Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Brembo, jst že imam kakšen teden homologacijo doma, pa ti? nisem prej sploh videl, da si mi pisal....

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se eno neumesno uprasanje se it moje strani kateri bencin tankate v svoje Yamahce.

Hola!

Najraje neosvinčenega, pa tud neko čudno brozgo iz albanskih hribov je preživela :worship:

Drugače pa imam občutek, da odkar imam gor nakit iz Iv. Gorice, z 100 oktanskim naredim nekaj kilometrov več. Z serijskimi izpuhi ni bilo razlike.

lp g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me če kdo ve če se da ta motor zablokirati na 25kw? če se ne da bom moral še malo počakat =D

hvala za odg.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da, če kupuješ novega se ga da naročati verzija 25kw. LP Če te pa več glede tega zanma pa poreberi nekaj strani nazaj:)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me če kdo ve če se da ta motor zablokirati na 25kw? če se ne da bom moral še malo počakat =D

hvala za odg.

lp

Tudi če kupiš rabljenega ga lahko zablokiraš pri Šternu v Kranju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me če kdo ve če se da ta motor zablokirati na 25kw? če se ne da bom moral še malo počakat =D

hvala za odg.

lp

Vem za enga ki je zablokiran in ga sedaj prodaja,ker je že dovol star da ne potrebuje vec omejitve.

Če koga zanima info na PM.

Je pa prvi lastnik itd...

Pa čimprej ,ker ma že drug motor zaaran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pojavil se mi je en problem. gre za Yamaho XT 600. prejšnji vikend sem zalaufal mopeduljo in kar naenkrat mi je začelo olje poščati na glavnem tesnilo na sredini motorja. ni mi jasno kako se je to pripetilo, ampak ko sem se pred časom vozil in od njega stisnil vse kar je dalo, ni bilo nič narobe. sedaj pa je motor miroval 3 tedne, nato sem ga vžgal, niti vsedel se nisem gor in že je začelo curljati. spucal sem komplet mašinko, dol pobral avspuh in zaganjač, nato vse sestavil, ga za kratek čas vžgal in vgasnil. opazil sem, da se je prav na vrhu (pod zaganjačem) naredila ena čisto majhna luknjica, skozi katero curlja in prši olje. samo tesnilo ni niti tako pretirano rago (cca 100€), ampak glede na to, da je potrebno komplet mašino razdrt se mi to ne splača. zanima me, kako bi zadevo saniral. pomislil sem na tekoči aluminij ali pa na silikon za visoke temp.

če ima kdo kak odgovor, naj mi prosim pomaga.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem ti pušča ''dihtnga na glavi'' ? če je to to ti bo popoldanski mehanik z veseljem zamenjal potrebno pa bo še brusiti glavo in to bo vse skupaj urejeno za malo več kot 200€(če je dihtnga 100€). S silikonom ali pa tekočim lepilom ne boš nič rešil, saj ima drugačen temperaturni raztezek od originalnega tesnila. To pomeni, da, ko se ti bo motor sehrel na normalno temperaturo bo špranja spet zazijala ko pa bo ohčlajen pa špranje ne bo.

Lahko eksperimentiraš pa te bo na koncu dražje prišlo lahko pa vržeš keš na mizo in boš v 14ih dneh imel s5 vredu motor s katerim te ne bo strah it na nedeljski izlet.

P.S.:Za dihtngo na glavi ni potrebno pol mašine podret sploh pa ne pri XTju, ker je bolj traktor kot pa ''space-shuttle'' :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pušča tesnilo glave, potem kot je rekel Lowrenc, ni nekega problema..

Ampak kot sem jaz razumel pušča tam kjer je mašina skup dana, ne pri glavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kot sem jaz razumel pušča tam kjer je mašina skup dana, ne pri glavi?

tako je, če bi puščalo na glavi, bi glavo omenjal.

Popravljeno . Popravil pjepe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... S silikonom ali pa tekočim lepilom ne boš nič rešil, saj ima drugačen temperaturni raztezek od originalnega..

mislim, da obstajajo silikoni (ne ta navadni za vodoinštalaterstvo... ), ki imajo velik temperaturni razpon in ne spremenijo lastnosti.

drugače, pa Lowrenc, kaj kvasiš neumnosti glede lepila, al si mislu da bom gor kr Neostik nanesu :headbang:

no ma ni panike, če ima kdo še kako inf., naj mi prosim sporoči.

lp.

