Valentin Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Kot lastnik maxija sem na tem forumu v manjšini. Vseeno bom odprl novo temo, kjer bi imeli tole zbrano na enem mestu. Pa da še naredim malo več reklame za te lepotce.
Valentin Objavljeno September 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2003 No, za začetek poglejte tole: Poglejte malo tole specifikacijo - skuter je dvotakten! Pa še link. Kaj pravite ?
Valentin Objavljeno September 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2003 Gilero Nexus 500 že poznamo, ampak tele slikce so pa nove :P Mašina je malce doterana iz Piagiia X9 500: 4T, 40KM, >160km/h, kolesa 15"/14", nastavljiv vetrobran, mono-vzmetenje zadnjega kolesa... Klik.
Valentin Objavljeno September 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2003 (popravljeno) Yamaha je za leto 2004 posodobila svojega Tmax-a 500: • Kompr. razmerje : 10,9:1 (10,1:1) • Maks. moč : 32.6kW (29,4 kW) pri 7.500 obr/min (7.000 obr/min) • Maks. navor : 47.6Nm (45,8 Nm) a 6.250 obr/min (7.000 obr/min) • Guma spredaj : 160/60-15 (150/70-14) • Sprednji amortizerji: 41mm (38mm) • Zavorni koluti : 2 diska 267 mm (1 disk 282mm) • Neto teža : 205 Kg (197 Kg) Popravljeno September 18, 2003. Popravil Valentin
Petzl Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 men osebno ma najlepsi design gilera... tist 2T mi pa ni prov nc usec pri 500cc :wacko:
_Roba_ Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Po pravici povedano so mi vsi maxi skuterji smesni :) :) spidybaw 1
Valentin Objavljeno September 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2003 Legendarna Yamaha Majesty 250 je dobila naslednico - Majesty 400. - 395ccm, - 4T - 4V, - antivibracijska gred, - elektronski vbrizg, - 34KM - kolesa 14"/13" - teža 197kg - končna hitrost 145km/h Predvsem konkurenca Suzuki Burgmanu 400, Malaguti Madisonu 400, pa tudi Aprilii in Piaggiu 460ccm, odvisno tudi od cene, ki še ni znana. cnigreb 1
Jason Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 Tista 500ccm Aprilija se mi zdi tako zanimiva, da sem že včeraj hotel odpreti posebno temo, zdaj pa me Valentin prehitel. Zadeva je še prototip in ni znano če bo šla v proizvodnjo, ampak končno se je pri maksi skuterjih zgodila ena malo večja sprememba. V mislih imam predvsem način pritrditve zadnjega kolesa in končni prenos preko jermena. S tem so odpravili eno večjih slabosti skuterjev v zvezi z lego. Agregat ni več sestavni del nihajne roke in se na neravninah ne premika skupaj z zadnjim kolesom. No ta skuter ima zdaj "pravo motoristično" zadnjo mono nihajko, še vedno pa ima poleg motorja variomat in cetrifugalno sklopko - kot to skuter mora imeti. Prestavlja se lahko ali samodejno, ali pa s komandami na krmilu (verjetno podobno kot pri burgmanu 650). Glede tvotaktnega motorja pa ne morem reči če mi je to všeč. Malo nenavadno je, ampak rezultati veliko obetajo. 3l/100km porabe pri konstantni vožnji 110 km/h, pri kobiniranem cilku pa je poraba še manjša. Motor naj bi dosegal EURO 3 normo v zvezi s čistostjo izpuha - sploh nisem vedel, da 2T motorji to lahko dosežejo. Predvidevam tudi, da zadeva kar dobro sune (bolj kot 4T). In nenazadnje 12,5s na 400m... hudo! Preverite malo koliko doseže BMW M3 in primerjajte... No pa še končna se je dvignila na 170km/h - tudi nimam nič proti. :) Skratka, kar prelepo je, da bi bilo res. Res se boljim, da se bo nekje nekaj zalomilo. Mogoče že kar na začetku, in motor ne bo nikoli prišel ven... kaj pa vem. Jaz navijam da pride. cnigreb 1
Valentin Objavljeno September 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2003 (popravljeno) Hvala Jason, ker si se poglobil v tole neverjetno Aprilio. Podatki so res osupljivi. Tudi poraba, ki je manjša za kakšen liter od porabe X9 500. Res neverjetno, glede na to, da je mašina 2T. Sicer bi pa tudi jaz raje videl, če bi bil 4T. S podobnimi karakteristikami, seveda. :) Iz tistega podatka (0 - 400m / 12,5s) smo malo računali, da bi 100km/h tale skuter dosegel v 5,5s. Misliš, da je to možno ? Končno pa bi po mojem lahko imel še višjo, tako na uč, glede na relativno majhno težo in deklarirano moč. Tudi jaz upam, da bomo tega lepotca čimprej videli na cesti. Popravljeno September 19, 2003. Popravil Valentin
gapi Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 100km/h tale skuter dosegel v 5,5s. Misliš, da je to možno ? No glede na to da ma 50 konjev je možno. Sem pa prebral da ma DITECH tehnologijo.Zarad tega je najbž poraba tok mejhna. Do kolk obratov se pa max. zavrti tale skuter?
