Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

S /55 se pelje CBRka zelo lepo; večji "patch" gume na tleh v ovinku, ter še lažje jo nagneš. Res pa je da je zaradi tega manj stabilna (v teoriji) oz bolj živčna.

LP,

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa res kompliciaš!

Mal pa je treba; kdo pa bo če ne mi? Mogoče oni, ki pridejo za nami? :alien1:

V detaljih se skriva marsikatera skrivnost.:book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko sam mal off topic, meni je to full problemov delalo na pisti, ker sem se hotu navadt, da še z zadnjo bremzam pred ovinkom. Pač kasneje lahko zaviram, zato bi tudi imel "hitrejši" krog.

Tko da zdej saj vem s čim naj se naslednjič ne ubadam :D.

No rear brake on the racetrack for me...

ontopic: ni imel noben težav s CBRo, da bi mu cukala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No rear brake on the racetrack for me...

ontopic: ni imel noben težav s CBRo, da bi mu cukala?

Sicer ne vem kako ti cuka, ampak men se včasih zdi, da če jo neki cajta vozim pod višjimi obrati, potem pridem pa v območje recimo 40-50km/h in zmanjšam, se mi zdi, da cuka in to na tak način kot, da bi bil motor "nemiren", kot da noče pod tako nizkimi obrati vozit. Nisem se pa nikoli poglabljal v to. Javi, če boš kaj ugotovil kaj bi bilo to cukanje pri tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No... tle tko cuka, da ne morš zamešat. Enak filing je ko quick-shifter odvzame iskro. Samo da se ne prestavlja. Treba bo mal razkopat prasičko.

Javim, če kaj izvem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No... tle tko cuka, da ne morš zamešat. Enak filing je ko quick-shifter odvzame iskro. Samo da se ne prestavlja. Treba bo mal razkopat prasičko.

Javim, če kaj izvem ;)

Hmmmmm, kaj pa če čisto enostavno samo svečke zamenjaš??!!?? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm, kaj pa če čisto enostavno samo svečke zamenjaš??!!?? :rolleyes:

Ideja ni slaba, ampak so iridium sveče notr, katere se menja pri 40kkm, jest jih mam pa dobrih 20kkm. Da bi se pa do njih dokopal in preveril, pa ni tko enostavno. We shall see :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja ni slaba, ampak so iridium sveče notr, katere se menja pri 40kkm, jest jih mam pa dobrih 20kkm. Da bi se pa do njih dokopal in preveril, pa ni tko enostavno. We shall see :)

Ja saj to vem, ampak vseeno ti je lahko kaka svečka pač crknila in ne dela tako kot bi morala. Do njih prit pa si mislim ja, da ni kar tako, verjetno je kar nekaj plastike za demontirat... :eek: Sicer pa, saj pa si si vse poliestre sam naredil in namontiral, torej s tem neboš imel težav, samo pač ljubi se ti ne! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja saj to vem, ampak vseeno ti je lahko kaka svečka pač crknila in ne dela tako kot bi morala. Do njih prit pa si mislim ja, da ni kar tako, verjetno je kar nekaj plastike za demontirat... :eek: Sicer pa, saj pa si si vse poliestre sam naredil in namontiral, torej s tem neboš imel težav, samo pač ljubi se ti ne! :lol1:

ps: Podobno je za zamenjavo "športnega" filtra; morš odmontirat kestl :( pa plastike... in pol mal polomš pa nardiš še dodatno škodo... ccc Da ne omenjam enih plastičnih šraufov, kaj šraufov, štiftov k jih morš od znotraj na vn prtisnt, da gredo dol.:wallbash: ne vem kater pametnjakovič se jih je spomnu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam CBR 1000 RR l. 2010. prevoženih imam 7200 km in sem v tem času moral doliti zelo veliko olja. Na motorju imam od 2000 km komplet akrapovič in športni filter.

