dore Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 (popravljeno) A se pravi,da feltne alora so enake od 04-05 kot 06-07 no pol pa jih bom pa kar nabavil ok Hvala [/quote Za feltne nisem siguren ,za diske pa vem da niso enaki. Lp Popravljeno Junij 28, 2010. Popravil dore DXR16 1
pubi1 Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Lep pozdrav, kolegu je na cbr-ki crknalo navitje. Na koga bi se lahko obrnil, da mu ga kvalitetno navije, saj novo je precej drago?
Leteči Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Težko bo našel koga ki bi mu ga na novo navil. Težava je v tem ker je navitje v stiku z oljem in nihče noče garantirati da bo zadeva (lak) v olju zdržala). Za kateri letnik motorja pa gre?
Stric Burek Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) Lep pozdrav, kolegu je na cbr-ki crknalo navitje. Na koga bi se lahko obrnil, da mu ga kvalitetno navije, saj novo je precej drago? Obrni se na podjetje IET; spletna stran:KLIK Za firmo so nam navili toroidni transformator, mogoče bi ti pomagali tudi s takim navitjem. Če ne pa poizkusi pri Iskri KLIK Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil Stric Burek
pubi1 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Težko bo našel koga ki bi mu ga na novo navil. Težava je v tem ker je navitje v stiku z oljem in nihče noče garantirati da bo zadeva (lak) v olju zdržala). Za kateri letnik motorja pa gre? Motor je letnik 2005. Sta mu že lani crknila 2 dela navitja, pa ga je dal ponovno navit, sedaj pa sta mu crknila še druga 2(jih je pa 18). Problem je, ker je tam ko je lani navijal, čakala zelo dolgo in išče še druge variante. Obstaja še kakšna druga rešitev, da te je zanimal letnik? Bi lahko pasalo navitje od 600ccm, kr tega lahko dobi? Obrni se na podjetje IET; spletna stran:KLIK Za firmo so nam navili toroidni transformator, mogoče bi ti pomagali tudi s takim navitjem. Če ne pa poizkusi pri Iskri KLIK Že kliče
Stric Burek Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Drugače pa najdi.si pa transformatorji, toroidi, trafoti, navitje, nekej se bo že našlo. Večinoma vse firme navijejo po meri. Nam so navili 400VA, 24V toroid za 52€, s tem da je kar zajeten kos(ima sigurno 3-4kg)
DXR16 Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Žijo A ima kdo levo ročko od CBR 1000 RR .07 za sklopko. Motor se je zvrnu na mestu in se je ročka odlomila Hvala. L.P
Giga Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 Lep pozdrav,danes naredil prvih 170km z "novim" motorjem.čist navdusen :evilgrin: NejcN 1
Demon Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 (popravljeno) No, ker pa še vedno ne morem odmisliti Taylormade izpuha, pa me zdaj nekaj zanima, kar ne razumem najbolj. Ko pogledaš original izpuh od Fireblada, ima v zadnjem loncu privijačeno lambda sondo, ki jo seveda moraš odvit, da lahko vzameš izpuh dol. Evo slikca. Ko pa sem na http://www.racetaylormade.com/tmpages/honpages/hondafire.html gledal filmček, kako se ta izpuh namontira, pa ni nikjer bilo videti, da bi iz originalnega izpuha odvil lambda sondo in jo privil v novega. Tudi v pdf datoteki, kjer je opisan postopek menjave izpuha, lambda sonda sploh ni omenjena. A je možno, da ima Fireblade za Ameriški trg to lambda sondo kje drugje na izpuhu?!? Tp skoraj ne verjamem... :blink: Popravljeno Oktober 25, 2010. Popravil Demon P182, Kor13, Cartman in 1 other 2 2
Demon Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 (popravljeno) .....ko si na filmčku ustavim, na delu, kjer vzame originalen dušilec dol, se vidi cev, na kateri bi morala bit ta ferdamana Lambda sonda, ampak jaz ne vidim niti luknje na tej cevi... Zdaj pa mi res ni več nič jasno??!!?? Tudi če pogledaš film do konca, nikjer je ne zašraufa not, enostavno zakurbla motor in je to to...??? Jebemo mast, mislim, da sem jo videl kje je na filmčku! Tik preden se dve cevi združita v eno je na eni cevi! Pa ne morem verjet, da je na drugem mestu kot je na mojem motorju?!?!?!? Popravljeno Oktober 25, 2010. Popravil Demon hilton, P182, Kor13 in 1 other 2 2
Gorgh Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 Doma imam minimalno rabljen pokrov rezervoarja za Hondo CBR 1000 RR 2008 modelno leto (glej slike). Je kot nov iz štacune. Nov stane 801€ z ddv pri nas, jst ga dam za 200€. Je pa originalen, da se razumemo!! info na privat. P182 in RHonda 1 1
Fazer03 Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 ..... na kateri bi morala bit ta ferdamana Lambda sonda, ampak jaz ne vidim niti luknje na tej cevi... Zdaj pa mi res ni več nič jasno??!!?? ... Samo ugibam: sigurno imajo drugačne standarde za izpušne emisije - Kalifornija ima menda zelo stroge - in je zato izpuh drugačne izvedbe ??? Tole piše med drugim pri specifikacijah: Model Id CBR10RR Emissions Meets current EPA standards. California version meets current California Air Resources Board (CARB) standards. LP
Demon Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Samo ugibam: sigurno imajo drugačne standarde za izpušne emisije - Kalifornija ima menda zelo stroge - in je zato izpuh drugačne izvedbe ??? Tole piše med drugim pri specifikacijah: Model Id CBR10RR Emissions Meets current EPA standards. California version meets current California Air Resources Board (CARB) standards. LP Ja to drži. Sem pa kontaktiral po mailu z proizvajalcem in mi je napisal, "Our exhaust kit would eliminate the Lambda sensor. However with our exhaust kit, we include an O2 Sensor Eliminator Plug which is installed in the electrical system. O2 Sensor Eliminator Plug will bypass any computer errors or warning lights." Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!?