Jason Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 100km/h tale skuter dosegel v 5,5s. Misliš, da je to možno ? Ja, meni se zdi to povsem možno. OK, pa tudi če bo okoli 6s. Zdaj pa še eno vprašanje, ki se mi zastavlja ob gledanju maxi skuterjev: Kdaj bodo te zadeve registrirane za 3 osebe? Samo poglejte yamaho T-maxa. Meni sedež izgleda tako dolg, da bi (če ne bi bilo voznikove butt-opore) brez porblema sedeli trije. Meni se ideja zdi prav zabavna. Predstaljajte si 3-člansko družinico na izletu.
Jason Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 Do kolk obratov se pa max. zavrti tale skuter? Ja glede na to da ima najvišjo moč pri 6500 obratih, je vse kar je več nesmiselno. Odgovor: zvrti se nekaj čez 6500rpm. Obrati niso visoki, upam da to blagodejno vpliva na vzdržljivost motorja. D-tech pripomore tudi k zelo nizki porabi olja. Mislim da se ta poraba olja že približa količini olja, ki jo je potrebno zamenjati pri štiritaktnikih na servisni interval. (V mislih imam kakšne 3l na 5000km).
Valentin Objavljeno September 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2003 (popravljeno) V Milanu na EICMI se pa predstavitve novih maxijev kar nadaljujejo. Tudi MBK je pokazal svojo štiristotko, ki je pravzaprav kopija Yamahe Majesty 400. Skyliner 400: - 395ccm, - 4T - 4V, - antivibracijska gred, - elektronski vbrizg, - 34KM - kolesa 14"/13" - teža 197kg - končna hitrost 145km/h Popravljeno September 20, 2003. Popravil Valentin
Valentin Objavljeno September 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2003 (popravljeno) Tudi Malaguti bo stopil med proizvajalce 500ccm skuterjev. Spydermax GT500 Motor je Piaggio 460, podatki so že znani. Najbolj pade v oči aluminijast V-BOX okvir, 16-colska kolesa in ogromen prtljažnik. Popravljeno Oktober 29, 2003. Popravil Noise Data
Jerry_exc Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 saj sedež bi lahko malo lepše oblekl :doze:
Jason Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 Jarry, kaj pa tem moti? Mogoče tisti dve gubi? Poglej enkrat v en zares luksuzen avto, kako so oblečeni sedeži. Ali pa kakšen fotelj. Ponavadi je tako, da več gub ima, bolj je udoben. Verjamem pa da je prevleka na sedežu tvoje endure bolj napeta. Šit! Drugače sem pa ravno tega Malagutija na sejmu spregledal. Ker me Malagutiji niso preveč zanimali sem jih preskočil, nisem pa vedel, da so pripravili tako novost. Izgleda zelo dobro.
