Fazer03 Objavljeno Februar 16, 2015 Opozori Objavljeno Februar 16, 2015 Čedn ... Andro82 in gsxf750 2
Fazer03 Objavljeno Februar 20, 2015 Opozori Objavljeno Februar 20, 2015 http://www.autoevolution.com/news/watch-the-2015-yamaha-yzf-r1-in-track-action-amazing-display-of-electronic-systems-video-92466.html#agal_0 gsxf750 1
Ciko86 Objavljeno Februar 21, 2015 Opozori Objavljeno Februar 21, 2015 Ena se bo vozla celo po kopru,imajo v lokalni yamaha trgovini narocilo
dAlencc87 Objavljeno Februar 21, 2015 Opozori Objavljeno Februar 21, 2015 Aha ok..mogoce pa kdaj drugic:-):-)
Fazer03 Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 (popravljeno) Da boste bodoči lastniki v stilu ne sme manjkat tudi nov kombinezon: http://www.omnimoto.it/magazine/14831/tute-dainese-misura-nuova-yamaha-r1 Popravljeno Februar 26, 2015. Popravil Fazer03
jany Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 (popravljeno) Ta teden ki pride bo R1 v kopru najbrž. Upam da jo bom kdaj slišal mimo vikija Popravljeno Februar 26, 2015. Popravil jany
Ciko86 Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Od zacetka marca bo bila nekaj cajta v motomaniji... :grim
jozexj6 Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Jutri popoldan bo menda že v BS centru v Lj
BIZIXXX Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Ja, tanove R1 so na poti. Serviser Primec jutri dobi dve trebor 1
bikez Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Pogledal zverino, meni se ne zdi oblikovni presežek. Moti me, da jurja postaja velikosti 600ccm oz. minimoto, posledično je ravno za meter in želetka visoke motoriste. Cena v plafonu, ne vem sicer zakaj? Če že moram izbirati med BMW 1000 RR in R1, bi se odločil za BMW. Pa pri BMW so vsaj pri novem zakrili katalizator. Kako lepo zgledajo tisti na pol "rjavi" vari na katalizatorju pri R1 in starem BMW. Pokvari celoto motorja.
Fazer03 Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Pa pri BMW so vsaj pri novem zakrili katalizator. Kako lepo zgledajo tisti na pol "rjavi" vari na katalizatorju pri R1 in starem BMW. Pokvari celoto motorja. Kakor sem prebral ga niso zakrili, pač pa so ga preselili v izpušni top in je ta sedaj posledično zopet na desni strani v vsej svoji velikosti.
bikez Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 (popravljeno) Mene ne moti velikost. Motijo me tisti "lepi" napol rjavi vari, ki so pri novem BMW lepše skriti. To zgleda tako, kot da bi nov avto imel zarustan blatnik . Da ne morjo še en kos pleha gor vržt mi tudi ni jasno. Popravljeno Februar 26, 2015. Popravil bikez Demon 1
lmperator Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Ja, tanove R1 so na poti. Serviser Primec jutri dobi dve trebor, gsxf750, DXR16 in 4 others 7
igorkr Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Kako jo je lepo videt. Pa še rdeča je. Ni kej, Yamaha je le Yamaha. In to danes ponovno ugotovil. TOMCAT in trebor 2
Priden Fantek Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Fantje in dekleta :grim imam eno vprasanje glede R1.... ugl. delal sem servis in vse lepo in prav a ko sem nalival olje sem se neki zamislu in sem nalil malo prevec torej zdaj ko je motor raven je olja tolko da lih pokrije cel krogec... pa me zanima ce je kaj narobe pa da odvijem vijak da malo steče al ni nic hudega Hvala
igorkr Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Malo packarije boš tako naredil. Jaz bi raje vse olje zlil ven, čep in podložko vse lepo očistil in ponovno nalil noter. Druga možnost. Kaka večja inekcija, kos šlaufa in ga lepo potegneš vn iz odprtine, kjer si ga nalival. Če delaš, naredi tako kot je prav. trebor in DAMI34 2
Priden Fantek Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Malo packarije boš tako naredil. Jaz bi raje vse olje zlil ven, čep in podložko vse lepo očistil in ponovno nalil noter. Druga možnost. Kaka večja inekcija, kos šlaufa in ga lepo potegneš vn iz odprtine, kjer si ga nalival. Če delaš, naredi tako kot je prav. haha na inekcijo nisem niti pomislil hvala ce ne pa bom z slamico povleku pa izpljunu ;p hehe :grim igorkr 1
igorkr Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 haha na inekcijo nisem niti pomislil hvala ce ne pa bom z slamico povleku pa izpljunu ;p hehe :grim Samo, da ti ne bo jezik potem preveč tekel, ker bo podmazan TOMCAT in trebor 2
Demon Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Cena v plafonu, ne vem sicer zakaj? Če že moram izbirati med BMW 1000 RR in R1, bi se odločil za BMW. Da neboš mislil, da je BMW S1000RR kaj cenejši. Cena polno opremljenega tudi presega 20000 eurov, pa to ne pišem za HP4, ampak navadnega S1000RR pač z nekaj opreme. Kot zgleda se je vsem proizvajalcem SS motorjem malo zmešalo in delajo na tem, da bi SS motorji izumrli... lajbn in TOMCAT 2
bikez Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 (popravljeno) Da neboš mislil, da je BMW S1000RR kaj cenejši. Cena polno opremljenega tudi presega 20000 eurov, pa to ne pišem za HP4, ampak navadnega S1000RR pač z nekaj opreme. Kot zgleda se je vsem proizvajalcem SS motorjem malo zmešalo in delajo na tem, da bi SS motorji izumrli... Ja, vem kakšna je cena, sam BMW mi je vizualno bolj všeč, pa zdi se mi, da je večji od R1. Ker pa toliko denarja ne bom dal, boš še naprej kupil novega Suzukija, ker s temi "over budget" motorji se ne bom po cesti peljal nič bolje. Popravljeno Marec 3, 2015. Popravil bikez DXR16 1
Demon Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Ja, vem kakšna je cena, sam BMW mi je vizualno bolj všeč, pa zdi se mi, da je večji od R1. Ker pa toliko denarja ne bom dal, boš še naprej kupil novega Suzukija, ker s temi "over budget" motorji se ne bom po cesti peljal nič bolje. Ja se strinjam ja, da se boš z vsemi temi motorji peljal enako. Ampak, po moje ko bo Suzuki dal ven novega GSX-Ra in Honda novo Fireblade, bodo cene teh enake kot pri Yamahi in BMW-ju. Nekak so se vsi približali ceni 20000 in jo z nekaj opreme tudi presegli. :/ DXR16 1
motolover Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Da neboš mislil, da je BMW S1000RR kaj cenejši. Cena polno opremljenega tudi presega 20000 eurov, pa to ne pišem za HP4, ampak navadnega S1000RR pač z nekaj opreme. Kot zgleda se je vsem proizvajalcem SS motorjem malo zmešalo in delajo na tem, da bi SS motorji izumrli... Nov BMW RR ima na voljo goro serijske in dodatne opreme, ki je kak Suzuki ali Honda niti od daleč ne vidita. DDC, traction control, kovane feltne, možnost obrata prestav, ABS, ABS PRO, tempomat, ogrevane ročke, alarm, še in še bi lahko našteval. Tehnika pač stane, še vedno se lahko odločiš za osnoven model, ampak to ni to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se