Popravljeno . Popravil pjepe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. To je pod cilindri... tam je situacija mal odrugačna, ker ni visokih tlakov in so nižje temperature. Poskusi-mogoče ti uspe. Če imaš motor za po gmajni okoli hiše ni take panike kot če hočeš z njim na potovanje.

Osebno se nebi igral ampak je stvar taka-če imaš že enkrat glavo dol potem te cilindre dol potrgnit stane 5 minut časa. Strošek se poveča za ceno tesnila na glavi. Če hočeš šparat ti povem tudi, da ima vsak mehanik tak ''karton'' iz katerega bi ti izrezal tisto tesnilo za 10€.

Hja-dugače smo na tem forumu navajeni vse sorte ''mojstrov''... Eni bi tud z neostikom probal, štrihal gume na belo in take zadeve... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. To je pod cilindri... tam je situacija mal odrugačna, ker ni visokih tlakov in so nižje temperature. Poskusi-mogoče ti uspe. Če imaš motor za po gmajni okoli hiše ni take panike kot če hočeš z njim na potovanje.

Osebno se nebi igral ampak je stvar taka-če imaš že enkrat glavo dol potem te cilindre dol potrgnit stane 5 minut časa. Strošek se poveča za ceno tesnila na glavi. Če hočeš šparat ti povem tudi, da ima vsak mehanik tak ''karton'' iz katerega bi ti izrezal tisto tesnilo za 10€.

Hja-dugače smo na tem forumu navajeni vse sorte ''mojstrov''... Eni bi tud z neostikom probal, štrihal gume na belo in take zadeve... :whistle:

Če jaz prav razumem, ne pušča pri cilindrih, ampak na spoju mašine. Ne vem pa kako ima XT spojeno mašino, ali je iz leve in desne polovice, ali pa je iz zgornjega in spodnjega dela ter menjalnika.. Če je iz leve in desne polovice je v vsakem primeru potrebno pobrat dol, cilindre z glavami, vso šaro na stranek (sklopka, magnet, itd) in z abcigerjem dat mašino na pol, zamenjat tesnilo in sestavit nazaj. Če je pa mašina iz zgornjega in spodnjega dela, pa bi mogoče šla na polovico tudi iz spodnje stranim in sicer tako, da bi najprej odstranil menjalnik, nato spodnji del mašine in zamenjal tesnilo. V tem primeru verjetno ne bi bilo potrebno snemat glav in cilindrov, bi pa bilo vseeno potrebno pobrat stran sklopko, magnet.. Kakorkoli obrneš, precej dela. Poleg tega pa je b obeh primerih še potrebno podret pol motorja da mašino snameš in daš nazaj..

Če ne pušča fajn, bi probal s kakšno tesnilno maso za bloke motorjev.. Drugače pa razdret in zamenjat. Če dela izkušen mojster, ki ve kaj dela in ima primerno orodje, je to lahko fertik v enem dnevu. Moj rekord snet mašino od hyosunga, razstavit, zamenjat zobnik v menjalniku (treba podret mašino za to, ker je iz leve in desne polovice) in vse sestavit vse nazaj je 13 ur, s pomočjo kolega. Za orientacijo :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Aha. To je pod cilindri...

2.Če imaš motor za po gmajni okoli hiše ni take panike kot če hočeš z njim na potovanje.

3.Hja-dugače smo na tem forumu navajeni vse sorte ''mojstrov''... Eni bi tud z neostikom probal, štrihal gume na belo in take zadeve... :whistle:

owkej; ni pod cilndrom, preberi še enkrat, za orientacijo naj ti bo beseda "zaganjač". a če pa se grem furat off road, pol pa kr naenkrat ni panike, al kaj? ma dej ne mi s takimi no.... kr se tiče pa mojstrov, bi reku da si ti eden izmed njih.

če si zameril, pa je to tvoja stvar.

@DeX: je kr porkodijo, kr se mašina deli po dolžini (Tomos varianta). bom poskusil z silkonom, ki prenese več kot 300 °C. v najslabšem primeru, bo še kej olja vn udarlo :headbang: . če pa imaš še kak predlog, pa kr na plan :rolleyes: tenkju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, mam en problem pa me zanima če je že mel kdo podobnega. Imam enga starejšega endurca yamaho xt 600e letnik 1997. Imam pa problem z vžigom, kar na enkrat mi motor ne vžge več, v primeru pa da je motor(žice pač) priklopljen na akumulator pa zaganjač kar dela, pa tud če ni kontakta, vžge pa kljub temu ne, na akumulator pa tud ne sme bit prkloplen. Mal pred tem mi je skuril glavno varovalko, sam je potem čist v redu delal ko sem zamenjal.

