Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

:topic:

Ta je pa malo bosa. Zakaj že ne bi smel biti zraven? A ti to kak zakon prepoveduje? Še vedno sem bil zraven avtomobila (motorja še nimam), ko so ga šravfali, ker kadar nisem bil so ratali bolj "šlampasti" Sem doživel in videl na lastni koži, tako da ti kar zahtevaj, da si zraven. Enkrat mi je en mehanik rekel, da če mu ne verjamem, da moram zraven svetit, pa sem mu rekel, da sem lahko lučkar, da bo bolje videl :devil: in da bi rad videl, da drugič ne bom njega rabil :lol1: .

rekel ja da ne smem bit poleg da lahko komisija pride :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...?

Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam eno vpršanje. Pri FZ6 N sem opazil zadnje čase, da se mi motor pri večjih hitrostih (nad 150 km/h) na dolgih hitrih ovinkih motor nekako "pozibava". Občutek je tak, ko da bi mi po malo zdrsovala in nato prijemala zadnja guma in se to odraža v nekekšnem pozibavanju. Kot sem že napisal, se mi to dogaja pri višjih hitrostih in v dolgih ovinkih, ko je motor nagnjen.

Mogoče kdo ve, kaj bi bil lahko vzrok:

- sprednje vilice so za cca 0,8 cm spuščene

- vgrajen imam nosilec za kovček in ploščo za kovček (brez kovčka)

- obrabljena guma (Dunlop Sportmax GP).

Aja pa še to. kupujem tudi nove gume. Ali mi priporočate kaj, do bo guma še vedno dobra in da mi bo malo dlje zdržala. Moja vožnja ni dirkaška. Gledal sem Dunlop in Bridgestone BT020. Če ima kdo kakšne konkretne izkušnje, bom zelo vesel.

Za odgovore se vam zahvaljujem že v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...?

Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin

pa misliš, da bi rešu problem mrtvičaste roke s tem, da bi menjal feder loput :rolleyes: močno dvomim... Raj si nastavi balanco na pravo višino in kot, pa ene pametne gumijaste ročke si kupi, pa bo 3x bolše, kot pa da se lotiš nekih posegov brezveze, ker ne bo razlik v tvojih rokah.

Če imaš pa švoh dlani, si kupi obroček za jačanje dlanskih mišic in ne išči problema v motorju, ker dvomim da je tam :topic:

P.S. Dostikrat pomaga tudi kak WD in malo čiščenja, da "gas ročka" lepše teče, če imaš vse zapacano.

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa misliš, da bi rešu problem mrtvičaste roke s tem, da bi menjal feder loput :rolleyes: močno dvomim... Raj si nastavi balanco na pravo višino in kot, pa ene pametne gumijaste ročke si kupi, pa bo 3x bolše, kot pa da se lotiš nekih posegov brezveze, ker ne bo razlik v tvojih rokah.

Če imaš pa švoh dlani, si kupi obroček za jačanje dlanskih mišic in ne išči problema v motorju, ker dvomim da je tam :topic:

P.S. Dostikrat pomaga tudi kak WD in malo čiščenja, da "gas ročka" lepše teče, če imaš vse zapacano.

Krmilo sem že probal zamenjat vsaj s tremi, ročica za gas se ne zatika. Večina Yamah ima bistveno trše ročice plina kot konkurenca. Sem že spraševal, če ga je kdo menjal in za katerega ga je menjal, pa ni bilo nobenega odgovora... Do sedaj sem poizkusil krmila: MZ 250, K ER5, Y XJR 1.3 in Y TDM 900. Žal sem dobil "rogovile" od XJR in TDM v za kake dva centimetra zakrivljenem stanju in zdaj ne vem, če sem krivil pravo stran. Nepravilna odprtost krmila namreč pomeni napačno držanje... Ima kdo od vas kej takega namontiranega? No danes bo znižal tudi sedež za manjši kot med stegnenico in trupom, kar bo pomenilo boljšo oporo z nogami in posledično manjše opiranje z rokami. Očitno je motor narejen za 175cm+.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam eno vpršanje. Pri FZ6 N sem opazil zadnje čase, da se mi motor pri večjih hitrostih (nad 150 km/h) na dolgih hitrih ovinkih motor nekako "pozibava".

Če so gume hin jih zamenjaj, če ne bo bolje zategni zadnji amortizer za 1 stopnjo. Glede gum, probaj Metzeler Z6, jo zelo hvalijo. Sam sem sicer imel Pilotko s katero sem bil zelo zadovoljen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je motor narejen za 175cm+.

Sam imam cca 175 in nobenih problemov. Mravljinčenje roke je lahko tudi vzrok, ker nisi dovolj sproščen, narobe držiš belanco (ne jo krčevito objemat in stiskat), premalo kondicije (žogco v roke pa zapestje trenirat :D)

P.S.: aha to z žogco je že Gizmo rekel, spregledal.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam cca 175 in nobenih problemov. Mravljinčenje roke je lahko tudi vzrok, ker nisi dovolj sproščen, narobe držiš belanco (ne jo krčevito objemat in stiskat), premalo kondicije (žogco v roke pa zapestje trenirat :D)

P.S.: aha to z žogco je že Gizmo rekel, spregledal.

