Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 29 minutami, Cartman pravi:

Teh 30 € investiras v sigurnost.  kavbojke pomeris, pogledas od blizu in neses domow.  Ce nakup na spletu zajebes s cifro, barvo karkoli pac,  v trenutku pushnes na dveh podrocjih. Casu in dnarju. Hlac nimas se cca 1 teden, in za postnino bos vrgu..2x15+vracilo, bi reku, dpd najcenej, 12.5 €

No, s tem se strinjam. Če maš za uveljavljat garancijo itd, maš tukej ljudi, pa sprobaš lahko pred nakupom itd. Zaradi tega sem pač pripravljen dat nekaj € več pri nas. 

pred 11 minutami, dlicen pravi:

 

Po mojem se sploh ne gre za cifro, ampak za odnos. Vsaj pri meni bi bilo tako.

Ja, točno tako. Seveda sem s končno ceno bil zadovoljen, čeprav je bila nekoliko višja. Zmotil me je sam odnos. Če bi se malo lepše obnašal, bi mu pustil še 300€ za jakno. Pa Borutova deklina mu je pustila 300 ;)

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno

Zame tale TC Moto.... ne obstaja več! Že pr3d tremi leti sem pri njih kupil vizir za motor. Na sliki je bil z montažnimi elementi. Naročim preko spleta in čez en teden me kličcejo, da moram dokupit še montažne noslilce. Dobro 30€ pa pošljite! Ko pride pošiljka odprem paket in v paketu dvojni nosilci. Ene sem vrnil in mesec dni čakal na denar! Vsak teden sem jih moral spodbujati.

Sedaj sem dobil nepopoln komplet nosilne plošče za alu kovček. Manjkajo ključavnice ter drsne puše. 

Sem prepričan, da bo prej sneg pobralo, kot pa se bodo zganili v tem TC Moto....!!!

Objavljeno
13 hours ago, dlicen said:

 

Po mojem se sploh ne gre za cifro, ampak za odnos. Vsaj pri meni bi bilo tako.

IMO je tud odnos bol problematičen, AMPAK Blazzarss je napisal natanko tako:, za razliko v ceni 70€ pa se že splača pogledat v tujini, Taka posplošena cvetka pol zakuri debato, kjer se ne pogovarja več o problemu ampak pizdi vsepoprek, ne glede  kaj je res in kaj ne. 70€ je 30% slovenske cene. To je občutna razlika. Ni pa res. 

 

12 hours ago, Ferrarist said:

No, s tem se strinjam. Če maš za uveljavljat garancijo itd, maš tukej ljudi, pa sprobaš lahko pred nakupom itd. Zaradi tega sem pač pripravljen dat nekaj € več pri nas. 

 

:hmm: Pr tako norih trgovcih to morda nit ni prednost....   : :huh:

Objavljeno

Evo! 

Takoj javno odgovarjam!

Kot generalni uvoznik Sm Motech opreme se dobavili nepopoln komplet za montažo kovčka in sam kovček v trgovino Motocenter Ptuj. Kupil sem nov motor ter kovček. Ker kovčka ni bilo na zalogi sem nanj čakal več kot 14 dni????  Ko sem po dobrih dveh tednih prevzel kovček in ga doma poizkusil mkntirati ugotovim, da manjkata obe ključavnici in 4 pritrdilne puše na katere  se natakne kovček na montažno ploščo!  Kako naj bom kot kupec, kateri je pošteno in drago plačal nek artikel zadovoljen, če je neuporaben? Kovček sem nujno potreboval za prvo resno potovanje in ga nato pustil doma ter na rep motorja zvezal navaden vojaški nahrbtnik- kot, da sem kak Čeh!!!!!!  Nov motor in zadaj vreča krompirja-no, super! Gldede na to, da nisem imel časa, ker sem nil na avanturi bi vam zavrnil kompletno naročilo-kompleten, oziroma pomankljiv kovček! Prodajalec je znorel, ob prepričevanj in dopovedovanju, kaj sploh manjka. 

