Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Vsekakor pa ne iscem motorja za voznjo po ridah. Bo pa zagotovo videval marof, grobnik..

No hvala zaenkrat vsem za nasvete in mnenja, do pomladi je se dolgo, do takrat bom pa poskusil probat cimvec motorjev, da vidim kaj mi bolj ustreza.

za marof kupiš supermoto, za grobnik kupiš supersport... se bo treba odločit.

Objavljeno
Pravzaprav, eno vprašanje; v Sloveniji je včasih Yamaha v prodaji prednjačila, zadnja leta pa ni več tako; kaj ima zastopnik manj agresivno tržno ali cenovno politiko?

tole je tema o hondi cBR 1000 RR...

Objavljeno
V PRAKSI to pomeni, da med izpeljevanjem ovinka lahko svojo pozornost obrnem na pripravo za naslednji ovinek pred menoj.

meni to nekako uspeva tudi z navadno zajlo

Objavljeno
za marof kupiš supermoto, za grobnik kupiš supersport... se bo treba odločit.

Motor bo SS, tu ni vprasanja, vprasanje je samo kateri in koliko ccm. In kolikor vem, Marof SSjem ne dela nobenih tezav, glede na to da vecina Motosveta fura gor prav s tem segmentom motociklov.

Sem se pa res ze kar navdusil nad 1000rr, tako da ze mecem evrote v sparovcek :)

meni to nekako uspeva tudi z navadno zajlo

:OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Čaki mal DeX.. za kaj zdaj rabiš moped: za na pisto, za na cesto, za afne guncat al za frajerja špilat?

Objavljeno
Motor bo SS, tu ni vprasanja, vprasanje je samo kateri in koliko ccm. In kolikor vem, Marof SSjem ne dela nobenih tezav, glede na to da vecina Motosveta fura gor prav s tem segmentom motociklov.

JAh, no ... Eni se tut s ferariji po mestu vozijo ... :)

Objavljeno
Čaki mal DeX.. za kaj zdaj rabiš moped: za na pisto, za na cesto, za afne guncat al za frajerja špilat?

Hmm.. Zdi se mi, da honda ustreza vsem omenjenim stvarem :)

Motor rabim primarno za na cesto, ker pa ne delam nekih grozno dolgih tur in ker mi je vsec sporten stil voznje in se kdaj pa kdaj peljat po kolenu bo motor tipa SS. Prav tako mi je veliko veselje kdaj it na pisto it tudi za to, pride SS motor najbolj v postev. Izbira segmenta motocikla torej ni vprasanja, v vsakem primeru bo SS, ker sem v zadnjih treh letih brusenja tack in kolen z nakedom ugotovil, da mi tak tip voznje najbolj lezi. Dilema je samo 600ccm vs 1000ccm, v kateri bi osebno dal prednost 600, ampak kot sem ze takoj omenil, je glavna tezava, da mi 600 manj ustrezajo kar se tice pozicije sedenja. Konkretno sem zaenkrat primerjal ninjo600 2004 in ninjo 1000 2004. Slednja je vecja in se bolje pocutim gor. Prav tako sem probal cbr600 2006 in mi nekako ne lezi prevec, medtem ko mi je par lastnikov cbr1000, ki so visje rasti reklo, da je le ta bolj primerna za vecje. To je tudi razlog, da se sedaj zanimam za 1000rr in jo bom poskusil ob priliki tudi sprobat.

Objavljeno
Hmm.. Zdi se mi, da honda ustreza vsem omenjenim stvarem :)

Motor rabim primarno za na cesto, ker pa ne delam nekih grozno dolgih tur in ker mi je vsec sporten stil voznje in se kdaj pa kdaj peljat po kolenu bo motor tipa SS. Prav tako mi je veliko veselje kdaj it na pisto it tudi za to, pride SS motor najbolj v postev. Izbira segmenta motocikla torej ni vprasanja, v vsakem primeru bo SS, ker sem v zadnjih treh letih brusenja tack in kolen z nakedom ugotovil, da mi tak tip voznje najbolj lezi. Dilema

a haaaaaaaaaahaaaa

vozil nakeda, pa pogruntal, da mu SS najbolj leži

hecno

Saj, če bi rekel, da si pač želiš SS... ampak takih buč pa še ne, kot so zgoraj :) poznam dosti ljudi, ki so si želeli SS, ker so prej nakede terali in se jim je zazdel, da so za SS primerni ... no, z leti so lepo nazaj šaltali ... :D

Objavljeno

DeXo, obstaja še Suza 750... odlična igrača, mogoče bi mogu še tega porbat .)

