Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

Poslušaj dore. Sej si sam povedu. Damon očitno pazi na svojo mašinco in jo je najbrž tudi pravilno utekel, če pa serviserji popravljajo tiste, katerih lastniki gonijo mrzle, nove turirajo dokler lučka za obrate ne crkne in se vozijo z minimalnem nivojem, je to problem lasnika in ne motorja. Pa ti tudi povem iz lastnih izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz moram reči da je moja Honda precej žejna, v poletnih časih, ko se ne špara spije med servisnim intervalom od 0,5 do 1l olja

na začetku sem se sekiral, sedaj pa pač redno kontroliram olje in ga dolivam :D

konec koncev me zaradi enega litra ne bo pobralo :P

motor sem vtekal na enak način kot vse prejšne cbr-e in nobena ni popila niti deci olja,

razen te

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz moram reči da je moja Honda precej žejna, v poletnih časih, ko se ne špara spije med servisnim intervalom od 0,5 do 1l olja

na začetku sem se sekiral, sedaj pa pač redno kontroliram olje in ga dolivam :D

konec koncev me zaradi enega litra ne bo pobralo :P

motor sem vtekal na enak način kot vse prejšne cbr-e in nobena ni popila niti deci olja,

razen te

To pa sedaj ni več rekla ,kazala kajne Demon. Hvala za korekten odgovor.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz moram reči da je moja Honda precej žejna, v poletnih časih, ko se ne špara spije med servisnim intervalom od 0,5 do 1l olja

na začetku sem se sekiral, sedaj pa pač redno kontroliram olje in ga dolivam :D

konec koncev me zaradi enega litra ne bo pobralo :P

motor sem vtekal na enak način kot vse prejšne cbr-e in nobena ni popila niti deci olja,

razen te

No, tole je razlog da je ta poraba olja nenormalna, šokantna. CBR ga v poprečju ni pil, če ni bil že pošteno zlorabljen, kar je veljalo za več al manj vse honde. To je bil za šankom velik argument o hondini prefekciji, zdaj ga ni več. ni pa z motorjem zato nič narobe. Le lastnik mora to vedeti in pazit na to, da je olja zmer zadosti!

Drugače pa sem prepričan da meni tud ta cbr nebi pil olja ker bi jajčaril, tistim ki ga vozijo blizu rdečega polja pa zna med servisi požret tud kak liter al več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj sem jaz morda rekel, da ga CBR NE pije?? Idi malo nazaj prebrat kar sem napisal.. :whistle:

Namen je bil nekoga opozoriti na možne nevšečnosti pri morebitnem nakupu cbr-e in nič drugega.Sploh pa zato ,ker je veljalo da Honde naj ne bi pile olja.

Ko sem v 80 ih imel svojo prvo ga ni ,pa tudi sedanja ga ne ,letnik 07,čeprav nekateri za svojo trdijo da ga.

Nič pa nisem trdil za tebe in tvojo Hondo,ker sem pač odgovoril na post nekoga drugega.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj dore. Sej si sam povedu. Damon očitno pazi na svojo mašinco in jo je najbrž tudi pravilno utekel, če pa serviserji popravljajo tiste, katerih lastniki gonijo mrzle, nove turirajo dokler lučka za obrate ne crkne in se vozijo z minimalnem nivojem, je to problem lasnika in ne motorja. Pa ti tudi povem iz lastnih izkušenj.

Glej poznam starejšega lastnika,ki je kupil novo,pravilno utekel,tudi po tem ni vozil ravno kot Rossi,pa mu je vseeno pila olje.Zato jo je tudi potem prodal.

Drugi ga pa še kar tišči,mu pa pije precej manj.Sploh pa od kar toči Agip - priporočilo servisa.Tega včasih pri Hondah nismo bili vajeni. Mislim da sem do sedaj v 25

letih imel okoli 18 motorjev,pa mi res nobena Honda ni opazno pila olja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

živio!

Zanimam se za nakup nove honde 1000 rr (2009)do sedaj sem imel hondo hornet 600 :) . Zanima me kako je kaj s stroški vzdrževanja, predvsem zavarovanje motorja( kasko, osnovno..)če pride do bistvene razlike..... že v naprej se zahvaljujem za odgovore.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živio!