Če bi bili neko resno podjetje bi v normalnem poslovanju poprosili trgovca, kateremu dobavljate artikle, ga poprosili za mojo telefonsko ter ustrezno obvestili stranko o možnih rešitvah nastalega problema! Ne nazadnje je opeharjena stranka upravičena do poštenega opravičila-ali ne?

Bom pač moral imeti drva za kamin v njem zložena!!!:(

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, Cartman pravi:

IMO je tud odnos bol problematičen, AMPAK Blazzarss je napisal natanko tako:, za razliko v ceni 70€ pa se že splača pogledat v tujini, Taka posplošena cvetka pol zakuri debato, kjer se ne pogovarja več o problemu ampak pizdi vsepoprek, ne glede  kaj je res in kaj ne. 70€ je 30% slovenske cene. To je občutna razlika. Ni pa res.

uf ja tukej sem jo res kiksnil, sem na hitro prebral in stisnil 70€, tko da se opravičujem - ampak če bi bla razlika cca. 70€ sem še vedno istega mnenja.

kar se pa tistega drugega tiče se pa strinjam s Ferraristom

"No, s tem se strinjam. Če maš za uveljavljat garancijo itd, maš tukej ljudi, pa sprobaš lahko pred nakupom itd. Zaradi tega sem pač pripravljen dat nekaj € več pri nas. "

lp

Objavljeno

Problem naših trgovin ni toliko v cenah ampak predvsem v zalogi. Govorim predvsem za tiste, ki nismo narejeni po ISO, JUS in ostalih standardih. Zase enostavno ne dobim številke, kaj šele modela, ki mi je všeč. Vse je po naročilu, če se sploh dobi, naslednja dobava pa je čez 3 mesece. Tri pare rokavic (Racer, Clover, Berik) sem kupil pri nas, pa 3 podobleke (TCX), pa Škornje (TCX) in čevlje (Oxtar) pa jakno (Clover) in vgradno želvo zanjo, pa še na podkapo ne smem pozabit. Kombinezon in čelado pa v Veroni, samo zato ker sem našel zase pravo številko, cena pa je bila za kombinezon samo 50€ ceneje kot pri nas a niso imeli številke, no ja čelado bi pri nas dobil a je bila za 200€ dražja. Trgovin je pri nas kar nekaj a se mi zdi da bom kmalu zavil do Trsta, da si kupim toplejši kordura dvodelni kombinezon oz komplet zase, ker me v poletni jakni Airtek zebe pod 20 stopinj.

Objavljeno
pred 1 uro, lakl pravi:

Evo! 

Takoj javno odgovarjam!

Kot generalni uvoznik Sm Motech opreme se dobavili nepopoln komplet za montažo kovčka in sam kovček v trgovino Motocenter Ptuj. Kupil sem nov motor ter kovček. Ker kovčka ni bilo na zalogi sem nanj čakal več kot 14 dni????  Ko sem po dobrih dveh tednih prevzel kovček in ga doma poizkusil mkntirati ugotovim, da manjkata obe ključavnici in 4 pritrdilne puše na katere  se natakne kovček na montažno ploščo!  Kako naj bom kot kupec, kateri je pošteno in drago plačal nek artikel zadovoljen, če je neuporaben? Kovček sem nujno potreboval za prvo resno potovanje in ga nato pustil doma ter na rep motorja zvezal navaden vojaški nahrbtnik- kot, da sem kak Čeh!!!!!!  Nov motor in zadaj vreča krompirja-no, super! Gldede na to, da nisem imel časa, ker sem nil na avanturi bi vam zavrnil kompletno naročilo-kompleten, oziroma pomankljiv kovček! Prodajalec je znorel, ob prepričevanj in dopovedovanju, kaj sploh manjka. 

Če bi bili neko resno podjetje bi v normalnem poslovanju poprosili trgovca, kateremu dobavljate artikle, ga poprosili za mojo telefonsko ter ustrezno obvestili stranko o možnih rešitvah nastalega problema! Ne nazadnje je opeharjena stranka upravičena do poštenega opravičila-ali ne?

