Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno
A ni škoda dajt 1000€ za izpuh ko pa je motor vreden samo 5000€.Ko ga boš pa prodajal ga pa zaradi izpuha ne boš nič več prodal.Sploh pa na moči boš več pridobil če boš za dve kile shujšal :D

LP

Glej a ni škoda recimo na ninjo dat celotn akrapovič ki pride okoli 1800k eur ko je motor vreden samo 8k eur:D Govorim bol ko ne na pamet mislim pa da je dokaj primerljivo. Tako ko je rekle mattihyahu pač, če si želiš si kupiš:)

pa brez zamere Kawl, samo mnenje

LP!

Objavljeno

Z navadno XT600E sem prevozil v desetih letih 130.000 km in na motorju je bilo vse original. Edina okvara je bila neka žička ki pride na elekroniko.....pač od vibracij v 10-ih letih.

To pomeni nič izgubljenih dnevov..... V tem času pa sem srečal dosti takozvanih tunerjev - ki imajo vedno neke probleme - nekaj se nastavlja, pa odlomi , pa skuri ventile, skratka same težave. Pač nekteri uživajo v tem (problemi šraufanje) kar ni nič narobe-hobi intuzjazem in tukaj je brez veze govorit o kakšnem denarju ali pa če se splača. Tisti ki ste pač odvisni od lepega izgleda, pretiranega ropotanja, in večrat zaradi tega prej kakšnega konja manj kot več brez tega seveda ne morete. Za tiste ki pa imajo motor za normalno uporabo- vožnjo pa se jim niti ena predelava ne izplača sploh pa na xt660 ker je brez pomena - vsaj po mojem mnenju. Če bi si želel tistih 20-30 konjev več pa vsaj 50 kil manj bi si kupil pravi SUPERMOTO ali pa kakšna že tovarniško dosti močna jajca ENDURO ki jih stalno šraufaš kot npr KTM.

XT 660 je vsaj po moje narejen za to da služi svojemu lastniku za vožnjo vsaki dan in čim manj šraufanja. Za predelave pa se meni zdi čista neumnost ker bi stala kvalitetna predelava več kot cel recimo KTM ali pa kaj podobnega s tem da je xt660 še vedno ostane zelo pretežak motor za kakšne resne dirke- in predelan postane ne tič ne miš.

Zamislite si da imate predelanega xt660 za par 1000 evrov pa vas opere 5 let star duke ki je vreden samo tolk kot recimo vaš akrapovič+kakšna malenkost.

Seveda se nekateri (ljubitelji) ne strinjate z menoj kar je čisto ok samo če pošteno pomislimo da za skoraj nič več dodane moči pa malo več decibelov znatno povečamo porabo, možnost okvar, plačevanje homologacij, več te ustavljajo plavi pa preverjajo če imaš bedno homologacijo itd.... skratka same težave za brez veze .

Jaz na svojega XTX ne dam gor avspuhov ali pa kakšnega drugega neoriginal sranja če mi ga kdo šenka plus zmontira.ker imam motor predvsem za nabirat kilometre. :krneki:

Objavljeno
Z navadno XT600E sem prevozil v desetih letih 130.000 km in na motorju je bilo vse original. Edina okvara je bila neka žička ki pride na elekroniko.....pač od vibracij v 10-ih letih.

To pomeni nič izgubljenih dnevov..... V tem času pa sem srečal dosti takozvanih tunerjev - ki imajo vedno neke probleme - nekaj se nastavlja, pa odlomi , pa skuri ventile, skratka same težave. Pač nekteri uživajo v tem (problemi šraufanje) kar ni nič narobe-hobi intuzjazem in tukaj je brez veze govorit o kakšnem denarju ali pa če se splača. Tisti ki ste pač odvisni od lepega izgleda, pretiranega ropotanja, in večrat zaradi tega prej kakšnega konja manj kot več brez tega seveda ne morete. Za tiste ki pa imajo motor za normalno uporabo- vožnjo pa se jim niti ena predelava ne izplača sploh pa na xt660 ker je brez pomena - vsaj po mojem mnenju. Če bi si želel tistih 20-30 konjev več pa vsaj 50 kil manj bi si kupil pravi SUPERMOTO ali pa kakšna že tovarniško dosti močna jajca ENDURO ki jih stalno šraufaš kot npr KTM.

