Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil :D

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, gebre pravi:

Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil :D

Premal .... Moraš vsaj 1k+

SMSi so dragi :P

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno
pred 17 urami, gebre pravi:

Vidiš, jest sem pa letos pustil tam 600€ pa nisem nobenega sms-ja odbil :D

Jaz pri njih nisem pustil nič že vsaj 7 let, pa sem SMS vseeno dobil ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, RobiRoberto pravi:

Jaz pri njih nisem pustil nič že vsaj 7 let, pa sem SMS vseeno dobil ...

Dobr, ti si specijalna stranka :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Js tudi dobivam SMS-e od tc-ja, pa sm samo enkrat šel nekaj pogledat, ne kupit :hmm:

Pred leti sem imel slabo izkušnjo, pa sem si rekel da bom šel letos še enkrat pogledat, evolucija trgovcev pa te fore :blush: in sm se spet po domače zajebu... Odnos isti, edino novo je prepričevanje, da so škornji, ki jih oni ponujajo boljši in mi bodo zdržali dlje kot pa alpinestars, gaerne

Objavljeno
pred 2 minutami, Žan96 pravi:

Js tudi dobivam SMS-e od tc-ja, pa sm samo enkrat šel nekaj pogledat, ne kupit :hmm:

Pred leti sem imel slabo izkušnjo, pa sem si rekel da bom šel letos še enkrat pogledat, evolucija trgovcev pa te fore :blush: in sm se spet po domače zajebu... Odnos isti, edino novo je prepričevanje, da so škornji, ki jih oni ponujajo boljši in mi bodo zdržali dlje kot pa alpinestars, gaerne

Odvisno kakšne škornje boš kupil, na svoji nogi sem preizkusil, da pri moto obutvi drži rek "malo denarja malo muzike"

Objavljeno

Na razprodajah v (zaenkrat še neimenovani) spletni trgovini sem kupil škornje. Po nekaj urah testnega nošenja izključno po stanovanju se je en vijak odvil in da bi ga nazaj zavil, bi moral razkopati neko gumi zaščito, tega pa seveda nočem. Jaz bi rad zamenjavo za drugi brezhibni par. Prodajalec predlaga popravilo v garanciji. Jaz bi raje odstopil od pogodbe (15-dnevni rok), a oni pravijo, da to velja samo za brezhibno blago.

Po moji logiki blaga, ki je že prišlo z napako, seveda ne morem vrniti brezhibnega. Mislim, da se imam pravico sklicevati celo na stvarno napako. Ali sem upravičen do zamenjave (to bi najraje) oz. do vračila kupnine?

Objavljeno

@dlicen najprej si preberi pogoje poslovanja in vračilo blaga na njihovi strani. Sigurno imajo kje napisano.
ZVPot v členu 43 lepo piše, da lahko odstopiš od pogodbe, ker je to nakup na daljavo (spletni nakup). Jaz predlagam, da si prebereš na njihovi strani, ter to isto vprašanje postaviš tržnemu inšpektorju čim prej, da ne boš "prešvical" omenjenega roka.
Glede na odgovor pa potem postopaš naprej.

Predlagam, da njim na mail (trgovini) pošlješ dopis, da odstopaš od pogodbe, opišeš tudi, da so prišli škornji z napako ... bla bla bla), tako, da boš imel mail kot dokaz, da si jih pravočasno obvestil o svoji nameri. Potem vidiš, kar ti bodo napisali in če ne bo za tebe sprejemljivo jim napiši v naslednjem mailu, da se boš z njihovim odgovorom obrnil na tržnega inšpektorja.

 

Citiraj

ZVPot:

43.č člen

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.  Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, sayo pravi:

Odvisno kakšne škornje boš kupil, na svoji nogi sem preizkusil, da pri moto obutvi drži rek "malo denarja malo muzike"

Točno tako, gre za motokros/enduro obutev. Zato so mi ščitniki še kako pomembni. Ko ležiš na mizi z zdrobljenim gležnom je prepozno jokat, zakaj nisem dal raje 100€ več pa bi končal z "mogoče" modrico...

 

Pa še to, pri BS-u sem probaval Sidi škornje, na žalost nimajo številke. Naročajo pa samo cel kontejner na enkrat.... očitno se ne splača naročat posamezno? očitno je 470€ premalo...

 

Popravljeno . Popravil Žan96
Objavljeno

Vpraši pri Selešu, on ima tudi Sidi, če ima kaj na zalogi.

BS bo verjetno najprej "spucal" zalogo (zato ima popust) , potem pa pride na vrsto nova kolekcija (in polne cene) .

lp

Objavljeno

@DL650 Ja, v pogojih piše, da se lahko vrne neustrezno ali poškodovano blago v 15 dneh in tudi da se lahko vrne kakršnokoli blago v 15 dneh, ki se pa mora vrniti nepoškodovano (razumljivo).

Po moji logiki je moj škorenj na žalost prišel neustrezen oz. poškodovan. Če se vijak odvije med preizkušanjem čevljev, še preden pridem do motorja, je to po mojem v osnovi izdelek s hibo. Oz. gre za stvarno napako, whatever. Vsekakor pa mislim, da sem ob nakupu novega izdelka upravičen do novega, brezhibnega izdelka in ne popravljenega.

Bomo videli.

Objavljeno

Vsekakor.
Torej vrtaj naprej in javi, kako boš rešil. Tvoj strošek je samo to, da pošlješ škornje nazaj na njihov naslov, lahko pa jim pošlješ kot poštnino plača prejemnik. Bodi previden, da ne zamudiš rokov.

