Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Evo, samo za vas, predpremierno: Givi 14-18L torba in Givi 55L kovček na CBR-ki::photo:

post-15759-0-19120000-1307980128_thumb.jpg

post-15759-0-70893300-1307980163_thumb.jpg

post-15759-0-03765700-1307980187_thumb.jpg

post-15759-0-28332800-1307980481_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

Evo, samo za vas, predpremierno: Givi 14-18L torba in Givi 55L kovček na CBR-ki::photo:

Žal zelo grdo. Vendar pa hkrati zelo funkcionalno.

Objavljeno

Evo, samo za vas, predpremierno: Givi 14-18L torba in Givi 55L kovček na CBR-ki::photo:

Tole je bilo pa slikano lansko poletje v Šiški :naughty:

post-20956-0-74018600-1307988172_thumb.jpg

Objavljeno

Evo, samo za vas, predpremierno: Givi 14-18L torba in Givi 55L kovček na CBR-ki::photo:

Tole pa zgleda, kot bi na F-1 dal TPV-ejevo prikolico !

Objavljeno (popravljeno)

Evo, samo za vas, predpremierno: Givi 14-18L torba in Givi 55L kovček na CBR-ki::photo:

Hmmmm, za tank torbo ne rečem, če pa s tem kovčkom zadaj misliš resno, pa si po moje zgrešil z izbiro motorja... To je ravno tako, kot da boš na Ferarrija zmontiral vlečno kljuko in si cca 50 let staro IMV-jevo kamp prikolico vlekel v Poreč na morje... :whistle:

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Hmmmm, za tank torbo ne rečem, če pa s tem kovčkom zadaj misliš resno, pa si po moje zgrešil z izbiro motorja... To je ravno tako, kot da boš na Ferarrija zmontiral vlečno kljuko in si cca 50 let staro IMV-jevo kamp prikolico vlekel v Poreč na morje... :whistle:

Zakaj pa ne. Ferrari ima dost močen motor za IMV prikolico :)

Objavljeno (popravljeno)

Tole je bilo pa slikano lansko poletje v Šiški :naughty:

post-20956-0-74018600-1307988172_thumb.jpg

hehe, ne se j...

A ves, da je to isti "moj" motor. Sem skor 100%, ker jaz sem mojga kupil od modela iz Siske in je imel kovcke tocno tam prisraufane k te na sliki, ker je rekel da naj sraufe mal prtegnem ker je mel nosilce od kovckov tam.

:naughty:

Kovcek sem pa zato dal gor, ker ko greva z mojo na kak izlet nimava kam dat opreme in je kovcek top of the top! :worship:

Ko grem pa sam dam pa vse skup dol.:evilgrin:

Popravljeno . Popravil paris2
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

hehe, ne se j...

A ves, da je to isti "moj" motor. Sem skor 100%, ker jaz sem mojga kupil od modela iz Siske in je imel kovcke tocno tam prisraufane k te na sliki, ker je rekel da naj sraufe mal prtegnem ker je mel nosilce od kovckov tam.

:naughty:

Kovcek sem pa zato dal gor, ker ko greva z mojo na kak izlet nimava kam dat opreme in je kovcek top of the top! :worship:

Ko grem pa sam dam pa vse skup dol.:evilgrin:

Hehe, tkole ugotoviš, da je Slovenija resnično zelo zelo majhna :rolleyes:

Objavljeno

A ima kdo masko,desno špegljo,in tačko za zadnjo bremzo za HONDO CBR 1000 RR 2006-2007 Vsaj masko bi rabu nujno?

L.p :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Končno kupu še gume Dunlop SportSmart, sprednjo pri Španu, zadnjo pri Čarmanu, ker mi je po pomoti pri Španu dal zadnjo 190/55 kar pa nisem hotel oz. ni bilo potrebe po večji dimenziji.:sleep2:

ps:Tudi vinjeta že neki časa krasi geštel.

post-15759-0-14298500-1308525826_thumb.jpg

post-15759-0-23548100-1308525843_thumb.jpg

post-15759-0-76388300-1308525860_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

Končno kupu še gume Dunlop SportSmart, sprednjo pri Španu, zadnjo pri Čarmanu, ker mi je po pomoti pri Španu dal zadnjo 190/55 kar pa nisem hotel oz. ni bilo potrebe po večji dimenziji.:sleep2:

ps:Tudi vinjeta že neki časa krasi geštel.

Hmmmm, zakaj pa nisi hotel 190/55? Verjemi mi, veliko lepše se pelje s 55 kot s 50.. :rolleyes:

Objavljeno

Hmmmm, zakaj pa nisi hotel 190/55? Verjemi mi, veliko lepše se pelje s 55 kot s 50.. :rolleyes:

Serijsko so 50 in 50 sem potem djal. Bojo japonci že vedl zakaj so dal 50 in ne 55. :naughty:

Objavljeno

Serijsko so 50 in 50 sem potem djal. Bojo japonci že vedl zakaj so dal 50 in ne 55. :naughty:

Zaradi mega kufra. :whistle:.

Objavljeno

Po daljšem kolovratenju okoli ketne (gledal koliko naj jo zategnem za vožjo v dvoje) ...sem ugotovil da je ketna neenakomerno raztegnjena. Bo potrebna menjava. :yea1: Sicer zobniki so še ok. :book: Kaj priporočate? Čarman ma neko zlato, sem pozabil ime firme in model???

