska obdelava z odvzemanjem materiala.

DEFINICIJA SINTRANJA vseb_crta.gif

ISO definicija za sintranje: "Toplotna obdelava prahu ali stisnjenca na temperaturi pod tališčem glavne sestavine, z namenom povečanja njegove trdnosti s povezovanjem delcev."

Med sintranjem poteka difuzija, s katero se zvarjena mesta, nastala pri stiskanju, povečujejo, poroznost pa izginja, dokler v celoti ne izgine. Sledita lahko rekristalizacija in rast zrn, preostale pore pa postanejo zaokrožene in celotna poroznost se začne zmanjševati.

Pri sintranju je potrebno nadzirati atmosfero, temperaturo in dolžino segrevanja.

OPIS POSTOPKA SINTRANJA vseb_crta.gif

Sintran izdelek proizvedemo tako, da ga oblikujemo (stisnemo) iz prahu različnih vrst kovin, zlitin, nekovin in ga nato sintramo v primerni atmosferi in pri primerni temperaturi. Sintranje je postopek izdelave končnega izdelka iz kovinskega prahu. Kovinski prah sestavljajo drobna zrnca (velikosti 50 µm) kovin, zlitin in nekovin.

Bistvena prednost tega izdelovalnega postopka je v tem, da lahko izdelamo izdelke takšnih oblik, ki jih s konvencionalnimi postopki veliko težje izdelamo ali pa jih sploh ne moremo. Prednost sintranih izdelkov je tudi zelo dobra izkoriščenost materiala, velika merska natančnost in kakovost površine, majhna masa ter nepotrebna nadaljnja mehanska obdelava z odvzemanjem materiala.

Izdelava delov iz prahov vključuje dve glavni komponenti:

  • stiskanje prahov - pri tem nastane surovi stisnjenec (zelenec), ki ima zadostno trdnost, da ga lahko dvigujemo prenašamo.
  • segrevanje - navadno v varovalni atmosferi, na temperaturo pod tališčem glavne sestavine. Pri tem se posamezni delci združijo in zavarijo ter s tem pridobijo zadostno trdnost za uporabo. Ta del izdelave, ko material segrevamo, imenujemo sintranje.

Sintran izdelek je še vedno porozen, zaradi česar je njegova trdnost v vsakem primeru manjša od trdnosti ustreznega kompaktnega gradiva. Če pa želimo trdnost povečati, sintran izdelek ponovno stiskamo ali pa izvedemo infiltriranje, to pomeni, da na stiskanec položimo ploščico iz lažje taljive kovine, ki pri temperaturi sintranja steče in zapolni pore.

Uporaba postopkov sintranja

UPORABA POSTOPKOV SINTRANJA vseb_crta.gif

Nekatere osnovne skupine gradiv, ki jih izdelujemo s sintranjem, so:

  • Gradiva, ki imajo zelo majhen koeficient drsnega trenja (uporabljamo za ležaje),
  • gradiva, ki imajo velik koeficient drsnega trenja (uporabljamo za zavorne ploščice),
  • gradiva za elektrotehniko (mehki in trdi magnetni materiali, električni kontakti),
  • filtri za filtriranje tekočin in plinov, dušenje plamena in zvoka,
  • gradiva, primerna za delo pri visokih temperaturah (rezalne ploščice).

Prednosti postopka izdelave s sintranjem pred drugimi postopki so:

  • natančnost mer in visoka kakovost površine,
  • izdelki so izdelani na končno mero, navadno ni potrebna dodelava,
  • možnost izdelave zahtevnih oblik v ozkih tolerancah,
  • omogoča nadzor nad poroznostjo (filtri, samomazalni deli,…)
  • dobre drsne lastnosti in velika odpornost na obrabo,
  • ni odpadnega materiala (dober izkoristek materiala do 97%)
  • manjša poraba energije.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sintrirane so trše od organskih zaradi vsebnosti materialov, ki jih organske ne vsebujejo. Za našo dokaj normalno uporabo jih komot vgradiš, ker ti ne bodo nič kaj bolj žrle diske, bo pa boljši zavorni učinek. Večina motorjev, vsaj SS že imajo sinter ploščice prvo vgradnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ja, tako sm misu jazst nardit, kaj pa če bit? Ampak sta mojstra iz Hidexa in iz Prita rekla, da se baje smrekce deformirajo pri stiskanju. Nebi si mislil, vendar če je tako, bom pa itak nove kupil.

Pri HEL Performance je ista zadeva, ne smeš uporabiti že sprešanega priključka, sem imel podoben primer ko se je stranka premislila glede dolžine in hotela uporabiti isti priključek.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej venhil brake lines

smo naročili in dobili v treh dneh

zastopstvom v mislim da mariboru

http://www.motonet.si/e-trgovina/venhil-zavorne-cevi-komponente/

enostavno si lahko izbereš komponente in cevi.

Mislim da je to ena cenejših variant.

Sam sem kupoval tudi v domžalah, pa je bilo dražje.

Pri venhilovih je edini problem bil v tem, da so komponente (priključki) debeline 8 mm. Jaz sem ravil 10mm pa sem podložil z bakrenimi podložkami in stvar funkcionira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri HEL Performance sedaj ko je zastopstvo tudi v Sloveniji HEL Slovenia lahko dobiš cevi narejene tudi po meri, s tem da so vse zadeve stisnjene in vse nerjaveče jeklo (priključki, pletenica, vijaki) cev pa teflon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri HEL Performance sedaj ko je zastopstvo tudi v Sloveniji HEL Slovenia lahko dobiš cevi narejene tudi po meri, s tem da so vse zadeve stisnjene in vse nerjaveče jeklo (priključki, pletenica, vijaki) cev pa teflon :OK:

pri Hidex-u so tudi teflonske cevi ss rostfrei pletenico....top šit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kako veste kdaj zamenjati zavorne ploščice? Po 10-dneven premoru na motorju sem dobil občutek, da zavore dosti slabše primejo, kot so nedolgo nazaj, tako sprednja kot zadnja. Zavorna tekočina je na istem nivoju.

Na prvi pogled je "mesa" še dovolj ... sam kaj pa jaz vem - neuki začetnik :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si ga pral vmes?, če ja, je to to, drugače pa se spusti v kako večjo dolino, da dodobra zagreješ bremze, morale bi prijet kot prej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!