partyzan07 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Za deset sezon ima morda res malo prevoženih vendar če bi recimo js sklepal po sebi bi bilo popolnoma možno, že drugo sezono zapored nisem spravil skupaj več kot 3300 km prejšnje sozene mogoče kakega jurja več. Tak da glede kilometrov je pač tak tak trenutni motor ki ga imam sem celo sam malo dvomil za 2005 letnik koliko ima prevoženih pa me je serviser potem vprašal kje sem fasal to mašino ker ima še prvo ketno in menjal sem svečke, pa imam stare doma še orginal prve. Tak da če ne priklopiš na računalnik so kilometri lari fari pa še takrat ni čist ziher. Drugače pa poznam nekaj lastnikov R 1-nk pa še nisem slišal za to težavo da bi prišlo kar tako do rompompoma. Vem pa za en primer ki je po tednu dni od nakupa zružla ampak je bilo pričakovati glede na to kakšne zvoke je spuščal motor da se ti je kar zasmilil. :yes:
matgo Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Z mano si se pogovarjal glede rožljanja sklopke "Xrider1".............ta R1ka je moja... v glavnem bistvo težav so bile košare sklopke pri zgoraj omenjenih modelih R1k - če pa noben tle gor še ni nič slišal od tega, ste pa res bolj švoh poznavalci tehle motorjev! V lasti nisem imel le R1-ke od 09-letnika naprej (ki jo mimogrede tudi nočem!!), zato po moji oceni kar dobro poznam vse muhe dosedanjih R1k... Še eno izmed muh teh letnikov R1k ti je pa lepo opisal uporabnik "BIZIXXX"... Veliko veselja ob prebiranju (za primer le nekaj linkov): http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=306601&highlight=clutch+rattle http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=329457&highlight=clutch+rattle http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=355895&highlight=clutch http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=234550&highlight=clutch http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=249799&highlight=clutch
partyzan07 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Moje mnenje je baziralo glede na videno in slišano od ljudi ki jih poznam okoli sebe, pa imajo kar lepo število kilometrov (ena celo dvakrat toliko kot tista pod linkom), drugače pa priznam sam nikoli nisem vozil R1 čeprav sem jo večkrat gledal da bi jo nabavil. Zlasti ta kombinacija barve temno rdeča mi je res super lepa. Je pa lepo da zveš kaj novega tako da zaenkrat ostajam na Suzukiju
SANJIN-MIXON Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Kupim športne izpuhe za Yamaho R-1 od letnika 2004 do 2006, morajo biti homologirani, lp
matgo Objavljeno November 13, 2013 Opozori Objavljeno November 13, 2013 Kupim športne izpuhe za Yamaho R-1 od letnika 2004 do 2006, morajo biti homologirani, lp če še kupuješ me kontaktirej,dam ugodno.......... avtO.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7845071
Bremzer Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 Lastniki Yamah YFZ-R-1 se pozanimajte pri vašem serviserju ! ! Proizvajalec je izdal odpoklic za vse Yamahe YZF-R-1 letnik 2010 Typ RN 221,da pridejo na menjavo snopa kablov iz računalnika na mašino,ker nek senzor zaradi prevelike upornosti kablov se prosti tek PREPOČASI zmanjša tako, da mašina pri zaviranju PREPOČASI zmanjša obrate motorja,kar zna povzročiti težave pri zaviranju ! 1 Ps: to sem danes prebral v Motoradu. trebor in Izek 2
mariog Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Čez mesec, najkasneje dva bom kupoval R1ko. V mislih imam l.2007/2008. Jo bo kdo prodajal oz. pozna kdo kakšen dobr motor, ki je naprodaj?