Če ne štejem prvega servisa pri 1000 km je bila poraba od 1000 do 6000 km. Pri 1000 km sem naredil komplet servis pri pooblaščenem serviserju. Nalil je okli 3,5 litra.

Imel sem o.5 litra za dolit. Torej dolil sem 0,5 litra MOTUL. Nato še 3 litre olja PANOLINE - original za hondo cbr 1000 rr nad l. 08.

Pridem na servis pri 5800 km. Pa sem mu reko naj mi natoči v kantico kaj bo not, da mam za dolivat. In v motorju je bil samo 1 liter olja. Torej poraba od 1000 do 60000 km je bila 6 litrov.....

In zdaj sem od 6000 do 7200 že nalil 1,5 litra pri 6600 km. Zdaj pa sem šel v kontrolo in ugotovim da je nivo olja spet minimum. Torej bom mogo dolit okoli 1,5 do 2 litra olja. Skupaj poraba cca. 3 litre za 1200 km.

Uporabljam pa olje MOTUL in PANOLINE. Vozim pa skoraj non stop v polnih obratih. Ne šparam mašine.

prosim za odgovore glede izkušenj porabe olja na CBR 1000 RR od letnik 08 naprej

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si prvi lastnik?

Verjel bi, če je bil motor vožen na dirkališču in z sint. oljem 5w30, v tem primeru pa ne.

Vse kar lahko pomagaš je, da ne goniš motorja do blokade in olje motul 5100 15w50, tega ne bo toliko žrlo.

Imam 24let staro hondo, do 15.000 obratov, isto olje in sem v 4000km dolil točno 3litre olja. To je 100%res.

100% res pa je tudi, da mi je ninja600, letnik 98 od 32.000 do 47.000 (crash) delala brez problema in v teh 15.000km brez servisa popila

olja od zgornje zareze do spodnje s tem da ni honda. In da v teh kilometrih NI dobivala olja. Bila pa je dosti na blokadi.

Če govoriš po resnici potem honda dela slabe motorje, kar ne verjemam, 100% res bo, da si moraš za rešitev porabe izbrati drugo olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si prvi lastnik?

Verjel bi, če je bil motor vožen na dirkališču in z sint. oljem 5w30, v tem primeru pa ne.

Vse kar lahko pomagaš je, da ne goniš motorja do blokade in olje motul 5100 15w50, tega ne bo toliko žrlo.

Imam 24let staro hondo, do 15.000 obratov, isto olje in sem v 4000km dolil točno 3litre olja. To je 100%res.

100% res pa je tudi, da mi je ninja600, letnik 98 od 32.000 do 47.000 (crash) delala brez problema in v teh 15.000km brez servisa popila

olja od zgornje zareze do spodnje s tem da ni honda. In da v teh kilometrih NI dobivala olja. Bila pa je dosti na blokadi.

Če govoriš po resnici potem honda dela slabe motorje, kar ne verjemam, 100% res bo, da si moraš za rešitev porabe izbrati drugo olje.

Pozdrav. Sem prvi lastnik. Motorja res ne šparam in ga vedno gonim. Imel sem CBR 1000 l. 07 in sem ga isto gono pa ni blo neke extra porave. Mogoče dober liter na servisni interval. In sem imel isto akrapoviča in športni filter.

Upam si trdit, da honda res ni naredila posrečene mašine z tako porabo olja, saj sem do sedaj verjal da je honda edini motor ki ne "žere" olja. Ja najverjetneje bom res moral uporabiti bolj gosto olje. Na servisu se tudi čudijo vsemu.

