Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

že res da vleče kot traktor, vendar to nima veze ali je ročica plina ride by wire ali ne ;)

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ročica plina pa ni taka kot elektronsko vodena pri Yamahi R1 2007. Pri hondi je zadeva nekam traktorska.

ima pa zato honda hidravlicno kuplungo ki je pri novi r1 ni :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima pa zato honda hidravlicno kuplungo ki je pri novi r1 ni :naughty:

A mislš, da je to prednost? qrc je... ne da se je štelat, pa še ročke so dražje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mislš, da je to prednost? qrc je... ne da se je štelat, pa še ročke so dražje :D

mehkejsa pa je to sm hotu povedat

jst jo pa ne rabm nc stelat za enkat mi je se taka kul

nism še dirkač :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zanimivost, morda že poznate "90mph trick":

"...Get it to 90mph in second- about 10.000rpm- then drop the clutch, grab a handfull of throttle and you will get the most beautifully controlled wheelie ever..."

Iz revije BIKE, govora pa je konkretno o 2006 letniku :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No fantje, eno vprasanje

Pocasi bom zamenjal motor in me zanima kaksno je vase mnenje, koliko je CBR 1000rr primeren za nekoga, ki se je zadnje 3 leta prevazal s 650ccm dvovalnikom z 80km. Vem da je kar velik preskok, ampak po 1000ccm se oziram zato, ker nisam ravo pri tamalih in merim v visino 186cm in so mi 600ccm motorji malce majhni.

1000cc je primeren, če cometa 650 stiskaš do konca, se pravi na 190-200 in ga že zvija po cesti od vseh muk. za drsat s kolenom po tleh na planinskem kokošnjaku ne boš nič pridobil na 1000cc.. boš s 600cc večji frajer in več bodo o tvojih cestnih podvigih pisali tu po forumu, dosti lažja je za vozit kar se odpuščanja tiče in odpiranja iz ovinkov kar je velik + za cestno vožnjo.

tak prehod sem iz cometa 650 naredil tudi sam, sicer ne na 1000 ampak na model 954 ki je veliko bolj divja. probal sem tudi "estetsko lepšo" 1000RR ampak podivja v veliko višjih obratih, je pač dodelana za dirkališče. in ne misli, da kupuješ mašino s ??180?? ali 172 konji (model 2004) !! 04 model ima 146KM NA KOLESU in 176 Kg, moja ima 137KM in 167kg. sam veš da ima Comet nekje 68KM na kolesu če se ne motim.

občutek ob prehodu je kot da bi podvojil hyosunga.. še 1x več motorja čisto v vseh lastnostih. :naughty:

torej odvisno kako voziš, 1000cc brcne hitro iz ovinka.. ampak te preseneti da tudi prehitro pride v ovinek.. oboje zahteva dosti več kontrole kot pri 600.. s tem da na cesti dobiš prednosti s 1000cc, edino v potovalni vožnji, kjer prišparaš na menjavanju brzin zaradi navora. za kar pa SS motor ni..

sam veš kaj zahtevaš od motorja in kako si sposoben vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000cc je primeren, če cometa 650 stiskaš do konca, se pravi na 190-200 in ga že zvija po cesti od vseh muk. za drsat s kolenom po tleh na planinskem kokošnjaku ne boš nič pridobil na 1000cc.. boš s 600cc večji frajer in več bodo o tvojih cestnih podvigih pisali tu po forumu, dosti lažja je za vozit kar se odpuščanja tiče in odpiranja iz ovinkov kar je velik + za cestno vožnjo.

...

1000rr 2004 gledam zgolj zaradi tega, ker sem se vozil s 600rr in mi je premajhna. Na 1000 sicer se nisem bil, mi je pa par lastnikov reklo, da je 2004 1000 napram 600 precej bolj primerna za tiste, ki smo malce visji.

Vsekakor pa ne iscem motorja za voznjo po ridah. Bo pa zagotovo videval marof, grobnik..

No hvala zaenkrat vsem za nasvete in mnenja, do pomladi je se dolgo, do takrat bom pa poskusil probat cimvec motorjev, da vidim kaj mi bolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemti japonske konstruktorje :glare: So tazadn konc tko naredil, da se ne da predelat :trance_33_sleep: Zdej pa v jok in na drevo... pa igrače sabo.

@P182: kje si staknu tole slikco? A lahko link? Please :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemti japonske konstruktorje :glare: So tazadn konc tko naredil, da se ne da predelat :trance_33_sleep: Zdej pa v jok in na drevo... pa igrače sabo.

