Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Kakšna je cena za akrapoviča al pa wingsa?

:OK:

Za akrapota SlipOn Sp streat legal ti lahko rečem da stane 85.000 SIT. Je bil pa kupljen lani zraven motorja pri Elisi, tak, da je drugače cena verjetno za par jurjev večja.

Lp Jure

Objavljeno

Vprašanje za lastnike tega motorja:

Ali je na Z750 možno dokupiti centralno stojalo (če seveda sploh obstaja), oziroma kako se znajdete lastniki motorja na poti, ko je treba mazati verigo?

P.S.Se opravičujem če je to že bilo, ampak nisem nič našel.

Objavljeno

Pozdravljen,

Jaz ketno mažem tako, da kleče z levo roko poprimem za sedež ter nagnem nase del motorja. Z desno roko pa potem postopoma parkrat zavrtiš zadnje kolo ter pošpricaš po ketni ketni...Je kar enostavno če nimaš pri roki stojala (kje na poti..)...

Objavljeno

jst pa kr na pradavni način, s potiskanjem motorja :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
jst pa kr na pradavni način, s potiskanjem motorja  :rolleyes:

Če ni druge pomoči, delam tako tudi jaz. Ampak morm rečt, da je bla ponavadi kakšna dodatna pomoč zravn :) .. hvala... :)

Popravljeno . Popravil era
Objavljeno

A vesta kaj pa mene zanima.

Tale Z750 res lep motorček zgleda pa kokr sm slišov je tud zlo vodljiv, skratka super.

Sam neki me pa mot,

gledam tkole za rabljenimi pa jih ful folka prdaja pa so sele 1 let stari al pa celo letošni letnik ---> a je mogoče kej narobi z njimi?

A grejo prepočas al kaj?

al kej druzga narobi a kdo ve ?

Objavljeno
Sam neki me pa mot,

gledam tkole za rabljenimi pa jih ful folka prdaja pa so sele 1 let stari al pa celo letošni letnik ---> a je mogoče kej narobi z njimi?

A grejo prepočas al kaj?

al kej druzga narobi a kdo ve ?

največkrat si človek, ki je začetnik ali prestopnik iz kakšne bolj švoh zadeve kupi tako zadevco ker misli da "je moči več kot preveč" in potem po eni sezoni ugotovi, da je po srcu bolj divjak in da je "mali Z" mogoče le malo "švoh" pa proda in kupi Z1000 ali kakega cestaka. .)

Objavljeno
največkrat si človek, ki je začetnik ali prestopnik iz kakšne bolj švoh zadeve kupi tako zadevco ker misli da "je moči več kot preveč" in potem po eni sezoni ugotovi, da je po srcu bolj divjak in da je "mali Z" mogoče le malo "švoh" pa proda in kupi Z1000 ali kakega cestaka. .)

moje osebno mnenje; mi je žal sam edino kar ta motor ni, ni švoh!!! sam agregat je čudovit!!! zelo prilagodliv različnom stilom vožnje, pri nizkih, srednjih vrtljajih se z 75 Nm navora vozi enkratno, se pa zelo rad tudi zavrti višje, kjer ti pokaže kaj je sposoben!!! to je preizkušen agregat, v bistvu mašina od ninje900 z zmanšano kubaturo in prilagojen za tak tip motorja.

Zame prej pride v krizo vse drugo...npr ciklistika, vzmetenje... čeprav za povprečne pilote je ta mašinca več kot dobra!!!

no če koga zanima, imam v bližnji prihodnosti namen prodat mojga Zja...

post-1830-1116048123_thumb.jpg

Objavljeno

no če koga zanima, imam v bližnji prihodnosti namen prodat mojga Zja...

... in tvoj razlog za prodajo motorja je?...

Objavljeno

to je moj 3ji motor... vsi 3je so bli naked bike-i... pa imam že en lep cajt veliko željo malo plastike probat(supersport)...verjetno 600... mal me skrbi edino zaradi manjšega navora.

Objavljeno
moje osebno mnenje;  mi je žal sam edino kar ta motor ni, ni švoh!!!

švoh je stvar osebnega mnenja, jaz bi ga vzel kot naslednjega ampak osebno mi je švoh (hočem min 130 KM) in hočem nastavljive sprednje vilice. to je samo osebno mnenje - brez dvoma pa je dober motor in dovolj močen za večino.

pa brez zamere .)

Objavljeno

V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel.

Lp

Objavljeno
V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima  kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel.

