Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

A se pravi,da feltne alora so enake od 04-05 kot 06-07 no pol pa jih bom pa kar nabavil ok

Hvala :OK:

[/quote

Za feltne nisem siguren ,za diske pa vem da niso enaki.

Lp

Popravljeno . Popravil dore
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

kolegu je na cbr-ki crknalo navitje. Na koga bi se lahko obrnil, da mu ga kvalitetno navije, saj novo je precej drago?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko bo našel koga ki bi mu ga na novo navil. Težava je v tem ker je navitje v stiku z oljem in nihče noče garantirati da bo zadeva (lak) v olju zdržala). Za kateri letnik motorja pa gre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

kolegu je na cbr-ki crknalo navitje. Na koga bi se lahko obrnil, da mu ga kvalitetno navije, saj novo je precej drago?

Obrni se na podjetje IET; spletna stran:KLIK

Za firmo so nam navili toroidni transformator, mogoče bi ti pomagali tudi s takim navitjem. Če ne pa poizkusi pri Iskri KLIK

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko bo našel koga ki bi mu ga na novo navil. Težava je v tem ker je navitje v stiku z oljem in nihče noče garantirati da bo zadeva (lak) v olju zdržala). Za kateri letnik motorja pa gre?

Motor je letnik 2005. Sta mu že lani crknila 2 dela navitja, pa ga je dal ponovno navit, sedaj pa sta mu crknila še druga 2(jih je pa 18). Problem je, ker je tam ko je lani navijal, čakala zelo dolgo in išče še druge variante.

Obstaja še kakšna druga rešitev, da te je zanimal letnik?

Bi lahko pasalo navitje od 600ccm, kr tega lahko dobi?

Obrni se na podjetje IET; spletna stran:KLIK

Za firmo so nam navili toroidni transformator, mogoče bi ti pomagali tudi s takim navitjem. Če ne pa poizkusi pri Iskri KLIK

Že kliče ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa najdi.si pa transformatorji, toroidi, trafoti, navitje, nekej se bo že našlo. Večinoma vse firme navijejo po meri. Nam so navili 400VA, 24V toroid za 52€, s tem da je kar zajeten kos(ima sigurno 3-4kg)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Žijo A ima kdo levo ročko od CBR 1000 RR .07 za sklopko.

Motor se je zvrnu na mestu in se je ročka odlomila :?

Hvala. :OK: L.P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No, ker pa še vedno ne morem odmisliti Taylormade izpuha, pa me zdaj nekaj zanima, kar ne razumem najbolj. Ko pogledaš original izpuh od Fireblada, ima v zadnjem loncu privijačeno lambda sondo, ki jo seveda moraš odvit, da lahko vzameš izpuh dol. Evo slikca.

Ko pa sem na

http://www.racetaylormade.com/tmpages/honpages/hondafire.html

gledal filmček, kako se ta izpuh namontira, pa ni nikjer bilo videti, da bi iz originalnega izpuha odvil lambda sondo in jo privil v novega. Tudi v pdf datoteki, kjer je opisan postopek menjave izpuha, lambda sonda sploh ni omenjena. A je možno, da ima Fireblade za Ameriški trg to lambda sondo kje drugje na izpuhu?!? Tp skoraj ne verjamem... :blink:

post-5704-068377700 1288032713_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....ko si na filmčku ustavim, na delu, kjer vzame originalen dušilec dol, se vidi cev, na kateri bi morala bit ta ferdamana Lambda sonda, ampak jaz ne vidim niti luknje na tej cevi... Zdaj pa mi res ni več nič jasno??!!?? :hmm:

Tudi če pogledaš film do konca, nikjer je ne zašraufa not, enostavno zakurbla motor in je to to...???

Jebemo mast, mislim, da sem jo videl kje je na filmčku! Tik preden se dve cevi združita v eno je na eni cevi! Pa ne morem verjet, da je na drugem mestu kot je na mojem motorju?!?!?!?

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imam minimalno rabljen pokrov rezervoarja za Hondo CBR 1000 RR 2008 modelno leto (glej slike). Je kot nov iz štacune.

Nov stane 801€ z ddv pri nas, jst ga dam za 200€. Je pa originalen, da se razumemo!! info na privat.post-4213-039948700 1288034691_thumb.jpg

post-4213-037575200 1288034535_thumb.jpg post-4213-009083100 1288034603_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... na kateri bi morala bit ta ferdamana Lambda sonda, ampak jaz ne vidim niti luknje na tej cevi... Zdaj pa mi res ni več nič jasno??!!?? ...

Samo ugibam: sigurno imajo drugačne standarde za izpušne emisije - Kalifornija ima menda zelo stroge - in je zato izpuh drugačne izvedbe ???