Bom pač moral imeti drva za kamin v njem zložena!!!:(

Spoštovani,

Mi lahko posredujete prosim približen čas nabave kovčkov, namreč pri hitrem pregledu dobav v letošnjem letu nimamo pisane take dobave omenjeni trgovini (morda sem kaj spregledal). V kolikor gre za našo napako, je zadevo seveda potrebno takoj sanirati.

 

Lp

Rado

 

Objavljeno

Plačan je bil 24.8 2016.  Takrat ali naslednji dan je bil pa naročen pri vas! Kontaktirajte Motocenter Ptuj! Sergej vas je že nekajkrat klical in vam celo podal kataloške številke manjkajočih delov. Kje se  komunikacija in podatki gibajo pa jaz, kot stranka ne vem! Vem, da sem plačal in vem, da bodo v kratkem drva za kamin dobila novo posodo. Danes smo pa 19.9 2016.

Objavljeno
pred eno uro, Hornet pravi:

Problem naših trgovin ni toliko v cenah ampak predvsem v zalogi. Govorim predvsem za tiste, ki nismo narejeni po ISO, JUS in ostalih standardih. Zase enostavno ne dobim številke, kaj šele modela, ki mi je všeč. Vse je po naročilu, če se sploh dobi, naslednja dobava pa je čez 3 mesece. Tri pare rokavic (Racer, Clover, Berik) sem kupil pri nas, pa 3 podobleke (TCX), pa Škornje (TCX) in čevlje (Oxtar) pa jakno (Clover) in vgradno želvo zanjo, pa še na podkapo ne smem pozabit. Kombinezon in čelado pa v Veroni, samo zato ker sem našel zase pravo številko, cena pa je bila za kombinezon samo 50€ ceneje kot pri nas a niso imeli številke, no ja čelado bi pri nas dobil a je bila za 200€ dražja. Trgovin je pri nas kar nekaj a se mi zdi da bom kmalu zavil do Trsta, da si kupim toplejši kordura dvodelni kombinezon oz komplet zase, ker me v poletni jakni Airtek zebe pod 20 stopinj.

ti priporočam da greš pogledat do Trsta, imaš veliko ugodnih trgovin kjer zelo zglihajo ceno.

(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) - Seslajn

Moto Charlie - Trst

Beb's - Trst

in če te zanima na Kozini je Dainese trgovina, kjer se tudi lahko kaj zmeniš.

 

Objavljeno

A vsi kupujete zadnji trenutek? Kupujete samo kar ima trgovec na zalogi? 3 mesece čakanja - no problem, zima je dolga in ne bi smel bit problem počakat  za izdelek ki si ga želiš. Saj se na internetu ogleda ponudbe, obišče kakšno trgovino malo pogleda pomeri potem v miru razmisli in nabavi kar ti ustreza in želiš in ne kar ti ponujajo. Zato vedno opremo nabavljam pozimi, ko je časa na pretek. Tudi dodatno opremo za motor sem naročil precej pred dobavo motorja, ker se lahko kaj zalomi pri dobavi in se je, pa sem vseeno vse pravočasno dobil.

Ne kupovat zadnji trenutek opreme.

Objavljeno
pred 9 urami, lakl pravi:

Plačan je bil 24.8 2016.  Takrat ali naslednji dan je bil pa naročen pri vas! Kontaktirajte Motocenter Ptuj! Sergej vas je že nekajkrat klical in vam celo podal kataloške številke manjkajočih delov. Kje se  komunikacija in podatki gibajo pa jaz, kot stranka ne vem! Vem, da sem plačal in vem, da bodo v kratkem drva za kamin dobila novo posodo. Danes smo pa 19.9 2016.

Spoštovani,

Bi lahko midva kontaktirala po mailu info@tc-motoshop.si.

Potrebujem tudi čas prevzema blaga (ali ste blago prevzeli v avgustu), Zadevo vam bomo urgentno skušali rešiti.

Ravnokar zadeva preverjena. Poslali smo vse kar je bilo naročeno. V vašem primeru je potrebno k zadevi donaročiti (gre za univerzalni nosilec) določene zadeve in bo naročilo trgovec danes dopoldan dopolnil. Pošiljamo zatem urgentno naročilo, da zadevo rešimo.

