Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno
športaki več ali manj nimajo merilca bencina. Imajo samo lučko... izjema je honda :)

Aja maaa dj kr neki js sm mislu da bojo une crtice narisane al pa procenti hehe pol je isti shit k pr mitotu heh=)=P

Objavljeno
Kaksna je cena tega???

Zdej me pa se tko mal zanima vi yamaha riderji ce mi poveste... Kasne more bit delovna temperatura motorja kaj pomenjo kej une funkcije v racunalniku (sm vidu da je dvojno merjenje temperature neki A pa B) pa kaj so se ustale nastavitve? Pa se to me zanima ce ke prkazuje porabo bencina pa kok mas se bencina? Al je samo rumena lucka=)

Pravijo, da se začne taprava delovna temp. pri 77 stopinj, pri temperaturi A ti meri temperaturo zraka, ki vstopa v motor, pri C pa temp. motorja. Pol imaš dva dnevna števca, jaz imam enega za kontrolo, kdaj sem namazal verigo :naughty: , drugega za tankanje. Imaš tudi štoparico, da se pa štelati tudi obrate pri katerih se ti prižge lučka za obrate. Za količino goriva pa imaš lučko. Ta se prižge, ko nivo goriva pade pod 3,2 l.

LP Robert

Objavljeno
Pravijo, da se začne taprava delovna temp. pri 77 stopinj, pri temperaturi A ti meri temperaturo zraka, ki vstopa v motor, pri C pa temp. motorja. Pol imaš dva dnevna števca, jaz imam enega za kontrolo, kdaj sem namazal verigo :naughty: , drugega za tankanje. Imaš tudi štoparico, da se pa štelati tudi obrate pri katerih se ti prižge lučka za obrate. Za količino goriva pa imaš lučko. Ta se prižge, ko nivo goriva pade pod 3,2 l.

LP Robert

Aham... No sicer se bomo pa polet nekje dubil pa mi bos magar mal bl podrobno to razlozu pa pokazu kako se kej stela heh=)

Objavljeno
Aham... No sicer se bomo pa polet nekje dubil pa mi bos magar mal bl podrobno to razlozu pa pokazu kako se kej stela heh=)

Ni problema. Do takrat pa počasi, da se stroja navadiš. Ti bom prinesel navodila od moje lubice. Če maš še kakšno vprašanje, pa kar na plan z njim.

LP Robert

Objavljeno

-mam se eno vprasanje in sicer...ke bi lahko dobil se dodatne kljuce? tko da bi bli koderani za moj motr? to pa zatoo k jih rd zgublam hehehehe=) pa ce kdo ve kasna je kej cena?

Objavljeno
-mam se eno vprasanje in sicer...ke bi lahko dobil se dodatne kljuce? tko da bi bli koderani za moj motr? to pa zatoo k jih rd zgublam hehehehe=) pa ce kdo ve kasna je kej cena?

Ja nikjer drugje kot na pooblaščenem servisu... Koliko pa stane pa boš najlažje izvedel, če pokličeš tja. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
eo slikce...

Greee k hudic heh

Pošteno ;) Kje si pa desn špegu orajsu? Jao :rolleyes: Velikoooooo varnih km :worship:

Popravljeno . Popravil Cut_Lee
Objavljeno

R1 (bela) že v salonu DELTA TEAM :rolleyes:

V resnici lepša kot na sliki - prednje luči :worship:

Objavljeno

Kdo mogoce ve kasna zgleda blokada 25kw gledena to da je slabih 180€ bi mogla bit zlata heh

Objavljeno

Poglej na alphantechnik . de

to je koda izdelka:

05-RN19-K25

Zadeva stane 105€ z davkom vred. Ne znam ti kopirati strani :slap: :hmm: . Po nemško se reče blokadi "Leistungsänderungen", pa poglej. Se boš še nemško naučil :naughty:

LP Robert

Objavljeno
Poglej na alphantechnik . de

to je koda izdelka:

05-RN19-K25

Zadeva stane 105€ z davkom vred. Ne znam ti kopirati strani :slap: :hmm: . Po nemško se reče blokadi "Leistungsänderungen", pa poglej. Se boš še nemško naučil :naughty:

LP Robert

Ahaaa tko to zgleda... Vidm da te kr dost upeharjo pr ns heh mislm glede na to kasna je cena pr sternu al pa tlele na netu. Barabe =) hehe

Enjoy

Objavljeno

Vprašaj še pri Juretu na Dolgem mostu.

PS: uživam, hehe

Objavljeno
Vprašaj še pri Juretu na Dolgem mostu.

The best serviser za YAMAHE :worship: :worship:

Ko bom pametn bom imel R1 (več kod 50k km pod svojo ritjo)

Objavljeno
The best serviser za YAMAHE :worship: :worship:

Ko bom pametn bom imel R1 (več kod 50k km pod svojo ritjo)

Dober je in se posveti mopedu. Jaz sem še zraven, ko razbija :naughty: po motorju, tako, da vidim kaj se dogaja.