XT 660 je vsaj po moje narejen za to da služi svojemu lastniku za vožnjo vsaki dan in čim manj šraufanja. Za predelave pa se meni zdi čista neumnost ker bi stala kvalitetna predelava več kot cel recimo KTM ali pa kaj podobnega s tem da je xt660 še vedno ostane zelo pretežak motor za kakšne resne dirke- in predelan postane ne tič ne miš.

Zamislite si da imate predelanega xt660 za par 1000 evrov pa vas opere 5 let star duke ki je vreden samo tolk kot recimo vaš akrapovič+kakšna malenkost.

Seveda se nekateri (ljubitelji) ne strinjate z menoj kar je čisto ok samo če pošteno pomislimo da za skoraj nič več dodane moči pa malo več decibelov znatno povečamo porabo, možnost okvar, plačevanje homologacij, več te ustavljajo plavi pa preverjajo če imaš bedno homologacijo itd.... skratka same težave za brez veze .

Jaz na svojega XTX ne dam gor avspuhov ali pa kakšnega drugega neoriginal sranja če mi ga kdo šenka plus zmontira.ker imam motor predvsem za nabirat kilometre. :krneki:

:worship: :worship: samo če ga pa dobiš zravno ob nakupu motorja ga pa ne boš šou dol dajat :whistle: sicer pa usak po svoje

Objavljeno
Z navadno XT600E sem prevozil v desetih letih 130.000 km in na motorju je bilo vse original. Edina okvara je bila neka žička ki pride na elekroniko.....pač od vibracij v 10-ih letih.

To pomeni nič izgubljenih dnevov..... V tem času pa sem srečal dosti takozvanih tunerjev - ki imajo vedno neke probleme - nekaj se nastavlja, pa odlomi , pa skuri ventile, skratka same težave. Pač nekteri uživajo v tem (problemi šraufanje) kar ni nič narobe-hobi intuzjazem in tukaj je brez veze govorit o kakšnem denarju ali pa če se splača. Tisti ki ste pač odvisni od lepega izgleda, pretiranega ropotanja, in večrat zaradi tega prej kakšnega konja manj kot več brez tega seveda ne morete. Za tiste ki pa imajo motor za normalno uporabo- vožnjo pa se jim niti ena predelava ne izplača sploh pa na xt660 ker je brez pomena - vsaj po mojem mnenju. Če bi si želel tistih 20-30 konjev več pa vsaj 50 kil manj bi si kupil pravi SUPERMOTO ali pa kakšna že tovarniško dosti močna jajca ENDURO ki jih stalno šraufaš kot npr KTM.

XT 660 je vsaj po moje narejen za to da služi svojemu lastniku za vožnjo vsaki dan in čim manj šraufanja. Za predelave pa se meni zdi čista neumnost ker bi stala kvalitetna predelava več kot cel recimo KTM ali pa kaj podobnega s tem da je xt660 še vedno ostane zelo pretežak motor za kakšne resne dirke- in predelan postane ne tič ne miš.

Zamislite si da imate predelanega xt660 za par 1000 evrov pa vas opere 5 let star duke ki je vreden samo tolk kot recimo vaš akrapovič+kakšna malenkost.

Seveda se nekateri (ljubitelji) ne strinjate z menoj kar je čisto ok samo če pošteno pomislimo da za skoraj nič več dodane moči pa malo več decibelov znatno povečamo porabo, možnost okvar, plačevanje homologacij, več te ustavljajo plavi pa preverjajo če imaš bedno homologacijo itd.... skratka same težave za brez veze .

Jaz na svojega XTX ne dam gor avspuhov ali pa kakšnega drugega neoriginal sranja če mi ga kdo šenka plus zmontira.ker imam motor predvsem za nabirat kilometre. :krneki:

Ja. Tut to je pač en pogled na vse skupaj. Pač. Vsakemu po svoje. Kot si omenil, nekaterim nam je neizmerno veselje že samo prčkanje po motorju. In to seveda stane. Denarno in časovno. Kaj čmo. Vsi smo po svoje butnjeni. Pa kaj :fredy:

Aja, pobje! Pomlad prihaja!!! Čutite? Ja!

