Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Če se komu da, ...

Če bi se tebi "dalo" preletet nekaj strani zadnjih objav v tej temi, bi si o tem lahko vse natančno prebral in in še celo fotografije ogledal .... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se tebi "dalo" preletet nekaj strani zadnjih objav v tej temi, bi si o tem lahko vse natančno prebral in in še celo fotografije ogledal .... :whistle:

ti prav si mu povedal treba malo brskat jaz sem na servis kar s sliko prišel in ko so nekaj mutli kako je to težko in protizakonito ter govorit o ceni 150€ potegnil sliko ven(sem jo lepo povečal popravil in barvno na A4 sprintal) si bom pa sam nardil pa hvala lepa in nasvidenje :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Od včeraj ponosni lastnik FZ6 Fazer S2A :naughty:

Zanima me, če kdo ve, kako najenostavneje predelati sprednje luči da bi gorele obe. Direktna povezava leve z desno nebi bila vredu, ker se mora desna zasenčena ugasniti ob prižgani dolgi luči.

Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine? Če v leru dodam gas je zvok tak kot bi pričakoval, med vožnjo pa je ob dodajanju gasa slišati višji zvok, ki skoraj preglasi mašino (podobno kot se pri avtomobilih sliši piskanje turbine). Mogoče sem samo paranoičen, ampak mislim da na testnem motorju tega nisem opazil.

Ima kdo še kakšen poseben nasvet glede utekanja, prodajalec mi je samo rekel, da se ga nesme priganjat v visoke obrate.

Drugače sem z motorjem zelo zadovoljen :worship:

LP, Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine?

Samo ugibam: mogoče je to "zauganje" zraka v air box?

Kar se pa utekanja tiče: prvih 1000 km pač samo do nekje 6-7000 obr., potem pa počasi na polno.

Srečno in varno vožnjo!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem ce je to to, ker ce v leru dam gas recimo do 5000 obratov ni tega nic slisat. Cim pa speljem, pa tut ce z mal gasa, se ob dodajanju to slis. Bi reku da ma kej veze z menjalnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od včeraj ponosni lastnik FZ6 Fazer S2A :naughty:

Zanima me, če kdo ve, kako najenostavneje predelati sprednje luči da bi gorele obe. Direktna povezava leve z desno nebi bila vredu, ker se mora desna zasenčena ugasniti ob prižgani dolgi luči.

Beri tukaj...

Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine? Če v leru dodam gas je zvok tak kot bi pričakoval, med vožnjo pa je ob dodajanju gasa slišati višji zvok, ki skoraj preglasi mašino (podobno kot se pri avtomobilih sliši piskanje turbine). Mogoče sem samo paranoičen, ampak mislim da na testnem motorju tega nisem opazil.

Sicer že dolgo nisem vozil FZ6, se pa spomnim, da mi je en tak 'piskajoč' zvok vedno šel malo na živce... Tako da je to verjetno normalno.

Ima kdo še kakšen poseben nasvet glede utekanja, prodajalec mi je samo rekel, da se ga nesme priganjat v visoke obrate.

Ko je motor na delovni temperaturi, tudi visoki obrati niso problem. Za utekanje je pomembno predvsem, da je motor vožen dinamično, s spreminjajočimi vrtljaji (torej kakšno kruzanje po avtocesti ni primerno). Pospeševanje s polnim plinom in zaviranje z motorjem je koristno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beri tukaj...

Sicer že dolgo nisem vozil FZ6, se pa spomnim, da mi je en tak 'piskajoč' zvok vedno šel malo na živce... Tako da je to verjetno normalno.

Ko je motor na delovni temperaturi, tudi visoki obrati niso problem. Za utekanje je pomembno predvsem, da je motor vožen dinamično, s spreminjajočimi vrtljaji (torej kakšno kruzanje po avtocesti ni primerno). Pospeševanje s polnim plinom in zaviranje z motorjem je koristno.

D.