 

Lp

 

Rado

Objavljeno
1 hour ago, tc motoshop said:

Spoštovani,

Bi lahko midva kontaktirala po mailu info@tc-motoshop.si.

Potrebujem tudi čas prevzema blaga (ali ste blago prevzeli v avgustu), Zadevo vam bomo urgentno skušali rešiti.

Ravnokar zadeva preverjena. Poslali smo vse kar je bilo naročeno. V vašem primeru je potrebno k zadevi donaročiti (gre za univerzalni nosilec) določene zadeve in bo naročilo trgovec danes dopoldan dopolnil. Pošiljamo zatem urgentno naročilo, da zadevo rešimo.

 

Lp

 

Rado

Sam kot trgovec, bi taki stranki pozabljeno blago dostavil gratis, na domači naslov! Je pa res, da sem šele 14 let v tem poslu.

Objavljeno

Jaz bi pohvalil Axle d.o.o. iz Kopra. Ne, ni reklama, se pa ob zapletih (ti pač nastanejo, se zgodi jebiga) znajo obnašat, reagirajo takoj in tako kot pravi Skalar, pošljejo na dom brez poštnine. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem enkrat izdelek pripeljal kar na servis, ker se nikakor nismo mogli dogovoriti. Rekel sem jim, da naj zadevo kar imajo in da nočem več slišat za njih, ter da tudi denarja nočem. Potem se je zadeva uredila, prej pa nategovanje levo-desno. Pa da ne bo pomote, zadeva je bila 2k€, situacija uspešno rešena. Kljub temu, da bi pri njih še lahko kaj kupil se nisem več nikoli oglasil. Pri meni velja beseda in če je ne držiš, potem s teboj nočem imeti opravka.

Objavljeno
pred 31 minutami, skalar36 pravi:

Sam kot trgovec, bi taki stranki pozabljeno blago dostavil gratis, na domači naslov! Je pa res, da sem šele 14 let v tem poslu.

Se strinjam, vendar ne gre za naš odnos prodaje do stranke, temveč drugega trgovca, ki je očitno spregledal, kaj je potrebno naročiti. Sami sprejemamo naročila v šifrah artiklov in se v posel poslovnih partnerjev ne spuščamo, v tem primeru bi lahko morda imel trgovec manjkajoče dele na zalogi. Bomo zadeva kar seda uredili. Volk sit in koza cela, če ne bi bral teh postov, pa se bi zadeva lahko vlekla in vlekla ob prepričanju stranke, da smo krivci za zadevo mi.

 

Lp

 

Rado

Objavljeno

Če boste uredili zadevo stranki v korist, bo super za stranko in za vas.

Razno izmotavanje v stilu, jest nisem ostali so krivi je otročje. V vašem primeru bi jaz poklical trgovca, ki je blago prejel od vas in od njega zahteval, da stranki obrazloži kje v postopku je prišlo do napake, se ji konkretno opraviči z kakšnim bonom...

Sicer je pa tako, da sam vsaj 2x letno naredim sestanek s svojimi zaposlenimi glede bontona v moji trgovini, in jim obrazložim, da jim plač ne prinesem jaz ampak stranke. In če je tereba grem tudi v svojo škodo, da obdržim sloves poštenega trgovca!

Objavljeno
29 minutes ago, DAMI34 said:

Jaz bi pohvalil Axle d.o.o. iz Kopra. Ne, ni reklama, se pa ob zapletih (ti pač nastanejo, se zgodi jebiga) znajo obnašat, reagirajo takoj in tako kot pravi Skalar, pošljejo na dom brez poštnine. 

ehehe, ko lih omenjaš poštnino. v poprečju je ne zaračunavam. ker pa so hoteli imet robo drug dan, sem zaračunal 10€ za storitev hitra pošta. Nakar me naslednji dan človek kliče, da so stvari zjebane, da je on to čistil z megliom in pobral barvo dol. Z megliom?!?!?!!? OK, se zajebe, ste stranka ze dolgo. poslem druge, brezplacno, te pa mi vrnite. Dec mi zacola 19€ odkupnine za robo ki sem mu jo brezplacno zamenjal kljub izkljucno njegovi krivdi. !00% preprican sem, da se tam okrog zdej govori da je postonski nategun poslal z drago postnino in uniceno robo....