Imam 170 cm, sproščenost ni problem... Povej mi raje, če poznaš koga z drugim krmilom...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, sorry nisem vedel. Pola pa trenirat. Moja ima FZ6 in je tudi jamrala, mal treninga ji je pomagal. Pa original belanco je obrnila malo bolj proti sebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moči je dovolj... Gre bolj za problem strarih športnih poškodb, katere bi rad na ta način obšel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so gume hin jih zamenjaj, če ne bo bolje zategni zadnji amortizer za 1 stopnjo. Glede gum, probaj Metzeler Z6, jo zelo hvalijo. Sam sem sicer imel Pilotko s katero sem bil zelo zadovoljen !

Tudi Dunlop Quailifer je zelo dobra guma, pa še najcenjša je o tem. Dobrih 2000 km jo že testiram in res me vedno znova preseneča. Vozim jo pa od roba do roba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je slučajno kdo probal omehčat gas? Sprašujem po menjavi vzmeti ki vračajo zračne lopute v zaprti položaj? Sem probal popustit za en obrat, pa je originalna potem preč ohlapna in bi tisto debelejšo nadomestil s šibkejšo...?

Kakšne izkušnje od čega bi pasala? Ugotovil sem namreč, da mravljinčasta desna roka, bolečine v njej in nenatančnost pri vodenju izvirata iz trdote ročice za plin

Jaz sem si naril samo to, da sem ga zategnil, da imam manj mrtvega hoda, ker me je motilo v ovinkih, ker sem navajen voziti v začetku ovinka z manj obrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedež spuščen za približno 2 centimetra. Kontrola smeri pri moji višini (cca 171 cm) prcej boljša. sdej moram samo še krmilo zamenjat s cca 3 cm širšim na vsaki strani s primerno ukrivljenostjo, da ne bojo trpele roke, potem pa poročam spet... Primerne vzmeti še vedno iščem. Ima kdo kako idejo?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da napisem samo za zanimivost....vceraj mi je ata povedal, da v eni trgoviniv nemciji zraven firme kjer veckrat nalaga pride povsem nova fazerka 5300€....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da napisem samo za zanimivost....vceraj mi je ata povedal, da v eni trgoviniv nemciji zraven firme kjer veckrat nalaga pride povsem nova fazerka 5300€....

Katera FZ-6 S ali FZ-6 S2 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cukanje. :angry: grrrrrr...

Dvakrat so mi na servisu opravili sinhronizacijo sesalnih cevi, zamenjali TPS senzor, motor pa pri nižjih obratih (2. 500 do 3. 000) in dodajanju plina še vedno moteče cuka. Preden mi poteče garancija bi zadevo rad odpravil.

Kateri servis mi priporočate, da se bodo težave resno lotili.

Mravljinčenje desne roke lahko povzroča tudi okvara hrbtenice, vratnih vretenc in položaj telesa, ki je na Fazerki.

Tako je vsaj pri meni.

Zelo zadovoljen sem s pnevmatiko Metzeler Z6.

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera FZ-6 S ali FZ-6 S2 ?

to pa ne bi vedel...samo po mojem prva ja....foter se glih ne zastopi v to,...ve ker motor je pa cena :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cukanje. :angry: grrrrrr...

Dvakrat so mi na servisu opravili sinhronizacijo sesalnih cevi, zamenjali TPS senzor, motor pa pri nižjih obratih (2. 500 do 3. 000) in dodajanju plina še vedno moteče cuka. Preden mi poteče garancija bi zadevo rad odpravil.

Kateri servis mi priporočate, da se bodo težave resno lotili.

Mravljinčenje desne roke lahko povzroča tudi okvara hrbtenice, vratnih vretenc in položaj telesa, ki je na Fazerki.

Tako je vsaj pri meni.

Zelo zadovoljen sem s pnevmatiko Metzeler Z6.

Cukanje boš odpravil le tako, da boš spremenil stil obračanja gasa ;) Lahko si pa pomagaš malo z nastavitvijo gas zajle, da imaš potem manj mrtvega hoda :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem brskal po YouTube, pa našel nekaj zanimivega, kar bi imel :worship: :rolleyes: :worship: :whistle:

Kaj pa so tole za eni auspuhi?

ker men recim akrapo na temul emotorju zgleda zelo zelo grd

taledva pa niti nista slaba

vsaj kolikor je mozno videti :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cukanje boš odpravil le tako, da boš spremenil stil obračanja gasa ;) Lahko si pa pomagaš malo z nastavitvijo gas zajle, da imaš potem manj mrtvega hoda :yes:

Stil obračanja ročice plina ni povezan z nastalo težavo.

Primer: Začneš z ustavljanjem, ali voziš v počasni koloni, ročico plina popolnoma spustiš, prestaviš v nižje predstave in ko se agregat začne vrteti z 2.500 obrati, se začne cukanje.

Kljub temu hvala za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stil obračanja ročice plina ni povezan z nastalo težavo.

Primer: Začneš z ustavljanjem, ali voziš v počasni koloni, ročico plina popolnoma spustiš, prestaviš v nižje predstave in ko se agregat začne vrteti z 2.500 obrati, se začne cukanje.

Kljub temu hvala za nasvet.

Pri meni je isto, pri majhnih obratih cuka, ampak to je posledica pomanjkanja moči v nižjih obratih :), ti motorji so narejeni za vožnjo pri višjih obratih, če bi se rad vozil pod nižjimi obrati kupi nekaj vsaj 750 kubičnega :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!