"ejfaral" sem ga po predpisih. Do 1000 km nisem imel nikoli več kot 6000 obratov itd. Nekaj sem po forumih prebral za AGIP. Ime kdo kake izkušnje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob taki porabi bi moral motor za sabo non stop puščati modro dimno zaveso, v kar pa dvomim...lahko da kje drugje "uide" iz motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da kje drugje "uide" iz motorja

To bo tud možno. Preveriti vse dihtunge, zategnjenost vseh vijakov, teoretično je možno še marsikaj drugega, samo pri tako novem motorju

enako 0. Zanimivo pa je, da sem od nekega motorista slišal isto za leto staro hondo, da je žrla olje, sicer sintetiko a vseeno.

Ampak kljub vsemu težko verjamem, da se litraš po cesti vozi stalno do 12.000, to je pol stalno nad 160-170 in to je že orng dirkanje.

Če si se z 600 od 8-12 konkretno hitro peljal pa je to nekje 80-100 konj, tu pa imaš mogoče 160-180 konj in glede na to da je na Grobniku najhitrejši ovinek počasen glede na te vrtljaje in navedene hitrosti, lahko trdim da temu o tiščanju malo verjamem. Edino avtocesta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo tud možno. Preveriti vse dihtunge, zategnjenost vseh vijakov, teoretično je možno še marsikaj drugega, samo pri tako novem motorju

enako 0. Zanimivo pa je, da sem od nekega motorista slišal isto za leto staro hondo, da je žrla olje, sicer sintetiko a vseeno.

Ampak kljub vsemu težko verjamem, da se litraš po cesti vozi stalno do 12.000, to je pol stalno nad 160-170 in to je že orng dirkanje.

Če si se z 600 od 8-12 konkretno hitro peljal pa je to nekje 80-100 konj, tu pa imaš mogoče 160-180 konj in glede na to da je na Grobniku najhitrejši ovinek počasen glede na te vrtljaje in navedene hitrosti, lahko trdim da temu o tiščanju malo verjamem. Edino avtocesta.

pozdrav.

Raje vozim z brzino al pa 2 nižje kot pa da imam v 6 prestavi in neke zmerne obrate. Motor sem kupil, da ga gonim, ne pa da ga bom mel za okras. Ja gleede hitrosti pa tako. Povprečje je takšno. Če je omejitev 50 je potem potrebno dodati eno 1 spredaj in to je moja hitrost.

To bo tud možno. Preveriti vse dihtunge, zategnjenost vseh vijakov, teoretično je možno še marsikaj drugega, samo pri tako novem motorju

enako 0. Zanimivo pa je, da sem od nekega motorista slišal isto za leto staro hondo, da je žrla olje, sicer sintetiko a vseeno.

Ampak kljub vsemu težko verjamem, da se litraš po cesti vozi stalno do 12.000, to je pol stalno nad 160-170 in to je že orng dirkanje.

Če si se z 600 od 8-12 konkretno hitro peljal pa je to nekje 80-100 konj, tu pa imaš mogoče 160-180 konj in glede na to da je na Grobniku najhitrejši ovinek počasen glede na te vrtljaje in navedene hitrosti, lahko trdim da temu o tiščanju malo verjamem. Edino avtocesta.

Kaj se tiče olja uporabljam vedno sintetiko. 10/30

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob taki porabi bi moral motor za sabo non stop puščati modro dimno zaveso, v kar pa dvomim...lahko da kje drugje "uide" iz motorja

Pozdrav.

kaj se tiče dimne zavese.... je ni. Mi pa je kolega reko, ko pospešim se skadi malo iz mašine. Ampak ne dimna zavesa.... Rahklo se skadi potem pa vse ok.

ampak koliko sem se pogovarjal z vsemi lastniki HOND CBR 1000 RR letnik nad 08 imajo skoraj vsi težave z preveliko obrabo olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam CBR 1000 RR l. 2010. prevoženih imam 7200 km in sem v tem času moral doliti zelo veliko olja. Na motorju imam od 2000 km komplet akrapovič in športni filter.

Če ne štejem prvega servisa pri 1000 km je bila poraba od 1000 do 6000 km. Pri 1000 km sem naredil komplet servis pri pooblaščenem serviserju. Nalil je okli 3,5 litra.

