Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

vonAxl
On 11/26/2018 at 10:04 PM, MiNa said:

Tole preglej...

Na drugi strani...

Hvala, tegale sem tudi jaz našel. Mi pa na eni odročni bencinski ponoči v tujini ni nič pomagalo.

Po dveh urah jebe razstavljanja maske, luči, sedeža (le kje so varovalke?) smo pogruntal, da je nekdo pošalabajzal in kar s silikonom podaljšal dve žici. Jasno, da je vse razpadlo in se s prsti ni dalo zvezat nazaj znotraj luči. Ni blo kej, smo pustili moped tisti večer na mestu in nas je potem avto odpeljal domov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
On 11/25/2018 at 8:02 PM, KyoKon said:

Ne vem kakršno ima logiko, ker če se ena prekine, on ve da je to polovica(se pravi ena dela ena ne in pusti), sedaj pa ima ubistvi 2/3(ker sem skrajšal žarilno nitko) in mu ni nič jasno. Če bom najdu kje je konektor od desne ročke, jo bom odklopu pa sprobu.

"Gretje ročke / žarilna nitka"

Ja, tko je kot sem si mislil. Odklopil sem popravljeno desno ročko in je začela delovati tudi leva. Ker sem na levi skrajšal žarilno nitko, je prišlo do prevelikega odstopanja upornosti in potem ni delovala niti leva. Danes cviknem poštukano nitko in začne delovati tudi leva.

Tam kjer je @Wakasaki pripel video ima dec novo nitko čisto tapravo (po upornosti). Vprašanje je kje bi jo dobil, ali pa če jo je kdo že kje najdu, mogoče @MiNa, ki ima skor vse naštuderano. He he.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Izmeri upornost žice na ročki ki še dela. Izmeri dolžino žice-vse ovoje do priklopa. Izmeri debelino žice-natančno vsaj na 0,05 mm natančno. Gor na njo gre verjetno 12V-izmeri koliko V na polno in na pol.

Mogoče kje najdeš katere vrste je ta žica. Cekas, khantal, mogoče celo nerjavna. Imam kar nekaj grelnih žic na zalogi. Problem je debelina in upornost, da se pri določeni dolžini ne greje preveč.

Imam khantal, SS316, titan grelne žice.

Najdi na googlu vrsto in debelino pa ni problem najti ustrezno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred 17 minutami, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Alarm?

Da boš zihr da je kriv motor in ne aku dej maso dol in zaporedno ampermeter...odčitaj porabo toka.Mislim da je max nekje 0.03A,ko je vse ugasnjeno in ključa ni v ključavnici

Edited by Wakasaki

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
36 minutes ago, solorider said:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Pri meni je bil alarm ta porabnik. Sicer se deaktivira ko pade napetost pod doloceno, ampak vseeno. Ce sem pustil moped dva tedna, je stezka obrnil.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred eno uro, Wakasaki pravi:

Alarm?

Da boš zihr da je kriv motor in ne aku dej maso dol in zaporedno ampermeter...odčitaj porabo toka.Mislim da je max nekje 0.03A,ko je vse ugasnjeno in ključa ni v ključavnici

 

pred eno uro, krucymucy pravi:

Pri meni je bil alarm ta porabnik. Sicer se deaktivira ko pade napetost pod doloceno, ampak vseeno. Ce sem pustil moped dva tedna, je stezka obrnil.

Imam kljuc v kljucavnici :hmm:alarm ni prizgan....

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Nekje piše, pa ne najdem sedaj, postopek za test akumulatorja.

Gre pa nekako takole. Pred zagonom namestiš merilec napetosti, zaženeš motor. Če pade pod 9,6 V (v trenutku zagona) je akumulator fuč. Nisem popolnoma prepričan, ampak to mislim, da drži. Pri prostem teku mora polniti nekje okoli 14 V

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 8 urami, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Imaš morda namontirano dodatno USB vtičnico?

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 13 urami, Snecer pravi:

star aku? 

Nov!

pred 9 urami, Joker pravi:

Imaš morda namontirano dodatno USB vtičnico?

