airy Objavljeno Maj 10, 2005 Objavljeno Maj 10, 2005 Kakšna je cena za akrapoviča al pa wingsa? :OK: ← Za akrapota SlipOn Sp streat legal ti lahko rečem da stane 85.000 SIT. Je bil pa kupljen lani zraven motorja pri Elisi, tak, da je drugače cena verjetno za par jurjev večja. Lp Jure
lojzeboy Objavljeno Maj 10, 2005 Objavljeno Maj 10, 2005 Vprašanje za lastnike tega motorja: Ali je na Z750 možno dokupiti centralno stojalo (če seveda sploh obstaja), oziroma kako se znajdete lastniki motorja na poti, ko je treba mazati verigo? P.S.Se opravičujem če je to že bilo, ampak nisem nič našel.
sharp Objavljeno Maj 10, 2005 Objavljeno Maj 10, 2005 Pozdravljen, Jaz ketno mažem tako, da kleče z levo roko poprimem za sedež ter nagnem nase del motorja. Z desno roko pa potem postopoma parkrat zavrtiš zadnje kolo ter pošpricaš po ketni ketni...Je kar enostavno če nimaš pri roki stojala (kje na poti..)...
urqlle Objavljeno Maj 11, 2005 Objavljeno Maj 11, 2005 jst pa kr na pradavni način, s potiskanjem motorja :rolleyes:
era Objavljeno Maj 11, 2005 Objavljeno Maj 11, 2005 (popravljeno) jst pa kr na pradavni način, s potiskanjem motorja :rolleyes: ← Če ni druge pomoči, delam tako tudi jaz. Ampak morm rečt, da je bla ponavadi kakšna dodatna pomoč zravn :) .. hvala... :) Popravljeno Maj 11, 2005. Popravil era
bospolak Objavljeno Maj 12, 2005 Objavljeno Maj 12, 2005 A vesta kaj pa mene zanima. Tale Z750 res lep motorček zgleda pa kokr sm slišov je tud zlo vodljiv, skratka super. Sam neki me pa mot, gledam tkole za rabljenimi pa jih ful folka prdaja pa so sele 1 let stari al pa celo letošni letnik ---> a je mogoče kej narobi z njimi? A grejo prepočas al kaj? al kej druzga narobi a kdo ve ?
Pervy Objavljeno Maj 12, 2005 Objavljeno Maj 12, 2005 Sam neki me pa mot, gledam tkole za rabljenimi pa jih ful folka prdaja pa so sele 1 let stari al pa celo letošni letnik ---> a je mogoče kej narobi z njimi? A grejo prepočas al kaj? al kej druzga narobi a kdo ve ? ← največkrat si človek, ki je začetnik ali prestopnik iz kakšne bolj švoh zadeve kupi tako zadevco ker misli da "je moči več kot preveč" in potem po eni sezoni ugotovi, da je po srcu bolj divjak in da je "mali Z" mogoče le malo "švoh" pa proda in kupi Z1000 ali kakega cestaka. .)
punK Objavljeno Maj 14, 2005 Objavljeno Maj 14, 2005 največkrat si človek, ki je začetnik ali prestopnik iz kakšne bolj švoh zadeve kupi tako zadevco ker misli da "je moči več kot preveč" in potem po eni sezoni ugotovi, da je po srcu bolj divjak in da je "mali Z" mogoče le malo "švoh" pa proda in kupi Z1000 ali kakega cestaka. .) ← moje osebno mnenje; mi je žal sam edino kar ta motor ni, ni švoh!!! sam agregat je čudovit!!! zelo prilagodliv različnom stilom vožnje, pri nizkih, srednjih vrtljajih se z 75 Nm navora vozi enkratno, se pa zelo rad tudi zavrti višje, kjer ti pokaže kaj je sposoben!!! to je preizkušen agregat, v bistvu mašina od ninje900 z zmanšano kubaturo in prilagojen za tak tip motorja. Zame prej pride v krizo vse drugo...npr ciklistika, vzmetenje... čeprav za povprečne pilote je ta mašinca več kot dobra!!! no če koga zanima, imam v bližnji prihodnosti namen prodat mojga Zja...
lojzeboy Objavljeno Maj 14, 2005 Objavljeno Maj 14, 2005 no če koga zanima, imam v bližnji prihodnosti namen prodat mojga Zja... ← ... in tvoj razlog za prodajo motorja je?...
punK Objavljeno Maj 14, 2005 Objavljeno Maj 14, 2005 to je moj 3ji motor... vsi 3je so bli naked bike-i... pa imam že en lep cajt veliko željo malo plastike probat(supersport)...verjetno 600... mal me skrbi edino zaradi manjšega navora.
Pervy Objavljeno Maj 15, 2005 Objavljeno Maj 15, 2005 moje osebno mnenje; mi je žal sam edino kar ta motor ni, ni švoh!!! švoh je stvar osebnega mnenja, jaz bi ga vzel kot naslednjega ampak osebno mi je švoh (hočem min 130 KM) in hočem nastavljive sprednje vilice. to je samo osebno mnenje - brez dvoma pa je dober motor in dovolj močen za večino. pa brez zamere .)