Imel sem o.5 litra za dolit. Torej dolil sem 0,5 litra MOTUL. Nato še 3 litre olja PANOLINE - original za hondo cbr 1000 rr nad l. 08.

Pridem na servis pri 5800 km. Pa sem mu reko naj mi natoči v kantico kaj bo not, da mam za dolivat. In v motorju je bil samo 1 liter olja. Torej poraba od 1000 do 60000 km je bila 6 litrov.....

In zdaj sem od 6000 do 7200 že nalil 1,5 litra pri 6600 km. Zdaj pa sem šel v kontrolo in ugotovim da je nivo olja spet minimum. Torej bom mogo dolit okoli 1,5 do 2 litra olja. Skupaj poraba cca. 3 litre za 1200 km.

Uporabljam pa olje MOTUL in PANOLINE. Vozim pa skoraj non stop v polnih obratih. Ne šparam mašine.

prosim za odgovore glede izkušenj porabe olja na CBR 1000 RR od letnik 08 naprej

hvala

Hmmm, če je 2010 letnik, pomeni da je v garanciji. Torej, greš na servis, kjer ziher tudi imajo nek normativ, koliko olja lahko popije na 1000 km, ker pa ta normativ sigurno ni 1l/1000 km, ti pač naj zrihtajo kakor vedo in znajo.. Meni ga tudi pije, ampak nikoli toliko kot tebi. Je pa res, da blokade ne vidi pogosto, se pa giblje tam do10000 rpm redno... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ps: Podobno je za zamenjavo "športnega" filtra; morš odmontirat kestl :( pa plastike... in pol mal polomš pa nardiš še dodatno škodo... ccc Da ne omenjam enih plastičnih šraufov, kaj šraufov, štiftov k jih morš od znotraj na vn prtisnt, da gredo dol.:wallbash: ne vem kater pametnjakovič se jih je spomnu?

Hja, to je sicer res, ampak zato pa dokler plastik ne snameš tudi drži vse skupaj fantastično.. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, če je 2010 letnik, pomeni da je v garanciji. Torej, greš na servis, kjer ziher tudi imajo nek normativ, koliko olja lahko popije na 1000 km, ker pa ta normativ sigurno ni 1l/1000 km, ti pač naj zrihtajo kakor vedo in znajo.. Meni ga tudi pije, ampak nikoli toliko kot tebi. Je pa res, da blokade ne vidi pogosto, se pa giblje tam do10000 rpm redno... :evilgrin:

na servisu sem jim vedno povedal kako in kaj... In pravijo naj spremljam porabo :) Nazadnje so mi ga kr dolili. Ampak to ni pametno. Potrebno je nekaj ukrenit se strinjam. Naj rodijo, stvorijo ali pa menjajo za drugega.

Sicer pa 10.000 ali 12.000 ni neke pretirane razlike v obratih. Motor se mora tiščat ne pa šparat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: daj poglej če so oklepi znotraj kaj mastni, predvsem spodnji del pod motorjem....samo to bi na servisu ziher opazili če bi kje odtekalo iz motorja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav.

Raje vozim z brzino al pa 2 nižje kot pa da imam v 6 prestavi in neke zmerne obrate. Motor sem kupil, da ga gonim, ne pa da ga bom mel za okras. Ja gleede hitrosti pa tako. Povprečje je takšno. Če je omejitev 50 je potem potrebno dodati eno 1 spredaj in to je moja hitrost.

Če se voziš 150 na uro tam, ko je omejitev 50, ti kar naj pije še več ojlja...

Drugače pa, če bi mel motor letnik 2010, pomeni, da je garancija in bi ga jaz osebno peljal na servis in ga nebi dvignil, dokler nebi neki ukrenili! Že mogoče da je pri hondah poraba olja "normalna" ampak kar je pa preveč je pa preveč....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!