Zanimam se za nakup nove honde 1000 rr (2009)do sedaj sem imel hondo hornet 600 :) . Zanima me kako je kaj s stroški vzdrževanja, predvsem zavarovanje motorja( kasko, osnovno..)če pride do bistvene razlike..... že v naprej se zahvaljujem za odgovore.. :)

Če si imel zadnji model Hornetke, ki ima 102 konja, potem so stroški osnovnega zavarovanja isti. Kasko je presneto drag, vzdževanje pa je načeloma enako, servisi so na 6000 km. Edino gume boš verjetno malo bolj pogosto menjaval. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo,

zanima me, kako je z ventilom v izpuhu ob menjavi (slip-on) na letniku 2007. Se ga preprosto odstrani ali je treba še kej elektroniko prevezat, da ne javlja napak. Ker na suzukijih je treba prevezat, na kawah se samo odstrani? Kako je tukaj? in pa še ko se izpuh menja, verjetno bo karbonski, je dobro pustit aluminijasto zaščito pod plastiko ali nebo neke razlike, če jo odstranim, ker kolikor sem gledal, če zamenjaš nosilec tablice in izpuh pride zelo grdo, saj se to zaščito vidi, rezal pa je nebi, ker mam rad da lahko motor vedno nazaj v original sestavim.

Hvala za odgovore in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

zanima me, kako je z ventilom v izpuhu ob menjavi (slip-on) na letniku 2007. Se ga preprosto odstrani ali je treba še kej elektroniko prevezat, da ne javlja napak. Ker na suzukijih je treba prevezat, na kawah se samo odstrani? Kako je tukaj? in pa še ko se izpuh menja, verjetno bo karbonski, je dobro pustit aluminijasto zaščito pod plastiko ali nebo neke razlike, če jo odstranim, ker kolikor sem gledal, če zamenjaš nosilec tablice in izpuh pride zelo grdo, saj se to zaščito vidi, rezal pa je nebi, ker mam rad da lahko motor vedno nazaj v original sestavim.

Hvala za odgovore in LP

ventil samo odstraniš in pustiš priklopljenega

jaz sem alu zaščito odstranil in ni bilo nobenega problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ventil samo odstraniš in pustiš priklopljenega

jaz sem alu zaščito odstranil in ni bilo nobenega problema

Tole mi ni čisto jasno, odvijem samo tisti del, ki je nameščen na izpuh, zajle pa dam nekam pod sedež, odstranim tudi zajle,ali kar vse, tudi drugi del, ki je zraven akomulatorja? Na hitro sem mal pogledal... zato mi ni čisto jasno. Glede zaščite pa hvala, gre stran. Aja pa še kje si kupil nosilec tablice, ker tist ko si ga mel ti na tvoji 2007 je bil daleč najlepši kar sem jih videl...

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mi ni čisto jasno, odvijem samo tisti del, ki je nameščen na izpuh, zajle pa dam nekam pod sedež, odstranim tudi zajle,ali kar vse, tudi drugi del, ki je zraven akomulatorja? Na hitro sem mal pogledal... zato mi ni čisto jasno. Glede zaščite pa hvala, gre stran. Aja pa še kje si kupil nosilec tablice, ker tist ko si ga mel ti na tvoji 2007 je bil daleč najlepši kar sem jih videl...

Hvala in LP

odstraniš samo tisti del, ki je na izpuhu, da ostanejo samo zajle, ki naj ostanejo priklopljene

nato pa jih spelješ nekam kjer ne bodo v napoto in se bodo lahko prosto ''gibale''

nosilec je od evotech-performace, dobiš pa jih na ebay-u ali pa tukaj

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene vprašaš totalno neuporabna zadeva.Velika verjetnost,da je tudi okvir poškodovan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se že kej šušlja kakšna bo nova CBR-ka za leto 2012 ? :photo:

OOOOOOOUUUUUUUUUUUHHHHHHHH, to pa mislim da FEEEEEJST prehitevaš! Čeprav ne rečem, mene tudi že malo firbec matra, ampak še kako leto dni bo trajalo, da boš kaj realnega izvedel... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

OOOOOOOUUUUUUUUUUUHHHHHHHH, to pa mislim da FEEEEEJST prehitevaš! Čeprav ne rečem, mene tudi že malo firbec matra, ampak še kako leto dni bo trajalo, da boš kaj realnega izvedel... :rolleyes:

niti ne. Letnik 2008 so predstavili če se ne motim konec poletja 2007. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niti ne. Letnik 2008 so predstavili če se ne motim konec poletja 2007. :photo:

Opa, se motiš. Res je ja, da je poleti prišlo ven cel kup nekih Photoshop ugibanj, tista taprava, realna pa je bila predstavljena na neken motosalonu v začetku leta. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kej ve kaj s s tisto zbito črno 1000ko na avtonetu?

Je že zrihtana, samo še plastike je treba dat preštrihat pa števc nabavt.

Okvir je 1A tudi sprednje vilce se je dal uporabt. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa, se motiš. Res je ja, da je poleti prišlo ven cel kup nekih Photoshop ugibanj, tista taprava, realna pa je bila predstavljena na neken motosalonu v začetku leta. :naughty:

Niti ne, 6. septembra 2007 so bile prve fotografije prave in točno taka je bila kasneje predstavljena na sejmu (v dokaz je ta ista tema, malo pobrskana nazaj ;) ).

Torej še 6 mesecev pa bo kje kdo kej zvohal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!