Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Nebom ogovarjal kvazi mojstra verjetno je samo mehanik in še to slab, če pusti ventil PRETESEN ventil je lahko samo malo bolj ohlapen npr. do + 0,3-0,5 mm nesme pa ostati pretesen ! ! in še vprašanje kako je sploh izmeril 0,18 ??? kar se tiče zobnikov, ketnice in šponerja se neda kontrolirat to se samo menja in to po prevoženih kilometrih ali takrat ko se že sliši !

Ps. ni se za hvalit, če v dveh letih daš samo za materijal 1300€  :P

se strinjam s teboj, ampak najbolj važno je da je lastnik zadovoljen, pa čeprav je kdaj potrebno zamenjati mehanika, jaz večinoma opravim sam, :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem imel R1, letnik 2004, katero lahko samo hvalim, saj je res super motor v vseh pogledih in popolnoma konkurenčen današnjim tisočakom.

bravo, res je konkurenčen vsem, če ga pa prodajaš pa cenovno ni vreden nič, zato sem tudi jaz trdno odločen da ga vozim do konca :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa čeprav je po nesreči zgledal takole, to je bilo celo ostalo pa jojjjj

post-13787-0-38348000-1392142197_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil SANJIN-MIXON
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom ogovarjal kvazi mojstra verjetno je samo mehanik in še to slab, če pusti ventil PRETESEN ventil je lahko samo malo bolj ohlapen npr. do + 0,3-0,5 mm nesme pa ostati pretesen ! ! in še vprašanje kako je sploh izmeril 0,18 ??? kar se tiče zobnikov, ketnice in šponerja se neda kontrolirat to se samo menja in to po prevoženih kilometrih ali takrat ko se že sliši !

Ps. ni se za hvalit, če v dveh letih daš samo za materijal 1300€  :P

Jaz sicer ne vem kakšen šrot je BMW, ampak japonski superšportni motorji tudi slučajno nimajo tolerance 3-5 desetink, ampak 4-10 STOTINK! In tisti, ki se teh zadev lotevamo malo bolj resno za racing program imamo tudi lističe natančne na 2 stotinki, če te že ravno zanima, kako prideš do cifre 0,18mm.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom ogovarjal kvazi mojstra verjetno je samo mehanik in še to slab, če pusti ventil PRETESEN ventil je lahko samo malo bolj ohlapen npr. do + 0,3-0,5 mm nesme pa ostati pretesen ! ! in še vprašanje kako je sploh izmeril 0,18 ??? kar se tiče zobnikov, ketnice in šponerja se neda kontrolirat to se samo menja in to po prevoženih kilometrih ali takrat ko se že sliši !

Ps. ni se za hvalit, če v dveh letih daš samo za materijal 1300€  :P

 saj pa ni nikjer rekel da mu je pustil pretesen ventil.. pa zakaj se ne bi dalo kontrolirat zobnikov in ketnce, ne razumem...

 

@exclan, a do teh 90.000 niso bli nikoli kontrolirani ventili?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom ogovarjal kvazi mojstra verjetno je samo mehanik in še to slab, če pusti ventil PRETESEN ventil je lahko samo malo bolj ohlapen npr. do + 0,3-0,5 mm nesme pa ostati pretesen ! ! in še vprašanje kako je sploh izmeril 0,18 ??? kar se tiče zobnikov, ketnice in šponerja se neda kontrolirat to se samo menja in to po prevoženih kilometrih ali takrat ko se že sliši !

