Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

me pa neki zanima....a je že kdo od vas štelal amortizerje (sprednjega in zadnjega)?...men se preveč ziba, če v ovinku nabašem grbino.....že kr

fuck up zgleda tole nihanje v ovinku!!!!!!

Danes sem končno nastavil tako, da mi ustreza. Bolj sem gledal na to, kakšna je vožnja v dvoje (kar je večina pravoženih kilometrov).

Vilice:

Matici za prednapetost sem privil za cela dva obrata.

Vijak za blaženje sem privil za 3 klike.

Zadnja vzmet:

Prednapetost na 5. poziciji

Vijak za blaženje zategnil za en obrat.

Razlika je občutna. V ovinkih ni več (toliko!) nihanja, pri močnem zaviranju se motor ne poseda toliko, boljši občutek na zadnjem kolesu,... Zaenkrat bo :rolleyes:

Stock nastavitve niti za enega niso, kaj šele za dva.

Če komu pomaga:

Vilice (stock):

Vijak za blaženje na 7. kliku od povsem zategnjenega (sredina).

Razdalja med vrhom večje in med vrhom manjše matice (matice za prednapetost): 12mm.

Zadnja vzmet (stock):

Prednapetost na 3. poziciji.

Vijak za blaženje na obratu in pol od povsem zategnjenega (sredina).

Lp, Cofko! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno nastavil tako, da mi ustreza. Bolj sem gledal na to, kakšna je vožnja v dvoje (kar je večina pravoženih kilometrov).

Vilice:

Matici za prednapetost sem privil za cela dva obrata.

Vijak za blaženje sem privil za 3 klike.

Zadnja vzmet:

Prednapetost na 5. poziciji

Vijak za blaženje zategnil za en obrat.

Razlika je občutna. V ovinkih ni več (toliko!) nihanja, pri močnem zaviranju se motor ne poseda toliko, boljši občutek na zadnjem kolesu,... Zaenkrat bo :rolleyes:

Stock nastavitve niti za enega niso, kaj šele za dva.

Če komu pomaga:

Vilice (stock):

Vijak za blaženje na 7. kliku od povsem zategnjenega (sredina).

Razdalja med vrhom večje in med vrhom manjše matice (matice za prednapetost): 12mm.

Zadnja vzmet (stock):

Prednapetost na 3. poziciji.

Vijak za blaženje na obratu in pol od povsem zategnjenega (sredina).

Lp, Cofko! ;)

Z-ja lahko zategneš na ful pa se bo še zmeraj krikil. Jaz sem imel pri svojem prednje vilice zategnjene na ful, zadnje pa na predzadni stopnji.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Zanima me ali imata modela Z750 S in Z750 iste mašine ?

Brat je namreč nabavil Z750 S in se mi zdi, da ima ogromno navora, namreč s 5. prestavo se lahko skor vsepovsod peleš, res pa je da sem se danes prvič peljal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z-ja lahko zategneš na ful pa se bo še zmeraj krikil. Jaz sem imel pri svojem prednje vilice zategnjene na ful, zadnje pa na predzadni stopnji.:hmm:

Če imam vilice do konca zategnjene mi je vožnja pretrda in mi preveč trese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imam vilice do konca zategnjene mi je vožnja pretrda in mi preveč trese.

Odvisno kakšen stil vožnje imaš, jaz ga nisem "šparal", je šel večkrat po kolenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kakšen stil vožnje imaš, jaz ga nisem "šparal", je šel večkrat po kolenu.

brez zamere....na koleno ga lahko daš tudi če ga ne nagneš kej veliko :whistle: .....a je šel na distančnike, ki so na stopalkah?...moreš pa tudi povedat koliko si težek,ker zame ko sem peresno lahek 65 kg in za osebo, ki ima 100 kg, pač ne ustrezajo iste nastavitve vzmetenja....Je pa res na v Manual piše da so tovarniške nastavitve za osebe do 68 kg....ampak je Z še vedno premehek.Sem pa ravno sedaj študiral, da sem si jst sprednje vilice in zadnji amportizer že nastavljal, vendar sem zatem enkrat šel do mehanika, ker mi je spustil en semering na vilicah.....in vprašanje kakšno viskoznost olja mi je dal noter in kakšna je original....bo treba mal priviti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Zanima me ali imata modela Z750 S in Z750 iste mašine ?

