Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno

Original stabilizator krmila je defintivno premehak tudi za na cesto, če voziš kakšno furco mal bolj aktivno oz. "na ostro". Tko da če vzameš öhlinsa, ti ne bo žal. Jst sm ga mel na prejšnji l.07. in zdej na l.08, in je vreden vsakega Eurića. Ker maš zdej jesen in zimo ter s tem cajt, mal glej po ebayu, jih dobiš za ugodno ceno med 150 in 200 Eur s poštnino. Jst sm ga na ebay.co.uk dobil letos, v original škatli in vse kr spada zraven.

Si ga iz evrope narocil? Potem tudi ni davka ne.

Popolnoma verjamem da je drug in boljši občutek...nism pa tolk agresivn voznik da bi sploh kdaj pomislu na to da bi menjau...tud pred nesrečo, ko sem še z "jajci" vozu, nisem imu potrebe po npr. öhlinsu, zdej se pa itak precej bolj po pameti vozim, tako da mi je original blažilec čisto zadovoljiv :grim

:)

Objavljeno (popravljeno)

Si ga iz evrope narocil? Potem tudi ni davka ne.

:)

ja iz Anglije je moj prletu. "andro82" vrjamem da t je zadost, če t pa krmila še ni nikol razmetal si pa res umirjen voznik. lepo to, jst se ne morm s tem pohvalt :) davka ni blo.

Popravljeno . Popravil matgo
Objavljeno

Kupujem krivine izpuha za R1 09, power commander če ma kdo na zalogi? Telih 300kmh čist preveč dolg nabira! Ko se peljem po tastari cesti proti morju me to precej moti, saj bi posamezne odseke namesto 250 z lahkoto peljal 270! Prav tako če ma kdo ohlins vzetenje prednje in zadnje me zanima.... seveda ugodno. Ko sem v ovinku pri 220 kmh ni unga tapravga občutka, kar malce nemirna postane in se ne morem peljat 240 kot bi želel, aja pa še če ma kdo kšno carbon feltno ugodno... Seveda rabim to samo za na cesto!

Šalo na stran. Pletene cevi so super ker prinesejo boljši občutek pri zaviranju, tisti ki pa rabite drug stabilizator pa svaka čast(razen če ima letnik 07,08 slabši kot 09 ki deluje enkratno). Velik sreče vam želim!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Povabim vaju norca pa oba na eno furo proti morju, ker me prav zanima kako izgleda vajina vožnja. Se bom peljal za vama da vaju nebom preveč zaustavljal... :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Povabim vaju norca pa oba na eno furo proti morju, ker me prav zanima kako izgleda vajina vožnja. Se bom peljal za vama da vaju nebom preveč zaustavljal... :OK:

Grem jes tud zravn, vi dol pojeste pico, pol se pa jes prpelem, pa še enga spijemo :beer2:

hehe, mal se hecamo :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Grem jes tud zravn, vi dol pojeste pico, pol se pa jes prpelem, pa še enga spijemo :beer2:

hehe, mal se hecamo :P

Haha kukr te poznam bi bil prvi dol in nam naroču pico da nebi preveč čakal! :OK:

Drgač bi blo pa fun enkrat R1 meet narest! Ene 10 R1(najlepši motor kadarkoli izdelan) na kupu bi zgledal hudo. Za pogovarjat bi se pa tud mel kr dost hehe. Nasledn let organiziramo kej? Kaj pravite R1 boysi in tud girlz če je kakšna?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Haha kukr te poznam bi bil prvi dol in nam naroču pico da nebi preveč čakal! :OK:

Drgač bi blo pa fun enkrat R1 meet narest! Ene 10 R1(najlepši motor kadarkoli izdelan) na kupu bi zgledal hudo. Za pogovarjat bi se pa tud mel kr dost hehe. Nasledn let organiziramo kej? Kaj pravite R1 boysi in tud girlz če je kakšna?

