Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

nemo
5 hours ago, Snecer said:

pa zakaj to delate? :) teniški grip gor, v čem je fora?

Ročka lepše sede v roko, prsti so manj skrčeni, kar je manj utrudljivo (ne velja za kratke prste), gretje deluje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
boych
pred 9 urami, nemo pravi:

Ročka lepše sede v roko, prsti so manj skrčeni, kar je manj utrudljivo (ne velja za kratke prste), gretje deluje...

... pa še obrabi se ne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Če kdo potrebuje, mi je ostal POVIŠAN sedež za R1200 GS/GSA.

Voznikov sedež ima gel vložek, rabljen pa je bil 2 sezoni.

Cena 250€ za komplet. Posamezno ne prodam.

Na slikah je voznikov sedež na nižji poziciji.

Dodatne informacije na ZS.

 

20161010_145325.jpg

20161010_145341.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon

Ekola, desna ročka nehala gret, snamem dol gumico, sem mislil da bo tako kot je krisko objavil, imam pa tanko žarilno nitko, namotano na okoli. Je bila strgana, mogoče sem jo jaz pa še enkrat. Skratka za dva ovoja skrajšam, dam skupi, pa sedaj ne dela niti leva. 

Takoj se spomnim na računalnik, ki je verjetno to odklopil, saj ni več ista upornost ali pač. Na armaturki nič ne javlja. 

Če je fora tuki ali se da to tudi dat na baypas kot imam troblo, ker trobla ni original?  Kakšne izkušnje? 

IMG_20181125_130241.thumb.jpg.56a9951c75590f652ee5d26312798ab3.jpg

 

 

Edited by KyoKon

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 2 minutami, KyoKon pravi:

Ekola, desna ročka nehala gret, snamem dol gumico, sem mislil da bo tako kot je kisko objavil, imam pa tanko žarilno nitko, namotano na okoli. Je bila strgana, mogoče sem jo jaz pa še enkrat. Skratka za dva ovoja skrajšam, dam skupi, pa sedaj ne dela niti leva. 

Takoj se spomnim na računalnik, ki je verjetno to odklopil, saj ni več ista upornost ali pač. Na armaturki nič ne javlja. 

Če je fora tuki ali se da to tudi dat na baypas kot imam troblo, ker trobla ni original?  Kakšne izkušnje? 

IMG_20181125_130241.thumb.jpg.56a9951c75590f652ee5d26312798ab3.jpg

 

 

Ona druga ti bi morala vseeno gret.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
3 hours ago, solorider said:

Ona druga ti bi morala vseeno gret.

Ne vem kakršno ima logiko, ker če se ena prekine, on ve da je to polovica(se pravi ena dela ena ne in pusti), sedaj pa ima ubistvi 2/3(ker sem skrajšal žarilno nitko) in mu ni nič jasno. Če bom najdu kje je konektor od desne ročke, jo bom odklopu pa sprobu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 58 minutami, KyoKon pravi:

Ne vem kakršno ima logiko, ker če se ena prekine, on ve da je to polovica(se pravi ena dela ena ne in pusti), sedaj pa ima ubistvi 2/3(ker sem skrajšal žarilno nitko) in mu ni nič jasno. Če bom najdu kje je konektor od desne ročke, jo bom odklopu pa sprobu.

Jaz sem isto desno predolgo zulil in sem moral pol kupiti celo, ampak mi je leva delala. To je isto, ce ti crkne ena luc in ti vse druge vseeno delajo, ti pa racunalnik kaze napako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtzs
pred 1 uro, KyoKon pravi:

Ne vem kakršno ima logiko, ker če se ena prekine, on ve da je to polovica(se pravi ena dela ena ne in pusti), sedaj pa ima ubistvi 2/3(ker sem skrajšal žarilno nitko) in mu ni nič jasno. Če bom najdu kje je konektor od desne ročke, jo bom odklopu pa sprobu.

...varovalka, si preveril?

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
20 hours ago, xtzs said:

...varovalka, si preveril?

Mislim da nimam kaj gledat če tudi to deluje preko can bus-a. Ubistvu sploh ne vem po 10 letih kje so varovalke, če sploh so. Bom preveril v navodilih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Gretje ročk ni nič drugega kot navitje uporovne žice (po domače cekas drat). To navitje ima določeno upornost in ti si s skrajšanjem žice spremenil vrednost. S skrajšanjem bi se žica še bolj grela, zato je računalnik verjetno odklopil napajanje, ker je zaznal "kao" kratek stik.

Obstoječi žici natančno izmeri debelino in v trgovinah z električno robo poskusi najti uporovno žico ustrezne debeline oziroma upornosti (podano v omih/m), ki pa verjetno ni nikjer napisana(preveri service manual? ali izmeriš upornost na levi ročki). Potrebno dolžino lahko izmeriš z navijanjem vrvice po utorih. Podobno žico uporabljajo strojčki za varjenje PVC vrečk v gospodinjstvu ali rezalne naprave za stiropor. Tudi modelarske trgovine bi jo utegnile imeti (rezanje sredic za krila). Pomembna je predvsem debelina, ki mora biti enaka ali za "centl" debelejša, nikakor pa ne tanjša (bi spet bolj grelo).  Google (cekas žica) najde kar nekaj ponudnikov.

Kako je rešen priklop na žično napeljavo si oglej na originalu. Verjetno bo potrebno nekaj iznajdljivosti, potreben je dober stik!

