Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tudi BMWjevi kovčki sami po sebi nimajo ključavnic, ampak jih moraš dokupiti( za vsak kovček celo tri). Te pa vešč prodajalec na to opozori in jih tudi naroči in potem nastavi, da delajo s ključem za kontakt.

Objavljeno

Ne mešat jabolk in hrušk. 

Z kolegom sva kupila dva motorja in dva kovčka. V trgovini so imeli samo enega in so še enega naročili skupaj z montažno ploščo. Kovček je prišel brez ključavnic, brez drsnih puš na katere se nasadi kovček in brez kovinskega jesika za katerega se zatakne zapah. Kako, da je pri enakem naročilu prvi kovček z celotnim montažnim materjalom in drugi z pomankljivim. Enako naročilo!!! V dobri veri sem zato tudi naročil kovček, ker sem vedel, da je pripravljen za montažo. Ko pridem domov bom naložil slike mankajočih delov. Dva različna kompleta z isto ceno... !!! In sedaj mešamo Thule, jabolka, hruške... 

 

Objavljeno

Evo! Tak komplet sem dobil. Montažna plošča in kovček, katerega lahko pritrdim le z samoreznimi vijaki???

Še enkrat poudarjam, da je ob kolega dobil drsne puše, ključavnice in zadnji jeziček, kateri zapre kovček na montažno ploščo zraven kompleta!!!  Ob enakem naročilu!

IMG_20160920_184148.jpg

IMG_20160920_184219.jpg

Objavljeno

praviloma v navodilih za montažo piše, kaj vse je zraven v paketu...

kot pri npr. pohištvu

 

Objavljeno

Piše!

Ampak, žal vsega opisanega ne najdem v škatli. Bom moral zapakitat in ... najbolje kar nazaj v tovarno;)

Objavljeno

Manjka vrečka z "vijaki" al v vrečki kaj manjka? 

Zakaj to rešuješ prek foruma, isto velja za tc motoshop pa si tu dopisujeta?

To je vajina interna zadeva in kot vidimo se rešuje.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V vrečki manjkajo opisani deli. Jezen sem zato, ker sem se veselil prve velike avanture in nato na repu vozim vrečo, kot, da bi vozil krompir. Alo 50 let bom dopolnil in malce sem že preveč občutljiv. Vse, kar sem posloval z tujino sem bil pozitivno presenečen! Doma, doma pa razočaran.

Ko sem se odločil, da kupim enoslednika sem v salonu (trgovini) sedel na njem dobre pol ure in gledal trgovca, kako se igra po compu. Na vsako moje vprašanje je rekel: da bo takoj, samo malo, trenutek prosim... Z denarjem sem odšel domov in nato so se stvari popolnoma drugače obrnile. Ta trgovec je tudi tukaj logiran!!!

Bom, končal z to temo in stvari rešil po svoje. Vsaj lažje bom spal... :)

Objavljeno
pred 18 minutami, lakl pravi:

V vrečki manjkajo opisani deli. Jezen sem zato, ker sem se veselil prve velike avanture in nato na repu vozim vrečo, kot, da bi vozil krompir. Alo 50 let bom dopolnil in malce sem že preveč občutljiv. Vse, kar sem posloval z tujino sem bil pozitivno presenečen! Doma, doma pa razočaran.

Ko sem se odločil, da kupim enoslednika sem v salonu (trgovini) sedel na njem dobre pol ure in gledal trgovca, kako se igra po compu. Na vsako moje vprašanje je rekel: da bo takoj, samo malo, trenutek prosim... Z denarjem sem odšel domov in nato so se stvari popolnoma drugače obrnile. Ta trgovec je tudi tukaj logiran!!!

Bom, končal z to temo in stvari rešil po svoje. Vsaj lažje bom spal... :)

Se strinjam, zadeva se ne rešuje na forumu, zato sem vas prosil, da pišete na mail. Za vas je bila kot sem razbral iz naročil trgovca, naročena univerzalna plošča, katera zahteva dokup zatičev za tisti tip kovčka, ki ga imate (Givi, Trax, različno). Tore, še enkrat, čeprav ste kupili zadevo pri drugem trgovcu in ne vem za vso vajino komunikacijo, bi bilo dobro, da zadevo (po mojem je že rešena) rešujeva po mailu, ki sem vam ga zaupal.

 

Lp

Rado

Objavljeno

Za avanturo se ne pripraviš zadnji hip ... :) to si mel čas prej urediti a ne.

Te razumem, a saj veš, ko zadnji hip nabavljaš, ni nujno, da se vse poklopi.