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti
Ob 19. 12. 2018 ob 7:21, solorider pravi:

Nov!

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Si že naštudiral kje je problem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
Ob 19. 12. 2018 ob 7:21, solorider pravi:

Nov!

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Se je mel nov aku možnost napolnit do konca...polnilc/fura....?

Zdravje aku je najbolj točno določiti s polnilcem ki prikazuje ampere polnjenja.

In sicer po 5min po priklopu ne sme pasti pod 10%nazivne aku...

Primer aku je 12aH, po 5 minutah mora polniti z več kot 1.2A....

Tudi nov je lahko ifiy.

Če maš nožnost poskusi z ampermetrom kot sm kracal zgoraj....

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 2 urami, kasti pravi:

Si že naštudiral kje je problem?

 

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
On 12/21/2018 at 8:43 AM, Wakasaki said:

Se je mel nov aku možnost napolnit do konca...polnilc/fura....?

Zdravje aku je najbolj točno določiti s polnilcem ki prikazuje ampere polnjenja.

In sicer po 5min po priklopu ne sme pasti pod 10%nazivne aku...

Primer aku je 12aH, po 5 minutah mora polniti z več kot 1.2A....

Tudi nov je lahko ifiy.

Če maš nožnost poskusi z ampermetrom kot sm kracal zgoraj....

Ja, a si ti to prav zapisal, ker če ne pade pod 1,2A, ne vem kako ohranjevalec akumulatorja sploh neha ohranjat AKU, ker ne polne čez 1 amper. Pr avtomobilskih vem da pade amperaža pod 2 ampera, mogoče 1.5 A, ko se napolni s polnilcem za akumulator. Se pravi mora biti tok pri motorskem Aku, kar nekaj manjši glede na manjšo kapaciteto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
Ob 18. 12. 2018 ob 13:38, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

 

Ob 21. 12. 2018 ob 10:33, solorider pravi:

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

Tudi, ko so bile meglenke izklopljene je isto. Zdaj ga bom nafilal in jutri izklopim in bom videl kako dolgo bo poln brez vsega...

Verjetno mi ga nekaj drugega sprazne ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Če ti nekaj prazni pomeri z ampermetrom med minus polom akumulatorja in kleme, katero odklopiš. Menda naj bi bilo normalno praznjenje do 0,03A. Če je višje, ugotoviš z odstranjevanjem varovalk, kje je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
Ob 23. 12. 2018 ob 12:38, KyoKon pravi:

Ja, a si ti to prav zapisal, ker če ne pade pod 1,2A, ne vem kako ohranjevalec akumulatorja sploh neha ohranjat AKU, ker ne polne čez 1 amper. Pr avtomobilskih vem da pade amperaža pod 2 ampera, mogoče 1.5 A, ko se napolni s polnilcem za akumulator. Se pravi mora biti tok pri motorskem Aku, kar nekaj manjši glede na manjšo kapaciteto.

Desc govorimo o praznem aku.Ko je poln itak da pade tud na manj kot 1A...

Prazen pa, kot sem napisal....

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
Ob 18. 12. 2018 ob 13:38, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

 

Ob 21. 12. 2018 ob 10:33, solorider pravi:

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

 

Ob 30. 12. 2018 ob 11:29, solorider pravi:

 

Tudi, ko so bile meglenke izklopljene je isto. Zdaj ga bom nafilal in jutri izklopim in bom videl kako dolgo bo poln brez vsega...

Verjetno mi ga nekaj drugega sprazne ...

Evo en teden je na okoli in ACU. je ok....zdaj je na motorju, bi lahko bil alternator, računalnik ali kaj tretjega.... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 3 urami, solorider pravi:

bi lahko bil alternator,

Slaba ena ali več diod na usmerniškem delu v alternatorju, eden od možnih vzrokov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred eno uro, MiNa pravi:

Slaba ena ali več diod na usmerniškem delu v alternatorju, eden od možnih vzrokov.

Bo Simon ugotavljal :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK
Ob 18. 12. 2018 ob 15:18, solorider pravi:

 

Imam kljuc v kljucavnici :hmm:alarm ni prizgan....