Objavljeno

ne puscat orginalne gor, sam da ni orginal!!!! Pa sam da ma homologacijo:) Pa vsi ki iscete izpuhe, saj razumem da pomislite, da je nekdo verjetno prav vceraj brskal za isti motor in ima mogoce v glavi cene in trgovino, v kateri je doticni izpuh. AMPAK:googlat pa res ni tesko...

post-3618-1202653843_thumb.jpg

Objavljeno

Lep pozdrav! Danes sm končno dobil Leo vinceta, in ga tudi montiral!! Prelepa poezija:D zraven pa dobiš 4 različne dušilce, za različne zvoke:D:D Seka pa ko marija hehe!!

LP

Objavljeno
Lep pozdrav! Danes sm končno dobil Leo vinceta, in ga tudi montiral!! Prelepa poezija:D zraven pa dobiš 4 različne dušilce, za različne zvoke:D:D Seka pa ko marija hehe!!

LP

4 različne dušilce...kr neki :whistle: no sam da si zadovoln z izpuhi....ko bo bl toplu kako soboto pred kolosejem u lj pečemo čevapčiče na izpuhih :whistle: :OK: :smoke:

Objavljeno

Živjo

Zanima me če kdo pri nas izdeluje prtljažnike za motorje. Rabil bi prtljažnik za na pot, pa ne za kufre, samo za šotor in spalne vreče...

Gledal sem že tistega za 115 Eur je kar ok samo me zanima če ima kdo še kaj boljšega v mislih.

Objavljeno (popravljeno)
Lep pozdrav! Danes sm končno dobil Leo vinceta, in ga tudi montiral!! Prelepa poezija:D zraven pa dobiš 4 različne dušilce, za različne zvoke:D:D Seka pa ko marija hehe!!

LP

Slikce!!

http://www.avto .net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1886228

:headbang:

Poglejte kje je ta as kupil motor...V Krškem pri Šternu :lol1:

Joj tale "sosed" ga je pa dobr mim pihnu...Potrjeno, da se nič ne vozi :whistle: ,kajti še nikoli ga nisem videl na cesti.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

post-14445-1203265634_thumb.jpg

post-14445-1203265564_thumb.jpg

post-14445-1203265532_thumb.jpg

post-14445-1203265730_thumb.jpg

Evo slikce od leota plus zadnja luč, ki sem jo danes namontiral kupil pa včeraj v Louisu!

LP

Objavljeno

:worship:

sam na desnem izpuhu-loncu...maš sam enkrat pršraufanga...levi ma dve objemki :whistle: :whistle:

Objavljeno

LEPO zgleda....

samo glupo je k je za xt-ja samo aluminjast....rečejo da ne zdrži dost, pa da se ful greje....

moj akrapo je skorej hladen, to mi se dopade....

drgač pa ja, sam ena objemka je na desnem....

jst bi rabo za akrapota še 2 objemki, lasntik pred mano, je mel enkrat zgori pršraufane, pa se zj pozna , pa ne vem kaj naj nardim :(

Objavljeno
LEPO zgleda....

samo glupo je k je za xt-ja samo aluminjast....rečejo da ne zdrži dost, pa da se ful greje....

moj akrapo je skorej hladen, to mi se dopade....

drgač pa ja, sam ena objemka je na desnem....

jst bi rabo za akrapota še 2 objemki, lasntik pred mano, je mel enkrat zgori pršraufane, pa se zj pozna , pa ne vem kaj naj nardim :(

Hola!

Akrapo je hladen zato, ker se voziš brez dušilcev, ko boš 1x zmontiral dušilce se bodo tudi Akrapoti prav lepo ogrel. Glede objemke .... kontaktiraj bližnji servis ali prodajalno katera je uradni prodajalec izdelkov iz Malega Hudega in najverjetneje ti bodo lahko pomagali.

lp g.

Objavljeno

Živjo!

Kupujem rabljeno xt 660 r, pa me zanima, kaj morm paziti?(če ima kakšno slabost, kjer morm biti posebno previden oz. pozoren.)

Zahvaljujem se za vse morebitne odgovore. Pa prosim če ste lahko izčrpni. :worship:

Objavljeno

Pozdravljen!