Je že imel kdo kakšne podobne izkušnje?

Hvala pa LP

če daš akumulator direkt na zaganjač; kaj to pomeni, da je preostala elektrika brez napajanja, ali se vse ostalo napaja, pa ti direkt vežeš zaganjač? ker ti lahko laufaš zaganjač mimo kontaktorja (ga direkt priklopiš), tu ti ne rabi imet kontakta, ampak zaganjač se bo samo vrtel, centralina v tem primeru ni priklopljena (centralina nastavlja predvžig). na desni strani imaš pri bateriji 2 releja. eden je za luči, ima tak kotni priključek. drgi rele pa ima 4 nogice. to je zaganjalni rele, ki nato naprej pošlje 12V kontaktorju, ta dalje pa zažene zaganjač. mislim, da je v tvojem primeru šel zaganjalni rele. vzami ga dol, nato ga odpri, pa poglej, če je kaj črno. ti relejčki prensejo določeno število vklopov in nato navitje se zakuri :rolleyes: ta strošek te pride cca 10€. najprej to poglej. pa še stikalce (tipko) za vklop razdri, pa malo z odvijačem (ne WD40, ker WD40 je masten!!) spucaj, ker tista tipkica je bolj bogo narejena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst prodam :P

seveda da se da naknadno vgradit, samo te bo kr neki stalo...tam okol 250 evrov....pa čaka se kake 14dni da dobijo blokado, potem čakaš da greš na homologacijo in potem še čakaš homologacijo da ti pošljejo, tako da čakaš mesec pa pou, tako sem vsaj jst.

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če daš akumulator direkt na zaganjač; kaj to pomeni, da je preostala elektrika brez napajanja, ali se vse ostalo napaja, pa ti direkt vežeš zaganjač? ker ti lahko laufaš zaganjač mimo kontaktorja (ga direkt priklopiš), tu ti ne rabi imet kontakta, ampak zaganjač se bo samo vrtel, centralina v tem primeru ni priklopljena (centralina nastavlja predvžig). na desni strani imaš pri bateriji 2 releja. eden je za luči, ima tak kotni priključek. drgi rele pa ima 4 nogice. to je zaganjalni rele, ki nato naprej pošlje 12V kontaktorju, ta dalje pa zažene zaganjač. mislim, da je v tvojem primeru šel zaganjalni rele. vzami ga dol, nato ga odpri, pa poglej, če je kaj črno. ti relejčki prensejo določeno število vklopov in nato navitje se zakuri :rolleyes: ta strošek te pride cca 10€. najprej to poglej. pa še stikalce (tipko) za vklop razdri, pa malo z odvijačem (ne WD40, ker WD40 je masten!!) spucaj, ker tista tipkica je bolj bogo narejena.

točn tko kot si reku, rele je fuč, že iščem novega, tak de če ma kdo kje kakšnga, se priporočam, stikalo je pa čist v redu, smo tud upornost pomeru in je čist v redu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, daj no daj pjepe... kaj bi neki zameril. Življenje je prekratko, da bi bil hud na kogarkoli! Nima se smisla živcirat še najmanj pa zaradi nekoga, ki ga ne poznam... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

nivo olja pogledaš na okvirju na desni strani pri rezervarju. tak čepek je pa odviješ pa pogledaš:)

LP

Kolega kupil pred dnevi novo XTX, zanima me kontrola olja. Ko sem odvil čep da bi preveril nivo olja, na merilniku ni nikjer pisalo min oz max, razen spodaj zareza in nekje pri vrhu druga, vmes okoli 5 cm prostora med njima. Torej kako se preveri nivo olja. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti. Ima pa neko veliko toleranco, oziroma posledično najverjetneje zaradi ozkega okvirja, napram karterju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot rečeno, iščem rele zagnjača, pa me zanima a ma kdo kje kakšnga, al pa idejo kje bi lahk kakšnga dobil, k na delta team so mi rekl, da znese en tak relejč tam okol 50 EUR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti. Ima pa neko veliko toleranco, oziroma posledično najverjetneje zaradi ozkega okvirja, napram karterju.

veliko toleranco ma zato ker gre palčka poševno notri in ne navpično

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!