Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Evo danes verjetno dobim končno bug spojler za Z-ja, tako da ta teden lahko pričakujete slike. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma je na platnu po 4000km predvsem zaradi neumne in agresivne vožnje. Tudi meni so na 600tki gume manj držale kot na tisočaku, pa se vozim zdej dosti hitreje. Bom vam pa letos tudi sam lahko povedal kok držijo gume na Z-ju in sigurno bo to vsaj 6000km.

... odvisno od folka, ki ga bo vozil... :devil: ;)

Jaz ga bom na hladno pritisnil do konca obratov, pol bom pa prvo bremzo stisnil, nareidl malo burnout, potem pa gasa vsaka prestava do konca... :lol1:

... pol se bom pa zbudil... :D

No, upam, da bodo gume zdržale še več kot 6000 km... pravzaprav... MORAJO zdržati... če ne bova preveč lastnih gum ponucala... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

pozdravlen vsi lastniki kakršnihkoli kawasakijev :worship:

ja po prvih 70 km :OK: z njim zelo zadovoljen, glede nato, da sem ga prej sam od deleč opazvou..

ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam še vedno prve gume, mam prevoženih 7500km, zdej jo po robovih intenzivno obrabljam, pa mislim, da bo še za kakšnih 1000km, vsaj upam :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes verjetno dobim končno bug spojler za Z-ja, tako da ta teden lahko pričakujete slike.  :OK:

No kako je kaj z bug spojlerjem??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kako je kaj z bug spojlerjem??

jah res te slike ni in ni :slap:

KeC se kr dosledno drži svojga podpisa!!!! .) :)

"Kar lahko narediš jutri, ne naredi danes.

Mogoče jutri ne bo treba."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom pa eno slikco jaz prlepu dokler čakamo "bug spojler"

nova posodobitev; zadni "enosed" pokrov in rdeče črte na feltnah...

neki me fleša da ga bom prodal.... me ninja mika :blush: ... je kak interesent???

post-1830-1112714925.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nova posodobitev; zadni "enosed" pokrov in rdeče črte na feltnah...

Kje si pa nabavu cover in kakšna je bla cena???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnike Z 750 S prosim za pomoč.

Sem klasično neodločen kupec novega motorja. Gre pravzaprav za zamenjavo

ER 5 za močnejšega. Cincam pa med naslednjmi:

Kawasaki Z 750 S

Yamaha Fazer 600

Honda CBF 600 S

Za Kawasaki me zanima naslednje:

Ali pri visokih hitrostih šipa ščiti dovolj? Visok sem 180 cm.

V tujih testih sem bral, da se v srednjih obratih čutijo vibracije. Ali so moteče?

Ker je to velik preskok v moči (z ER 5), me zanima kako je z obvladovanjem tega motorja ob umirjeni vožnji po mestu ali po močno ovinkasti gorski cesti?

Če ima kdo kakšne izkušnje z ostalima motorjema, bom hvaležen za vsak pameten nasvet.

Pa lepo pozdravljeni!

Popravljeno . Popravil yamamoto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da imam enga z-ja s-a v garaži, ti ponujam testno vožnjo, pri kateri si boš lahko sam odgovoril na zastavljena vprašanja. Sam nisem opazil nobenih, od zgoraj naštetih, problemov. Pogoj je samo, da si kreditno sposoben!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnike Z 750 S prosim za pomoč.

Če mene vprašaš, bi izmed teh treh vzel Z750S.

Vozil sem vse tri, pa je Z najboljši izmed vseh v pogledih, ki so pomembni zame.

Ima večji navor, dobre vozne lastnosti v ovinku, relativno dobro vetrno zaščito (tu bi Fazer znal imeti boljšo)... Sumasumarum: fleten motor, prvi (pol)naked, ki mi je sploh všeč za peljati.

Drugače pa glej post bladzota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bladzo, tvoja ponudba je simpatična, od kod pa si? Jaz živim v Kopru.

