Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

FZ6 je cisto OK tudi za kolenckanje in ostale norcije.

:grim :grim :grim :grim

Objavljeno

no da pridemo nazaj fz6 debato...če bo vse po sreči (da ne pride kaj vmes) bom v soboto pripeljal domov fazer s2 :OK: ...eh če ne bi blo blokade bi blo že use rešeno :(..ma nič zato :)

Objavljeno

Živjo!

Sem novi lastnik fz6s in imam sledeče vprašanje:

prejšnji lastnik je imel luči zvezane tako, da ko so prižgane zasenčene, gorita obe, leva in desna.

Zanima me ali ima kdo od vas luči zvezane tako in ali zaradi tega lahko pride do "uničenja" parabole.

Pač muči me dvom, ker original ni zastonj original ali le?

Hvala za odgovor/e

Lp

Objavljeno

Hmm ne bi vedel...vem pa da ima kolega tako zvezano že 4 leta in dela b.p.

Objavljeno

Živjo!

Sem novi lastnik fz6s in imam sledeče vprašanje:

prejšnji lastnik je imel luči zvezane tako, da ko so prižgane zasenčene, gorita obe, leva in desna.

Zanima me ali ima kdo od vas luči zvezane tako in ali zaradi tega lahko pride do "uničenja" parabole.

Težava bi bila, če bi leva (ki je original samo dolga) bila vezana tako, da ko vklopiš dolgo, ne izklopi kratke. Potem bi na tej žarnici goreli obe nitki in bi dejansko lahko prišlo do pregrevanja (tako žarnice kot parabole).

Takšne nestrokovne prevezave so delali tudi nekateri uradni, pooblaščeni Yamaha serviserji ('strokovnjaki').

Pač muči me dvom, ker original ni zastonj original ali le?

Yamaha FZ6S ima že ORIGINAL pripravljen kabel za pravilen priklop leve kratke luči. Če se uporabi ta kabel, se na levem žarometu kratka luč izklopi, ko vklopiš dolgo.

Tudi žarnica je ORIGINAL H4, kar verjetno pomeni, da je v osnovi bilo predvideno, da bi svetili obe kratki luči.

Zakaj so se odločili drugače, ne vem - morda se bojijo, da bi moped z dvema kratkima lahko kdo zamenjal za oddaljen avto... :?

D.

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Sem novi lastnik fz6s in imam sledeče vprašanje:

prejšnji lastnik je imel luči zvezane tako, da ko so prižgane zasenčene, gorita obe, leva in desna.

Zanima me ali ima kdo od vas luči zvezane tako in ali zaradi tega lahko pride do "uničenja" parabole.

Pač muči me dvom, ker original ni zastonj original ali le?

Hvala za odgovor/e

Lp

Jaz sem to zvezal. Na forumu imaš tudi še en vodič, ampak, jaz sem zadevo malo bolj poenostavil, tako, da je bilo dosti vzeti dol samo plastike (v vodiču je razdiral še airbox in vse, da je prišel do kabla).

Če hočeš, se danes pripelji do LJ (grem po nekaj v LJ) in ti na licu mesta vse pokažem in razložim

Evo sem poiskal.

Stran 34 te teme, objava 3 in 4 od danci1973

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5775&st=495

Kot se že dejal, brez potrebe je jemati dol airbox, ker gre ta zelen kabel "skozi" okvir na zunanjo stran (spredaj levo, kjer je šop kablov)

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno

Jaz sem to zvezal. Na forumu imaš tudi še en vodič, ampak, jaz sem zadevo malo bolj poenostavil, tako, da je bilo dosti vzeti dol samo plastike (v vodiču je razdiral še airbox in vse, da je prišel do kabla).

Če hočeš, se danes pripelji do LJ (grem po nekaj v LJ) in ti na licu mesta vse pokažem in razložim

Evo sem poiskal.

Stran 34 te teme, objava 3 in 4 od danci1973

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5775&st=495

Kot se že dejal, brez potrebe je jemati dol airbox, ker gre ta zelen kabel "skozi" okvir na zunanjo stran (spredaj levo, kjer je šop kablov)

Jest imam to že zvezano.

Zanima me ali lahko pride do npr. pregrevanja ali česa podobnega kar lahko poškoduje parabolo?

Če crkne žarnica ni tak strošek kot če moraš kupit nove lampe.

Objavljeno (popravljeno)

Če gori hkrati le ena nitka v vsaki žarnici (sepravi ali za kratko ali za dolgo luč) se nebi smelo pregrevat, drugače bi se to dogajalo tudi pri originalni, kjer sveti samo dolga.

