Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

ZdravkoK
Ob 13. 2. 2020 ob 15:30, solorider pravi:

Nisem našel kam bi lahko privijačil...

Mam js podobno, ali so ene take velike "matice"zraven?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 5 urami, ZdravkoK pravi:

Mam js podobno, ali so ene take velike "matice"zraven?

 

Eni že imajo pripravljeno (prešvasano) da lahko privijačiš. Moj nima in bom proviziral...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Ali je kdo že menjal Halogen H7 z LED. Katere ste uporabili. Kot je videti je več variant, rabil bi tiste, pri katerih gre balast med reflektor in ohišje

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK
pred 15 urami, tomash pravi:

Ali je kdo že menjal Halogen H7 z LED. Katere ste uporabili. Kot je videti je več variant, rabil bi tiste, pri katerih gre balast med reflektor in ohišje

težko da boš katere pametno not spravu, pa tist ventilator zadaj....če pa ima kdo idejo pa naj pove

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Vse se da, samo vprašanje je ali se splača. 

Pri Siluxu so cene za žarnice okoli 60€. (Imajo neko mini izvedbo, ki ima balast že v žarnici in deluje tudi na motorjih s Canbusom). Če vstaviš LED v žaromet zna bit problem pri tehničnem. Če je na žarnici oznaka CE naj bi to bilo dovolj?

Kako pa je s homologacijo? Še nisem zasledil, da bi kdo homologiral samo žarnice. Po moje je to nemogoče, vsaj koliko se spoznam na naše homologatorje.

Komplet luč je okoli 300€, ampak pravijo možakarji iz skladišča na češkem, da je vse blokirano, ker naj bi korona virus ustavil dobavo.

Bo treba počakat na motor, ki ima že original LED, tačas pa bo halogen tudi dobra. Še dober mesec krize, potem pa itak ne bo več važno kaj sveti, samo da gre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK
Ob 24. 2. 2020 ob 10:52, tomash pravi:

Vse se da, samo vprašanje je ali se splača. 

Pri Siluxu so cene za žarnice okoli 60€. (Imajo neko mini izvedbo, ki ima balast že v žarnici in deluje tudi na motorjih s Canbusom). Če vstaviš LED v žaromet zna bit problem pri tehničnem. Če je na žarnici oznaka CE naj bi to bilo dovolj?

Kako pa je s homologacijo? Še nisem zasledil, da bi kdo homologiral samo žarnice. Po moje je to nemogoče, vsaj koliko se spoznam na naše homologatorje.

Komplet luč je okoli 300€, ampak pravijo možakarji iz skladišča na češkem, da je vse blokirano, ker naj bi korona virus ustavil dobavo.

Bo treba počakat na motor, ki ima že original LED, tačas pa bo halogen tudi dobra. Še dober mesec krize, potem pa itak ne bo več važno kaj sveti, samo da gre.

Juhu in potem imaš sireno v sprednji luči...če ne takoj po kakem mesecu dveh sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
Ob 26. 2. 2020 ob 13:18, ZdravkoK pravi:

Juhu in potem imaš sireno v sprednji luči...če ne takoj po kakem mesecu dveh sigurno.

Ne razumem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 2 urami, tomash pravi:

Ne razumem. 

Tisto krmilje je kar tako vtaknil med parabolo in ohišje. Ne vem no, tudi jaz mislim, da je to skrajno šalabajzersko in še najmanj kar bo je to, da bo ropotuljica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
robicom

Pozdravljeni,

kupim voznikov sedež, standardne višine (lahko tudi nastavljiv) za R1200gs. 

Trenutno imam na motornem kolesu nameščeno nižjo varianto sedeža, zato je možna tudi menjava ...

Sedež je nepoškodovan in odlično ohranjen (glej slike spodaj).

Ponudbe oz. več info na ZS.

lp

IMG_6567.JPG

IMG_6568.JPG

IMG_6569.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 12 urami, robicom pravi:

Pozdravljeni,

kupim voznikov sedež, standardne višine (lahko tudi nastavljiv) za R1200gs. 