Brat je namreč nabavil Z750 S in se mi zdi, da ima ogromno navora, namreč s 5. prestavo se lahko skor vsepovsod peleš, res pa je da sem se danes prvič peljal.

LP

Vsi Z-eji od 2004 do 2006 imajo enake mašine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno nastavil tako, da mi ustreza. Bolj sem gledal na to, kakšna je vožnja v dvoje (kar je večina pravoženih kilometrov).

Vilice:

Matici za prednapetost sem privil za cela dva obrata.

Vijak za blaženje sem privil za 3 klike.

Zadnja vzmet:

Prednapetost na 5. poziciji

Vijak za blaženje zategnil za en obrat.

Razlika je občutna. V ovinkih ni več (toliko!) nihanja, pri močnem zaviranju se motor ne poseda toliko, boljši občutek na zadnjem kolesu,... Zaenkrat bo :rolleyes:

Stock nastavitve niti za enega niso, kaj šele za dva.

Če komu pomaga:

Vilice (stock):

Vijak za blaženje na 7. kliku od povsem zategnjenega (sredina).

Razdalja med vrhom večje in med vrhom manjše matice (matice za prednapetost): 12mm.

Zadnja vzmet (stock):

Prednapetost na 3. poziciji.

Vijak za blaženje na obratu in pol od povsem zategnjenega (sredina).

Lp, Cofko! ;)

ZGLEDA da se bom jaz tudi probal ravnat po tebi, glede na to da mam v preteklih 2.000 km vožnje v dvoje vsaj 1500km in se mi zdi zelo mehki motor, ga pa še nisem nič štelal

Drugače pa mam 93 kg in punca 44kg. Takda tu neki sma verejtno :D

Popravljeno . Popravil Rocko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere....na koleno ga lahko daš tudi če ga ne nagneš kej veliko :whistle: .....a je šel na distančnike, ki so na stopalkah?...moreš pa tudi povedat koliko si težek,ker zame ko sem peresno lahek 65 kg in za osebo, ki ima 100 kg, pač ne ustrezajo iste nastavitve vzmetenja....Je pa res na v Manual piše da so tovarniške nastavitve za osebe do 68 kg....ampak je Z še vedno premehek.Sem pa ravno sedaj študiral, da sem si jst sprednje vilice in zadnji amportizer že nastavljal, vendar sem zatem enkrat šel do mehanika, ker mi je spustil en semering na vilicah.....in vprašanje kakšno viskoznost olja mi je dal noter in kakšna je original....bo treba mal priviti!

Seveda da je šel po distančnikih :grim, je pa res da z mojimi švoh 90 kg, nisem med najlažjimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno nastavil tako, da mi ustreza. Bolj sem gledal na to, kakšna je vožnja v dvoje (kar je večina pravoženih kilometrov).

Vilice:

Matici za prednapetost sem privil za cela dva obrata.

Vijak za blaženje sem privil za 3 klike.

Zadnja vzmet:

Prednapetost na 5. poziciji

Vijak za blaženje zategnil za en obrat.

Razlika je občutna. V ovinkih ni več (toliko!) nihanja, pri močnem zaviranju se motor ne poseda toliko, boljši občutek na zadnjem kolesu,... Zaenkrat bo :rolleyes:

Stock nastavitve niti za enega niso, kaj šele za dva.

Če komu pomaga:

Vilice (stock):

Vijak za blaženje na 7. kliku od povsem zategnjenega (sredina).

Razdalja med vrhom večje in med vrhom manjše matice (matice za prednapetost): 12mm.

Zadnja vzmet (stock):

Prednapetost na 3. poziciji.

Vijak za blaženje na obratu in pol od povsem zategnjenega (sredina).

Lp, Cofko! ;)

cofko....a ti si imel še tovarniške nastavitve?......ki so:

sprednje vilice: razdalja med maticama: 19 mm

vijak od polno zategnjenega 7 klikov manj

zadnji blažilec: fedra na 4-ki

vijak polno zategnjen minus 2 obrata

pa še nekaj.....koliko klikov vam naredi vijak za blaženje na sprednji vilici?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje imam, kaj potrebujem za homologacijo, namreč kupil sem motor, pa ni blo zraven homologacije, motor je pa normalno registriran, kakšen je postopek, se da dobit dvojnik homologacije al kako je to ?

hvala za odg.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje pozdravljeni!

