Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno
625 SMC 2004

(KTM Press, Foto: H. Mitterbauer)

Super, spet 625 :OK:

Čez 2 let bo moj, do takrat pa bo mogu zdržat njegov starejši brat brat 620. :P

Objavljeno

hudo-se vid da je SM skoz bol popularen in ni samo modna muha

sploh mi je všeč na pogled SMR :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

jap. ful dobri so. :OK: :yea2: :OK: :yea2:

Objavljeno

samo te prednje luči me spomnejo na stare KTM, tam nekje '94 RXC...

Objavljeno

OOOO, kr tem ase mi dela ko vidim tele specialke.

Sam če nas bo dost drug let za klaso pa smo vse nardil.

Pa magar s Hrvati skup. B) B)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Skratka odločam se za nakup enega izmed modelov. Cene so zelo podobne .... same razlike med modeli pa ne poznam. Katerega se najbolj splača kupiti.

Lp

Objavljeno

A vsaj prbližn veš, za kaj bi rad motor uporabljal?

Objavljeno

velika razlika...

Objavljeno (popravljeno)

Prvič si odgovori na vprašanje, ki ti ga je zastavil Symru, nato si magari oglej Motosvetov katalog motociklov.

Na kratko pa takole:

LC4 640 - turist varijanta(krava za kakšne akrobatske manevre napram ostalima dvema).Z malo vaje se da marsikaj.Motor primeren tudi za vsakdanjo rabo.

SMC 625 - nekoliko shujšana verzija LC4, bolj športna in že primerna za tekmovanja

SMC 660 - brutalno močan bombnik brez E-starta, lažji kot 625

SMR - čisti dirkalnik

Več ti pa naj pove kdo, ki je doma v supermotu, teh pa je tule gor kar precej.Osebno supermoto verzij nisem vozil(sem pa enduro verzije, ki imajo enake agregate), tako da ne bom preveč nabijal.

Popravljeno . Popravil lightning
Objavljeno

Načeloma bi motor imel predvsem za zabavo in sprostitev ....skratka na sopotnika ne računam.

Tekmovati ne nameravam.

Objavljeno

SMC bo kr vredu :)

Objavljeno

Vozim 625 SMC imam ga za sprostitev in hobi. :OK: 625 SMC je homologiran samo za enega ima drugačen uplinjač kot LC4 640 je lažji za cirka 15 kil ima ščitnike za roke je malo bolj živ. SMC 660 pa je že malo bolj profi in samo nožni zaganjač zna včasih bit problem. To sem pisal za letnik 2004 ker letnik 2005 je malo drugačen vizuelno je meni bolj všeč samo je za več kot 10 kil težji. :BUA: Mislim pa da nobeden od teh ni slaba izbira poglej pa še kakšne druge znamke ki so mogoče malo slabše ampak so cenovno dosti bolj ugodne.

Pa dober nakup in pohiti ker sezona je že tu!!!

Lp Matjaž

Objavljeno

Tudi jaz imam SMC625, letnik 04. Najprej nekaj o teži: Tovarniški podatki so še vedno nateg. Po podatkih imata 660 in 625 (letnik 04) oba 132kg brez bencina. To je že v osnovi nelogično, ker je 660 brez akumulatorja in elektro štarterja, vse ostalo pa je isto razen kubature in večjega airboxa pri 660. Tako sem zadnjič dal motor na vago in bil kar malo razočaran: 152kg s polnim tankom, brez bencina torej približno 144kg, pa tudi če vaga malo laže je to še daleč od 132. Letnik 05 je pridelal nekaj teže na račun dvojnega izpuha, druge so tudi plastike.

Podatki o teži za letnik 05 so kot kaže bolj realni: 660: 138kg, 625: 146kg, LC4: 149kg.

Če ne boš dirkal ne rabiš 660 in elektro štarter pri 625 je res dobra stvar.

Pri LC4 je drug vplinjač, torej ima kakšnega konja manj, manj ostro se odziva na gas in tudi kakšen liter manj porabi. Dobiš pa tudi večji tank (12l, pri 625 9.5l), homologiran je še za sopotnika, pa sedež je malo bolj udoben.

Pri vzmetenju za l. 05 ni več razlike med temi modeli.

Objavljeno

mislim da so podatki za tezo motorja pripravljenega za voznjo, to lahk pomeni da ima sam 1 dl bencina in olje seveda

za 640 lc4 pise 148 kg, in tolko tudi ima, za vse druge pa dosti manj

Objavljeno

se mislis vozit sam po cesti ?

Objavljeno
Ampak najbl mi je pa všeč, k ma sam nožni zaganjalnik!  Res pravi stroj!

A si kdaj užigal mrzel KTM na nozni zaganjalnik, jaz sem ga imel in ti lahko povem, da je to huje kot fitnes. Sploh spomladi, k je motor celo zimo stal! : :cry:

Objavljeno

John2005 625 je prava odločitev, z vzdrževanjem ni nč več stroškov kot pri 640ki ker so mašini popolnoma enaki, le da ima 625ka drugačen frgazer(Keihin FCR 41)ki je bol "strupen" kot oni (Mikuni BST 40) ki je na 640ki,pa 620 nima tačk za sopotnika in zadni del gištela je iz aluminija, pri 640 pa je iz železa-od tu razlika v teži.Od 640 ke pa sam stran, razen če si kak penzjonist, ker nikamor ne vleče.

Jst mam 640,mal mi je žal, in razmišlam da bi nabavu Mikuni TM 40-6(Flachschiebervergaser mit einstellbarer Beschleunigerpumpe).

ktm_vergaser_bild1.jpg

A ma kdo gor ta frgazer, kaki so rezultati?

Lp

Objavljeno
in zadni del gištela je iz aluminija, pri 640 pa je iz železa-od tu razlika v teži.

Od letnika 2003 imata oba zadnji del iz železa. Od tu tako malo razlike v teži.

.)

Objavljeno

Pa še smc ma šele od letnika 04 menjavo olja na 5000km. Starejši 2500.

Objavljeno

625 SMC prej sploh ni obstajal. Obstajal je SXC oziroma še prej SC. Res pa je dobil z letnikom 04 še en oljni filter tako kot ime LC4 že ves čas in je menjava olja na 5000km.

Objavljeno (popravljeno)

vergaser.jpg

Kaj pa tale frgazer??Cena je 300 eur.

Res bi biu veseu če bi mi kdo lahko kej svetoval okol frgazerja za 640-ko.Kaka telefonska?

Lp Zulf

Popravljeno . Popravil Zulf
Objavljeno

Original Mikuni se mi ni zdel zako slab, seveda pa je blo treba odpret airbox pa zamenjat dize. Raje vloži 300eur v drug avspuh, če imaš še original.

Objavljeno
A si kdaj užigal mrzel KTM na nozni zaganjalnik, jaz sem ga imel in ti lahko povem, da je to huje kot fitnes. Sploh spomladi, k je motor celo zimo stal!  : :cry:

No js sem oz. vžigam na nogo(660 SMC) pa ni ne duha in sluha o fitnesu. Dvakrat ga brcnem pa vžge, kar sem tudi sam mal presenečen. Priznam pa da me je bilo na začetku mal strah da bo vse skupaj težje, bom pa vidu kk bo vžgal ko bo enkrat na tleh. Je pa e-start bol komot

Objavljeno (popravljeno)
Original Mikuni se mi ni zdel zako slab, seveda pa je blo treba odpret airbox pa zamenjat dize. Raje vloži 300eur v drug avspuh, če imaš še original.

Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1.

Lp Zulf

Popravljeno . Popravil Zulf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!