Jerry_exc Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 je ja precej napet sedež mam ker sm ga sam preobleku pa nima nobene gube sam je pa posledica da je trd :hmm: sam me ne moti :naughty:
Valentin Objavljeno September 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2003 (popravljeno) Po prototipu iz Intermot Monaka 2000, so tudi pri Kymcotu končno spacali skupaj svojega Xciting 500: - monocilinder 498ccc - 4T - 4V - 42KM - kolesa 15"/14" - 200kg Skratka nič pretresljivega, utegnejo pa tile Korejci presenetiti s kakšno zelo ugodno ceno. :) Popravljeno September 22, 2003. Popravil Valentin
-pero- Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 ...men so teli skutrčki kr lepi, sam mam mal dvome v vozne lastnosti glede na to da majo motor na zadnji nihajki. lp :) ps: ....še nism furov maxiskutrja
Valentin Objavljeno September 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2003 Koliko so zaradi takega vpetja slabše vozne lastnosti, ti ne bi znal odgovoriti. Verjetno so pa malo drugačne (slabše?) od klasičnega načina. Vendar pa nekateri večji maxiji že imajo mašino ločeno od zadnje nihalke - T-max 500, Burgman 650 in pa Honda Silver Wing 600. Še bolj moderno vpetje bo imel Aprilijin Leonardo SR 500 z mononihalko, kot je bilo že omenjeno v tej temi. :)
Tomozuki Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 U mater! Potujoči fotelji. To mi je tud všeč! Vsi tele skuterji na slikah so zelo zanimivi. Še posebej me navdušuje Nexus. Nekje sem bral, da se je Gilera odločila za evolucijo Runnerja. Zato mu je tudi podoben. Zadnjič sem se peljal s Hexagonom. Moj nos je bil nekje med mojimi jajci (povešen seveda). V ovinku motor plava, potegne fajn, leti pa nikamor (kljub 150ccm). Sedež in prtljažnik (ki je celo osvetljen z lučko) sta pa zakon. Sedi se gor tak, da pomoje, ko prideš domov sploh dol nočeš, ampak kvečjemu televizijo prineseš na dvorišče, deko za pokrit in še svoj boljši del, iz zica nardiš zakonsko posteljo in to je to. Ne res ne pretiravam, ampak glede sedenja so maxiji zakon. Sploh pa v kombinaciji z močnim motorjem.
perimund Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Suzuki Burgman 650 --> slike sem videl --> zanima me ce ga ima kdo --> kak se pelje kolk potegne --> poraba (domet z enim tankom) --> kako dela menjalnik (avtomatski + moznist "steptronca"?? hvala za inf. :ph34r:
Valentin Objavljeno September 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 25, 2003 Suzuki Burgman 650: Suzuki Burgman 650 je trenutno najmočnejši maxi skuter. Osnovni podatki: - dva cilindra vzporedno, 638ccm, 4T - 4V, - maks. moč 54KM - kolesa 15"/14" - maks. hitrost nad 170 km/h - teža 238kg - ABS Srednja poraba je 14,5km/l. Najbolj je tale maxi zanimiv zaradi možnosti ročnega prestavljanja - up/down. Mašina ima sicer variomat, ki pa je dodatno krmiljen preko elektromotorčka, ki premika jermenico glede na predprogramirano razmerje. Poleg tega ima možnost spreminjanja načina vožnje - Normal / Sport. Če izberemo Sport, sklopka prijemlje pri višjih vrtljajih. Tu lahko damo Suzukijo kapo dol. Verjetno mu bodo počasi sledili tudi ostali (Aprilia Leonardo SR 500).
Jason Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Ko sem se v Milanu vsedel na burgmana 650, me je najbolj presenetila širina. Skuter je neverjetno širok, tako da vsako "gužvanje" med kolonami avtomobilov v mestu odpade. Predvsem k širokemu občutku precej prispevajo ogledala, ki so hkrati tudi smerniki. Takoj sem preveril kako se kaj poklopijo in moram reči, da se zelo hitro. Ne rabiš posebne sile in to jih verjetno dostikrat obvaruje pred razbitjem. Kot zanimivost naj še povem, da sem na pločniku pred salonom videl parkiranega enega burgmana 650, ki je imel gor CyberScooter Club nalepko. Verjetno kakšen član - ugibam. Tukaj pa je še slikca (ogledala so poklopljena): Pa še tole, pred kratkim sem nekje zasledil, da se v Sloveniji poradaja en malo rabljen B. 650. Zdi se mi, da je bil služben/testen. Cene pa nevem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se