Andro82 Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 (popravljeno) Čez mesec, najkasneje dva bom kupoval R1ko. V mislih imam l.2007/2008. Jo bo kdo prodajal oz. pozna kdo kakšen dobr motor, ki je naprodaj? Jes svoje NE DAM :evilgrin: Sicer jih maš kar nekaj na A.netu, vem pa da je tale, ki se pri Šternu prodaja dobra...ker drugače je on nebi uzel not...redno servisirana pr njemu in ogromno opreme...http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7791848 Seveda je pa odvisno ali ti je všeč in koliko boš dal za motor... Popravljeno Februar 6, 2014. Popravil Andro82
mariog Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 To pri Šternu sem gledal ja. Ravno danes jo gre kolega gledat. Glede na to, da je dobr kolega z njim (skupaj furata) upam da bom zvedel kok je resnično dobr Andro82, poznaš to k se prodaja?
Ticek Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Jst jo tudi prodajam vendar mi je oglas potekel če te mogoče zanima me kontaktirej. Motor je pa belo rdeč.
payback Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 tud jst sem pred nakupom r1 gledam za modeli 07-08...pa me zanima na katere stvari bi mogel biti bolj pozoren pri nakupu... da se nebi pri kakšni stvari za j...??? hvala za odgovore
Andro82 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 tud jst sem pred nakupom r1 gledam za modeli 07-08...pa me zanima na katere stvari bi mogel biti bolj pozoren pri nakupu... da se nebi pri kakšni stvari za j...??? hvala za odgovore Dobr si se odloču kot mi je znano, so te mašine ene izmed boljših pri R1, tako da mislim, da ob nakupu bodi pozoren na servisne intervale, ketna, zobniki, ploščice...kolk si pa natančen glede praskic in tega pa itak sam veš kaj ti je še sprejemljivo...je pa tko...če je motor vožen normalno in samo po cesti, na primer ketna pri 30k km ne sme biti še zrela za menjavo in MORA biti še prva...pa srečno pri nakupu!
dore Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 tud jst sem pred nakupom r1 gledam za modeli 07-08...pa me zanima na katere stvari bi mogel biti bolj pozoren pri nakupu... da se nebi pri kakšni stvari za j...??? hvala za odgovore Bodi pozoren,na delovanje motorja.V slo je bilo 5 ali 6 primerov,da je obrabilo en sesalni ventil in vodilo ventila,neglede na število prevozenih kilometrov. Če nisi poznavalec točno tega modela,boš to težko ugotovil,ker se sliši le rahlo drugačen zvok iz glave motorja.Če se greš peljat,poizkusiš dodajat plin iz nizkih obratov v višji prestavi in bo motor potrokiral,kot da deluje samo na tri cilindre.Če imaš možnost izmeri temperaturo izpušnih cevi-krivine in če boš opazil razliko,je to jasen znak na to napako.Strošek popravila je okoli 400 do 500 eur,če seveda napako odkriješ do časa.Če se pa ventil utga je pa............ Drugače pa veriga ,ploščice morajo zdržati vsaj do 20000 km in seveda vitalni deli morajo biti ok,če je bil natleh.
payback Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 ja zj nek ornk poznavalec nisem... to sem tudi jaz slisal da naj bi ble 07-08 ene boljših, to z ventili je bilo pri vseh letnikih??... potem verjetno ce vsaj malo poznas tek motorja da prepoznas tuj zvok pri delovanju al je to zlo neopazno?? kak pa je kj z porabo olja pri teh mašinah?? k prej sem mel fazer 600 pa sem bil navajen da tok ko ga vlijes..tuk ga tud pri naslednem servisu izlijes
Andro82 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pri moji in tudi pri nekaterih poznanih R1 tega letnika še nisem zasledil, da bi kdo mogu dolivat olje...seveda, če je pa motor zjagan, pol pa čist možno da potroši kak deci do liter olja preveč
dore Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 ja zj nek ornk poznavalec nisem... to sem tudi jaz slisal da naj bi ble 07-08 ene boljših, to z ventili je bilo pri vseh letnikih??... potem verjetno ce vsaj malo poznas tek motorja da prepoznas tuj zvok pri delovanju al je to zlo neopazno?? kak pa je kj z porabo olja pri teh mašinah?? k prej sem mel fazer 600 pa sem bil navajen da tok ko ga vlijes..tuk ga tud pri naslednem servisu izlijes Ne poznam nobenega ,primera da bi dolival olje pri normalni uporabi.Tudi zelo znani serviser je rekel ,da so to najbolši letniki,kar se tiče R1. Sicer sem pred leti imel letnik 04,pa je bil tudi ok,brez problemov.
