Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

En nasvet glede gum :) do sedaj sem fural samo z sportsmart in sportsmart2,sicer zadovoljen vendar bi iz firbca rad probal kaj drugega.kak nasvet u tem rangu,kak drug proizvajalec?seveda gre za z750 sport-legal stil voznje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nasvet glede gum :) do sedaj sem fural samo z sportsmart in sportsmart2,sicer zadovoljen vendar bi iz firbca rad probal kaj drugega.kak nasvet u tem rangu,kak drug proizvajalec?seveda gre za z750 sport-legal stil voznje

Lahko še greš en segment višje gp racer. Čeprav če si zadovoljen z njimi ostani na teh pnevmatikah. Drugače pa vedno več nas je montiralo mitas sportforce cca 165 € komplet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po slikah sodec zgleda lepo ohranjen motor. Najbols bos videl ce ga bos sel pogledat v zivo... Vprasaj, ce ima smernike in nosilec tablice tudi homologiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po slikah sodec zgleda lepo ohranjen motor. Najbols bos videl ce ga bos sel pogledat v zivo... Vprasaj, ce ima smernike in nosilec tablice tudi homologiran.

ziher ja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem postal lastnik Z750 :D Imam pa nekaj vprašanj.

 

Do kakšne temperature je normalno, da se segreje na mestu? V čem bi bila težava, da motor ko še ni čisto segret v nižjih obratih malo trokira? Je to zaradi  športnega izpuha? Bi morda potreboval športni filter?

Hvala za odgovore :)

 

11150295_10206126577394506_1450201325072

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav, 

 

potrebujem nasvet glede nastavitve vzmetenja zadaj na kawa Z750 2004.

Vozim se večino sam, večino po ovinkih, večino sportturing...tehtam nekje 93kg

 

V navodilih sem našel nastavitve za 68kg.

 

Zanima me oboje rebound in preload.

V mislih sem imel rebound na 3 in preload na 5..

 

Kako pa kažejo vaše izkušnje?

Slika nove bitne slike (2).bmp

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav, 

 

potrebujem nasvet glede nastavitve vzmetenja zadaj na kawa Z750 2004.

Vozim se večino sam, večino po ovinkih, večino sportturing...tehtam nekje 93kg

 

V navodilih sem našel nastavitve za 68kg.

 

Zanima me oboje rebound in preload.

V mislih sem imel rebound na 3 in preload na 5..

 

Kako pa kažejo vaše izkušnje?

attachicon.gifSlika nove bitne slike (2).bmp

 

Računaj, da imaš z opremo krepko čez 100 kg. Se pravi kompresijo stisneš kolikor gre, npr. jaz sem jo obrnil do predzadnje stopnje, ker za zadnjo bi skor zlomil ključ. Rebound pa navij na H (hard), da te ne bo stisnjena vzmet vsakič izstrelila, ko boš pripeljal na luknjo. Tako bo čez hitre luknjaste ovinke rebound počasi deloval. Pa že v štartu pozabi na udobje! Takšne nastavitve bolj kot ne niso za naše ceste. Ko prideš pa na jadranko, ga boš pa lahko tako navijal, dokler grušta ne bo zvijalo... =)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če po resnici povem, svojega Z.ja si nisem nikoli štimal, ker ni bilo potrebe. Žena je imela na svojem 2005 letniku kompresijo do konca nastavljeno, se pravi 4 stopnja in rebound na 5. Sicer je bla kompresija za njenih 60kg mal huda ampak motor je šel ko po tirih.

 

z7502005.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mel sreco, dobu rablenga za 250€. Danes sem ga vgradil in naredil homologacijo :) ko bo pa mal vec casa nardim pa bolso slikco.

Zgleda nov... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaja kdo original smernike z belimi stekli? Pa original ročke za bremzo pa sklopko. :)

pisi mi na zs..imam oboje za prodati.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Računaj, da imaš z opremo krepko čez 100 kg. Se pravi kompresijo stisneš kolikor gre, npr. jaz sem jo obrnil do predzadnje stopnje, ker za zadnjo bi skor zlomil ključ. Rebound pa navij na H (hard), da te ne bo stisnjena vzmet vsakič izstrelila, ko boš pripeljal na luknjo. Tako bo čez hitre luknjaste ovinke rebound počasi deloval. Pa že v štartu pozabi na udobje! Takšne nastavitve bolj kot ne niso za naše ceste. Ko prideš pa na jadranko, ga boš pa lahko tako navijal, dokler grušta ne bo zvijalo... =)

hvala za odgovor-nasvet.......

bom probal pa testiral...

 

najbolj motoče mi je občutek, da prednji in zadnji del slabo sodelujeta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor-nasvet.......

bom probal pa testiral...

 

najbolj motoče mi je občutek, da prednji in zadnji del slabo sodelujeta...

 

Kar pomeni, da morata biti nastavljena na isto stopnjo, se pravi, če zadnjega nastaviš na 90 % njegove "trdote", moraš tudi sprednje vilice na takšen način. Naredi čim prej, ker se splača. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mel sreco, dobu rablenga za 250€. Danes sem ga vgradil in naredil homologacijo :) ko bo pa mal vec casa nardim pa bolso slikco.

 

 

Kje si dobi te nalepke za feltne ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor-nasvet.......

bom probal pa testiral...

 

najbolj motoče mi je občutek, da prednji in zadnji del slabo sodelujeta...

 

=ESA  :grim

future

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo:)

Govoril swm z prodajalcem motorja pa mi je rekel da je motor prejsno sezono stal v garazi pa akumulator je bil pobran ven tako da se ni nic vozil...pred tem pa naj bi naredil komplet servis..

Zanima me ali naj tak motor poservisiram se enx ter zamenjam stvari oz kako je s tem ce motor ni vozen nekaj casa pa da stoji glede olj, zavorne tekocine, ketno je treba verjetno spucat pa namazat...

Hvala za use odgovore..lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!