Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Ja, jaz. Itak  :) Kako si se odločil za HEL? Samo zaradi barve in cene? Jaz sem gledal od Fren Tubo ampak so mal dražje...

 

A to si gledal te: http://www.ebay.co.uk/itm/HEL-Brake-Lines-Kawasaki-Z750-2007-2008-Over-Mudguard-Layout-/220882977205?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item336da6c1b5

 

Jaz bi se raje odločil za "race" izvedbo, kar pomeni, da imaš dve cevi od ročke pa direktno do čeljusti. Ne grejo čez blatnik kot serijske cevi. Baje da se jih lažje odzračuje... Zgleda pa tako (na sliki so sicer od Fren Tubo):

 

Prevagala je odločitev, prav zaradi barva, kjer lahko izbiraš barvo posebaj cevi in pritrdilnih nastavkov, plus tega, da je še zastonj poštnina. Race varianete sigurno ne bi vzel, ker že tako nimam prostora za masko, zdej ko je zmontirana xeon, pa še manj :P

 

Objavljeno

čist tko me zanima,bilo je omenjena  menjava  iz  1 cevi v 2! A ni potem takem potrebno  zamenjati celo ročko kjer je zavorni cilinder? Kar se tiče odzračevanja pa res ni nikakeršna umetnost ;)

Objavljeno (popravljeno)

čist tko me zanima,bilo je omenjena  menjava  iz  1 cevi v 2! A ni potem takem potrebno  zamenjati celo ročko kjer je zavorni cilinder? Kar se tiče odzračevanja pa res ni nikakeršna umetnost ;)

ne. potreben je pa "double banyo bolt" pa še kšna podložka več....

 

ok... pod podložka smatram bakreno tesnilo...

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Objavljeno

Tale race varianta je en bull shit. Sem govoril z serviserjem dirkalnih motorjev glede tega. ali race ali cross over ( v delavnici so bili motrji za na pisto, in so nekateri meli race varianto in nekateri cross over). Praktično je isti k....če kolikortoliko razumete fiziko vam bo hitro jasno, da je vseeno ali gre vsak cev posebaj ali pa iz ene čeljusti na drugo.

Moj glas dam venhillu, so poceni dober proizvod, isto lahko izbiras barvo postnina cca 5 funtov....

Objavljeno

Tale race varianta je en bull shit. Sem govoril z serviserjem dirkalnih motorjev glede tega. ali race ali cross over ( v delavnici so bili motrji za na pisto, in so nekateri meli race varianto in nekateri cross over). Praktično je isti k....če kolikortoliko razumete fiziko vam bo hitro jasno, da je vseeno ali gre vsak cev posebaj ali pa iz ene čeljusti na drugo.

Moj glas dam venhillu, so poceni dober proizvod, isto lahko izbiras barvo postnina cca 5 funtov....

 

strici so mi povedali?  nakladač? vseeno..... na današnji dan..... na venhill dodaj 5funtov (nisem preverjal poštnine); na HEL dodaj 20% davek + 10 funtov poštnine....

post-5414-0-90982500-1361185670_thumb.jpg

Objavljeno

sam sem to naročeval 2 leti nazaj....

Objavljeno

sam sem to naročeval 2 leti nazaj....

ja OK...... a si vidu cene danes?

Objavljeno



 

Good afternoon,



 

Delivery cost to Slovenia
via Courier UK
mail £24.00 1kg- 30kg



 

Airmail post un-recorded from £4.50



evo našel original mail glede poštnine plačal sem 4.5 funta...

Objavljeno

 

Good afternoon,

 

Delivery cost to Slovenia

via Courier UK

mail £24.00 1kg- 30kg

 

Airmail post un-recorded from £4.50

evo našel original mail glede poštnine plačal sem 4.5 funta...

mojstr, poštnina mi dol visi in kolk si dal za svoje lajtnge 2let nazaj tud. dejstvo je, da si napisal trditev o ceni izdelka, ki pa danes ne drži....

Objavljeno

čist tko me zanima,bilo je omenjena  menjava  iz  1 cevi v 2! A ni potem takem potrebno  zamenjati celo ročko kjer je zavorni cilinder? Kar se tiče odzračevanja pa res ni nikakeršna umetnost ;)

Ne, je tako kot ti je napisal RSTDRIVER.

 

ne. potreben je pa "double banyo bolt" pa še kšna podložka več....