carmagedon Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 to z ventili če se ne motim se je dogajalo pri obeh modelih torej 04-06 (5 ventilska tehnika) in pa 07-08
hector Objavljeno Februar 9, 2014 Opozori Objavljeno Februar 9, 2014 ....sem imel 08 letnik, olja nisem nikoli dolival, vse je delovalo BP. ....
trebor Objavljeno Februar 9, 2014 Opozori Objavljeno Februar 9, 2014 Imam 08 letnik in prevoženih 61000 km. Vse dela bp, redno servisiran pri Juretu na Dolgem mostu. Prva veriga zdržala 45000 km, druga, ki je sedaj gor, je zrela za menjavo, ker ni take kvalitete, kot je bila prva, čeprav je DID-ova. Prve zavorne ploščice menjane pri cca 56000 km, zadnje grejo v menjavo takoj, ko bo spet + na računu. Servisi delani po predpisanem intervalu, olja gre ven toliko kot noter, je pa res, da motor ni videl dirkališča, poleg tega pa nikoli ni tiščan mrzel. Je bil predrag, da bi ga uničeval brez potrebe :grim . LP Robert P.S.: Ne prodam ga :grrr gsxf750, ZdenkoK, dore in 1 other 4
m471c Objavljeno Februar 11, 2014 Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 Dober dan...kupujem r1, mel sem že r6 in na njej kup problemov tako da sem že skoraj obupal nad yamaho. Zanima me če ve kdo kej več povedat o 2gen. R1 pač dejansko kake šibkosti, gledal sem tole, pogovoril z lastnikom, km baje realni dokaj nizki, nč dirkališča, dobro ohranjen baje drgač, kaj lahka pričakujem kakšne nevšečnosti ki so šiba teh modelov... ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7623438 Vsaka informacija dobrodošla. =)
SANJIN-MIXON Objavljeno Februar 11, 2014 Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 Jaz sem z svojo zelo navdušen, če te kaj zanima , me preko PM vprašaj. DXR16, exclan in igorkr 3
Popularna objava exclan Objavljeno Februar 11, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 (popravljeno) Dober dan...kupujem r1, mel sem že r6 in na njej kup problemov tako da sem že skoraj obupal nad yamaho. Zanima me če ve kdo kej več povedat o 2gen. R1 pač dejansko kake šibkosti, gledal sem tole, pogovoril z lastnikom, km baje realni dokaj nizki, nč dirkališča, dobro ohranjen baje drgač, kaj lahka pričakujem kakšne nevšečnosti ki so šiba teh modelov... ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7623438 Vsaka informacija dobrodošla. = Imam letni 2004 (2005,2006 je isto ) Šibko točko do zdaj po 6 leti nisem našel razen na konektorju z desne strani salbi spoji in nezaščiten proti vodi ampak kot sem videl ima iste probleme z tem konektorjem tudi 2007 in 2008 Moja ima zdaj 90.000km vožena za kar je tudi zgrajena redni servisi olje motul 300V mogoče preveč dobro olje ampak me ne zanima. letos sem po svoji neumnosti uničil vodno pumpo namreč prejšno sezono sem imel v hladinem sistemu samo vodo in ker pumpa se ni imeal s čim podmazovat je prebil semering. Ker sem moral razdret karter in sklopko, da demontiram pumpo sem se odločil ker že odpiram sklopko to isto tudi zamenjat saj mi je odvajala na koncu . Torej vodna pumpa moja neumnost, sklopka ni bilo potrebe po menjavi razen utrujenih fedrov (ampak sem se odločil menjat) pregledal sem tudi natezalec verige odmične gredi ,ketno gredi in ventile Po vseh teh km je ketna in zobniki v tolerancah tovarne ,natezalec bp, ventili vsi razen enega v tolerancah (tisti ki ni v tolerancah je bil 0,18 moral bi bit 0,20 ) izjava mojstra ki je ventile naštelal " odmična gred in