Prejšnji teden mi je še pokazal, kako so sestavljene prve vilice. Se človek vsak dan kaj novega nauči. :OK:

LP R

Objavljeno
Dober je in se posveti mopedu. Jaz sem še zraven, ko razbija :naughty: po motorju, tako, da vidim kaj se dogaja.

Prejšnji teden mi je še pokazal, kako so sestavljene prve vilice. Se človek vsak dan kaj novega nauči. :OK:

LP R

prve vilce a na thundercatki taki modri??? JAJA IT'S MY :worship: :worship: sm mogu semeringe zamenat

Objavljeno
prve vilce a na thundercatki taki modri??? JAJA IT'S MY :worship: :worship: sm mogu semeringe zamenat

Na tvoji mi je pokazal. Je bila za model, hehe :grim

Objavljeno
Ahaaa tko to zgleda... Vidm da te kr dost upeharjo pr ns heh mislm glede na to kasna je cena pr sternu al pa tlele na netu. Barabe =) hehe

Enjoy

Glede tega je že tudi bla debata, če naročiš k nam je cena nekje 150€, če se prav spomnim. Tak da še te zmerej opeharijo, samo ne tolko :P

Objavljeno
Na tvoji mi je pokazal. Je bila za model, hehe :grim

boga :naughty: :rolleyes: še mal pa bo spet v moji garaži... :worship:

Objavljeno

Ko so pri MCN testirali tole r1 pa tanovo hondo, so dejali da glede navora agregata honda izpade kot 600ccm napram r1. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Je pa letošnja R1 set postavila nove smernice za razvoj motorje, zdej bomo pa vidl, a bojo vsi sledili... (japončki mislim)

ICE imela sva iste popravke v mislih, hvala... :naughty:

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno
Ko so pri MCN testirali tole r1 pa tanovo hondo, so dejali da glede navora agregata honda izpade kot 600ccm napram r1. :hmm:

V smislu česa?

1) Da ga CBR spodaj nima, R1 ga pa tut spodaj ful ma?

2) Da ga ima R1 na vrhu ful več od CBR?

Namreč, ne vem, zakaj, ampak zdi se mi (pri mojem laičnem in luknjastem znanju), da je taka razlika enostavno nemogoča ... Fizikalne zakonitosti notranjega izgorevanja tu naredijo svoje?

Objavljeno
V smislu česa?

1) Da ga CBR spodaj nima, R1 ga pa tut spodaj ful ma?

2) Da ga ima R1 na vrhu ful več od CBR?

Namreč, ne vem, zakaj, ampak zdi se mi (pri mojem laičnem in luknjastem znanju), da je taka razlika enostavno nemogoča ... Fizikalne zakonitosti notranjega izgorevanja tu naredijo svoje?

Glej mašina sej prav,da sprašuješ in ne samo...vendar ni edini forum na svetu motosvet!

Glej,če bi si karkoli prebral o novi mašini na R1 bi vedel,da kao trdijo,da ima v spodjem režimu delovanja V2 motor!V zgornjem delovanju pa vrstni 4cil motor!

O ful več v današnjih časih sploh ne govorimo več!

:worship: prvič priznaš!

Objavljeno
V smislu česa?

1) Da ga CBR spodaj nima, R1 ga pa tut spodaj ful ma?

2) Da ga ima R1 na vrhu ful več od CBR?

Namreč, ne vem, zakaj, ampak zdi se mi (pri mojem laičnem in luknjastem znanju), da je taka razlika enostavno nemogoča ... Fizikalne zakonitosti notranjega izgorevanja tu naredijo svoje?

R1 ima sedaj tudi spodaj dovolj moči, baje mnogo več kot cbr1000. To so pa dosegli s posebno glavno gredjo in sistemom vžiga. Poleg tega imajo pa bati še super kratek hod, kar pripomore da se motor še posebej hitro zavrti v obrate. Lahko malo poguglaš za podrobnosti glede letošnjega yamahinega agregata.

Ampak zvok ima pa nor. Kot da bi po treh cilindrih delal. :D

Objavljeno
R1 ima sedaj tudi spodaj dovolj moči, baje mnogo več kot cbr1000. To so pa dosegli s posebno glavno gredjo in sistemom vžiga. Poleg tega imajo pa bati še super kratek hod, kar pripomore da se motor še posebej hitro zavrti v obrate. Lahko malo poguglaš za podrobnosti glede letošnjega yamahinega agregata.

Ampak zvok ima pa nor. Kot da bi po treh cilindrih delal. :D

Hahaha, ja no, saj se bo na cesti, pardon pisti pokazalo kako zelo oh in sploh je tale tanova R1. Nekaj pa drži, zvok pa res ima kot kaka pokjena trobenta! :SS :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!