 

ok... pod podložka smatram bakreno tesnilo...

Tisti podaljšan vijak in podložke vedno dobiš zraven kita.

 

Tale race varianta je en bull shit. Sem govoril z serviserjem dirkalnih motorjev glede tega. ali race ali cross over ( v delavnici so bili motrji za na pisto, in so nekateri meli race varianto in nekateri cross over). Praktično je isti k....če kolikortoliko razumete fiziko vam bo hitro jasno, da je vseeno ali gre vsak cev posebaj ali pa iz ene čeljusti na drugo.

Moj glas dam venhillu, so poceni dober proizvod, isto lahko izbiras barvo postnina cca 5 funtov....

En spoj manj, kjer ti lahko kaj jebe sistem. Npr, v BSBju je bil (vsaj kako leto nazaj še) predpis, kjer je bila ta varianta čez blatnik sploh prepovedana.

Objavljeno

ampak če ne daš čez blatnik kot je original zamišljeno potem ti ostaja tam tisti nosilček na blatniku, al se motim :? kar bi meni zelo grdo zgledalo. tako da če ni namena tekmovat tako kot svobodnaptica je to verjetno res nesmisleno. 

so pa imeli neke probleme s puščanjem pr quick release valve, ki če prav razumem gre na to race verzijo  :unsure:  :?

Objavljeno

ampak če ne daš čez blatnik kot je original zamišljeno potem ti ostaja tam tisti nosilček na blatniku, al se motim :? kar bi meni zelo grdo zgledalo. tako da če ni namena tekmovat tako kot svobodnaptica je to verjetno res nesmisleno. 

so pa imeli neke probleme s puščanjem pr quick release valve, ki če prav razumem gre na to race verzijo  :unsure:  :?

Kakšen quick release valve :?  Dobiš dve lajtunge z banjoti, 3 vijake in bakrene podložke za zraven.Ni treba menjat nič drugega.

Za nosilček pa ne vem, kako je na Zju, pri nekaterih se jih da odšraufat.

Objavljeno

mojstr, poštnina mi dol visi in kolk si dal za svoje lajtnge 2let nazaj tud. dejstvo je, da si napisal trditev o ceni izdelka, ki pa danes ne drži....

Pa kje ti zivis mislis da bos cevi dobil za 15e. Zbudi se.

Objavljeno (popravljeno)

Kakšen quick release valve :?  Dobiš dve lajtunge z banjoti, 3 vijake in bakrene podložke za zraven.Ni treba menjat nič drugega.

Za nosilček pa ne vem, kako je na Zju, pri nekaterih se jih da odšraufat.

ne vem, mogoče so to neki dodatno montirali fantje, se nism tolko poglabljala, edino da jih je imelo več težave (675.cc forum), mogoče je neki kar vi za na pisto rabite. sicer pa nima pomena, z navadno verzijo so bli vsi zadovolni. in baje se tudi fullll pozna razlika med HEL in original pletenimi. itak eni doživljajo cel kup občutkov med vožnjo k jih verjetno še med  :pos:  ne :lol1:

 

evo najdla

Yeah I had the titanium quick release cap fitted with HEL lines, the rear is fine but the two front ones have been leaking on and off over the past few months on a swivel point on the caps. Think I need to send em back but not sure where too? One of the HEL lines discoloured too. It didn't piss out but more sweated out in dribbles at a time. I've gone back to standards and TBH their is hardly any difference!! (except the fact I can't get quick easy access to my callipers now icon_e_sad.gif )

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Kakšen quick release valve :?  Dobiš dve lajtunge z banjoti, 3 vijake in bakrene podložke za zraven.Ni treba menjat nič drugega.

Za nosilček pa ne vem, kako je na Zju, pri nekaterih se jih da odšraufat.

 

tako ja Cika je imela v mislih hitrospojne priključke ki se nahajajo tih pred zavorno čeljustjo:

 

qrc-v3.jpg

 

Pri nas to tud mal ne pride v poštev, še če logično pogledam se mi nikjer ne zdi logično da bi to imel, tako ali drugače če hočeš hitro odstranit zavorne čeljusti, spustiš iz sistema komplet tekočino, kar pomeni, da ob ponovnem spoju sledi novo tankanje in prezračevanje...huh smo zabredli...bo mel kdo filing, da delamo GP mopede i Z.jev  :OK:

Objavljeno

...huh smo zabredli...bo mel kdo filing, da delamo GP mopede i Z.jev  :OK:

ah dej, dej itak da delate gp stroje iz zzzzjčka! novo vzmetenje, nove racing tačke, skor celi so že karbonski, pletene cevi.... samo še power comander, pa quick shifter pa bo!

