Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
meni to nekako uspeva tudi z navadno zajlo

Pri tebi je poudarek na cyborg technologies; to šteje podobno kot pri Yamahi opisana ročica plina.

Objavljeno
Pri tebi je poudarek na cyborg technologies; to šteje podobno kot pri Yamahi opisana ročica plina.

ne govoriva o meni, ampak o ročici za gas

Objavljeno
ne govoriva o meni, ampak o ročici za gas

S tem, ko sem napisal traktorska, sem imel v mislih zanesljivo, robustno, vendar zasnovno čimbolj enostavno zadevo, ki dela in dela in dela,... ker se nima kje pokvariti.

Hec na stran; Yamahina rešitev je resnično izredno prijetna za voziti ali dirkati.

Antares

Objavljeno

Ej btw, sem pozabil zadnjic vprasat v temi o Grobniku. Koliko imas cas gor z R1?

Objavljeno
Ej btw, sem pozabil zadnjic vprasat v temi o Grobniku. Koliko imas cas gor z R1?

po vsem slišanem najbrž pod 1.30..

Objavljeno (popravljeno)
po vsem slišanem najbrž pod 1.30..

Sam dobro veš, da če bi se merilo samo čas, bi poklicali kaskaderje. Bistvo tekmovanja je v stalno se spreminjajočih situacijah; zaradi skupine.

Res pa si nekateri zmerijo čas in potem imajo občutek, da so Rossi, Pedrosa, Hayden;.. ker so peljali tako hitro kot oni.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
Sam dobro veš, da če bi se merilo čas, bi poklicali kaskaderje. Bistvo tekmovanja je v stalno se spreminjajočih situacijah; zaradi skupine.

Res pa si nekateri zmerijo čas in potem imajo občutek, da so Rossi, Pedrosa, Hayden;.. ker so peljali tako hitro kot oni.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

nekoč je bil na honda forumu en primorec, Red line si je dal nick

antares, si to ti :D po nabijanju v prazno bi rekel da ja

Objavljeno
Sam dobro veš, da če bi se merilo samo čas, bi poklicali kaskaderje. Bistvo tekmovanja je v stalno se spreminjajočih situacijah; zaradi skupine.

Res pa si nekateri zmerijo čas in potem imajo občutek, da so Rossi, Pedrosa, Hayden;.. ker so peljali tako hitro kot oni.

Vseeno me zanima tvoj cas na Grobniku. Skoraj si ne upam pomislit, da znalec tvojega kova nikoli ni bil izmerjen koliko hitro odpelje krog..

Objavljeno
Vseeno me zanima tvoj cas na Grobniku. Skoraj si ne upam pomislit, da znalec tvojega kova nikoli ni bil izmerjen koliko hitro odpelje krog..

ne ne..ker čas merijo samo divjaki ki se jim zdi da so lahko hitri kot xy, xxy, xxxy :lol1: :lol1:

čist smo :topic:

jest bi pa ta novo 1000-ko :wub: :wub:

Objavljeno

Derivat CBR z V4 motorjem gre v prodajo pmladi leta 2009.

Enako velja za povsem nov Honda fireblade XX; oziroma njegov naslednik.

Tako, sedaj sta razjasnjena oba misterija dvojne oblike naslednika VFR.

Objavljeno

niso nekej govorili, da bo V5 ?

Objavljeno
niso nekej govorili, da bo V5 ?

Pravim, da sta dva derivata.

Močnejši V5 je naslednik XX blackbird; katere tehnični razvij je zaustavljen, in pride v letu 2008 ven kot final edition.

V resnici mo tehnično gledano v sorodu z novo VFR, ki bo V4.

Eno in drugo pa je samo derivat CBR; temelji prihodnje proizvodnje.

Objavljeno

citirano iz nekega tujega foruma (dečko je iz Singapurja:

Wooooooooohooooooooooooooooo, Firebladers rejoice!!! 7 Sep is the day Honda will announce the 2008 CBR1000RR!!!

2 display models in fact have already arrived in our shores!!!

I have pix of them, but unfortunately I can't post them. After reading the press kit, I can tell you all the other litre bikes out there will have to take 2 steps back and bow to the new king. It is true, the 08 Blade has the highest power to weight ratio compared to any litre bikes out there.

As Steve Jobs would say, "one more thing ... ", the new exhaust is the most beautiful and original stubbly exhaust I've ever seen.