Lp

piše v navodilih, ki jih dobiš zraven, pa še prodajalec ti bo vse razložil .. .

Objavljeno
V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima  kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel.

Lp

Ti ga lepo vozi na 6.000 obratov, med prehitevanjem lahko do 8.000, čez pa nikakor :nono:. Ko boš naredil 1.000km pa se le oglasi na servisu.

Objavljeno

Vse piše v knjižci, ki jo dobiš zraven, jst sm ga do 1000 vozil do 4000, nikakor pa ne do 8k, niti med prehitevanjem, pr 4k obratih je hitrost 90km/h, čist dost za cruzanje :D

Objavljeno
Vse piše v knjižci, ki jo dobiš zraven, jst sm ga do 1000 vozil do 4000, nikakor pa ne do 8k, niti med prehitevanjem, pr 4k obratih je hitrost 90km/h, čist dost za cruzanje  :D

Dobil navodila s strani serviserja, ki po potrebi pomeri kaj in kako se je dogajalo z utekavanjem mašine.

Vozil do 4k? Pa se je kaj premikalo?

Ne verjet vsega kar je napisano :lol:

Objavljeno

Navodila proizvajalca niso brca v temo in majo svoj namen :grim

Sicer pa vsak lastnik lahko z njim pocne kakor hoce, po ce tud novga tera v visoke obrate :eek: .Ne vem pa zakaj je tko tezko upostevat tistih 1000 km,ki jih proizvajalec predpise za utekanje motorja :?

Objavljeno
Navodila proizvajalca niso brca v temo in majo svoj namen :grim

Sicer pa vsak lastnik lahko z njim pocne kakor hoce, po ce tud novga tera v visoke obrate :eek: .Ne vem pa zakaj je tko tezko upostevat tistih 1000 km,ki jih proizvajalec predpise za utekanje motorja :?

Seveda se strinjam z navodili, tut jest sm ga počasi utekel :D , sm pa vesel, da je to že mimo.

Objavljeno (popravljeno)

Dvojna luč na Z-ju :)

Še zjutraj je moj Z žalostno škilil na eno luč. Zato sem pri Conradu kupil 12V-5A regulator napetosti in naredil tole:

post-725-1116997705_thumb.jpg

post-725-1116997730_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil dave the wave
Objavljeno

Ohišje s krmiljenjem sem nato namontiral tik nad lučjo pod masko in nastavil napetost:

-nastavitev kratke luči

-kratka luč

-dolga luč

Objavljeno

Rezultat ob mraku je pa takšen :) :

Ohišje s krmiljenjem sem nato namontiral tik nad lučjo pod masko in nastavil napetost:

-nastavitev kratke luči

-kratka luč

-dolga luč

post-725-1116998148_thumb.jpg

post-725-1116998156_thumb.jpg

post-725-1116998537_thumb.jpg

post-725-1116998549_thumb.jpg

post-725-1116998563_thumb.jpg

Objavljeno

fajn si tole uštimal, kolk je cena tega

Objavljeno

Material me je stal cca 10000SIT. Če pa bi izdelal večjo serijo vezij, pa bi se stvar dala izdelati tudi ceneje. Ob zadostnem interesu jih bom mogoče tudi naredil. Sicer pa je vezje uporabno za vse motorje, ki imajo po dve H7 žarnici.

lp DTW

Objavljeno
Material me je stal cca 10000SIT. Če pa bi izdelal večjo serijo vezij, pa bi se stvar dala izdelati tudi ceneje. Ob zadostnem interesu jih bom mogoče tudi naredil. Sicer pa je vezje uporabno za vse motorje, ki imajo po dve H7 žarnici.

lp DTW

Samo iz radovednosti - kaj pa to vezje pravzaprav naredi?

D.

Objavljeno
Samo iz radovednosti - kaj pa to vezje pravzaprav naredi?

D.

V vezju je rele, ki omogoča da ob prižganih dolgih lučeh vsa elektrika deluje kot pri serijski vezavi.

Pri prižgani kratki luči, pa ta isti rele aktivira vezje, ki na žarnico za dolgo luč zmanjša napetost. Napetost in s tem moč svetlobnega snopa, pa je poljubno nastavljiva s potenciometrom.

Pri prižganih kratkih lučeh tako moja dolga luč sveti z približno 50% moči, kar pa je dovolj za boljšo opaznost in lepši izgled. Ne moti pa tudi nasproti vozečih.

lp DTW

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!