 

Zato sm bi ene 90% preprican da je pri @laklovem narocilu prislo do zbrke, ker klucavnica ni sestavni del kufra. ampak nekaterim se to ne da prebrat, drugi pa upajo da ne bodo opazli in da lahko krivdo prebacijo..... umes pa bitchajo vsepoprek.

Objavljeno
pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Če boste uredili zadevo stranki v korist, bo super za stranko in za vas.

Razno izmotavanje v stilu, jest nisem ostali so krivi je otročje. V vašem primeru bi jaz poklical trgovca, ki je blago prejel od vas in od njega zahteval, da stranki obrazloži kje v postopku je prišlo do napake, se ji konkretno opraviči z kakšnim bonom...

Sicer je pa tako, da sam vsaj 2x letno naredim sestanek s svojimi zaposlenimi glede bontona v moji trgovini, in jim obrazložim, da jim plač ne prinesem jaz ampak stranke. In če je tereba grem tudi v svojo škodo, da obdržim sloves poštenega trgovca!

Seveda, se strinjam, ampak trgovec (gre za veleprodajo) ni naš zaposleni in se v njegovo politiko dela ne spuščamo, za njegovo delo pa ne moremo odgovarjati, upam da je to jasno vsem!. Je ravno danes naročil dele, ki stranki manjkajo in jih bo prejel v čim krajšem možnem času.

Upam da se sedaj razumemo, zakaj gre!

 

Lp

 

Rado

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ko sem kaj kupil v TCju so mi vedno sestavili, zmontirali in svetovali. Če gre za vmesni člen, veletrgovec nanj nima kaj dosti vpliva, niti ne more zaradi njegove napake odgovarjati zanjo.  Kakor jaz gledam na to (po 25 letih trgovskega posla) je v tem primeru ogovornost izključno na Moto centru Ptuj. Če je on oddal napačno ali pomanjkljivo naročilo, nima uvoznik s tem nič. Čudi me, da se z njimi nisi dogovoril o rešitvi reklamacije, ampak prevaljuješ krivdo na uvoznika. Najbrž jo tudi prodajalec, ker sam ne poskrbi za svojo zadostno izobrazbo pri prodaji izdelkov. 

Malo za hec. Pred leti, ko so prišli ven video rekorderji, je moj prijatelj naročil enega pri "švercarju". Ko ga je dobil se je pritoževal, da bi mu moral povedati, da potrebuješ tudi televizor. :)

 

Objavljeno
pred 12 minutami, Cartman pravi:

ehehe, ko lih omenjaš poštnino. v poprečju je ne zaračunavam. ker pa so hoteli imet robo drug dan, sem zaračunal 10€ za storitev hitra pošta. Nakar me naslednji dan človek kliče, da so stvari zjebane, da je on to čistil z megliom in pobral barvo dol. Z megliom?!?!?!!? OK, se zajebe, ste stranka ze dolgo. poslem druge, brezplacno, te pa mi vrnite. Dec mi zacola 19€ odkupnine za robo ki sem mu jo brezplacno zamenjal kljub izkljucno njegovi krivdi. !00% preprican sem, da se tam okrog zdej govori da je postonski nategun poslal z drago postnino in uniceno robo....

 

Zato sm bi ene 90% preprican da je pri @laklovem narocilu prislo do zbrke, ker klucavnica ni sestavni del kufra. ampak nekaterim se to ne da prebrat, drugi pa upajo da ne bodo opazli in da lahko krivdo prebacijo..... umes pa bitchajo vsepoprek.

Lej več kot 20 let sem v tem poslu in pač moram požirat (se opravičevat) velikokrat tudi za napake dobaviteljev/proizvajalcev.

Pri reklamaciji se gre za reševanje le te, torej tako tisti, ki jo uveljavlja kot tisti ki jo obravnava in rešuje morata biti strpna in korektna, pa se bo rešila. Nemalokrat (žal) mora tudi trgovec (jaz) plačati za grehe drugh, tako pač je. 