Tisti piskajoči zvok je od bencinske pumpe..ko neha cvilit bo tud motor crknu.. :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Firediver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti piskajoči zvok je od bencinske pumpe..ko neha cvilit bo tud motor crknu.. :evilgrin:

tak da dokler cvili se ne rabiš obremenjevat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole utekanje sem si predsavljal čisto drugače, sem mislil da je ravno obratno (čimmanj naglih pospeševanj).

Kakšno olje naj dotakam, sedaj ko je notri originalno (če bo potrebno)?

Ali ima kdo zmontiran gear indicator, katerega? Sem ga imel na prejšnjem motorju in imam sedaj pogosto probleme, ko hočem šaltat v sedmo :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno olje naj dotakam, sedaj ko je notri originalno (če bo potrebno)?

Mislim, da ne bo potrebe, saj moraš tako ali tako na 1500 km na prvi servis. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge.

daj štople v ušesa ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge.

Hmmm, zmontiraj nazaj original izpuh..... :evilgrin:

Meni je z Db-killerji motor ravno prav glasen, brez pa res malce preveč kruli. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, zmontiraj nazaj original izpuh..... :evilgrin:

Meni je z Db-killerji motor ravno prav glasen, brez pa res malce preveč kruli. :OK:

Sami konkretni predlogi!!!!!

Eh, original pa že ne bom natikal nazaj :rolleyes: , ker tist ni nč. Saj ne moti toliko mene, kot moti druge. Moti bolj moje domače, ker sedaj slišijo motor kako diha (sedaj precej boljše kot prej), pa sosedi me tudi mal postrani gledajo :whistle: Še bolj pa se bojim "plavih človečkov -stricov z brki" :fredy: , k me bodo slišali že 2km prej in se temu ustrezno tudi pripravili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge.

S katalizatorjem je logično,da ga boš precej utišal in tudi par konjev bo manj,namreč teoretično ti katalizator pri večji kubikaži nad 1000ccm vzame ca 10-15 Ks.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S katalizatorjem je logično,da ga boš precej utišal in tudi par konjev bo manj,namreč teoretično ti katalizator pri večji kubikaži nad 1000ccm vzame ca 10-15 Ks.

Ko že teče debata o tem, ve kdo kolk konjev vzame katalizator točno pri fz6 (98 konjski)? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že teče debata o tem, ve kdo kolk konjev vzame katalizator točno pri fz6 (98 konjski)? :hmm:

Cca. 0,47...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha fz6,brez katalizatorja in z wingsi,ima 115KM,izmerjano

Izmerjeno kje (oz. pri kom)?

Je izmerjena moč na kolesu ali sklopki? Katera korekcija je uporabljena (DIN / EU)?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha fz6,brez katalizatorja in z wingsi,ima 115KM,izmerjano

In koliko je bilo pred spremembo izmerjano na istem dynotu pod vsaj približno istimi pogoji ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet ta pametni po 3letih,že takrat sem šel za stavo,da ima motor po občutku,več kot 110KM,pa smo peljali motor,mislim da k mik mehaniku,ki je zastonj izmeril KM,seveda brez papirja,priče so še vedno žive,naprava pa je pokazala,da ima 115KM,verjeli ali ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet ta pametni po 3letih,že takrat sem šel za stavo,da ima motor po občutku,več kot 110KM,pa smo peljali motor,mislim da k mik mehaniku,ki je zastonj izmeril KM,seveda brez papirja,priče so še vedno žive,naprava pa je pokazala,da ima 115KM,verjeli ali ne

Glede na to, da sem kar nekaj časa vozil fazerko me res zanima razlika med meritvijo prej in pol.

To je edini način, da ugotoviš ali so predelave res kaj koristile.

Nazivna moč pri teh motorjih, ki so na meji zavarovalne premije je tako vprašljiva (imam občutek, da vpišejo nižjo moč, da motor ne pade v najvišjo zavarovalno skupino).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!