Objavljeno
a haaaaaaaaaahaaaa

vozil nakeda, pa pogruntal, da mu SS najbolj leži

hecno

Saj, če bi rekel, da si pač želiš SS... ampak takih buč pa še ne, kot so zgoraj :) poznam dosti ljudi, ki so si želeli SS, ker so prej nakede terali in se jim je zazdel, da so za SS primerni ... no, z leti so lepo nazaj šaltali ... :D

Zakaj buce? Hotel sem povedat, da mi lezi in da uzivam v sportni voznji, v presedanju, v kolenckanju in ce hoces to pocet je najbolj logicna izbira SS, se ti ne zdi? Pri mojem nakedu sem moral naredit kup modifikacij, dvigat tacke z distancniki, zamenjat krmilo za nizje bolj sportno, brusit razne nosilce, da ni grablilo po tleh. Skratka vse v smeri priblizevanja motorja SSju, ker mi tako pac bolj ustreza. SS je pa ze konstrukcijsko namenjen taki voznji in ni treba zmodificirat pol motorja, da se clovek normalno pelje po kolenu. Plus to, da sem vmes obcano vozil tudi SS in mi je veliko bolj vsec, plus to, da sem zadnje case kar precej vozil Cometa R, ki je po poziciji sedenja, drze, ipd, zelo podoben ostalim SSjem in mi super ustreza, veliko bolj kot moj naked.

Tako, da res ne vem zakaj buce. :hmm:

Ce pa slucajno ugotovim, da to ni to, lahko pa se vedno prodam in si nabavim nakeda.

DeXo, obstaja še Suza 750... odlična igrača, mogoče bi mogu še tega porbat .)

Vozil na Mobikrogu :) Motor je veselje za peljat, tako da mogoce bom rezmisljal tudi v tej smeri. JE pa tako, da Suzuki in Yamaho avtomatsko malce izkljucujem, ker mi nikoli nista bila tako simpaticna in vsec kot Honda in Kawasaki :)

R6 03-05 bi bila zelo primerna tvoji višini dex

Kot sem rekel, Yamahe mi niso vsec, bom pa vseeno poskusil. Ce se bom dobro pocutil gor, sem pripravljen tudi to pozrt in izbrat Yamaho :) Ceprav ponavadi sem slisal da je r6 med manjsimi 600ccm motocikli :hmm:

Objavljeno

Dex 1000 ccm ti ne gine :naughty: , manj sploh ne glej, big people need big things :evilgrin:

Objavljeno
Dex 1000 ccm ti ne gine :naughty: , manj sploh ne glej, big people need big things :evilgrin:

dobr si tole povedu :worship: :worship: :naughty:

Objavljeno
DeXo, obstaja še Suza 750... odlična igrača, mogoče bi mogu še tega porbat .)

:grim

Vozil na Mobikrogu :) Motor je veselje za peljat, tako da mogoce bom rezmisljal tudi v tej smeri. JE pa tako, da Suzuki in Yamaho avtomatsko malce izkljucujem, ker mi nikoli nista bila tako simpaticna in vsec kot Honda in Kawasaki :)

:chase: :fight2:

Objavljeno

Če si bolj cafe racer je 600 super, če se pa tudi kam dlje pelješ pa rajši liter.

Objavljeno

še mal slikc stare, preden nam pokažejo novo :photo:

post-8684-1187784002_thumb.jpg

Objavljeno
Če si bolj cafe racer je 600 super, če se pa tudi kam dlje pelješ pa rajši liter.

Kolikor sem gledal okoli ko sem kupoval 1000ko se mi zdi da so cafe racerji bolj kupovali te kot pa 600 ;)

Objavljeno
Kolikor sem gledal okoli ko sem kupoval 1000ko se mi zdi da so cafe racerji bolj kupovali te kot pa 600 ;)

:grim da se ve, kdo ma večga, močnejšega, boljšega, novejšega :lol1:

BTW: tisti, ki imate zamenjane rore: kaj ste naredil z zajlami od ex-up ventila?

Objavljeno
še mal slikc stare, preden nam pokažejo novo :photo:

Madoniš, blok od mašine je pa ko IMT-jcev :whistle:

Objavljeno
še mal slikc stare, preden nam pokažejo novo :photo:

a mal dražš :evilgrin:

Objavljeno
a mal dražš :evilgrin:

Ma kakšne slike neki.... da bi un zgori dal, da bi nam honda dala .... V5 / 150kg / 200+ konj!!

Objavljeno
Ma kakšne slike neki.... da bi un zgori dal, da bi nam honda dala .... V5 / 150kg / 200+ konj!!

to so samo naše pobožne želje :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!