Ljubljana. Mogoče bi se dalo zmeniti tudi kje drugje. Pošlji mu PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je to velik preskok v moči (z ER 5), me zanima kako je z obvladovanjem tega motorja ob umirjeni vožnji po mestu ali po močno ovinkasti gorski cesti?

ne paničari zaradi konjev, drugače pa vprašaj KeC-a, ki je šel na Z-ja iz 0 konjev pa nima problemov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne paničari zaradi konjev, drugače pa vprašaj KeC-a, ki je šel na Z-ja iz 0 konjev pa nima problemov  :P

Konjev ni nikol preveč, če maš v glavi vse pošlihtan... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil ER5 v avtošoli in tako preskočil na Z-ja. Razlika je občutna pa da ne bo pomote razlika na BOLJE! Z-ja je veliko enostavneje vozit kot ER5. Tudi v mestu, je zelo okreten. Za ovinkaste ceste je pa tako ali tako prava zmaga :D

Kar se 110 konjev tiče jih ni preveč! Da citiram Pervija: Konjev ni nikoli preveč! Vsekakor med temi tremi motorji ponuja največ za to ceno. Kar se tiče višine sva enako visoka. Zračni upor ni moteč do nekje 200km/h, pravzaprav je kar zabaven :D pač gre za naked motor. Kar je več se da kompenzirat z nižjo držo ali pa dodatnim vetrobranskim ščitnikom. Mogoče se okoli 6000-7000 obratov čuti nekaj malega vibracij ampak daleč od tega da bi bile moteče.

Več info po PM.

P.S. Kar se bug spojlerja tiče je izpadel super, edini problem je da ga ne morem montirat :angry: . Mormo še tole težavico rešit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......tud sel iz ER5 na Z-ja in sploh nobenih tezav,tko kot je kec reku ga je se lazje vozit kot ER5.

Kaj vec ne morem se napisat, ker ga mam sele DVA dni, ampak sem sel dobesedno iz avto sole-naredu izpit, kupu in odpelu na Z-ja !

Gleded konov pa mal pameti v glavo pa ni problema, prehitr se pa tud z ER5 da pelat .)

:grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Nevem, če smo v temi kje tole obdelal, sam kolker se jst spomnem ne, me pa zanima, če ma kdo zvezan na Z-ju da obe žarnci v fokusu gorita, glede na to, da sta obe žarnici H7, ne pa recimo tko kot pri FZ6-tki ko je ena H4 in je zadeva precej enostavna, je to nardit malo težje ali se motim :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da sta obe žarnici H7

Če sta obe žarnici H7, potem je en reflektor oblikovan za kratko, drugi pa za dolgo luč. Če bi zvezal tako, da bi svetili obe, bi imel stalno prižgano dolgo luč.

Kar pa je lahko drago...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem, če smo v temi kje tole obdelal, sam kolker se jst spomnem ne, me pa zanima, če ma kdo zvezan na Z-ju da obe žarnci v fokusu gorita, glede na to, da sta obe žarnici H7, ne pa recimo tko kot pri FZ6-tki ko je ena H4 in je zadeva precej enostavna, je to nardit malo težje ali se motim  :?

Predebatirano še ni. Kar je napisal Danci je res. Z kakšno enostavno vezavo ni moč doseči, da bi obe luči svetili in da pri tem ne bi ves čas vozil z prižgano dolgo lučjo. Rešitev je v vezju, ki omogoči, da dolga luč ob prižganih kratkih lučeh sveti samo z delno močjo, ko pa prižgeš dolge pa s 100% močjo. Vezje je moč naročiti preko E-Baya (cca.35€) ali pa ga kupiš pri Conradu. Delam na tem in ko bo kaj novega priliman slike.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delam na tem in ko bo kaj novega priliman slike.

lp DTW

Okej...da mal oživimo tole našo temo, dejte mal napisat, kakšne so vaše izkušnje z izpuhi, ma kdo namontiranga Wingsa, za Akrapota sm sigurn, da ga ma kdo, aja pa še to, ma kdo original Kawasakijeve crash pde, KeC jih ma sam jih je dobil kot gratis, ko je kupil motor, jih je kdo nabavljal, kakšna je cena?? se splača raje kakšne neoriginalne nabavt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!