Objavljeno

Hmmmm, zakaj pa nisi hotel 190/55? Verjemi mi, veliko lepše se pelje s 55 kot s 50.. :rolleyes:

Bi moral potemtakem znižati zadnji konec? Kaj pa števec in hitrost sta potem še vedno točna zaradi večje gume?

Za cestno uporabo se mi je zdela 50 bolj primerna kot 55, za dirkališče pa pa verjamem da bl 55.

146-0302-tire5-01-zoom.jpg

vsaka ma svoje prednosti pa slabosti...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zanimivo to dobra primerjava :hmm:

Objavljeno

Qweščn:

ko se pelem počasi (sicer je to malokrat, ampak se zgodi), mi včasih motor začne cukat. Zdi se, kot da bi izgubil iskro. Z mehanikom sva že mal študirala, če bi bla masa slabo prišraufana... apmak ni.

Je imel kdo kdaj podoben problem?

Objavljeno (popravljeno)

Bi moral potemtakem znižati zadnji konec? Kaj pa števec in hitrost sta potem še vedno točna zaradi večje gume?

Za cestno uporabo se mi je zdela 50 bolj primerna kot 55, za dirkališče pa pa verjamem da bl 55.

vsaka ma svoje prednosti pa slabosti...

Ne vem zakaj so sploh 50 šli delat. Nova R1 ima npr. že serijsko 55 gor, tak da počasi prehajajo na 55. Sicer je pa vse odvisno od modela gume.

@paris2 Ali ko imaš znucano gumo tudi števec prenastaviš?. Števec že tako ali tako kaže malo manj.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

Ne vem zakaj so sploh 50 šli delat. Nova R1 ima npr. že serijsko 55 gor, tak da počasi prehajajo na 55. Sicer je pa vse odvisno od modela gume.

@paris2 Ali ko imaš znucano gumo tudi števec prenastaviš?. Števec že tako ali tako kaže malo manj.

Jst si nekako tako predstavljam če dam 55, namesto 50, da ciklistiko čist (no, ne čist) spremenim:

Kaj pa predtek, je manjši ko je 55 gor. torej gre hitreje v ovinge. Je motor bolj na sprednjo gumo nagnjen. Kako je pri bremzanju? Še več sile na sprednjem kot zadnjem. Kaj pa pospeševanju iz ovinkom, ki je slabše in končne hitrosti, ki je večja zaradi večje zadnje gume?

Bremzanje na mokrem je slabše, ker je manjša stična površina, enako na suhem. Torej bi za cestno uporabo, kjer ne drgnem kolen bolj prišla 50. Na grobniku pa 55 saj ima večjo površino v nagibu.

Tak je nekak moje mnenje.

ps.: Sam pa bl fukiš zgleda če daš 55 gor je kao večja pa folk bl bul! heheh :eek:

Objavljeno

Jst si nekako tako predstavljam če dam 55, namesto 50, da ciklistiko čist (no, ne čist) spremenim:

Kaj pa predtek, je manjši ko je 55 gor. torej gre hitreje v ovinge. Je motor bolj na sprednjo gumo nagnjen. Kako je pri bremzanju? Še več sile na sprednjem kot zadnjem. Kaj pa pospeševanju iz ovinkom, ki je slabše in končne hitrosti, ki je večja zaradi večje zadnje gume?

Bremzanje na mokrem je slabše, ker je manjša stična površina, enako na suhem. Torej bi za cestno uporabo, kjer ne drgnem kolen bolj prišla 50. Na grobniku pa 55 saj ima večjo površino v nagibu.

Tak je nekak moje mnenje.

ps.: Sam pa bl fukiš zgleda če daš 55 gor je kao večja pa folk bl bul! heheh :eek:

Zdej pa res kompliciaš!

Objavljeno

Bremzanje na mokrem je slabše, ker je manjša stična površina, enako na suhem. Torej bi za cestno uporabo, kjer ne drgnem kolen bolj prišla 50.

A boš reku, da uporabljaš zadnjo bremzo na cestaku? :naughty:

Objavljeno

A boš reku, da uporabljaš zadnjo bremzo na cestaku? :naughty:

Če hočeš padet ni boljšega načina :evilgrin: .

Objavljeno

A boš reku, da uporabljaš zadnjo bremzo na cestaku? :naughty:

kaj je to res tako čudno :unsure:

Objavljeno

Zdej pa res kompliciaš!

:grim

A boš reku, da uporabljaš zadnjo bremzo na cestaku? :naughty:

Na cesti absolutno ja, predvsem ustavljanje na semaforjih, ovinki navzdol in zaviranje v sili (jebi ga, včas 5% pomaga da ni bum .) ) na pisti imam pa žal še preveč dela sama s sabo in ostalimi stvarmi, da bi se zraven lahko še z zadnjo bremzo ukvarjala.

Objavljeno

:grim

Na cesti absolutno ja, predvsem ustavljanje na semaforjih, ovinki navzdol in zaviranje v sili (jebi ga, včas 5% pomaga da ni bum .) ) na pisti imam pa žal še preveč dela sama s sabo in ostalimi stvarmi, da bi se zraven lahko še z zadnjo bremzo ukvarjala.

Če lahko sam mal off topic, meni je to full problemov delalo na pisti, ker sem se hotu navadt, da še z zadnjo bremzam pred ovinkom. Pač kasneje lahko zaviram, zato bi tudi imel "hitrejši" krog.

Tko da zdej saj vem s čim naj se naslednjič ne ubadam :D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!