Alarm vedno vleče nek določen tok. Preizkušeno in sem alarm snel in namontiral aftermarket zadevo. Ni več problema.

Ob 30. 12. 2018 ob 15:19, vandrovec pravi:

Če ti nekaj prazni pomeri z ampermetrom med minus polom akumulatorja in kleme, katero odklopiš. Menda naj bi bilo normalno praznjenje do 0,03A. Če je višje, ugotoviš z odstranjevanjem varovalk, kje je problem.

Voziš BMW pa neveš da nima varovalk...ajajaj!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Nja
      mladench, ne ne, nobenega vrača ali koga kamor bi zapravila denar. Niti nobene čudežne žavbe ker sem zmetala denar za arniko, akupres,  msm, vražji krempelj, omega tri, magnezij, hladilno, grelno žavbo. šla do fizioterapevta na UZ in magnet terapije, samo učinka ni bilo.   Iščem še dodatne ideje na kak način okrepit mišice, kake dodatne vaje. Predvsem to.  Osebnega trenerja ipd si pa ne morem privoščit. Kar lahko naredim sama, pogledam filmčke, navodila in to je to. 2x sem osebno zdravnico prosilo za fizioterapevta in 1x kirurga, pa ni efekta, tako da se več ne grem. Sama pa ne bom plačevala in se vozila za "mogoče bo pomagal, mogoče pa ne".   Poznam sicer eno športno trenerko, splošna priprava, obvlada, rešuje tudi težavezaradi bolečin, nesorazmerij mišic. Ceno ima pa ubibože, not in my budged, ki je zdej na "save mode" dokler ne najdem druge službe. Se pa zavedam, da je moj problem tudi to, da ne maram bolečine oz. me je strah, da si bom pridelala s tem, ko do bolečine vadim še večjo škodo.  trenutno počnem tole https://www.healthline.com/health/exercises-for-knee-pain#other-types-of-exercise + izpadni korak, plank, in most na ramenih.  imam še trak za vadbo, pa 0.75 kg uteži, obroček za roke (10 različnih vaj za DeQuarvein's syndrome) + po potrebi v hudi sili si nalepim kinesio in pustim par dni ( e to me je pa terapevtka naučila kako si polepim roko in koleno!)  občasno si vmasiram Voltaren (pač po navodilih, v nedogled ne smem).  Brufena ne jem več. Imam pa za vsak slučaj Nalgesin, tist na recept, če bi bla hujš kriza itak vsak mesec pojem 1-3 navadnih Nalgesinov zaradi ženskega prekletstva. Hudič je tudi v starejših poškodbah, kot pri tebi. In sama opažam, da odkar sem ene 3-4 leta nazaj zletela po stopnicah ni več isto. Je ta živec-išias bolj občutljiv in hrbet v splošnem. Nisem šla nič slikat, čeprav je trajalo 2 meseca, da je bolečina v predelu išiasa popustila (vsepovsod drugod je prenehala prej).
    • RobiRoberto
      Moje "nadnaravne sposobnost":   fotoaparat   +   program za urejanje fotografij GIMP 2  +  IDEJA ...   In takoj sedaj seveda moja današnja dopoldanska    /  
    • RobiRoberto
      V torek sem se moral zaradi vremenske napovedi, ter grmenja in nekaj kapljic v drijski Beli zelo potruditi da sem dežju ušel, včeraj pa sem med vožnjo zopet zelooo užival.  
    • motofil
      Dajte prebirat temo lastniki BMW kako je kaj s problemi. tukaj poročajo o njih https://www.webbikeworld.com/bmw-scooter-stalling-problem/ . Tudi v eni hrvaški reviji skuter ni  prišel do predvidenih 50 000 km za test vzdržljivosti, morali so ga razdret že pri 30 000, s tem, da so do takrat imeli kup problemov.Škoda, resnično bi mi ta skuter najbolj odgovarjal, pa ne upam to kupit.
    • RobiRoberto
      CAnkarjev dom bo organiziral koncert Sex PistoLS
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!