 

no šalo na stran :P ste pa gotovo najbolj zagrizeni kar se dodelav in menjav tiče. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ah dej, dej itak da delate gp stroje iz zzzzjčka! novo vzmetenje, nove racing tačke, skor celi so že karbonski, pletene cevi.... samo še power comander, pa quick shifter pa bo!

 

no šalo na stran :P ste pa gotovo najbolj zagrizeni kar se dodelav in menjav tiče. 

 

Ma ga ni šifterja, kakor šifta moja noga :D.. ja lej nekaj se mora delat...denar mora pa tudi krožit. Čeprav je bilo še nekaj v planu, ampak za letos bo dost...najprej ena 300kg (rezkar) mašina v garažo, potem pa dalje :D 

Objavljeno

jaz ze na drugem motorju uporabljam Cobrine, ker so malenkost cenejše. Na enem imamo Hellove in nisem opazila razlike med enimi in drugimi. Sem pa vedno nadomestila to povezavo čez blatnik za direktni povezavi. Mi lepše zgleda :)

še en link za Zja

 

Cobrine so delane pod licenco HEL-a. Vzeto iz enega maila: "You are correct in saying that our lines are produced under license to HEL Performance."

 

Prav tako kot Wezmoto: http://www.wezmoto.co.uk/index.php?ref=logo "We source all our components in the UK and employ an identical manufacturing process to the UK's leading manufacturer."

 

Zdaj res ne vem kaj bi... Očitno so vse enake?

 

ampak če ne daš čez blatnik kot je original zamišljeno potem ti ostaja tam tisti nosilček na blatniku, al se motim :? kar bi meni zelo grdo zgledalo. tako da če ni namena tekmovat tako kot svobodnaptica je to verjetno res nesmisleno. 

so pa imeli neke probleme s puščanjem pr quick release valve, ki če prav razumem gre na to race verzijo  :unsure:  :?

 

Tiste nosilčke snameš dol. Ostanejo samo luknje v blatniku.

 

 

 

Venhill tudi ne morejo bit slabe...

 

Bi pa definitivno vzel race verzijo. Lepše zgleda pa mogoče potem ne bo več v desno vleklo :xx:  .................. ^_^

Objavljeno

Pa kje ti zivis mislis da bos cevi dobil za 15e. Zbudi se.

tole si ti napisal: Moj glas dam venhillu, so poceni dober proizvod, isto lahko izbiras barvo postnina cca 5 funtov.

 

kwa je zdej poceni? poštnina al lajtnga? poštnina se strinjam(-5funtov); lajtnga: pa glej moji tabelci (+60 funtov).....

in po tej logiki je venhill POCENI. (to si ti napisal, da te spomnem....)

 

konc.

Objavljeno

si pomislil da je meni mogoče poceni**?kdo pravi da imava iste standarde?

sam sem dal za zx10r leta zacetek leta 2011 misli mda 38e kar je za moje pojme poceni, zate mi je pa vseeno.

Objavljeno

ah dej, dej itak da delate gp stroje iz zzzzjčka! novo vzmetenje, nove racing tačke, skor celi so že karbonski, pletene cevi.... samo še power comander, pa quick shifter pa bo!

 

no šalo na stran :P ste pa gotovo najbolj zagrizeni kar se dodelav in menjav tiče. 

ja cika, jest bi mel power commander pa quick shifter :) kako si vedla :)

Objavljeno

ja cika, jest bi mel power commander pa quick shifter :) kako si vedla :)

 

Lej ga lejga direktorja, dolgo te ni blo na spregled... ma sej zdej k boš kmalu mali direktor, bo z plačo tud power komander pa kvikšifter bližje :D

Objavljeno

to si nabavte: 

 

 

:OK:

Vidiš ,to bi pa mel :) a kdo to v slo izvaja?

Objavljeno (popravljeno)

ahh kaj nabavit, to naredim, sam nevem zakaj bi to rabil, morda da bi med vožnjo hitro spuščal gor in dol, bi unemu za mano prepih delal, da mu ne bi bilo vroče  :D

Popravljeno . Popravil HyperJack

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!