Tole piše med drugim pri specifikacijah:

Model Id CBR10RR

Emissions Meets current EPA standards. California version meets current California Air Resources Board (CARB) standards.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ugibam: sigurno imajo drugačne standarde za izpušne emisije - Kalifornija ima menda zelo stroge - in je zato izpuh drugačne izvedbe ???

Tole piše med drugim pri specifikacijah:

Model Id CBR10RR

Emissions Meets current EPA standards. California version meets current California Air Resources Board (CARB) standards.

LP

Ja to drži. Sem pa kontaktiral po mailu z proizvajalcem in mi je napisal, "Our exhaust kit would eliminate the Lambda sensor. However with our exhaust kit, we include an O2 Sensor Eliminator Plug which is installed in the electrical system. O2 Sensor Eliminator Plug will bypass any computer errors or warning lights."

Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to drži. Sem pa kontaktiral po mailu z proizvajalcem in mi je napisal, "Our exhaust kit would eliminate the Lambda sensor. However with our exhaust kit, we include an O2 Sensor Eliminator Plug which is installed in the electrical system. O2 Sensor Eliminator Plug will bypass any computer errors or warning lights."

Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!?

bojč kupi akrapota pa bo to to....

al pa probaj brez lambde, pa boš videl kako bo delovalo :wacko:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bojč kupi akrapota pa bo to to....

al pa probaj brez lambde, pa boš videl kako bo delovalo :wacko:

Ma ja, glej, za moj okus je Akrapo po izgledu kako ti rečeš. "kolarnica" ali kar "kulnkišta" proti temu izpuhu (pazi, govorim o designu!!!), tako da če se že spuščam v tako investicijo, potem želim tudi fenomenalen izgled, kar mi ta izpuh ponuja, Akrapovič pa žal ne. Ampak brez Lambda sonde pa mi sploh ne diši, mater! :headbang::wallbash: Bom danes šel mojega serviserja vprašat, kaj on misli o tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ker pa še vedno ne morem odmisliti Taylormade izpuha, pa me zdaj nekaj zanima, kar ne razumem najbolj. Ko pogledaš original izpuh od Fireblada, ima v zadnjem loncu privijačeno lambda sondo, ki jo seveda moraš odvit, da lahko vzameš izpuh dol. Evo slikca.

Ko pa sem na

http://www.racetaylormade.com/tmpages/honpages/hondafire.html

gledal filmček, kako se ta izpuh namontira, pa ni nikjer bilo videti, da bi iz originalnega izpuha odvil lambda sondo in jo privil v novega. Tudi v pdf datoteki, kjer je opisan postopek menjave izpuha, lambda sonda sploh ni omenjena. A je možno, da ima Fireblade za Ameriški trg to lambda sondo kje drugje na izpuhu?!? Tp skoraj ne verjamem... :)

Nevem če ti lahko pomagam kako. Ampak jst sem mel hondo 1000rr letnik 2005 pa ni mela nikjer lambda sonde na izpuhu,tak da nevem kk je zdej. MI pa ni totalno nč jasno kk se je lahka tak motor prodal kot nov???????? Verjetn šušmuš. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, da dobim zraven nek elektronski vmesnik, ki bi preprečil, da bi elektronika motorja zaznala napako. Pa dobro, kolikor se na te zadeve jaz spoznam, Lambda sonda ni v izpuhu samo za okras. Bo motor tudi brez nje deloval tako kot mora, brezhibno?!?

Lambda vsekakor ni za okras in je postala ključen instrument za uravnavanje in nadzor nad delovanjem motorja...

Recimo - ko je zrak hladen, je gostejši in ima več kisika. Zato mora elektronika pri hladnem zraku vbrizgati nekaj več goriva kot pri toplem, saj bi sicer bila mešanica (pre)revna. Sicer elektronika meri pretok, temperaturo zraka in še par drugih stvari, iz katerih lahko to približno ugotovi, ampak le lambda lahko dejansko zazna, ali je mešanica res ustrezna...

Jaz je ne bi odstranjeval...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja, glej, za moj okus je Akrapo po izgledu kako ti rečeš. "kolarnica" ali kar "kulnkišta" proti temu izpuhu (pazi, govorim o designu!!!), tako da če se že spuščam v tako investicijo, potem želim tudi fenomenalen izgled, kar mi ta izpuh ponuja, Akrapovič pa žal ne. Ampak brez Lambda sonde pa mi sploh ne diši, mater! :):P Bom danes šel mojega serviserja vprašat, kaj on misli o tem...