hilton Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Ja to drži. Sem pa kontaktiral po mailu z proizvajalcem in mi je napisal, "Our exhaust kit would eliminate the Lambda sensor. However with our exhaust kit, we include an O2 Sensor Eliminator Plug which is installed in the electrical system. O2 Sensor Eliminator Plug will bypass any computer errors or warning lights." Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!? bojč kupi akrapota pa bo to to.... al pa probaj brez lambde, pa boš videl kako bo delovalo :wacko: jamah in gogoh 2
Demon Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 bojč kupi akrapota pa bo to to.... al pa probaj brez lambde, pa boš videl kako bo delovalo :wacko: Ma ja, glej, za moj okus je Akrapo po izgledu kako ti rečeš. "kolarnica" ali kar "kulnkišta" proti temu izpuhu (pazi, govorim o designu!!!), tako da če se že spuščam v tako investicijo, potem želim tudi fenomenalen izgled, kar mi ta izpuh ponuja, Akrapovič pa žal ne. Ampak brez Lambda sonde pa mi sploh ne diši, mater! Bom danes šel mojega serviserja vprašat, kaj on misli o tem...
Giga Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Zdravo,zanima me če se kermu doma vala kniga z navodili za uporabo se priporočam .)
danixxx Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 No, ker pa še vedno ne morem odmisliti Taylormade izpuha, pa me zdaj nekaj zanima, kar ne razumem najbolj. Ko pogledaš original izpuh od Fireblada, ima v zadnjem loncu privijačeno lambda sondo, ki jo seveda moraš odvit, da lahko vzameš izpuh dol. Evo slikca. Ko pa sem na http://www.racetaylormade.com/tmpages/honpages/hondafire.html gledal filmček, kako se ta izpuh namontira, pa ni nikjer bilo videti, da bi iz originalnega izpuha odvil lambda sondo in jo privil v novega. Tudi v pdf datoteki, kjer je opisan postopek menjave izpuha, lambda sonda sploh ni omenjena. A je možno, da ima Fireblade za Ameriški trg to lambda sondo kje drugje na izpuhu?!? Tp skoraj ne verjamem... Nevem če ti lahko pomagam kako. Ampak jst sem mel hondo 1000rr letnik 2005 pa ni mela nikjer lambda sonde na izpuhu,tak da nevem kk je zdej. MI pa ni totalno nč jasno kk se je lahka tak motor prodal kot nov???????? Verjetn šušmuš.
danci1973 Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!? Lambda vsekakor ni za okras in je postala ključen instrument za uravnavanje in nadzor nad delovanjem motorja... Recimo - ko je zrak hladen, je gostejši in ima več kisika. Zato mora elektronika pri hladnem zraku vbrizgati nekaj več goriva kot pri toplem, saj bi sicer bila mešanica (pre)revna. Sicer elektronika meri pretok, temperaturo zraka in še par drugih stvari, iz katerih lahko to približno ugotovi, ampak le lambda lahko dejansko zazna, ali je mešanica res ustrezna... Jaz je ne bi odstranjeval... D.
