VmasIna Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Imam fz6s 03l. ki je potreben menjave zobnikov in verige.Ali kdo ve koliko zob je na orginalu (spredaj in zadaj).Kupujem po pošti in se nebi rad uštel. P.S. Žal v tej temi tega nisem zasledil oz možno da sem spregledal. Hvala za odgovore L.P. Več o tvoji Yamahi boš našel tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...p;hl=yamaha+fzs
freund Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Qualifier ne dam več gor, ker mi je premehka, saj jo je kar cefralo pri vožnji v dvoje po bolj grobem asfaltu. Kolk km približno pa narediš s pilot power? Kaj pa pilot road2? Pilot road 2 je odlična izbira. Naredil 18000 km pa sta obe še vedno dobri sploh prva pa bo za kar nekaj kilometrov še v redu. Res zdrži neverjetno dolgo pa tudi vožnja v vseh razmerah zelo v redu tudi v dežju.
dive Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Pilot road 2 je odlična izbira. Naredil 18000 km pa sta obe še vedno dobri sploh prva pa bo za kar nekaj kilometrov še v redu. Mi lahko malce opišeš teh tvojih 18000km, kje in kako si jih prevozil? :? Zdi se mi skoraj neverjetno veliko namreč :hmm:
freund Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Mi lahko malce opišeš teh tvojih 18000km, kje in kako si jih prevozil? :? Zdi se mi skoraj neverjetno veliko namreč :hmm: Res ni za verjet Sem že pred nakupom zvedel, da so naredili ogromno glede vzdržljivosti. Vožnja je bila pa sport touring a s poudarkom bolj na touring tako, da po kolenu ni šlo nikoli. Na robovih je namreč malce mehkejša zaradi boljšega oprijema in pri stalni športni vožnji ne bi vedel. Bile pa so razne ceste po raznih brezpotjih doma in v tujini tudi par km makadama je bilo vmes in glede, na to da imam sto kil je res neverjetno kako vzdržljive so saj se pri vožnji še niti malo ne pozna razlika. Pa še cenovno je bila ugodnejša od primerljive konkurence. So mi jo pa pripšoročili na servisu kot najboljšo sport touring gumo na tržišču. Sicer pa je bila na tem forumu že večkrat pohvaljena. Malo poglej pod temo gume in pod temo michelin.
Frips Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 (popravljeno) Težka roka na gasu iz ovinka :whistle: 18k? Tukaj vmes ni nič sport vožnje :grrr ...ampak samo touring :whistle: Popravljeno November 22, 2007. Popravil Frips
rogisisi Objavljeno December 12, 2007 Opozori Objavljeno December 12, 2007 Razmerje je pri fz6 16 prvi in 46 zadnji ampak nisem prepričan, če je pri prejšnjem modelu isto? Ti maš 03 letnik? Ni isto,pri prejšnjem modelu (PREŠTETO) je razmerje 15 spredaj,48 zadaj,novejši (izpuh pod sedežom) pa je razmerje kot ga navajaš
dive Objavljeno December 12, 2007 Opozori Objavljeno December 12, 2007 Sem rekel, da nisem prepričan, ker se mi je zdelo, da bi bilo lahko drugače. Je mogoče kdo sprobal kako gre nova fz6 z enim zobom manj spredaj? Je treba cel komplet kupit (2 zobnika + ketna) al se da samo z drugim prednjim zobnikom? :hmm:
Frips Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ne vem :huh: ...nisem še slišal da bi kdo naredil s qualifier 10000km, Ne samo slišal, tudi videl :naughty: Je mogoče kdo sprobal kako gre nova fz6 z enim zobom manj spredaj Probal. Potegne lepše, menjan samo prvi zobnik.
stuhec Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 ve keri kako je razmerje med zpbniki spredaj - zadaj ?
Fazer03 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 "Listam" oglase in mi oko zapne za sledeče: (se prodaja) Yamaha fazer fz- 6S ; 600 ccm, 98 KM, 4 valjni, 4 taktni In sedaj ne vem: ali ljudje ne vedo kaj sploh kupijo ali ne vedo kaj prodajajo ?!?
danci1973 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 (popravljeno) "Listam" oglase in mi oko zapne za sledeče: (se prodaja)Yamaha fazer fz- 6S ; 600 ccm, 98 KM, 4 valjni, 4 taktni In sedaj ne vem: ali ljudje ne vedo kaj sploh kupijo ali ne vedo kaj prodajajo ?!? Ali pa odstranijo (bojda izjemno enostavno izvedeno) blokado... :whistle: A tisti račun je od tega mopeda, ki se prodaja? D. Popravljeno Januar 4, 2008. Popravil danci1973
gody01 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 "Listam" oglase in mi oko zapne za sledeče: (se prodaja)Yamaha fazer fz- 6S ; 600 ccm, 98 KM, 4 valjni, 4 taktni In sedaj ne vem: ali ljudje ne vedo kaj sploh kupijo ali ne vedo kaj prodajajo ?!? Je malo od letnika odvisno. Do 07 so imeli vsi FZ6 98KM. Z letnikom 07 so fazerjem, ki so na izgled isti kot letnik 06 in 05 znižali moč z enostvno blokado gas zajle in naredili verzijo S2 s polno močjo 98KM. Tem so potem tudi nekaj druge tehnike in predvsem vizuelno armaturko spremenili. Tako da kdor ti ponuja 89KM za letnik 05 je 100% OK, takrat so vsi FZ6 imeli toliko konjev.
