gebre Objavljeno December 6, 2016 Opozori Objavljeno December 6, 2016 Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil Bmflar 1
Bmflar Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 (popravljeno) pred 15 urami, gebre pravi: Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil Premal .... Moraš vsaj 1k+ SMSi so dragi Popravljeno December 7, 2016. Popravil HD-Dyna
RobiRoberto Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 pred 17 urami, gebre pravi: Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil Jaz pri njih nisem pustil nič že vsaj 7 let, pa sem SMS vseeno dobil ... Bmflar in gebre 2
Bmflar Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 pred 2 minutami, RobiRoberto pravi: Jaz pri njih nisem pustil nič že vsaj 7 let, pa sem SMS vseeno dobil ... Dobr, ti si specijalna stranka RobiRoberto in Cartman 2
Žan96 Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 Js tudi dobivam SMS-e od tc-ja, pa sm samo enkrat šel nekaj pogledat, ne kupit Pred leti sem imel slabo izkušnjo, pa sem si rekel da bom šel letos še enkrat pogledat, evolucija trgovcev pa te fore in sm se spet po domače zajebu... Odnos isti, edino novo je prepričevanje, da so škornji, ki jih oni ponujajo boljši in mi bodo zdržali dlje kot pa alpinestars, gaerne
sayo Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 pred 2 minutami, Žan96 pravi: Js tudi dobivam SMS-e od tc-ja, pa sm samo enkrat šel nekaj pogledat, ne kupit Pred leti sem imel slabo izkušnjo, pa sem si rekel da bom šel letos še enkrat pogledat, evolucija trgovcev pa te fore in sm se spet po domače zajebu... Odnos isti, edino novo je prepričevanje, da so škornji, ki jih oni ponujajo boljši in mi bodo zdržali dlje kot pa alpinestars, gaerne Odvisno kakšne škornje boš kupil, na svoji nogi sem preizkusil, da pri moto obutvi drži rek "malo denarja malo muzike" Kmet2 1
dlicen Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 Na razprodajah v (zaenkrat še neimenovani) spletni trgovini sem kupil škornje. Po nekaj urah testnega nošenja izključno po stanovanju se je en vijak odvil in da bi ga nazaj zavil, bi moral razkopati neko gumi zaščito, tega pa seveda nočem. Jaz bi rad zamenjavo za drugi brezhibni par. Prodajalec predlaga popravilo v garanciji. Jaz bi raje odstopil od pogodbe (15-dnevni rok), a oni pravijo, da to velja samo za brezhibno blago. Po moji logiki blaga, ki je že prišlo z napako, seveda ne morem vrniti brezhibnega. Mislim, da se imam pravico sklicevati celo na stvarno napako. Ali sem upravičen do zamenjave (to bi najraje) oz. do vračila kupnine?
NumLock Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 @dlicen najprej si preberi pogoje poslovanja in vračilo blaga na njihovi strani. Sigurno imajo kje napisano. ZVPot v členu 43 lepo piše, da lahko odstopiš od pogodbe, ker je to nakup na daljavo (spletni nakup). Jaz predlagam, da si prebereš na njihovi strani, ter to isto vprašanje postaviš tržnemu inšpektorju čim prej, da ne boš "prešvical" omenjenega roka. Glede na odgovor pa potem postopaš naprej. Predlagam, da njim na mail (trgovini) pošlješ dopis, da odstopaš od pogodbe, opišeš tudi, da so prišli škornji z napako ... bla bla bla), tako, da boš imel mail kot dokaz, da si jih pravočasno obvestil o svoji nameri. Potem vidiš, kar ti bodo napisali in če ne bo za tebe sprejemljivo jim napiši v naslednjem mailu, da se boš z njihovim odgovorom obrnil na tržnega inšpektorja. Citiraj ZVPot: 43.č člen (1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Žan96 Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 (popravljeno) pred eno uro, sayo pravi: Odvisno kakšne škornje boš kupil, na svoji nogi sem preizkusil, da pri moto obutvi drži rek "malo denarja malo muzike" Točno tako, gre za motokros/enduro obutev. Zato so mi ščitniki še kako pomembni. Ko ležiš na mizi z zdrobljenim gležnom je prepozno jokat, zakaj nisem dal raje 100€ več pa bi končal z "mogoče" modrico... Pa še to, pri BS-u sem probaval Sidi škornje, na žalost nimajo številke. Naročajo pa samo cel kontejner na enkrat.... očitno se ne splača naročat posamezno? očitno je 470€ premalo... Popravljeno December 7, 2016. Popravil Žan96