Ps. ni se za hvalit, če v dveh letih daš samo za materijal 1300€  :P

Tud jaz ne bom ogovarjal kvazi mojstra (tebe seveda) dej malo vzemi servis manual od yamahe R1 preberi poglej potem pa streljaj kako je zmeril 0,18 ?! z listkom seveda japonci so malo posebni pa tudi listke za merit zračnos so posebni :) !

kar se tiče zobnikov si oglej del slike pa bo kaj bolj jasno!( drugače se ketne sploh ni slišalo )

ja porabil sem 1300€ v dveh letih hm 150€ 2012 in 2014 1150€ glede na kilometre da ni hudo si prebral ves moj post pumpo sem itaq sam zajebu ,sklopke ni bilo potrebno menjat ker ni drsala ( vzmeti so bile utrujene  - tudi to se je izmerilo kako poglej servis manual od Yamahe vse opišejo ).

Na to sem ti odgovori na ostala te bom dal na ignore, ker se mi ne da z tabo prepirat kaj je prav in kaj ni mogoče si mojster ena a ampak tudi to me bolj malo briga.

Pa prosim če te nobeden ne vpraša za mnenje, da ga ne postaš ali pa ga postaj tam, kjer te najbolj poslušajo in ti verjamejo po sliki in opisu sodiš bolj med BMflarje torej plastika ima svoj rajon drvarnice pa svoj OK!

Drugače pa se lahko hvalim z yamaho v vseh teh kilometrih me še enkrat ni pustila na cedilu! majster JAKA.

post-32154-0-26445700-1392227330_thumb.jpg

post-32154-0-48292600-1392227338_thumb.jpg

post-32154-0-40866800-1392227345_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil exclan
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 saj pa ni nikjer rekel da mu je pustil pretesen ventil.. pa zakaj se ne bi dalo kontrolirat zobnikov in ketnce, ne razumem...

 

@exclan, a do teh 90.000 niso bli nikoli kontrolirani ventili?

 

LP

ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sicer ne vem kakšen šrot je BMW, ampak japonski superšportni motorji tudi slučajno nimajo tolerance 3-5 desetink, ampak 4-10 STOTINK! In tisti, ki se teh zadev lotevamo malo bolj resno za racing program imamo tudi lističe natančne na 2 stotinki, če te že ravno zanima, kako prideš do cifre 0,18mm.

Ja tudi jaz se sprašujem kak je to šrot da imajo tolerance 3 - 5 destink ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sicer ne vem kakšen šrot je BMW, ampak japonski superšportni motorji tudi slučajno nimajo tolerance 3-5 desetink, ampak 4-10 STOTINK! In tisti, ki se teh zadev lotevamo malo bolj resno za racing program imamo tudi lističe natančne na 2 stotinki, če te že ravno zanima, kako prideš do cifre 0,18mm.

Maš prav glede tolerance"tiskarski" škrat hotel sem napisat 0,03-0,05 je ja logično ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...po vsem prebranem mam mal lažjo vest, a skeptičnost mi bo ostala v glavi do groba vrjetno =) 

Problem je pač da sm MAGNET za zjahane motorje. Mal OFFTOPIC ampak ajde da bote razumel mojo skeptičnost, pa slučajn mam glih cajt jamrat dons.

 
Mel sm aprilio RS125, že tak me je nategno nek preprodajalec iz kranja in mi prodal zjahan motor, nato pa italjan kot italjan, kaj naj rečem edina stvar k mi tam ni crknala je bil obesek na ključu.

Na prvi vožnji mi je crknil števec, sm se pelo domov, mim policajev, sej bi reku kulk pa nevem, vrjetno 25 na uro cel posran da me nebojo ki čapnal, 2 dni sm mel motor. Nato menjam zajlo in vidim kulk dejansko gre motor. Nikamor. Sem se 1 mesec matro zrihtat tist ventil v auspuhu k ti kontrolira resonanco ki je neprestano razpadal. Ko sem tist porihtal sm opazil da nikamor negre in ventil ni bil vzrok, pač pa celinder ki je mel 5.5 kompresije. Vredi dam gor nov celinder, polini (porini) 160, ki je bil 560€ + večji uplinjač 100€. FAJN! zadeva laufa nakar mi enkrat pri vožnji odpade komplet tablca, zadnja luč, žmigovci kar opazim šele 1 dan kasneje ko grem motor prat, da zadi sam neki droti gledajo... no sej res vibracije so ble take da bi vsaki prišl po 2 min. Nato sem odkril lepilo za vijake !! Okej si rečem. zrihtam, se vozim še en čas in glej ga zlomka, odpade mi auspuh. Mislim resno. Dam tist zašvasat se furam dalje in nato mi nekega prelepega dne ko se vozim in brigam sam zase zašrotal menjalnik in sm se 20 km do doma peljal v 4-5-6 prestavi, pač dol se ni dal več šaltat ko si enkrat prešalto gor. Še dobr da je blo vmes sam ene 5 rdečih semaforjev in nevem kolko klancev. Na motor sm bil tko jezn da ga dobesedno nisem pogledal pol leta.