zobniki so kod, da so bili danes montirani brez vidne in izmerjene obrabe" Kaj naj ti zdaj svetujem jaz sem zelo zadovoljen uporabnik tega motorja nikoli me ni pustila na cedilu res je, da sem za vse kar sem naredil letos odštel samo za material 1150€ ampak vem kaj imam. No lansko leto sem zamenjal vse ležaje v kolesih (zadaj in spredaj) strošek materiala 150€ brez dela ker sem sam to opravil. Verjamem, da so japonski motorji ustvarjeni, da delajo in ker sem se odločil imet motor do konca bom poročal vsakih 50.000km kako je z njo torej na 140.000 km se pišemo . lp Popravljeno Februar 11, 2014. Popravil exclan matgo, SANJIN-MIXON, N3jc in 7 others 10
SANJIN-MIXON Objavljeno Februar 11, 2014 Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 Imam letni 2004 (2005,2006 je isto ) Šibko točko do zdaj po 6 leti nisem našel razen na konektorju z desne strani salbi spoji in nezaščiten proti vodi ampak kot sem videl ima iste probleme z tem konektorjem tudi 2007 in 2008 Moja ima zdaj 90.000km vožena za kar je tudi zgrajena redni servisi olje motul 300V mogoče preveč dobro olje ampak me ne zanima. letos sem po svoji neumnosti uničil vodno pumpo namreč prejšno sezono sem imel v hladinem sistemu samo vodo in ker pumpa se ni imeal s čim podmazovat je prebil semering. Ker sem moral razdret karter in sklopko, da demontiram pumpo sem se odločil ker že odpiram sklopko to isto tudi zamenjat saj mi je odvajala na koncu . Torej vodna pumpa moja neumnost, sklopka ni bilo potrebe po menjavi razen utrujenih fedrov (ampak sem se odločil menjat) pregledal sem tudi natezalec verige odmične gredi ,ketno gredi in ventile Po vseh teh km je ketna in zobniki v tolerancah tovarne ,natezalec bp, ventili vsi razen enega v tolerancah (tisti ki ni v tolerancah je bil 0,18 moral bi bit 0,20 ) izjava mojstra ki je ventile naštelal " odmična gred in zobniki so kod, da so bili danes montirani brez vidne in izmerjene obrabe" Kaj naj ti zdaj svetujem jaz sem zelo zadovoljen uporabnik tega motorja nikoli me ni pustila na cedilu res je, da sem za vse kar sem naredil letos odštel samo za material 1150€ ampak vem kaj imam. No lansko leto sem zamenjal vse ležaje v kolesih (zadaj in spredaj) strošek materiala 150€ brez dela ker sem sam to opravil. Verjamem, da so japonski motorji ustvarjeni, da delajo in ker sem se odločil imet motor do konca bom poročal vsakih 50.000km kako je z njo torej na 140.000 km se pišemo . 1.jpg lp lepo je vedeti da pri 90000 km ni panike za yamaho, dobra popotnica za naslednje kilometre, moja ima 55000 km exclan, igorkr in trebor 3
Bremzer Objavljeno Februar 11, 2014 Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 Nebom ogovarjal kvazi mojstra verjetno je samo mehanik in še to slab, če pusti ventil PRETESEN ventil je lahko samo malo bolj ohlapen npr. do + 0,3-0,5 mm nesme pa ostati pretesen ! ! in še vprašanje kako je sploh izmeril 0,18 ??? kar se tiče zobnikov, ketnice in šponerja se neda kontrolirat to se samo menja in to po prevoženih kilometrih ali takrat ko se že sliši ! Ps. ni se za hvalit, če v dveh letih daš samo za materijal 1300€
Urban K. Objavljeno Februar 11, 2014 Opozori Objavljeno Februar 11, 2014 Tudi jaz sem imel R1, letnik 2004, katero lahko samo hvalim, saj je res super motor v vseh pogledih in popolnoma konkurenčen današnjim tisočakom. exclan, igorkr, DXR16 in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se