Imam yamaho xtx 660 letnik 2006, pa zaenkrat nisem opazil nobene slabosti. Pravijo pa da tisti motorji kateri so starejši od 2006 da včasih ugasne med prestavljanjem v nižjo prestavo. da se odpraviti zastonj na servisu, vendar je pač nevšečnost. Naredil sem 9kkm pa ni ničesar odpovedalo, sicer to ni astronomsko veliko kilometrov :). Moti me predvsem premehko vzmetenje. Izčrpnega poročila ti ne morem napisati, ker nimam kaj:) poraba se giblje od 4,5 do 7 litrov, odvisno od načina vožnje. Gume so zdržale sprednja 9kkm, zadnja pa pribl 5kkm, torej 2 zadnji na eno spredno (odvisno pa je od vrste gume ter načina vožnje), aja pa govorim za xtx:) Aja, če se voziš bolj špotrno, bo treba kar paziti na nivo olja, ter ga dolivati. če dodaš športne izpuhe, je motor bolj odziven ter pri nizkih obratih manj "trese". Na avto netu imaš trenutno nekaj lepih xtjk, še celo z akrapoviči. Želim ti uspešen nakup, če te pa zanima kaj bolj specifičnega še pa vprašaj!

LP

Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem nov tu gor, pa se tudi jaz zanimam za xt660r, vsaj mislim da je to tisti, ki ima višja kolesa oz. terenska.

Zanima me kaj vse je potrebno pazit pri rabljenih. Ali se boj splača kupit novega ali kako leto starega.

Objavljeno

hja odvisno kako gledaš....

odvisno kaj kupuješ...

če greš kupt leto starga, pa daš za njega 5k € pa daš dodatno vgradit blokado za 25kw, daš 300 evrov, če moreš kupit še nove gume in tralalalalala še kakšne stvari....

men je skorej žal, da sem kupil rabljeno :P

drugače, pa odvisno kakšna cena je, pa kaj ima od opremce :) kak akrapo pa to, da ti se potem splača kupit =)

ja R je enduro...

lep pozdrav

Objavljeno

Tako ko jih mal gledam po oglasih, se vedno bolj nagibam k novemu.

Drugače pa hvala za info. :worship:

Objavljeno

Men osebno prov niso cool...sploh "enduro" verzija...

Mi je pa naprimer všeč ta spojler__------>___

post-14902-1203859894_thumb.jpg

Objavljeno
Men osebno prov niso cool...sploh "enduro" verzija...

Mi je pa naprimer všeč ta spojler__------>___

kar všečna zadeva samo še ena stvar več pri čiščenju motorja :whistle: ..da vas nekaj vprašam dns sm po dolgmu času naredu eno dolgo turo...pa se mi je ene parkrat med vožnjo zgodilo da ko sm teu šaltat iz 2 v tretjo kar ni šlo nožna ročka trda za navzgor premaknit,,potem pa sm 2x popustu gas pa sklopko pa je šlo normalno? kdo ve zakaj? :headbang:

Objavljeno
kar všečna zadeva samo še ena stvar več pri čiščenju motorja :whistle: ..da vas nekaj vprašam dns sm po dolgmu času naredu eno dolgo turo...pa se mi je ene parkrat med vožnjo zgodilo da ko sm teu šaltat iz 2 v tretjo kar ni šlo nožna ročka trda za navzgor premaknit,,potem pa sm 2x popustu gas pa sklopko pa je šlo normalno? kdo ve zakaj? :headbang:

Ko šaltaš navzgor, je treba za kakšen cm nazaj nogo spustit, in nato v višjo. Če samo gor tiščiš+cukneš noče it zato prvo sprostiti...popustit in nato spet gor. Tudi mene to moti, ker je šlo pri navadni XT zmeraj v višjo tudi če nisi sprostil ampak samo na gor še malo cuknil.

Objavljeno

jap tud men se nekak podobno zgodi, ko hočem nahitro premenjat, ko poženem zverinco :P

moreš spustit tist pedalček, pa potem gor dat.

a ve mogoče kdo, kako ima xt-jka olje v menjalniku?

a je to isto olje, ko maže motor in sklopko ali ima posebaj?

lep pozdrav

Objavljeno
jap tud men se nekak podobno zgodi, ko hočem nahitro premenjat, ko poženem zverinco :P

moreš spustit tist pedalček, pa potem gor dat.

a ve mogoče kdo, kako ima xt-jka olje v menjalniku?

a je to isto olje, ko maže motor in sklopko ali ima posebaj ?

lep pozdrav

Ja isto olje je in to samo eno za vse in ima dodatek za sklopke v oljni kopeli. Olje imaš sedaj tudi original za yamahe...yamalube drugače pa motul ga nimaš kaj usrat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!