franc Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 Vpraši pri Selešu, on ima tudi Sidi, če ima kaj na zalogi. BS bo verjetno najprej "spucal" zalogo (zato ima popust) , potem pa pride na vrsto nova kolekcija (in polne cene) . lp Žan96 1
dlicen Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 @DL650 Ja, v pogojih piše, da se lahko vrne neustrezno ali poškodovano blago v 15 dneh in tudi da se lahko vrne kakršnokoli blago v 15 dneh, ki se pa mora vrniti nepoškodovano (razumljivo). Po moji logiki je moj škorenj na žalost prišel neustrezen oz. poškodovan. Če se vijak odvije med preizkušanjem čevljev, še preden pridem do motorja, je to po mojem v osnovi izdelek s hibo. Oz. gre za stvarno napako, whatever. Vsekakor pa mislim, da sem ob nakupu novega izdelka upravičen do novega, brezhibnega izdelka in ne popravljenega. Bomo videli.
NumLock Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 Vsekakor. Torej vrtaj naprej in javi, kako boš rešil. Tvoj strošek je samo to, da pošlješ škornje nazaj na njihov naslov, lahko pa jim pošlješ kot poštnino plača prejemnik. Bodi previden, da ne zamudiš rokov. Ajde, srečno!
Žan96 Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 pred eno uro, franc pravi: Vpraši pri Selešu, on ima tudi Sidi, če ima kaj na zalogi. BS bo verjetno najprej "spucal" zalogo (zato ima popust) , potem pa pride na vrsto nova kolekcija (in polne cene) . lp Bil pri selesu, ima samo gaerne, ampak žal ne številke 47... so vsem zrasle noge??? Ja sej polna cena, ampak tudi za polno ceno niso naročil
franc Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 (popravljeno) Če se ti (preveč) ne mudi in ti cena ni problem, počakaj do pomladi. Pri čevljih verjetno nimajo sistema "centralnega" skladišča ampak očitno naročijo za sezono (pa kar je je) . To je včasih dobro (razprodaja ob koncu leta) ima pa (očitno) tudi minuse. lp ps. jaz ravno na silo nebi kupoval (ravno malo denarja ni) Sidi so meni "pojem" za škorenj imajo pa tudi minuse (vedno več) . Popravljeno December 7, 2016. Popravil franc Žan96 1
Žan96 Objavljeno December 7, 2016 Opozori Objavljeno December 7, 2016 Jutri grem probat škornje, naročeni so bili prejšnji teden. Upam da bo vse kot mora bit. Gre pa za bolj offroad trgovca, mx Kermavner. Zaenkrat trgovec z najboljšim in korektnim odnosom.
Gost Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 Ali lahko v 15h dneh vrneš defektno robo ne vem... Drugače pa pri trgovcu kjer si kupil škornje pisno uveljavljaj stvarno napako, opiši napako in kako je do nje prišlo, in zahtevaj vračilo kupnine. Način vračila škornjev se pa zmeni magari po telefonu. Pri uveljavljanju bodi dosleden, ne mešat različnih možnosti, ker te bojo (če ti pri taki napaki niso samoumevno prišli nasproti) nategnili. Omenjaj samo stvarno napako z vračilom kupnine (in ne zmanjšanje kupnine, ali zamenjave izdelka za brezhibnega), in ne vračila v 15. dneh (z možnostjo menjave izdelka ali vračila kupnine), prav tako ne omenjaj garancijskega popravila.
tomash Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 ta Seles je pa kje? Ne poznam te trgovine. Na katerem koncu slovenije je in kaj vse prodajajo?