Fazer03 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 V pojasnilo (in upam, da se sedaj ne bomo brez veze zaplezali s to stvarjo čez 10 strani ... ) Ja, račun je pač del oglasa na ... pika net. In na tem računu je razvidno, da je modelno leto 2007 in tudi v oglašuje se kot letnik 07 in tudi iz ostalih slik je razvidno, da gre za predzadnjo "obliko". Mene je pač zmotilo samo dejstvo, da: - ali je kupil motor v prepričanju, da ima 98 KM - ali skuša sedaj on prepričati morebitnega kupca v to moč motorja - ali je napaka pri sestavljanju računa - ali je je zmotil sam pri vnosu podatkov na ... pika net
marko55 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 V pojasnilo (in upam, da se sedaj ne bomo brez veze zaplezali s to stvarjo čez 10 strani ... ) Ja, račun je pač del oglasa na ... pika net. In na tem računu je razvidno, da je modelno leto 2007 in tudi v oglašuje se kot letnik 07 in tudi iz ostalih slik je razvidno, da gre za predzadnjo "obliko". Mene je pač zmotilo samo dejstvo, da:- ali je kupil motor v prepričanju, da ima 98 KM - ali skuša sedaj on prepričati morebitnega kupca v to moč motorja - ali je napaka pri sestavljanju računa - ali je je zmotil sam pri vnosu podatkov na ... pika net Človek je kupil motor z deklariranimi 57 kW (glej račun). Verjetno je odstranil blokado (ki je mehanska in enostavno odstranljiva) in s tem ima njegov motor 72 kW (98 KM).
stuhec Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 pa na ta račun se zavaravalnice nic ne zmenijo ? zanimivo
dive Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 "Listam" oglase in mi oko zapne za sledeče: (se prodaja)Yamaha fazer fz- 6S ; 600 ccm, 98 KM, 4 valjni, 4 taktni In sedaj ne vem: ali ljudje ne vedo kaj sploh kupijo ali ne vedo kaj prodajajo ?!? Predvidevam, da je bil kupljen motor z 57kw, nato pa je tipček odstranil blokado in ima sedaj motor 72kw. :kva2: Po moje je to edina logična razlaga. :hmm:
bernardek Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 prosil bi poznavalce fazerja če lahko navedejo razlike med navadno in S2, razen 20KM kaj je še drugače npr okvir, zavore ipd... imam ogledano eno ki je letnik 2007, lastnik navaja 98 KM ne piše pa nikjer da je S2, cena pa je 5500 EUR kar je za S2 ugodno za navadno pa preveč, hvala v naprej...
VmasIna Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Tole si poglej: http://www.yamaha-motor-europe.com/product...tcm%3A26-203792
XTR Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 (popravljeno) Sicer nisem poznavalec FZ6 ampak vseeno, ko sem kupoval motor sem jih ločil nekako takole, S2 od stare, po obliki zadnje nihajke, s2 ima "posnete robove" medtem ko ima stara ostre. To se mi zdi najbolj opazna razlika. Pri naked modelu FZ6 pa se mi zdi da je razlika med šibkejšo in močnejšo verzijo v položaju hupe. 78 KM ima hupo na levi strani, medtem ko ima 98 KM na desni strani, S2 od starejših pa spet ločiš po obliki nihajke. Edino razlike med starimi fazer 78 in 98 KM pa ne vem. Nisem pa siguren če zgoraj napisano 100% drži, ker se nisem posebej poglabljal v to, vsaj kar sem jih jaz gledal takrat je bilo tako. Popravljeno Januar 5, 2008. Popravil XTR
XTR Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Še tole sem pozabil prosil bi poznavalce fazerja če lahko navedejo razlike med navadno in S2, razen 20KM kaj je še drugače npr okvir, zavore ipd... imam ogledano eno ki je letnik 2007, lastnik navaja 98 KM ne piše pa nikjer da je S2, cena pa je 5500 EUR kar je za S2 ugodno za navadno pa preveč, hvala v naprej... Letošnji model (se pravi S2) ima v primerjavi na predhodni model kar nekaj sprememb:- druga armatura (ala FZ1) - drugačen sedež (sopotnik sedaj sedi nekoliko višje nad voznikom) - nižje pozicionirane in na privijačenih nosilcih stopalke za sopotnika - drugačna zadnja vilica - druge čeljusti prvih diskov - drugačna streha nad prvim kolesom - spodnji del vilic je zunaj drugačne oblike (kako je znotraj ne vem ... ) - izvedba s poloklepom (Fazer) ima le-tega novega (je nekoliko širši in nižji), tudi luči so nove oblike - v vožnji na prenovljenem modelu ne občutim več vibracij na stopalkah med 6 - 7000 obrati
bernardek Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 (popravljeno) VmasIna in xtr :worship: pošteno povem sem še vedno na istem kot prej in mi ne gre v račun skoraj 2000 € razlike v novonabavni ceni, pomeni da praktično ni razlik razen 20 KM :? Popravljeno Januar 5, 2008. Popravil bernardek
Kawl Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 S2 ima izboljšane prednje zavore.Tudi pri stari so odlične in ni bilo potrebe po menjavi le teh.Po odstranitvi blokade ni na agregatu nobene razlike.Motor je v osnovi čist isti kot pri S2 modelu - le tista blokada ju loči.S2 ima druge števce, drugo prednjo strehco, drugače oblikovan sedež in seveda zadnjo nihajko.To je tako na hitro. So pa verejtn še kakšni detajli ki jih ne opaziš. Kar se pa tiče agregata pa še enkrat povem da ni razlike!