MihaJ Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Ma ja, glej, za moj okus je Akrapo po izgledu kako ti rečeš. "kolarnica" ali kar "kulnkišta" proti temu izpuhu (pazi, govorim o designu!!!), tako da če se že spuščam v tako investicijo, potem želim tudi fenomenalen izgled, kar mi ta izpuh ponuja, Akrapovič pa žal ne. Ampak brez Lambda sonde pa mi sploh ne diši, mater! Bom danes šel mojega serviserja vprašat, kaj on misli o tem... Daš narediti tako malo flančno, noter navoj M16, dolžine kakih 10mm in daš to privariti na izpuh. Lambda naj bo pod kotom 45 stopinj iz vertikale(ali horizontale, kar ti bolj paše ). In nekje na približno enakem mestu kot prej, mislm glede na dolžino izpuha. Lahko bi se mogoče peljal brez, ampak bi ti najbrž svetila kaka lučka, ker bi računalnik vedel da ni sonde v izpuhu. Če so ti dali zraven eliminator, vštekaj to in probaj če dela. Če nič ne sveti in motor dela normalno, samo vozi. Če sveti lučka, potem je ECU ravno tako pogruntal da ni lambde, ker ti Eliminator daje konstanten signal, lambda pa v resnici oddaja sinusoido med 0.1 in 0.7 V ali nekaj takega(ne vem na pamet, bi mogu pogledat). To pomeni da imaš toliko pameten računalnik, da to zazna in vse kar ti ostane je, da daš našvasat nastavek za lambdo. Ali pa HRC elektroniko, ki lambde nima.
danci1973 Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 (popravljeno) Če sveti lučka, potem je ECU ravno tako pogruntal da ni lambde, ker ti Eliminator daje konstanten signal, lambda pa v resnici oddaja sinusoido med 0.1 in 0.7 V ali nekaj takega(ne vem na pamet, bi mogu pogledat). To pomeni da imaš toliko pameten računalnik, da to zazna in vse kar ti ostane je, da daš našvasat nastavek za lambdo. Ali pa HRC elektroniko, ki lambde nima. Lambda sonda ne daje sinusoide, ampak DC napetost, odvisno od razmerja zrak/gorivo. Starejše lambde (t.i. 'narrow band') so bile zelo nenatančne - pri idealnem razmerju zrak/gorivo je njihova napetost bila 0,5V - a že pri zelo mali spremembi je napetost 'skočila' proti 1V za bogato mešanico ali padla proti 0V za revno mešanico... Z njimi elektronika ni mogla dejansko vzpostaviti 'prave' mešanice, ampak je vedno nihala med 'bogato' in 'revno'. Novejše lambda sonde ('wide band') so v tem pogledu dosti bolšje in z njimi se dejansko da dokaj natančno določiti, kakšno je razmerje zrak/gorivo - pri teh takšnega nihanja seveda ni... Kakšno uporablja Honda, ne vem - a glede na to, da so motorji v tem delu precej za avtomobili, je verjetno še 'narrow band' (verjetno tudi avti še ne uporabljajo vsi 'wide band' senzorjev). V nobenem primeru pa uporaba 'eliminatorja' (po moje) ni pametna poteza, saj bo elektronika vedno 'mislila', da ima idealno mešanico, čeprav temu morda še zdaleč ne bo tako. D. PS: Me pa prav zanima, kaj bo povedal serviser (še bolj pa, kako bo to utemeljil). Popravljeno Oktober 27, 2010. Popravil danci1973
MihaJ Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Lambda sonda ne daje sinusoide, ampak DC napetost, odvisno od razmerja zrak/gorivo. Starejše lambde (t.i. 'narrow band') so bile zelo nenatančne - pri idealnem razmerju zrak/gorivo je njihova napetost bila 0,5V - a že pri zelo mali spremembi je napetost 'skočila' proti 1V za bogato mešanico ali padla proti 0V za revno mešanico... Z njimi elektronika ni mogla dejansko vzpostaviti 'prave' mešanice, ampak je vedno nihala med 'bogato' in 'revno'. Novejše lambda sonde ('wide band') so v tem pogledu dosti bolšje in z njimi se dejansko da dokaj natančno določiti, kakšno je razmerje zrak/gorivo - pri teh takšnega nihanja seveda ni... Kakšno uporablja Honda, ne vem - a glede na to, da so motorji v tem delu precej za avtomobili, je verjetno še 'narrow band' (verjetno tudi avti še ne uporabljajo vsi 'wide band' senzorjev). V nobenem primeru pa uporaba 'eliminatorja' (po moje) ni pametna poteza, saj bo elektronika vedno 'mislila', da ima idealno mešanico, čeprav temu morda še zdaleč ne bo tako. D. PS: Me pa prav zanima, kaj bo povedal serviser (še bolj pa, kako bo to utemeljil). Tester za avte pokaže da izhodna napetost na lambdah niha, kot sem napisal. Starejše narrow band pa ne, da ne bi bile natančne, tako so pač bile narejene, ker je šlo z njimi skozi emisijske teste. Niti niso bile ogrevane, pa tudi sicer je bila zasnova malce drugačna.
Giga Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 LP.imam zadne plošcice za Hondo CBR če koga zanima,vem pa da so za 2cm krajše od mojga letnika(04).koda je 06435-MEL-D22.
jemcek Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 živjo, iščem po netu servisno za letnik 2006-2007, pa je vse kar dobim samo za 2004-05. A ma mogoče kdo kak delujoč link? menda sicer ni blo velikih razlik med obema, pa vseeno bi mel rajši pravo verzijo.. hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se