 

Vem da ni točno to, kar iščeš ampak poskusiti ni greh. Morda pride prav komu drugemu:

Na voljo imam povišanega in z gel vložkom. 

https://www.bolha.com/ostali-deli-za-motorna-kolesa/sedez-bmw-r1200gs-gsa-povisan-oglas-1021223

Share this post


Link to post
Share on other sites
robicom
pred 18 urami, Joker pravi:

Vem da ni točno to, kar iščeš ampak poskusiti ni greh. Morda pride prav komu drugemu:

Na voljo imam povišanega in z gel vložkom. 

https://www.bolha.com/ostali-deli-za-motorna-kolesa/sedez-bmw-r1200gs-gsa-povisan-oglas-1021223

Poznam oglas. Zaenkrat hvala za ponudbo, me pa zanima razlika v višini v primerjavi s standardno višino? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Zadnji del je praktično standarden, za kakšne 3cm pa je dvignjen sprednji del, da je sedišče bolj vodoravno. Pri standardnem me moti to, da te "rine" proti rezervoarju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Zmontiral H7 LED. Nabavil pri Silux. Kratko, dolgo in pozicijo. Fanj zgleda in sveti ful.

Mi je všeč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSM

Prosim, če bi malo bolj slikovito opisal, oziroma predstavil predelavo.

Predvsem kaj si vtaknil noter v parabolo in kako izgleda vse skupaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

So legalne take predelave oz., ni potrebno delat homilogacije. Pri avtomobilih v sprednjih žarometih ni dovoljeno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
pred 1 uro, RSM pravi:

Prosim, če bi malo bolj slikovito opisal, oziroma predstavil predelavo.

Predvsem kaj si vtaknil noter v parabolo in kako izgleda vse skupaj.

Slike nimam. Drugače pa:

odstranil H7 halogen, in pozicijo

(odviješ prašni pokrov za dolgo in kratko, odklopiš konektor luči, da lahko izpuliš pozicijo in odstraniš žarnice)

vstavil Žarnica H7 LED, 6500K, 55W, 12-24V, mini model, najnovejša tehnologija, 2 kosa (https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/avto-zarnice/led-zarnice/zarnice-led-h7/4707416/zarnica-h7-led-6500k-55w-12-24v-mini-model-najnovejsa-tehnologija-2-kosa?refurl=%2Fizdelki%2Fdodatna-oprema%2Favto-zarnice%2Fled-zarnice%2Fzarnice-led-h7), nabavil pri Silux

(v ležišče najprej vstaviš adapter, ki ga dobiš z novo žarnico in ga pritdiš z vzmetjo obstoječe luči. Nato priklopiš žarnico, potisneš konektor med ohišje in parabolo, vtakneš in zavrtiš žarnico ter priviješ protiprašni pokrov. Za pozicijo  vstavil Osram 5W LED pozicijsko žarnico v konektor in vstaviš v luč. Nato priklopiš konektor luči)

 

In nato sveti, lepo in močno.

Kaj je s homologacijo. Podobno kot pri ostalih dodatkih. 

 

Edited by tomash

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
Ob 3. 3. 2020 ob 19:39, Joker pravi:

Zadnji del je praktično standarden, za kakšne 3cm pa je dvignjen sprednji del, da je sedišče bolj vodoravno. Pri standardnem me moti to, da te "rine" proti rezervoarju.

Koliko je dvignjen pri rezervoarju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robicom
Ob 3. 3. 2020 ob 19:39, Joker pravi:

Zadnji del je praktično standarden, za kakšne 3cm pa je dvignjen sprednji del, da je sedišče bolj vodoravno. Pri standardnem me moti to, da te "rine" proti rezervoarju.

To je tisto, kar tudi mene moti. Da ne govorim, kako te "rine" šele pri nižji varianti sedeža, se bom rajši zadržal 😠... Praviš da je pri standardnem podobno, ..... zelo zelo uporaben podatek in ti verjamem ...  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Na Gs LC lahko višino sedeža nastavim spredaj višje zadaj nižje. S tem je bolj poravnan. Mogoče gre tudi pri vaših motorjih.t9205.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 25 minutami, Quest pravi:

Na Gs LC lahko višino sedeža nastavim spredaj višje zadaj nižje. S tem je bolj poravnan. Mogoče gre tudi pri vaših motorjih.t9205.gif

Gre, čeprav v navodilih odsvetujejo (sicer brez zveze, ker sem tako prevozil 100kkm brez škode) a še vedno preveč visi. Vsaj zame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!