Pred kratkim sem si dvignil rit motorja tako, da je sedaj 1,7 cm višja kot original. Za tiste, ki jim ni jasno- Dog bone sem naredil druge, ki so krajši za 2mm.

post-10955-0-12070800-1306784516_thumb.jpg

Hotel sem tudi zamenjati za zadnji amortizer za ZX-10R l.2005 ki pa ne paše, da se ne bo kdo kdaj trudil za brezveze. Problem je v vezavi okvirja pri amortizerju, ki je skrita za CDI boxom. Mimo te ne more rezorvar plina amortizerja.

post-10955-0-23482400-1306784539_thumb.jpg

Sicer je zadeva še v testiranju, v dvoje še nisem sporbal, sva pa bla ta vikend z bratom v Biogradu (polno naložen), in morem rečt, da seem kar zadovoljen. Motor je definitivno bolj vozen.Ugotoviš pa da so vilice preslabe. Mogel sem pa to nardit zato, ker če sva bla oba gor je zadnja guma podrgnla ob VEZAVO med loncema pod zicem. Pa seveda ker sem hotel boljšo voznost. Mogoče je zadnji konec malenkost bolj živčen, se pa motor raje uleže v ovinek in zdi se mi, da malo manj širi krivuljo iz ovinka.

Pravim pa da še nisem zadeve stestiral do konca, in nisem tud nek testni voznik.

Tak, da vam mal javim, zadevo bom bolj poslikal za vikend ko pridem iz faxa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebna bo menjava olja na mojem Z-ju. Razmišljal sem o polsintetiki Motul 5100. Samo katerega vzet 10w40 ali 15w50 ali 10w50? Razlika v ceni je sicer minimalna.

Kaj pravite vi?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo tole že menjov ker tega hudiča ne morm in ne morm zamenat, aja pozicijsko žarnco :headbang::) a se zavrti pa pol vn potegne al sm vn potegne?nekej žarnc sm že zamnov sm tole je pa višek :bum:

post-13727-0-79024800-1307255892_thumb.jpg

post-13727-0-00396200-1307255935_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebna bo menjava olja na mojem Z-ju. Razmišljal sem o polsintetiki Motul 5100. Samo katerega vzet 10w40 ali 15w50 ali 10w50? Razlika v ceni je sicer minimalna.

Kaj pravite vi?

Lp

Viskoznost olja po manualu za Z-750 je 10W40.......jst sem letos dal noter Motul 5100 (5W40)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo tole že menjov ker tega hudiča ne morm in ne morm zamenat, aja pozicijsko žarnco :headbang::) a se zavrti pa pol vn potegne al sm vn potegne?nekej žarnc sm že zamnov sm tole je pa višek :bum:

Sam potegni vn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo ve čemu služijo tiste dve pletenici pod zadnjim sedežem?

....pletenici so za prpet čelade.....dobra stvar...midva z mojo, jih vedno prpnema čez sponko čelade, da jih ni ravno potrebno zraven nosit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nimam account-a na e-bay pa ker nimam nobenega paypal ali kej podobnega in ker sem nekako nezaupljiv do nakupavnja preko interneta iz tujine imam problem z nabavo Triboseat-a.

Sem razmišljal če bi kdo od vas tu, ki ste to zadevo že kdaj kupili (Rocko, Cofko Cof?), bil tako prijazen pa naročil enega zame. Pa bi ga prišel iskat, seveda pa tistemu prijaznemu ne uide 6pack :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....pletenici so za prpet čelade.....dobra stvar...midva z mojo, jih vedno prpnema čez sponko čelade, da jih ni ravno potrebno zraven nosit!

Ola to je pa dobro vedet! Se bom tud js tega posluževal od zdej naprej, saj je čelado res tečno nosit s sabo. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo tole že menjov ker tega hudiča ne morm in ne morm zamenat, aja pozicijsko žarnco :headbang::) a se zavrti pa pol vn potegne al sm vn potegne?nekej žarnc sm že zamnov sm tole je pa višek :bum:

zastavek zavrtiš za tričetrt obrata v smer kot je narisana puščica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!