Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Men bi bilo najbol všeč, da bi še eno verzijo Fazerce naredili z zunanjim avspuhom (podobno kot Fz-1 Fazer) in ne pod zicom in z malo globjim glasom, potem bi bil pa motor res bomba, ker je ta motor res en najbolših :worship: :worship: :worship:

Se strinjam, vsekakor je treba dokupit drug izpuh.... :naughty: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men bi bilo najbol všeč, da bi še eno verzijo Fazerce naredili z zunanjim avspuhom (podobno kot Fz-1 Fazer) in ne pod zicom in z malo globjim glasom, potem bi bil pa motor res bomba,

Točno tako. Mogoče nas uslišijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tkole stojijo. Pred časom sem se spravil predelovat pozo na svojem FZ 6 ker so me bolele roke. >Eksperimentiral sem z dvigovanjem tačk, drugimi krmili in sedežem. Na koncu sem prišel do tega, da se najboljše obnaša pri moji višini (cca 172 cm) z dva cm znižanim sedežem in rogovilo od XJR. Za sedenje je zelo dobra tudi Hondina in sicer od modela CBF in Yamahe TDM 900, vendar ne dajeta toliko občutka za prvo kolo, ker sta previsoki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi samo zdi, ali je sedež malo drugačen?

Takole na oko se mi zdi popolnoma enak kot na letošnjem S2 modelu (ta pa je res drugačen, kot je bil v letih 2004-2006) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Šokac: Mi2 voziva na servis v Eliso (Dž) in za Yamaho in Kawo so majstri (do sedaj vse porihtali, karkoli je že bilo :worship: )

@VmašIna: Ali si prepričan v to, kar si napisal glede cukanja, navora ... :nono: :hmm:

Bil sem v Elisi in serviser pravi, da je tako kot je vse OK. Tako, da je v Vmašina imel delno prav. Po razlagi serviserja moteče cukanje pri nižjih obratih, nastane predvsem zaradi delovanja zobniške osi menjalnika.

Samo kak je pa ona ženščina na sprejemu *pametna* in tečna. Haloooo... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm tud mislu mal probat z manjšim zobnikom spredaj, v mislih sem imel zobnik s 15 zobovi, ki naj bi bil dovolj. Kje se to najbolj splača kupit? Original al ....? Se da sploh dobit samo en zobnik al morš kupt v kompletu oba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se da dobit prednji 14,ali zadnji 48,ali je za dva zoba prevelika razlika

Mislim da ti bo dobro razmerje 15 spredaj in 48 zadaj.

Potem se 6 prestava zvrti do blokade in moči je dovolj.

Števec pa kar konkretno laže.. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za tole,moj serviser mi ni hotel povedati je rekel da je pač en postopek.Nekaj mi še vedno ni jasno

"2. Disconnect the wire harness coupler from the fuel pump." serviser ni nič odklapjal pa je vseeno prišel v diagnostiko.Grem probat pa da vidimo kolk % je gas zaprt pri novi FZ6-S.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar preveril "d01",ko priviješ gas do konca je vrednost "d01 62" torej iz tega sledi da je gas odprt 62%. :angry:

Kaj to pol pravzaprav pomeni? Da motor dela na 62% zmogljivosti????? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to pol pravzaprav pomeni? Da motor dela na 62% zmogljivosti????? :?

Ja to pomeni, da gas odpreš do 62%, kar posledično pomeni, da "ženeš" mašino z 62%, če imaš gas odprt 10% pač mašino ženeš z 10%.

Pri meni je takole:

- Gas spuščen --> d01 17

- Gas odprt do konca --> d01 102

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali maš mogoče za vse code kaj katera pomeni,prosim.

To je vse napisano v Service manualu..v tej temi je na prejšnjih straneh kar nekaj (ne več delujočih) linkov za download tega manuala, zato sem ga uspel dobit s pomočjo strica Googla.

Je pa velikost cca 18MB, tako, da ti ga direkt ne morem poslati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!