Pol sm kupil pa r6 z mišljenjem da tu pa res nemorem falit. A je mel motor prikrito hibo. Zadeva je trokirala po 10 min vožnje, na 11 000 obrati pod polnim gasom. Ampak ne pod temi obrati in ne nad njimi. Menjal sem vse razen elektro napeljave motorja, blokov in menjalnika, pa dobr odmičnih pa takih pizdarij. Vso elektroniko, svečke, cinkšpule, karburatorje, vse filtre, luft, benz, izpuh, bilokake senzorje, pač vse karkoli bi lahka vplivalo na to, sm šel iskat, rabljeno-delujoče si sposodil in probal. A ne. Motor je še zmer jebo. Moj mehanik je skor znoro, js sm bil že na poti v umobolnico. Spet je šla gora živcev in denarja za prazen nič. Fotr se mi je smejal, kolegi tud, js pa sm si reko da naslednji bo HONDA. Kao sinonim za kvaliteto.

Ampak ne, spet sm začel gledat Yamaho ker mi je všeč in nekak me vleče bol k vse druga. Honda ni tolk lepa, Suzi in Kawa pa mi spet nista pr src. Italjana pa videt več nočem. nikol. Ko čujem aprilia ali podobno dobim krče v trebuhu. Morm rečt da se nisem nikoli zavedal da dejansko zmorejo SS motorji takšno kilometrino, men se je zdelo da po 50 000km vse razpade...heh. Mogoče zato ker jih je mela prejšnja r6 verjeto veeeeliko več kot pa tistih 46.000 ki jih je kazalo na ekrančku, butelj js pa naivno vrjel =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima, samo je pa fajn branje, da se zavedamo kok hitr lahko kupimo mačka v žaklju. Mogoče bo pa komu pomagalo pri nakupu motorja, da bo še bolj podrobno pregledal motor/avto :? pred nakupom.

Matic kaj naj ti rečem kt shit happens :(.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup R1 pa sem skeptičen glede pokvarljivosti samega motocikla. No zdej ko sem prebral da ni večjih težav in da naj bi takšni motorji dosegali tudo do 100.000 ali več km, mi zadevo mal olajša.

Kar pa sem napisal zgoraj pa so zgolj moje izkušnje z prejšnjimi motocikli k so povod za to skeptičnost, če pa je tko hudo offtopic pa se lahko tud pobriše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, to je zdaj lahko debata, ki ji ne bo nikoli konca..:) glede km nima smisla veliko debatirat, ker jih na a.net nima skor noben motor nad 40.000, kar je sicer posledica tega tipičnega straha pred kilometri..motor nad 50k km enostavno nobenega ne zanima, čeprav to sploh ni tako veliko. če je motor uporabljan v nekij mejah normale, pol zdrži še tud krepko preko teh 100k ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej tudi rske držijo 100 jurjev, pa r6ke tudi, seveda pa lahko tudi 20.000 če jih ne vzdržuješ. Imaš namenske teme za to in žal tako jamranje ne sodi v to temo. Če se ne spoznaš na motorje ob nakupu vzameš s seboj nekoga ki se spozna in ne škodi da malo spremljaš avto net, in vidiš kateri motorji se ne prodajo in kateri so sveži, ter tako malo zmanjšaš možnost da te nategnejo. Imaš tega dovolj napisanega na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vjretno maš dve zarezici/črtici takoj ob oknčku. Nekje med njima mora biti

In ja ravno mora bit motor in ne ga dajat na zadnje stojalo

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam ko se preverja nivo olja v motorju,na onem okencu, mora biti polno da je ok ali malo majn ?