Problem bi bil le, če gorita obe nitki :klicaj: v eni žarnici

ps: Aja, pa pozdrav vsem

Popravljeno . Popravil AndrejC
Objavljeno

Če gori hkrati le ena nitka v vsaki žarnici (sepravi ali za kratko ali za dolgo luč) se nebi smelo pregrevat, drugače bi se to dogajalo tudi pri originalni, kjer sveti samo dolga.

Problem bi bil le, če gorita obe nitki :klicaj: v eni žarnici

ps: Aja, pa pozdrav vsem

Meni po enem letu še vse vredu dela ;)

Nima kaj biti, ker letniki do 2003 so imeli vklopljene obe luči, sedaj od 2007 naprej pa spet imajo kolikor vem.

Objavljeno

Na 2007 ne gorita obe, ampak ob kratki samo desna, ob dolgi pa leva dolga in desna kratka

Objavljeno

Jaz sem to zvezal. Na forumu imaš tudi še en vodič, ampak, jaz sem zadevo malo bolj poenostavil, tako, da je bilo dosti vzeti dol samo plastike (v vodiču je razdiral še airbox in vse, da je prišel do kabla).

Če hočeš, se danes pripelji do LJ (grem po nekaj v LJ) in ti na licu mesta vse pokažem in razložim

Evo sem poiskal.

Stran 34 te teme, objava 3 in 4 od danci1973

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5775&st=495

Kot se že dejal, brez potrebe je jemati dol airbox, ker gre ta zelen kabel "skozi" okvir na zunanjo stran (spredaj levo, kjer je šop kablov)

Jest imam to že zvezano.

Zanima me ali lahko pride do npr. pregrevanja ali česa podobnega kar lahko poškoduje parabolo?

Če crkne žarnica ni tak strošek kot če moraš kupit nove lampe.

jaz sem vse dol airbox, nisem mogel do zelenga kabla

Objavljeno

no jst pa mam eno vprašanje....zanima me če ima fazer bremze pobrane iz katerega drugega modela od yamahe (npr. r6)? :?

Objavljeno

jp ima :grim

Objavljeno

jaz sem vse dol airbox, nisem mogel do zelenga kabla

Zelen kabl ki ga iščeš, se nahaja v snopu, ki gre na levo ročko :grim (komande za žmigavce,luči... ) :whistle:

Objavljeno

jp ima :grim

ja ma..kaj si mislil s tem, da ima od r6 al kerega drugega?

Objavljeno (popravljeno)

Koliko sem zasledil naj bi imela od R6 oz jih ima, saj ploščice od R6 pašejo gor.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Ste kej probaval kolk ma fazer končno hitrost? :naughty: Je kkšna razlika v končni med fazerjem in nakedom (aerodinamika pa to)? :?

Objavljeno

Koliko sem zasledil naj bi imela od R6 oz jih ima, saj ploščice od R6 pašejo gor.

FZ6 S2 ima 4 batne zavorne čeljusti, ki bi lahko bile enake kot na prejšnjem modelu R6.

'Navadni' FZ6 in starejši modeli imajo 2 batne zavorne čeljusti.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Ste kej probaval kolk ma fazer končno hitrost? :naughty: Je kkšna razlika v končni med fazerjem in nakedom (aerodinamika pa to)? :?

jaz sem sprobal do 220km/h, stric je pa rekel, da je svojo do 245km/h spravil

Razlika je predvsem v udobju, pri Fazerju imaš le nekaj zaščite proti vetru, ki jo pri nakedu nimaš in je zato vožnja pri večjih hitrostih bolj naporna.

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno

no no...potem pa je to nekako res kar sva s kolegom učeri ugotavljala pa nisva bla sigurna...hvala fantje :OK:

Objavljeno

Ste kej probaval kolk ma fazer končno hitrost? :naughty: Je kkšna razlika v končni med fazerjem in nakedom (aerodinamika pa to)? :?

je bila kar huda tema glede končne hitrosti curi-jeve FZ6 ki jo je potem razrešil en forumaš (pozabil kdo) z uradno meritvijo vectre z provido :xx:

Objavljeno (popravljeno)

In koliko so namerili?

Ker jest nejkeda u najboljših pogojih čez 235 nism spravu. Po števcu. Realnih :? 215 :(

Popravljeno . Popravil Tanatos
Objavljeno

ja ma..kaj si mislil s tem, da ima od r6 al kerega drugega?

še boljše - od R1 ...

Objavljeno

In koliko so namerili?

Ker jest nejkeda u najboljših pogojih čez 235 nism spravu. Po števcu. Realnih :? 215 :(

nevem sem pozabil, poišči nekje na MS temo Curijeva FZ6 .)

Objavljeno

Bilo je govora, da curijeva leti 275kmh,potem, so jo pa ,z gps merili ,in je šla 255kmh realnih,tema mislim da je bila curijeva gre 275

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!