U, tole o srečanju mi je všeč...jes sm zravn :kva2:

Objavljeno

sem za in skromno predlagam v Paklenici,

vem za poceni spanje, se najame celo hišo, ...

o cesti do tja (in nazaj) pa tko ni zgubljati besed.

Sm za

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

NEJCN.......da nebo pomote, ne grem kar iz prve po neki neznani cesti in na polno:):) Je pa slovenija dokaj mala in jo v mescu lahk že kar nekajkrat prevoziš:)

Objavljeno

Povabim vaju norca pa oba na eno furo proti morju, ker me prav zanima kako izgleda vajina vožnja. Se bom peljal za vama da vaju nebom preveč zaustavljal... :OK:

Na pico pa lahk povabiva ostale ERENKARJE, junija, ko bova v 27-ko stopila in le s par dni razlike hehe.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za ta denar bi tudi jaz vzel. Sem dal originalne lonce odpred ampak y-pipe sem pa pustil original. Pa bi še to probal da vidmo zvok.

Objavljeno

Za ta denar bi tudi jaz vzel. Sem dal originalne lonce odpred ampak y-pipe sem pa pustil original. Pa bi še to probal da vidmo zvok.

Glede zvoka, je treba prvo Y cev zamenjat in odstranit katalizator,drugače ne pride noben glas iz motorja,pa še odzivnejši motor postane ko se znebiš katalizatorja :OK:

Objavljeno

glede Y cevi, res motor postane odzivnejši ampak mislim da bi blo treba zadevo na rač. prklopit, ker recimo zdaj, ko štartam v prvi (hitri štart), prestavi motor zaduši za cca 2 sekundi pol pa štarta.... A bi se z rač. to rešlo al kako?

Objavljeno

glede Y cevi, res motor postane odzivnejši ampak mislim da bi blo treba zadevo na rač. prklopit, ker recimo zdaj, ko štartam v prvi (hitri štart), prestavi motor zaduši za cca 2 sekundi pol pa štarta.... A bi se z rač. to rešlo al kako?

Provaj si naštelat z ECU-jem mal bolj bogato zmes brez računalnika prek displaja pa poglej na diagnostiki če je kak senzor slab.

Objavljeno

to imam v planu!

Sem zadnjič o tem govoril s Mariotom (moto mario), ki tudi montira akrapsone pa mi je takoj razložil da je to klasika pri menjavi Y cevi in da se v prvi na začetku/nizkih obratih to dogaja...

Objavljeno

to imam v planu!

Sem zadnjič o tem govoril s Mariotom (moto mario), ki tudi montira akrapsone pa mi je takoj razložil da je to klasika pri menjavi Y cevi in da se v prvi na začetku/nizkih obratih to dogaja...

Pravim da si sam naštelaj zmes prek displaja na motorju ne rabiš nikamor it in zapravljat denar razen če si že pa ni nobenega efekta.

Objavljeno

Pravim da si sam naštelaj zmes prek displaja na motorju ne rabiš nikamor it in zapravljat denar razen če si že pa ni nobenega efekta.

Kako že? lohk na PM, oz. tud če tle gor kej napišeš nebi blo napačno.

Hvala

Objavljeno

Dans sem se dogovarjal za servis in je nekak debata nanesla na sportne dodatke( auspuh, k&n filter)...in za te mode ze naj bi rabil obvezno powercomander!!! Glede na to kaj vse mislim menjat si skorda ne morem privoscit se + 500€ stroskov, baje pa da se motor kvari ce tega ni?

Zanima me ce je kdo s temi dodatki in je brez ali s powercomanderjem bi se rad slisal kaksno mnenje...

Objavljeno

Glede ecu nastavitev pa je tako da naj bi bile le za stanje miroovanja( ko namestu laufa) , tako sem slisal in nic ne trdim..