Fazer03 Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Bernardek: najlažje boš ločil med "navadno" in S2 tako, da pogledaš armaturo: prva ima v oktroglem ohišju vse informacije in se podajajo elektronsko, S2 pa ima levi del displej za hitrost in ostale informacije, desni del pa predstavlja okrogel analogni števec obratov motorne gredi ... Ker sem bil lastnik tudi "navadne" tri sezone in sedaj v lanskem letu menjal za S2 ti lahko povem nekaj stvari iz prve roke: agregat je enak kot v letih 2004-2007, so pa menda nekaj prenastavili (za S2) elektroniko in pa predelali izpuh v tem smislu, da ima sedaj več nekih katalizatorjev in je posledično bolj čist (zaradi EURO norm o izpušnih plinih); in kot sem že pisal v zgoraj navedenem tekstu julija 2007 pri S2 ne občutim več nobenih vibracij med 6-7000 obr. - to pa je ravno tam, kjer se pri svoji ST vožnji največ vozim ... Sopotnik(ca) na S2 bi moral(a) biti še nekoliko boljše volje, saj je sedež sedaj preoblikovan tako, da se zadaj sedi nekoliko višje in tudi kolena so manj pokrčena, ker so nosilci za stopalke novi (sedaj so na okvir privijačeni in ne več privarjeni (ob nezgodi jih ni potrebno variti) in nekoliko daljši in stopalka je po novem tudi v gumi izvedbi ... Ko sem se sam odločal za menjavo sem dal na tehtnico na eni strani "staro" (3 sezone - 24000 km, potrebno menjavo gum, "resen" servis, ... ) in S2 (prenovljem model, 2 leti garancije, nove gume, servisi podaljšani na 10000 km, ... ) ... in ni mi žal ... S2 mi je še boljša kot tista z letnico 2004. Kakor koli že se boš odločil ti želim dober nakup in LP.
XTR Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 VmasIna in xtr :worship: pošteno povem sem še vedno na istem kot prej in mi ne gre v račun skoraj 2000 € razlike v novonabavni ceni, pomeni da praktično ni razlik razen 20 KM :? Mogoče prej nisem dobro razumel. Napisal sem tiste na daleč opazne razlike po katerih prepoznaš določen model. Ja, razlike med motorjema z 78 in 98 KM ni, razen blokade, ki se enostavno odstrani, vse ostale komponente na samem motociklu naj bi bile enake. Medtem ko je model S2 precej spremenjen, je že zgoraj napisano kaj vse je bilo dodelano. Razliko v ceni si lahko privoščijo, ker so takrat ko je prišel ven model S2 ukinili prodajo 98 KM motorja v starem modelu, ter namesto tega ponudili zablokirano verzijo, poleg tega pa so pri S2 modelu dodali možnost ABS-a, medtem ko pri starem to ni bilo več možno. Enostavno so star model zablokirali, kot prenovljen model pa ponudili S2 z vsemi zgoraj naštetimi izboljšavami. S tem, ko so stari model zablokirali so dobili motor, ki naj bi bil v rangu CB600, medtem ko naj bi novi model S2 nekako konkuriral hornetki. Sicer se je pa v tej temi o tem že precej pisalo. Na kratko, če kupiš nov motor z 78 KM -5990€ dobiš enak motocikel letniku (2004,2005) kot se je prodajal do prihoda modela S2 z 98KM, le da je ta zablokiran (blokado enostavno odstraniš), ter pri tem ne moreš dokupiti ABS-a. Če pa kupiš model S2- 7700€, pa dobiš povsem spremenjem motocikel, z vsemi spremembami ki jih je omenil že Fazer03. Zaradi tega je lahko razlika v ceni. Za 7700€ dobiš že abs zraven. :)
poggy Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 pozdravljeni. A mogoče kdo izmed vas ve, kakšen je sistem nosilcev za stranske Givi kovčke? Ali se dajo naknadno montirat na že nameščen nosilec za top case ali je potrebna kompletna menjava?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se