Mimogrede: torba zadaj (borša), sploh ni slaba stvar, veliko gre not, lahko se nasloniš nanjo, motor je ožji itd.

Sem dolgo prakticiral...

Objavljeno

Se strinjam! Ampak dva enaka kompleta pa je eden pomankljiv ali pa je drug z dodano vrednostjo???

Mene ne boste na tak način uspeli prepričati! 

Objavljeno
pred 1 uro, lakl pravi:

V vrečki manjkajo opisani deli. Jezen sem zato, ker sem se veselil prve velike avanture in nato na repu vozim vrečo, kot, da bi vozil krompir. Alo 50 let bom dopolnil in malce sem že preveč občutljiv. Vse, kar sem posloval z tujino sem bil pozitivno presenečen! Doma, doma pa razočaran.

Ko sem se odločil, da kupim enoslednika sem v salonu (trgovini) sedel na njem dobre pol ure in gledal trgovca, kako se igra po compu. Na vsako moje vprašanje je rekel: da bo takoj, samo malo, trenutek prosim... Z denarjem sem odšel domov in nato so se stvari popolnoma drugače obrnile. Ta trgovec je tudi tukaj logiran!!!

Bom, končal z to temo in stvari rešil po svoje. Vsaj lažje bom spal... :)

japajade.. potem malo delaš z dobavitelji iz tujine... nakupu v tujini pa se v poslovnem svetu ne reče "poslovanje z dobavitelji iz tujine" .. ebay ne šteje ker je ponujeno blago na zalogi - baje naj bi bilo zmeraj :P ..

pomir se mal ..jst bom 52 zdej zdej pa me dobavitelji vsake toliko časa malce "presenetijo" .. velikrat neprijetno pa včasih tudi prijetno ..se mi pa zato valja kakšna stvar dalj časa po zalogi ker je bila zastonj ..

prodaja po kataloških številkah in dodatnih kosovnicah - eh to je pa blagoznanstvo .. fora je samo v načinu in hitrosti reševanja tistega kar si kot prodajalec spregledal ali zahebal.. 

in ja - ni bistvo hitrost dobave ..bistvo je hitrost reševanja reklamacij .. jp to bo..gre pa eno z drugim z roko v roki ..

drgač pa men osebno tile kufri zgledajo preveč japijevski .. tazelen jna rukzak je cool .. :P vsaj za svinc pa pribor pa role..ribiške palce pa itak ob motor prvežem .. 

 

Objavljeno
27 minutes ago, lakl said:

Se strinjam! Ampak dva enaka kompleta pa je eden pomankljiv ali pa je drug z dodano vrednostjo???

Mene ne boste na tak način uspeli prepričati! 

Pa si prepričan, da je tvoj trgovec pri veleprodajalcu naredil dvakrat enako naročilo in ni pri tvojem pozabil česa dodati?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
8 minutes ago, thumper said:

japajade.. potem malo delaš z dobavitelji iz tujine... nakupu v tujini pa se v poslovnem svetu ne reče "poslovanje z dobavitelji iz tujine" .. ebay ne šteje ker je ponujeno blago na zalogi - baje naj bi bilo zmeraj :P ..

pomir se mal ..jst bom 52 zdej zdej pa me dobavitelji vsake toliko časa malce "presenetijo" .. velikrat neprijetno pa včasih tudi prijetno ..se mi pa zato valja kakšna stvar dalj časa po zalogi ker je bila zastonj ..

prodaja po kataloških številkah in dodatnih kosovnicah - eh to je pa blagoznanstvo .. fora je samo v načinu in hitrosti reševanja tistega kar si kot prodajalec spregledal ali zahebal.. 

in ja - ni bistvo hitrost dobave ..bistvo je hitrost reševanja reklamacij .. jp to bo..gre pa eno z drugim z roko v roki ..

drgač pa men osebno tile kufri zgledajo preveč japijevski .. tazelen jna rukzak je cool .. :P vsaj za svinc pa pribor pa role..ribiške palce pa itak ob motor prvežem .. 

 

Zanc sm rabil novo rocko za sklopko. Klicem u stacuno, rece imam 1 kos, 17 €. Pridem drug dan,  jo da na pult, da roko gor, rece sodelavcu zbrisi jo z ebaya, mu dec odgovori, in mi jo spusti, pa napise racun...

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, lakl pravi:

Se strinjam! Ampak dva enaka kompleta pa je eden pomankljiv ali pa je drug z dodano vrednostjo???

Mene ne boste na tak način uspeli prepričati! 