Če boš (bom) kot kupec "kurcal" in norel nad prodajalcem, bom dosegel samo kontraefekt, hkrati pa podaljšal reševanje reklamacije. 

ps. ključavnice so načeloma sestavni del kufrov in morajo biti na servisu prilagojene dotičnemu ključu od mopeda.

Objavljeno
pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

Lej več kot 20 let sem v tem poslu in pač moram požirat (se opravičevat) velikokrat tudi za napake dobaviteljev/proizvajalcev.

Pri reklamaciji se gre za reševanje le te, torej tako tisti, ki jo uveljavlja kot tisti ki jo obravnava in rešuje morata biti strpna in korektna, pa se bo rešila. Nemalokrat (žal) mora tudi trgovec (jaz) plačati za grehe drugh, tako pač je. 

Če boš (bom) kot kupec "kurcal" in norel nad prodajalcem, bom dosegel samo kontraefekt, hkrati pa podaljšal reševanje reklamacije. 

ps. ključavnice so načeloma sestavni del kufrov in morajo biti na servisu prilagojene dotičnemu ključu od mopeda.

Gre za popolnoma samostojen del (ne gre za ugibat). Pustimo zadevo, saj se bo zelo zelo hitro rešila, v glavnem, kupec more dobiti tisto, kar si je zaželel, tu smo, da zadevo rešimo.

Lp

 

Rado

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Lej več kot 20 let sem v tem poslu in pač moram požirat (se opravičevat) velikokrat tudi za napake dobaviteljev/proizvajalcev.

Pri reklamaciji se gre za reševanje le te, torej tako tisti, ki jo uveljavlja kot tisti ki jo obravnava in rešuje morata biti strpna in korektna, pa se bo rešila. Nemalokrat (žal) mora tudi trgovec (jaz) plačati za grehe drugh, tako pač je. 

Če boš (bom) kot kupec "kurcal" in norel nad prodajalcem, bom dosegel samo kontraefekt, hkrati pa podaljšal reševanje reklamacije. 

ps. ključavnice so načeloma sestavni del kufrov in morajo biti na servisu prilagojene dotičnemu ključu od mopeda.

načeloma. po navadi, v večini priomerov...ma skor zmeri...

 

Thuletove prečke - prtlažnik recimo nima ključavnic. Lahko bi pizdakal, pa sem raj prebral kosovnico, kaj točno sem kupil....zdresiran sem tako, da najprej pogledam če res nism jez zajebal. To u tem svetu postaja resn hendikep. 

 

vedno obstaja tud neka razumska razlaga zakj ni klučavnc zraven. a mislijo da boš paril z kontakt kluči, ali imaš kake kufre od prej pa boš naroču enake vložke....bi na več motorjih mel isto....zdej bodo vsi vpleteni vedli, de ta pa ta kufer nima klučavnice, ker jo morš dokupt. Škoda, de se tega niso mogli zment prej. 

Objavljeno
pred 7 minutami, Cartman pravi:

načeloma. po navadi, v večini priomerov...ma skor zmeri...

 

Thuletove prečke - prtlažnik recimo nima ključavnic. Lahko bi pizdakal, pa sem raj prebral kosovnico, kaj točno sem kupil....zdresiran sem tako, da najprej pogledam če res nism jez zajebal. To u tem svetu postaja resn hendikep. 

 

vedno obstaja tud neka razumska razlaga zakj ni klučavnc zraven. a mislijo da boš paril z kontakt kluči, ali imaš kake kufre od prej pa boš naroču enake vložke....bi na več motorjih mel isto....zdej bodo vsi vpleteni vedli, de ta pa ta kufer nima klučavnice, ker jo morš dokupt. Škoda, de se tega niso mogli zment prej. 

Se strinjam, zadeva se bi lahko prej rešila za stranko, samo v komunikaciji je bil kratek stik. Evo, s pomočjo vas forumašev bo zdaj zadeva hitreje speljana, se oproščam za zagato!

Lp

Rado

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!