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
vonAxl

Ola nujno rabm mal pomoci. Gs je nehou svett sploh. Gori sam stacionarna. A kdo ve kako morta bit zvezani kratka in dolga po farbah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
Ob 26. 11. 2018 ob 18:14, KyoKon pravi:

Mislim da nimam kaj gledat če tudi to deluje preko can bus-a. Ubistvu sploh ne vem po 10 letih kje so varovalke, če sploh so. Bom preveril v navodilih.

Varovalk ni

Spodi je MiNa nalimu štromplan loh vidiš + iz centralni krmilnik - iz aku.

V ročki je grelc/drat  pa termostat.

Si probu aku odklopit?

Tud če si skrajšu more delat....

Nevem kje je konektor, ampak bi blo fino pomert, da ni še vedno prekinjeno.

A si probu z pržganmu ali samo kontakt....če je aku mal nizek mrbit pod kontaktom sploh comp ne pusti štartat tazga porabnika...

Dobr video

 

Edited by Wakasaki

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider

Ko bom namontiral nove rocke gre sigurno gor tole cudo, ker mi bo obvarovalo rocko. Je pa en trak viska! :yea1:

20181128_122054~2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
pred 2 urami, solorider pravi:

Ko bom namontiral nove rocke gre sigurno gor tole cudo, ker mi bo obvarovalo rocko. Je pa en trak viska! :yea1:

20181128_122054~2.jpg

Kupiš dva kompleta pa je za dve leti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 minutami, vandrovec pravi:

A to ima samo BMW take probleme, ker pri drugih znamkah ni opazit podobnih nevšečnosti? :hmm:

isto povsod, ročke se pač izrabijo s kilometri. moj ima 40kkm in se že pozna izraba na gumi :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
57 minutes ago, vandrovec said:

A to ima samo BMW take probleme, ker pri drugih znamkah ni opazit podobnih nevšečnosti? :hmm:

Moji ima 81.000km in lepe in neobrabljene ročke. Verjamem, da je veliko na tem, kakšne rokavice uporabljaš. Če so spodaj zelo grobe, se to pozna na obrabi ročk. Najbrž je tudi kaj na načinu vožnje, oziroma kako močno ročke stiskaš ali če veliko preprijemaš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred eno uro, vandrovec pravi:

A to ima samo BMW take probleme, ker pri drugih znamkah ni opazit podobnih nevšečnosti? :hmm:

Smo mi pac vecji drkaci in jih zdrgnemo bolj v zivo in pol, ko ti pocijo zicke je pa cena 100€ in vec za eno.

Edited by solorider

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Men se pa zdi da je guma na ogrevanih ročkah mehkejša ali pa bolj podvržena obrabi, kajti jaz na nobenem motorju do sedaj nisem zasledil niti najmanjše obrabe, razen na GTju ki ima ogrevane ročke, drugi jih niso imeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
21 hours ago, Wakasaki said:

Varovalk ni

Spodi je MiNa nalimu štromplan loh vidiš + iz centralni krmilnik - iz aku.

V ročki je grelc/drat  pa termostat.

Si probu aku odklopit?

Tud če si skrajšu more delat....

Nevem kje je konektor, ampak bi blo fino pomert, da ni še vedno prekinjeno.

A si probu z pržganmu ali samo kontakt....če je aku mal nizek mrbit pod kontaktom sploh comp ne pusti štartat tazga porabnika...

Dobr video

 

-Probu pri prižganem motorju, ker nisem ziher da dela samo pod kontaktom, pa je laufu saj 7 minut, toliko da se je segrel na delovno temp. olja

-tolk sem bil samozavesten, da tud pomeru nisem tokokroga če je zaključen (jebemu štromarja sebe)

-AKU še nisem odklopu, da bi resetiru, ker mi je pred posegom leva vedno delala, ampak leve tud pipnu nisem

-Umenju si termostat, jaz ga nisem srečal

-VIDEO je res 100% taprav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • flight69
      Nekaj našel v zvezi s tem... Ocitno je fora v tehničnem, ne sme biti starejši od 6 mesecev, ne velja pa to za mlajše motorje od 4 let( tehnični se ni zahtevan). Pa tu piše, da lahko tudi začasne tablice dobiš .????? Upam, da prav razumem ( Google translate :)): http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html  
    • tomash
      Groza, zdaj pa še Jerry Springer show pa smo. Kar ne morem verjet in res, Albert Einstein je imel prav /Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost, ampak za vesolje nisem povsem prepričan./
    • sergini
      Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje. Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!
    • tomash
      Konec meseca malo na Jadran. Pozna kdo kakšno dobro lokacijo, kje v Dalmaciji? Da je kakšna bolj majhna hiška po možnosti kamnita, s pogledom na morje in da je blizu kakšna fajn gostilna. Ene tri dni se bi potikala tam doli in iščem kaj fino fajnega. Drugače bova pa sproti že kaj našla, bi bilo pa fajn če bi kdo priporočal kako pravo dalmatinsko lokacijo. Hvala.
    • Snečer
      Letos manjša sprememba. Gremo pogledat Veliki Zvon  na skrajni SZ konec Slovenskih dežel Po zemljevidu Petra Kozlera iz 1852, ko ceste še ni bilo. https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:img-RKLLJ45G/29671995-115b-4b9e-b722-d87a304c4d8d/IMAGE zemljevid 47Mb
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!