Saj te nihče ne prepričuje, maš prav, bi moralo biti, pa ni. Torej, reklamiraš pri tistem, kjer si kupil in njemu težiš. Strokovno, po možnosti z dopisi preko emaila, telefonskim nadlegovanjem. Nima smisla noret in si višat pritisk, ne bo reklamacija nič hitrej rešena. (bdw tudi nesramnost se ne splača)

Nisi prvi, pa niti zadnji, ki ima reklamacijo , oziroma problem z napačno dobavo blaga. Pravica je na tvoji stranni, vendar kot vsaka, tudi tvoja potrebuje čas, da se reši. Definitivno, pa je za reševanje odgovoren prodajalec, kjer si blago naročil.

Lej,, tut jaz sem dobil napačn vizir za KTM (tudi plačal), sprožil sem reklamacijo, ugotovili smo kaj je narobe, zdaj pa moram počakat, da mi pošljejo zamenjavo, brez veze se sekirat.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

TC motoshop, DRUGI DEL::eek:

 

Torej, najprej sem si rekel da bom z zadevo zaključil, ter niti ne bom več pisal g. Radotu, vendar določenih dodatnih zadev nisem omenjal po forumu, pa sem se odločil da mu jih vseeno omenim oz. da je prav da ve za njih. 

No, moram rečt, da me je g. Rado po nekaj izmenjanih sporočilih zelo pozitivno presenetil, zato sem ga vseeno vprašal, če bodo slučajno v naslednjih tednih/mesecih kaj naročevali Segurine jakne. No, povedal sem kaj bi rad, nakar me že po nekaj dneh pokliče g. Bojan, da je jakna že pri njih.:eek: Včeraj popoldne se oglasimo mimo. G. Bojan mi izroči jakno, nekaj drobnih delov za Givija, ter zelo dobro ter pošteno svetuje glede podkape, spreja za čelado ter nekaj ostalih stvari. Zares da občutek da zadeve pozna in obvlada (tudi v praksi!). Skratka, če sem jih zadnjič upravičeno sk**cal, jih moram tokrat-roko na srce- upravičeno pohvalit. Na koncu sem fasal še celo nekaj slabe vesti, ker so jakno-kljub temu da se mi ni niti najmanj mudilo- naročili praktično samo zame. Če bom tudi naslednjič deležen takega poštenega svetovanja ter nasploh "obnašanja" osebja, bom rade volje tam pustil še marsikateri €€€.

Objavljeno (popravljeno)

Super, da si zadovoljen!

Osebno še vedno čakam na rešitev in počasi izgubljam potrpljenje!!! 

Očitno, da bom moral sam v postopek ...

Popravljeno . Popravil lakl
Objavljeno

Kontaktiraj g. Radota ;)

Objavljeno

Preverjeno imajo vse podatke, kataloške številke...  

Objavljeno
Ob 18. 9. 2016 at 20:34, Erik99 pravi:

Tudi sam imam s TC-jem negativne izkušnje zaradi vsiljevanja in zavajanja prodajalcev - četudi sem videl, da mi neko oblačilo/obutev ne paše kot bi moralo, so zatrjevali, kako da to mora tako biti, izvajali "pritisk" z non stop prepričevanjem/stanjem zraven, in že kar nosili proizvode na blagajno. Npr v Louisu pa ravno obratna izkušnja - četudi je bil nek proizvod dražji in sam (zaradi neizkušenj) niti nisem vedel, da neko oblačilo za mojo postavo ni idealno, je sama prodajalka rekla, ne , to ne bo vredu in sva šla na drug, četudi cenejši proizvod. V TC-ju jim je očitno pomembno le to, da tisti trenutek nekaj prodajo in ne razmišljajo, ali se bo stranka jutri še vrnila tako, da se kar čudim lastniku, da tolerira prodajalce, ki so tako kratkovidni (ali pa imajo takšna navodila?).

Tisto o dati zaslužka slovenskemu trgovcu - ja, če bo pristopil na pravi način in da grem k njemu zaradi dobrih preteklih izkušenj z zaupanjem, da kot mi bodo svetovalo, kot je zame najbolje pa četudi proizvoda (ali številke) nimajo, ne pa da je svetovanje podrejeno proizvodu, ki ga imajo na voljo...  