Ajde, srečno!

Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

Vpraši pri Selešu, on ima tudi Sidi, če ima kaj na zalogi.

BS bo verjetno najprej "spucal" zalogo (zato ima popust) , potem pa pride na vrsto nova kolekcija (in polne cene) .

lp

Bil pri selesu, ima samo gaerne, ampak žal ne številke 47... so vsem zrasle noge??? Ja sej polna cena, ampak tudi za polno ceno niso naročil

Objavljeno (popravljeno)

Če se ti (preveč) ne mudi in ti cena ni problem, počakaj do pomladi. Pri čevljih verjetno nimajo sistema "centralnega" skladišča ampak očitno naročijo za sezono (pa kar je je) . To je včasih dobro (razprodaja ob koncu leta) ima pa (očitno) tudi minuse.

lp

ps. jaz ravno na silo nebi kupoval (ravno malo denarja ni) Sidi so meni "pojem" za škorenj imajo pa tudi minuse (vedno več) .

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno

Jutri grem probat škornje, naročeni so bili prejšnji teden. Upam da bo vse kot mora bit. Gre pa za bolj offroad trgovca, mx Kermavner. Zaenkrat trgovec z najboljšim in korektnim odnosom.

Objavljeno

Ali lahko v 15h dneh vrneš defektno robo ne vem...

Drugače pa pri trgovcu kjer si kupil škornje pisno uveljavljaj stvarno napako, opiši napako in kako je do nje prišlo, in zahtevaj vračilo kupnine. Način vračila škornjev se pa zmeni magari po telefonu.

Pri uveljavljanju bodi dosleden, ne mešat različnih možnosti, ker te bojo (če ti pri taki napaki niso samoumevno prišli nasproti) nategnili.

Omenjaj samo stvarno napako z vračilom kupnine (in ne zmanjšanje kupnine, ali zamenjave izdelka za brezhibnega), in ne vračila v 15. dneh (z možnostjo menjave izdelka ali vračila kupnine), prav tako ne omenjaj garancijskega popravila.

Objavljeno

ta Seles je pa kje? Ne poznam te trgovine. Na katerem koncu slovenije je in kaj vse prodajajo?

Objavljeno

Grosuplje, prodaja pa KTM motorje in opremo (predvsem offroad)

Objavljeno

Yogi 2x. Sedaj tudi v Ljubljani. Najbolj prijazni prodajalci, kar jih premore Slovenija. 

Objavljeno

jest sem pri Yogi lani za tamalega kupoval jakno pa hlače. je bla neka zdolgocajtena frčefelca v trgovini, se ji ni ljubilo baš ama ništa. Tečna, zadirčna ko sem nekaj vprašal. Dobro da sem mel prej vse nagledano, tamali samo probal, plačala in šla. Zgleda je imela slab dan. Mogoče ni dobila al kurca al pa menze. V obeh primerih je lahko slabe volje.

Objavljeno
Ob 7. 12. 2016 at 16:29, dlicen pravi:

Na razprodajah v (zaenkrat še neimenovani) spletni trgovini sem kupil škornje. Po nekaj urah testnega nošenja izključno po stanovanju se je en vijak odvil in da bi ga nazaj zavil, bi moral razkopati neko gumi zaščito, tega pa seveda nočem. Jaz bi rad zamenjavo za drugi brezhibni par. Prodajalec predlaga popravilo v garanciji. Jaz bi raje odstopil od pogodbe (15-dnevni rok), a oni pravijo, da to velja samo za brezhibno blago.

Po moji logiki blaga, ki je že prišlo z napako, seveda ne morem vrniti brezhibnega. Mislim, da se imam pravico sklicevati celo na stvarno napako. Ali sem upravičen do zamenjave (to bi najraje) oz. do vračila kupnine?

Če gre za spletni nakup od pogodbe lahko odstopiš v zakonsko določenem roku. Golo dejstvo, da so ti oni poslali pofl namesto tega kar bi ti morali ti ne more odvzeti te pravice in konec. Pa pazi na roke.

Objavljeno

Če me hoče trgovec imeti za norca se obrnem in grem. Prav tako pri zavajanju ob spletnih nakupih. Naročim tank torbo in zraven piše, da je dobava 1 do 7 dni. Po dveh tednih ni torbe in pošljem povpraševanje, ter dobim odgovor, da bo komaj čez 10 dni. V sezoni bojda naročajo tedensko, izven sezone pa po potrebi!!! OK. Potem pa še spremenite opis dostave po potrebi in ne zavajajte z dobavo v enem tednu. Ker sem tudi po" potrebi tečen" sem storniral torbo, poklikal Lojzeka in zvečer dobil track number, jutri prevzem. Razpizdijo me obljube, katere niso potem realizirane in ni mi problem čakati niti do spomladi, povejte da bo marca in ne v sedmih dneh, dobavlja se pa slab mesec dni. Lojzek pa to uredi v dveh dneh. Slovenija moja dežela in podjetja kot je KMC izgubljajo na tak način stranke...

Objavljeno

Če rabi kdo kupon za 30% popust v BS Centru v LJ, z veljavnostjo do 31.01.2017, ga lahko dobi pri meni. Jutri popoldan bom v LJ, in če ga bi kdo imel, se naj javi na PM :)

Objavljeno

TC Motoshop, zopet so bili več kot prijazni danes, kapo dol...

Jaz z njimi nimam slabe izkušnje, majkemi !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!