John2005 Objavljeno Maj 15, 2005 Objavljeno Maj 15, 2005 V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel. Lp
SiR Objavljeno Maj 15, 2005 Objavljeno Maj 15, 2005 V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel. Lp ← piše v navodilih, ki jih dobiš zraven, pa še prodajalec ti bo vse razložil .. .
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Objavljeno Maj 23, 2005 V kratkem bom postal lastnik novega Z 750 s . Ker sem v motorističnih vodah nov me zanima kako je z utekanjem motorja. Do koliko km je potrebmo počasi in do koliko obratov. Ter tudi kak drug nasvet je dobrodošel. Lp ← Ti ga lepo vozi na 6.000 obratov, med prehitevanjem lahko do 8.000, čez pa nikakor :nono:. Ko boš naredil 1.000km pa se le oglasi na servisu.
urqlle Objavljeno Maj 23, 2005 Objavljeno Maj 23, 2005 Vse piše v knjižci, ki jo dobiš zraven, jst sm ga do 1000 vozil do 4000, nikakor pa ne do 8k, niti med prehitevanjem, pr 4k obratih je hitrost 90km/h, čist dost za cruzanje :D
Akashi Objavljeno Maj 23, 2005 Objavljeno Maj 23, 2005 Vse piše v knjižci, ki jo dobiš zraven, jst sm ga do 1000 vozil do 4000, nikakor pa ne do 8k, niti med prehitevanjem, pr 4k obratih je hitrost 90km/h, čist dost za cruzanje :D ← Dobil navodila s strani serviserja, ki po potrebi pomeri kaj in kako se je dogajalo z utekavanjem mašine. Vozil do 4k? Pa se je kaj premikalo? Ne verjet vsega kar je napisano :lol:
margo Objavljeno Maj 23, 2005 Objavljeno Maj 23, 2005 Navodila proizvajalca niso brca v temo in majo svoj namen :grim Sicer pa vsak lastnik lahko z njim pocne kakor hoce, po ce tud novga tera v visoke obrate :eek: .Ne vem pa zakaj je tko tezko upostevat tistih 1000 km,ki jih proizvajalec predpise za utekanje motorja :?
Akashi Objavljeno Maj 24, 2005 Objavljeno Maj 24, 2005 Navodila proizvajalca niso brca v temo in majo svoj namen :grim Sicer pa vsak lastnik lahko z njim pocne kakor hoce, po ce tud novga tera v visoke obrate :eek: .Ne vem pa zakaj je tko tezko upostevat tistih 1000 km,ki jih proizvajalec predpise za utekanje motorja :? ← Seveda se strinjam z navodili, tut jest sm ga počasi utekel :D , sm pa vesel, da je to že mimo.
dave the wave Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 (popravljeno) Dvojna luč na Z-ju :) Še zjutraj je moj Z žalostno škilil na eno luč. Zato sem pri Conradu kupil 12V-5A regulator napetosti in naredil tole: Popravljeno Maj 25, 2005. Popravil dave the wave
dave the wave Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 Ohišje s krmiljenjem sem nato namontiral tik nad lučjo pod masko in nastavil napetost: -nastavitev kratke luči -kratka luč -dolga luč
dave the wave Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 Rezultat ob mraku je pa takšen :) : Ohišje s krmiljenjem sem nato namontiral tik nad lučjo pod masko in nastavil napetost: -nastavitev kratke luči -kratka luč -dolga luč
dave the wave Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 Material me je stal cca 10000SIT. Če pa bi izdelal večjo serijo vezij, pa bi se stvar dala izdelati tudi ceneje. Ob zadostnem interesu jih bom mogoče tudi naredil. Sicer pa je vezje uporabno za vse motorje, ki imajo po dve H7 žarnici. lp DTW
danci1973 Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 Material me je stal cca 10000SIT. Če pa bi izdelal večjo serijo vezij, pa bi se stvar dala izdelati tudi ceneje. Ob zadostnem interesu jih bom mogoče tudi naredil. Sicer pa je vezje uporabno za vse motorje, ki imajo po dve H7 žarnici. lp DTW ← Samo iz radovednosti - kaj pa to vezje pravzaprav naredi? D.
dave the wave Objavljeno Maj 25, 2005 Objavljeno Maj 25, 2005 Samo iz radovednosti - kaj pa to vezje pravzaprav naredi? D. ← V vezju je rele, ki omogoča da ob prižganih dolgih lučeh vsa elektrika deluje kot pri serijski vezavi. Pri prižgani kratki luči, pa ta isti rele aktivira vezje, ki na žarnico za dolgo luč zmanjša napetost. Napetost in s tem moč svetlobnega snopa, pa je poljubno nastavljiva s potenciometrom. Pri prižganih kratkih lučeh tako moja dolga luč sveti z približno 50% moči, kar pa je dovolj za boljšo opaznost in lepši izgled. Ne moti pa tudi nasproti vozečih. lp DTW
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se