Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

lep pozdrav

sezono sem imel smc 660 , kratek opis za bodoče lastnike

moč je brutalna, itak ga skus na zadnga dviguje

hitrost , pri 140 v 5 ce si mu odprl gas si kr po zici dol zlezu

stevec si je shranil max speed 193 , s tem da ga nism dolg ozemu

ob voznji izven naselja je poraba 1x bila celo nekje okrog 5 litru

registracija je smesno nizka

- ob enakomerni voznji so tresljaji za popizdit , sploh v nizjih obratih

- nima kluca za odvzem kontakta, tko da obvezno kaksna klucavnica v zepu

res pa je da mors znat na kurbl prtisnit , vsak ga pa tud ne vzgeeno

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zdravo fantje...

Eno vprašanje,sploh za tiste mal bolj izkušene v SM motosferi...zanima me kak SM motor za na cesto ali mogoče kako pisto ob prostem času(nič dirkanja)...pregledal sm že par tem in ostalih virov informacij pa se mi še najbl zdi tale KTMov SMC 625,letnik prb. 04,05!kako se motor kaj obnese napram kaki husqvarni???se veliko kvarijo?cena servisov prb.?verjetno mi moči ne bo primankovalo,čeprav sm nov na SM motorju...mogoče celo kdo odsvetuje in mislu da bo prehudo za začetnika v supermotu???

Malo pametnih mnenj da se bomo čez nekaj časa lažje odločil za neki v tem stilu...

lp

Link to comment
Share on other sites

ajajajajaaaaj...kaj pa 2005???ma sej bi mel velik raj smc660 ampak je vrjetno zelo velik strošek namontirat elektro starter na motor,a???

Kaj pa kakšna alternativa 625...prb.enak moči,enaka teža,...

Link to comment
Share on other sites

Montirat štarter na 660 se res ne splača, je preveč sprememb. (ni akumulatorja, drugačen airbox, ni nosilcev za štarter na bloku motorja,...)

Alternativa je navaden LC4 SM, teh imaš pa dovolj rabljenih.

Link to comment
Share on other sites

Montirat štarter na 660 se res ne splača, je preveč sprememb. (ni akumulatorja, drugačen airbox, ni nosilcev za štarter na bloku motorja,.. .)

Alternativa je navaden LC4 SM, teh imaš pa dovolj rabljenih.

:hmm: .)

Kaj pa kaka druga solidna firma kot alternativa 625ki???

Sam se mi zdi da se bi LC4ke prehitr naveliču...vsekakor močan motor ampak jst bi nabavlju neki za dalj časa kot kaki 2 leti dokler se ne naveličaš motorja .)

Kako bi se pa dalo LC4 SM primerjat z XT660X???XTX je težja,malenkost šibkejša,ampak občutno cenejša tako da če bi se že odloču za kej bolj civilen "SM" bi verjetno raj na XT potrpu :)

Link to comment
Share on other sites

Če je varijanta tudi "civilno-potovalni" supermoto, kaj pa potem KTM 950 SM? Je pa drag, to je res. Napisal si, da bi tudi šel kdaj na pisto. Potem XT660X ne bo ravno dobra izbira. Odloči se kaj pričakuješ od motorja, pa koliko denarja si pripravljen dati.

Link to comment
Share on other sites

Kot bivši lastnik LC 4 640 ti lahko povem, da je motor kar dobra alternativa 625-ki. Ni tako brutalna, to je res, samo se pa da z drugim izpuhom, menjavo dveh diz(strošek dva jurja) in odprtim filtrom zelo izboljšat odzivnost in navorno karakteristiko. Potem je LC4 res drug motor. Poleg tega kakšen liter manj porabi kot 625, ker ima membranski vplinjač. Torej nikakor nočem reči, da je 625 neprimerna, nasprotno, je odličen motor, pravim pa, da boš s 640 ravno tako (zelo) zadovoljen, s prej opisano optimizacijo motorja še toliko bolj. Vozil sem oba, tako da nič ne govorim na pamet.

Glede XT660, tudi to je odličen motor, samo pozabi na pospeške v stilu KTM-a, Husqvarne... Je pa uporabniku sigurno bolj prijazen, verjetno zaneslivejši, manj vzdrževanja in precej nižja cena. Za na daljše ture pa bolj prijazen od LC4 in vsaj dvakrat bolj prijazen od 625.