Daš narediti tako malo flančno, noter navoj M16, dolžine kakih 10mm in daš to privariti na izpuh. Lambda naj bo pod kotom 45 stopinj iz vertikale(ali horizontale, kar ti bolj paše :D ). In nekje na približno enakem mestu kot prej, mislm glede na dolžino izpuha.

Lahko bi se mogoče peljal brez, ampak bi ti najbrž svetila kaka lučka, ker bi računalnik vedel da ni sonde v izpuhu. Če so ti dali zraven eliminator, vštekaj to in probaj če dela. Če nič ne sveti in motor dela normalno, samo vozi.

Če sveti lučka, potem je ECU ravno tako pogruntal da ni lambde, ker ti Eliminator daje konstanten signal, lambda pa v resnici oddaja sinusoido med 0.1 in 0.7 V ali nekaj takega(ne vem na pamet, bi mogu pogledat). To pomeni da imaš toliko pameten računalnik, da to zazna in vse kar ti ostane je, da daš našvasat nastavek za lambdo. Ali pa HRC elektroniko, ki lambde nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sveti lučka, potem je ECU ravno tako pogruntal da ni lambde, ker ti Eliminator daje konstanten signal, lambda pa v resnici oddaja sinusoido med 0.1 in 0.7 V ali nekaj takega(ne vem na pamet, bi mogu pogledat). To pomeni da imaš toliko pameten računalnik, da to zazna in vse kar ti ostane je, da daš našvasat nastavek za lambdo. Ali pa HRC elektroniko, ki lambde nima.

Lambda sonda ne daje sinusoide, ampak DC napetost, odvisno od razmerja zrak/gorivo.

Starejše lambde (t.i. 'narrow band') so bile zelo nenatančne - pri idealnem razmerju zrak/gorivo je njihova napetost bila 0,5V - a že pri zelo mali spremembi je napetost 'skočila' proti 1V za bogato mešanico ali padla proti 0V za revno mešanico... Z njimi elektronika ni mogla dejansko vzpostaviti 'prave' mešanice, ampak je vedno nihala med 'bogato' in 'revno'.

Novejše lambda sonde ('wide band') so v tem pogledu dosti bolšje in z njimi se dejansko da dokaj natančno določiti, kakšno je razmerje zrak/gorivo - pri teh takšnega nihanja seveda ni...

Kakšno uporablja Honda, ne vem - a glede na to, da so motorji v tem delu precej za avtomobili, je verjetno še 'narrow band' (verjetno tudi avti še ne uporabljajo vsi 'wide band' senzorjev).

V nobenem primeru pa uporaba 'eliminatorja' (po moje) ni pametna poteza, saj bo elektronika vedno 'mislila', da ima idealno mešanico, čeprav temu morda še zdaleč ne bo tako.

D.

PS: Me pa prav zanima, kaj bo povedal serviser (še bolj pa, kako bo to utemeljil).

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lambda sonda ne daje sinusoide, ampak DC napetost, odvisno od razmerja zrak/gorivo.

Starejše lambde (t.i. 'narrow band') so bile zelo nenatančne - pri idealnem razmerju zrak/gorivo je njihova napetost bila 0,5V - a že pri zelo mali spremembi je napetost 'skočila' proti 1V za bogato mešanico ali padla proti 0V za revno mešanico... Z njimi elektronika ni mogla dejansko vzpostaviti 'prave' mešanice, ampak je vedno nihala med 'bogato' in 'revno'.

Novejše lambda sonde ('wide band') so v tem pogledu dosti bolšje in z njimi se dejansko da dokaj natančno določiti, kakšno je razmerje zrak/gorivo - pri teh takšnega nihanja seveda ni...

Kakšno uporablja Honda, ne vem - a glede na to, da so motorji v tem delu precej za avtomobili, je verjetno še 'narrow band' (verjetno tudi avti še ne uporabljajo vsi 'wide band' senzorjev).

V nobenem primeru pa uporaba 'eliminatorja' (po moje) ni pametna poteza, saj bo elektronika vedno 'mislila', da ima idealno mešanico, čeprav temu morda še zdaleč ne bo tako.

D.

PS: Me pa prav zanima, kaj bo povedal serviser (še bolj pa, kako bo to utemeljil).

Tester za avte pokaže da izhodna napetost na lambdah niha, kot sem napisal.

Starejše narrow band pa ne, da ne bi bile natančne, tako so pač bile narejene, ker je šlo z njimi skozi emisijske teste. Niti niso bile ogrevane, pa tudi sicer je bila zasnova malce drugačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

iščem po netu servisno za letnik 2006-2007, pa je vse kar dobim samo za 2004-05. A ma mogoče kdo kak delujoč link? menda sicer ni blo velikih razlik med obema, pa vseeno bi mel rajši pravo verzijo.. :)

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!