Tocno si mi snel z jezika. V TC grem izkljucno ce vem kaj rabim in drugje ne dobim, da bi naroceval s tujine pa ni casa ali racunice. Sicer raje kupujem drugje. Pri njih nikoli ne ves pri cem si. Prodajalec itak vedno pravi, da to tako mora bit. Veckrat sem imel obcutek, da jim je vazno le prodati. In tiste fore s kupi zdaj, pa bo dobra cena mi grejo na bruhanje. Ko stopim v njihovo trgovino se pocutim, kot bi stopil v gnezdo krokarjev. 

V AS-u ali BS-u imajo povsem drugacen odnos. Za BS sicer velja, da kupim le, kar imajo na zalogi. V pravljice da bodo narocili ne verjamem, ker se je izkazalo, da ne drzijo. 

Objavljeno

Očitno je tole problem enega trgovca(tistega, kateri me je stregel zadnjič). Z g. Bojanom sem imel včeraj zelo pozitivno izkušnjo.

Objavljeno
pred 25 minutami, Ferrarist pravi:

Očitno je tole problem enega trgovca(tistega, kateri me je stregel zadnjič). Z g. Bojanom sem imel včeraj zelo pozitivno izkušnjo.

Bojči je car,jaz kupujem veliko tam ,ampak izključno samo če je tam on !!! Se štekava ,saj imava oba umetne zglobe :P

Objavljeno
pred 11 urami, Kmet2 pravi:

Bojči je car,jaz kupujem veliko tam ,ampak izključno samo če je tam on !!! Se štekava ,saj imava oba umetne zglobe :P

Tudi jaz najraje naletim na Bojana... Je vse skupaj manj stresno in lažje :blush:

Objavljeno (popravljeno)
On 28 September 2016 at 1:07 AM, lakl said:

Preverjeno imajo vse podatke, kataloške številke...  

Ja in??? Mislim eni res mislijo da se svet vrti okoli njih za njih. Vec kot posredovati reklamacije nemorjo. Mislim da je pa zakonsko 45 dni za rešitev reklamacije. 

Stem, da zadevo si kupil pri drugem trgovcu, ne pri uvozniku in uvoznik bi moral s teboj komunicorati preko tvojega prodajalca ne pa kar tako mimo..ze tukaj ti gre uvoznik na roko ;) 

Da nebo pomote, teh reklamacij sem videl ze mali milijon, in preden bos ti dobil vse ostalo bo moral proizvajalec raziskati kaj/zakaj/kako je to tega prslo.. In ker to ni edina reklamacija s celega sveta pac moras pocakati.

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Se ne strinjam! Pustimo sedaj ta primer! Stranka je kupila pri trgovcu artikel, kateri ne ustreza-oziroma ni popoln pri pooblaščenem prodajalcu in v istem dnevu sprožila reklamacijo. Trgovec je informacijo posredoval naprej in uvoznik zataji na celi fronti, ker mu ni bilo jasno, kaj sploh pripada v kompletu. Vsi pripadajoči deli so opisani v priloženi dokumentaciji v embalaži. Trgovec pokliče stranko nazaj in stranka poišče kataloške številke manjkajočih delov ter jih posreduje nazaj. Uvoznik utihne in nato se prične čakanje v tišini. Tudi trgovec ne ve nič, ker mu uvoznik ne pove drugo, kot, da rešuje reklamacijo..  Kitajci so mi reklamacijo rešili v enem tednu, tukaj pa ... no, bomo poročali.

Dobro-ampak, če je volja je tudi rešitev!  Takšna zadeva se lahko reši v nekaj dneh z reklamacijo proizvajalcu in takojšnim ponovnim naročilom manjkajočih delov in se potem dogovarjajo o krivdi in plačilu stroškov. Ne nazadnje je vsota teh delov le kakšnih 10€. 

Vem! Sam sem naredil napako, da nisem v istem dnevu spakiral vse in zavrnil z zahtevo po vrnitvi kupnine.

Z zakonsko določenim časom reševanja reklamacij si pa le delajo dober ugled in odganjajo kupce v tujino. V mojem primeru sigurno.

Objavljeno

To da se da tak primer rešiti v kratkem času je tipično slovensko razmišljanje. 

Ti povem ze sedaj zakaj. Ce je prislo do take napake pri proizvajalcu, ali to edini ali osamljeni primer, ali je kdo na liniji kaj ukradel, ali je kdo pri uvozniku kaj ukradel, ali pa jim proces izdelave ter koncnega pakiranja ne deluje kot bi moral. To so zadeve katere je treba raziskati, da se ugotovi ali je reklamacija upravicena ali ne ;) 

In uvoznik tukaj nima niti malo moci, razen da caka odgovor od proizvajalca. 

Ce je pa trgovec tudi proizvajalec je pa to nekaj drugega!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!