Vse se da predelat B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se da predelat B)

Ja.. pa mal polirpaste :lol1:

Ma ne... če bi dobil kje zadn konc, potem še... tkole pa ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000rr 2004 gledam zgolj zaradi tega, ker sem se vozil s 600rr in mi je premajhna. Na 1000 sicer se nisem bil, mi je pa par lastnikov reklo, da je 2004 1000 napram 600 precej bolj primerna za tiste, ki smo malce visji.

Vsekakor pa ne iscem motorja za voznjo po ridah. Bo pa zagotovo videval marof, grobnik..

No hvala zaenkrat vsem za nasvete in mnenja, do pomladi je se dolgo, do takrat bom pa poskusil probat cimvec motorjev, da vidim kaj mi bolj ustreza.

ja kolk si pa vlki??, jaz sem tudi kar visok ( nekje 188cm), pa se počutim na ninji 2004 letnik ful fajn, se mi ne zdi nič premala ( no mogoče ne zgledam gor na njej glih tak ko oni 170cm, 50 kilski moto gp racerji, ampak btk ), no edino če si sedel na cbr 600 07 letnik, ker tista pa je res bicikl ja hehe, drugač pa pomoje ni panike :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja.. pa mal polirpaste :lol1:

Ma ne... če bi dobil kje zadn konc, potem še... tkole pa ne

Stari, spolirat se da vse :D

Ne, resno, kaj te zajebava? Problemi z nosilci zadka, so verjetno zavarjeni skupaj z okvirjem? No ja, če nimaš le teh skrivljenih al pa polomljenih je res mal nesmotrno se s tem ubadat, če ne zarad druzga, vsaj zaradi nadaljne prodaje moperla...da se pa, da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kolk si pa vlki??, jaz sem tudi kar visok ( nekje 188cm), pa se počutim na ninji 2004 letnik ful fajn, se mi ne zdi nič premala ( no mogoče ne zgledam gor na njej glih tak ko oni 170cm, 50 kilski moto gp racerji, ampak btk ), no edino če si sedel na cbr 600 07 letnik, ker tista pa je res bicikl ja hehe, drugač pa pomoje ni panike :D

proti njemu si palček :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

proti njemu si palček :yes:

ma ja, sej pa ni tak vlki kolk gledam tu na slikah ko je na motorju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, resno, kaj te zajebava? Problemi z nosilci zadka, so verjetno zavarjeni skupaj z okvirjem?

Ma ne... tam, kjer naj bi speljal zadnji denfr, je nosilec... in je pršraufan. Sej, če bo kdo zadnji konc prodajal za kak dober dnar, potem že, originala pa ne bom trančiral :grrr Bom probal drugo pot vžgat :D

Pero, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vrjem da je :grim

mah no, nenazadnje boljše prevlki kot premali...to je pri vseh zadevah tak hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poj nej si pa XX kupi in naj ne komplicira, da zgleda kot Krpan na kobilci.

ma daj samo tisto pa je res krava za dvometraše, mater je to kojnski motor, verjetno tudi zelo neokreten :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kolk si pa vlki??, jaz sem tudi kar visok ( nekje 188cm), pa se počutim na ninji 2004 letnik ful fajn, se mi ne zdi nič premala ( no mogoče ne zgledam gor na njej glih tak ko oni 170cm, 50 kilski moto gp racerji, ampak btk ), no edino če si sedel na cbr 600 07 letnik, ker tista pa je res bicikl ja hehe, drugač pa pomoje ni panike :D

Jst sm 186. Drugace pa se mi zdi, da tudi meni med 600ccm ninja se nekako najbolj sede. CBR je bila pa 2006

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm 186. Drugace pa se mi zdi, da tudi meni med 600ccm ninja se nekako najbolj sede. CBR je bila pa 2006

ma ja no, sej cbr tut ni panike...ni vse odvisno od tega kolk si vlki ampak tak tudi je fajn za cestaka da te ne jebejo sklepi, nimaš slabega križa pa da si kolk tolk gibčn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima pa zato honda hidravlicno kuplungo ki je pri novi r1 ni :naughty:

R-1 ima tehnično zadevo tako rešeno, da s tako "kuplungo" nima kaj početi.

Računalniška ročica plina je SUBLIMNA.

Da ne grem v podroben opis, ker je to tema honde, bom samo namignil.

Ko odviješ ročico, ta posreduje zahtevo računalniku, ki zahtevek obdela in nato sam kontolirano sprosti moč na zadnjo gumo; V PRAKSI to pomeni, da med izpeljevanjem ovinka lahko svojo pozornost obrnem na pripravo za naslednji ovinek pred menoj. No, prednosti so še druge; mnoge.

Pravzaprav, eno vprašanje; v Sloveniji je včasih Yamaha v prodaji prednjačila, zadnja leta pa ni več tako; kaj ima zastopnik manj agresivno tržno ali cenovno politiko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!