But here's the only thing I am allowed to post.

....in še škatla, ki bi jo z veseljem imel v garaži....

post-129-1188194130_thumb.jpg

Objavljeno

Hector,

ne da bi ti hotel pokvariti veselja, ampak tovarna trenutno računa, da bo modelno leto 2008 samo vmesna generacija, s katero naj bi premostili dveletno obdobje, v katerem naj pričeli izdelovati celotno paleto sport in sport-turerjev na novo zasnovanem dvodelnem okvirju.

Bolj kot interesi strank jim daje zagon želaj po povečanju dobička:

-nov okvir pomeni velik prihranek pri vedno dražjih surovinah

-nov okvir bodo izdelovali v modularni obliki, kar pomeni dodatno znižanje stroškov proizvodnje

Če bo proizvodnja stekla kot to pri Hondi predvidevajo bo CBR100RR, ki bo prišla ven čez dve leti znatno bolj "samosvoja" oziroma tehnično "napredna".

Antares

Objavljeno
Hector,

ne da bi ti hotel pokvariti veselja, ampak tovarna trenutno računa, da bo modelno leto 2008 samo vmesna generacija, s katero naj bi premostili dveletno obdobje, v katerem naj pričeli izdelovati celotno paleto sport in sport-turerjev na novo zasnovanem dvodelnem okvirju.

Bolj kot interesi strank jim daje zagon želaj po povečanju dobička:

-nov okvir pomeni velik prihranek pri vedno dražjih surovinah

-nov okvir bodo izdelovali v modularni obliki, kar pomeni dodatno znižanje stroškov proizvodnje

Če bo proizvodnja stekla kot to pri Hondi predvidevajo bo CBR100RR, ki bo prišla ven čez dve leti znatno bolj "samosvoja" oziroma tehnično "napredna".

Antares

...če bi človek stalno čakal na novosti, ne bi nikol kupil novega motorja, kajti tudi leta 2010 bodo napovedali izboljšave za 2012 itd....

Objavljeno
...če bi človek stalno čakal na novosti, ne bi nikol kupil novega motorja, kajti tudi leta 2010 bodo napovedali izboljšave za 2012 itd....

Se strinjam; zvesti kupci novosti prinesejo lep kup denarja. Zato pa tovarne tudi dozirajo po kapljicah.

Objavljeno

@ antares je bil tvoj prejšnji nick gattolina :whistle:

Objavljeno
@ antares je bil tvoj prejšnji nick gattolina :whistle:

Pa qwa ga jebete :angry: Edini, ki kaj novega napiše, ne pa kot eni... samo gobce otresat :angry:

BTW: Gatto je bil štajerc, on je pa primorc (in tut gatto je bil mož beseda: če si se kaj zmenil, je vse brez problema zrihtal) tko da STFU

Objavljeno
By Dirck Edge

There should be a new Honda CBR1000RR introduced this Fall as a 2008 model. The bike is rumored to be substantially lighter than the current version (going on a diet similar to the new CBR600RR), but maintain its traditional in-line four cylinder engine configuration (rather than a v-four or five previously rumored).

The bike is also rumored to homologate several new electronic systems for future superbike competition, including traction control. It is possible Honda will also feature switchable engine maps, similar to the current Suzuki GSX-R1000"

Can't wait ! Big Smile

Objavljeno

A smo tole :photo: že vidli... ja... ne.... :hmm:

Sej so vse podobne :)

post-2606-1188420412_thumb.jpg

Objavljeno

Upam da ne bo taka.. Ogaben zadek :SS

Objavljeno

Stvar bo kristalno jasna čez 8 dni....

and counting... :blush:

Objavljeno

Super lepa uh, še vlečno kljuko dajo gor pa elektriko. DRUGAČE IMAM RATUATOR LOMBARDINI ŽE NOV DOMA..NOVE VILCE!!

NITI HONDA NI VEČ TISTO KAR JE BILA NEKOČ :wub:

Objavljeno
NITI HONDA NI VEČ TISTO KAR JE BILA NEKOČ :wub:

Le čevlje sodi naj kopitar :evilgrin:

Počakajmo, pa bomo vidli, kaj so dezajnerji skup spacal.... mogoče bo pa takaje :naughty: :naughty:

post-2606-1188679503.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!