Žan96 Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 Grosuplje, prodaja pa KTM motorje in opremo (predvsem offroad)
tomash Objavljeno December 12, 2016 Opozori Objavljeno December 12, 2016 Yogi 2x. Sedaj tudi v Ljubljani. Najbolj prijazni prodajalci, kar jih premore Slovenija.
Big Py Objavljeno December 13, 2016 Opozori Objavljeno December 13, 2016 jest sem pri Yogi lani za tamalega kupoval jakno pa hlače. je bla neka zdolgocajtena frčefelca v trgovini, se ji ni ljubilo baš ama ništa. Tečna, zadirčna ko sem nekaj vprašal. Dobro da sem mel prej vse nagledano, tamali samo probal, plačala in šla. Zgleda je imela slab dan. Mogoče ni dobila al kurca al pa menze. V obeh primerih je lahko slabe volje. Bmflar 1
Jure Objavljeno December 13, 2016 Opozori Objavljeno December 13, 2016 Ob 7. 12. 2016 at 16:29, dlicen pravi: Na razprodajah v (zaenkrat še neimenovani) spletni trgovini sem kupil škornje. Po nekaj urah testnega nošenja izključno po stanovanju se je en vijak odvil in da bi ga nazaj zavil, bi moral razkopati neko gumi zaščito, tega pa seveda nočem. Jaz bi rad zamenjavo za drugi brezhibni par. Prodajalec predlaga popravilo v garanciji. Jaz bi raje odstopil od pogodbe (15-dnevni rok), a oni pravijo, da to velja samo za brezhibno blago. Po moji logiki blaga, ki je že prišlo z napako, seveda ne morem vrniti brezhibnega. Mislim, da se imam pravico sklicevati celo na stvarno napako. Ali sem upravičen do zamenjave (to bi najraje) oz. do vračila kupnine? Če gre za spletni nakup od pogodbe lahko odstopiš v zakonsko določenem roku. Golo dejstvo, da so ti oni poslali pofl namesto tega kar bi ti morali ti ne more odvzeti te pravice in konec. Pa pazi na roke.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 13, 2016 Opozori Objavljeno December 13, 2016 Če me hoče trgovec imeti za norca se obrnem in grem. Prav tako pri zavajanju ob spletnih nakupih. Naročim tank torbo in zraven piše, da je dobava 1 do 7 dni. Po dveh tednih ni torbe in pošljem povpraševanje, ter dobim odgovor, da bo komaj čez 10 dni. V sezoni bojda naročajo tedensko, izven sezone pa po potrebi!!! OK. Potem pa še spremenite opis dostave po potrebi in ne zavajajte z dobavo v enem tednu. Ker sem tudi po" potrebi tečen" sem storniral torbo, poklikal Lojzeka in zvečer dobil track number, jutri prevzem. Razpizdijo me obljube, katere niso potem realizirane in ni mi problem čakati niti do spomladi, povejte da bo marca in ne v sedmih dneh, dobavlja se pa slab mesec dni. Lojzek pa to uredi v dveh dneh. Slovenija moja dežela in podjetja kot je KMC izgubljajo na tak način stranke... Erik99, Žan96, J.a.m.e.s in 4 others 7
Danilo D Objavljeno December 14, 2016 Opozori Objavljeno December 14, 2016 Če rabi kdo kupon za 30% popust v BS Centru v LJ, z veljavnostjo do 31.01.2017, ga lahko dobi pri meni. Jutri popoldan bom v LJ, in če ga bi kdo imel, se naj javi na PM
GO_Tomi Objavljeno December 15, 2016 Opozori Objavljeno December 15, 2016 COMPACO Velenje: perfekten proces prodaje! Čestitke Akito, SAR-Solo Adventure rider, Joker in 1 other 4
Bmflar Objavljeno December 15, 2016 Opozori Objavljeno December 15, 2016 TC Motoshop, zopet so bili več kot prijazni danes, kapo dol... Jaz z njimi nimam slabe izkušnje, majkemi ! Joker, sayo, Maximus in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se