Motor more stati ravno?

 

Olje mora biti med obema oznakama na okencu, motor mora biti pa pokonci na vodoravni podlagi in kot je rekel Ervin, ne sme biti na stojalu. Motor ti lahko kdo pridrži, lahko pa to tudi sam narediš. Držiš ga za krmilo z desno roko, zraven držiš zavoro ali ga imaš v prestavi, da se ne premakne in ti trešči po tleh, ter ga postaviš pokonci, da je v ravnotežju. Nato pogledaš kolikšna je količina olja v okencu. Preprosto kot pasulj  :grim .

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo postal ponosen lastnik r1-ke 08 :kva2: ... upam da bo dobro služla :ninja:

 zanima me se samo za olje da bom opravil servis verjetno najbole da dam notri motul v300?? zanima me katero viskoznost (5w30/5w40/10w40....)?? in pa prb kolikšna  količina olja gre v motor hvala za odgovor :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo postal ponosen lastnik r1-ke 08 :kva2: ... upam da bo dobro služla :ninja:

 zanima me se samo za olje da bom opravil servis verjetno najbole da dam notri motul v300?? zanima me katero viskoznost (5w30/5w40/10w40... .)?? in pa prb kolikšna  količina olja gre v motor hvala za odgovor :blush:

 

 

Čestitam za nakup in naj ti dobro služi :OK: . Glede olja je pa tako, da lahko daš noter tudi V300. Jaz imam noter V5100 10w40 in je popolnoma dovolj za običajno uporabo. Ne pije ga nič, menjam pa na 10000 km. Količina motornega olja brez menjave oljnega filtra je 2,9 l, z menjavo oljnega filtra 3,1 l.

Če rabiš še kakšno informacijo ali pa kaj drugega, ti pa z veseljem pomagam, če bo le v moji moči.

 

 

LP Robert

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo postal ponosen lastnik r1-ke 08 :kva2: ... upam da bo dobro služla :ninja:

 zanima me se samo za olje da bom opravil servis verjetno najbole da dam notri motul v300?? zanima me katero viskoznost (5w30/5w40/10w40... .)?? in pa prb kolikšna  količina olja gre v motor hvala za odgovor :blush:

Ti kar daj to Vol.sint. Motulovo olje še sploh,če se menja na 10K Kil. imaš zdaj novejše mislim,da je oznaka vizkoznosti V-300T-4  15W-50. Če si bolj umirjen voznik lahko daš tudi samo 1/2 sintiko ali če ima motor že malo več prevoženega in sklopka še ni bila menjana potem daj notri 1/2 sintiko.

Ps: in nepozabi star pregovor - kdor maže ta vozi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

dajte mi se mal povedat r1 vozači kuk kej pumpate pnevmatike(hladne) sicer v prirocniku pise 2.5spredaj in 2.9 zadaj tudi vi tako filate al predlagate ksno drugo cifro??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jih kar tako, kot je predpisano, 2,5 spredaj in 2,9 zadaj. Dobro, da si vprašal, grem jutri moje preverit  :grim .

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšna pa je kej poraba pri vas kuk km delate z polnim keslom?? namrec jst sm naredo 170km pa se je lucka przgala :BUA:  nwm mal malo se mi zdi to  sicer nekih izkusenj z litraši in sportaki nimam se izkusenj tak da nwm z fazerko sm dost vec km delo hehe :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!