Rdeči gumb od zaustavitve pustiš v on poziciji nato pritisneš istočasno Select in Reset gumb ter daš kontakt ter držiš oba gumba stisnjena 8 sec. nato se ti pokaže diag spustiš oba gumaba in z pristiskom na select dobiđ Co nato pritisneš spet ob ter dobiš C1 (pomeni cilinder 1) spet držiš select in reste se ti skrajno desno pokaže številka ponavadi tovarniško nastavljena 3 z select ali reset hreš z številko višje provaj it po 3 gor. ko nastaviš C1 pritisni ooba gumba spet številka zmanja nato u reset ali select greš naprej na drugi cilinder in postopek ponavljaš.S tem dviguješ oziroma štelaš zmes gorivo/zrak bolj kot greš z številko gor bolj bogatejša zmes.Kar se tiče diagnostike pa ti bom v prilki poslal spisek vseh kod in kaj pomenijo lahko v celoti pretestiraš motor.Od testiranja koliko ti se odpirajo senzorji ob odpiranju gasa ( jaz imam sicer samo senzor odprte lopute) tvoja ker je 2008 ima dva ista senzorja saj je ¨by wire¨ pa en kup drugih testov od injektorjev do relejev ventilatorjev in luči , svečke, temp v air boxsu pritisk vhoda zraka ...... napetost acc , stikala prestavne ročice,stikalo tačke ..............

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dans sem se dogovarjal za servis in je nekak debata nanesla na sportne dodatke( auspuh, k&n filter)...in za te mode ze naj bi rabil obvezno powercomander!!! Glede na to kaj vse mislim menjat si skorda ne morem privoscit se + 500€ stroskov, baje pa da se motor kvari ce tega ni?

Zanima me ce je kdo s temi dodatki in je brez ali s powercomanderjem bi se rad slisal kaksno mnenje...

Lari fari...te zgleda možakar na servisu hoče precej obrat :angry: Na mojem je Akrapovič, in K&N filter, pa tud slučajno ni nobenih težav in potrebe po powercommanderju ;) pa tud če maš še Y gor, motor ne rabi powercommanderja, sploh pa ne pod obvezno, tko k ti je reku serviser.

Objavljeno

Slisi se fajn :) tudi sam mislim podobno ampak bi mogoce znala imet prav ker tu je govora v y cevi to pac pomeni da ni katalizatorja.

Pogovarjal se se s carmanom in primec!

Objavljeno (popravljeno)

Slisi se fajn :) tudi sam mislim podobno ampak bi mogoce znala imet prav ker tu je govora v y cevi to pac pomeni da ni katalizatorja.

Pogovarjal se se s carmanom in primec!

hm :hmm: pol se pa očitno motim...glede na to da sta ti tko rekla stručkota, sploh Primc se mi zdi precej v redu in korekten možakar in mislim da ti nebi reku nekaj, v kar ni popolnoma prepričan. Mogoče poizkusi za mnenje uprašat še servis Štern, če se da kaj naštelat brez da bi ugrajeval powecommander.

Popravljeno . Popravil Andro82
Objavljeno

Lari fari...te zgleda možakar na servisu hoče precej obrat :angry: Na mojem je Akrapovič, in K&N filter, pa tud slučajno ni nobenih težav in potrebe po powercommanderju ;) pa tud če maš še Y gor, motor ne rabi powercommanderja, sploh pa ne pod obvezno, tko k ti je reku serviser.

v nizkih vrtljajih je podhranjena:) vem iz izkušenj:)

Objavljeno

moj motor:

avspuhi MASS :music3:

Y pipe

K&N filter

skratka, vse troje.

včeraj sem se peljal po zelo dolgem času spet po avtocesti in ker je bila prazna...

...299 v šusu.

O:-)

pri prehitevanju (normalna vožnja izven naselja recimo) tudi ni potrebe dat iz šeste brzine niže. praktično nikoli. razen, če sem navihan in v "dinamičnem" razpoloženju. :doze:

mogoče power commander da kaj zraven (no, verjetno že), ampak... za 500€??? kaj bo pol? šlo po luftu?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!