No upam, da smo ti kaj pomagali, malo mogoče vrzi uč še na 660, ki je dejansko bomba(tudi vozil, sicer rally različico) in ga boš tudi lažje dobil, ker jih je nekaj več kot 625. Je pa 660 še malo manj udobna za daljše izlete kot 625. Tisti kick start pri SM pa tudi ni taka reč, ko se enkrat navadiš. Pri enduru pa brez knofa res ni za bit.

Bottom of line: Če najdeš 625 je to sigurno prva izbira, če ga ne najdeš, se lahko odločaš za brutalnejšo verzijo (660) ali malo manj brutalno 640, ki jo moreš obvezno modificirat po zgoraj opisanem postopku, pa boš ravno tako nasmejan okol hodil.

Edited by lightning
Link to comment
Share on other sites

Jah pri 660 me najbolj odbija kick start...res da ni grozno ampak kick startam motor ze par let pa se mi je letos ko smo TDM dobil h bajt prov luštno zdel knof pritisnit pa it :) mogoče sm že mal razvajen :P

Ah o pisti sploh ne razmišljam preveč...če bi bla kakšna šansa na kakšno gokard stezo kdaj jit sprobat ,mogoče malenkost SM tehniko nadrilat potem z veseljem u glavnem bi pa motor rabu za na cesto,večinoma center lj,kakšna vožnja ne rabim posebej povdarjat(za moralne pridige se že v naprej zahvaljujem)...

Hja kaj sploh hočem...ali mašino pri kateri bom sral in scal v gate od adrenalina(rabljeno seveda)ali pa pač nekaj "umirjenega" v stilu XTX za kaki 2 leti pa potem ko bi se nabralo še kej več novca nekaj novega iz štacune...nekaj vmesnega v stilu 640ke...kaj pa vem...treba bi blo probat :hmm:

Nabral bi kakih 6k evrotov tako da lih motorjev iz prejšnjega stoletja ne gledam :)

Hmmm...950ko za potovanja kaj pa vem...mam TDM doma tko da verjetno kak izlet do morja največ kej dalj pa nebi hodu z SM .) Poleg tega mi verjetno registracija nebi dišala,za motor bi pa zbiral vsaj še kako leto več .) Sploh pa mi po glavi rojijo čim lažji motorji v SM stilu tako da...sicer off topic...ampak me vseeno zanima kaj pa mislite o kaki husqvarni SM 610,510,450 napram KTMovim specjalkam :hmm: Pravijo da manj tresejo,moči tam tam pri 610,teža še malenkost manjša pri 510,450...

Link to comment
Share on other sites

o LC4 sta že gumy in lightning povedala, ni kej dost dodat. SM610 je tud dobra izbira-samo sedež je precej bolj dirkaški (ozek in trd).

450 in 510 za skakanje po mestu....rajši ne, že z navadnim LC4 boš traparije počel :D

Link to comment
Share on other sites

Eh traparije počnem že z 125ko :P

Zakaj ne 510,450???OK...za 510 sm se že ohladu ker sm ugotovu da ma samo nožni kurbel jst pa kr nekak še vedno vztrajam na elekto .) ampak 450... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ma cuj fant to so stroji samo za na pisto. SM570R in SM 510 sem gledal jaz zanju. Na koncu sem našel oglas za Husqvarno SM570R, ki mi je zgledala tak huda, na koncu sem pa v Venezii ko sma šla z očetom pogledat pa sm končno dojel da je to le za pisto. In s takim sedežem prideš lih dobrih 15km pa te vse boli.Torej to ti odsvetujem na pouni črti, ker to je dirkalnik z lepimi nalepkami na kareni da zgleda cestni motor.

Najbolj tak kot se mi je zdel se mi zdi Husqvarna SM610, no ta nova je precej lepa je pa še vedno ozk sedež pa trd je pa veliko boljša kot pa 570 in 510 450. Že po obliki vidiš da je razlika.

Tudi meni so bili taki mopedi všeč pa gledal noč pa dan ga sanjal kdaj bom zadosti dnarja zbral pa je prišel dan ko je reku oče da ne kupit tega mal večjega atx. In še zdej je imel prou. Ker zares to boš užival prvi dan, drugi, prvo leto ma potem boš vidu da ne moreš z njim nikamor, ne boš mogu peljat punce zadi, nevem kolko se kvari vem da prijatelj ki dirka menja bat na 15h, dejmo rečt da je tukaj na 50h še vedno je drago. Sam sem ti dal vedet v kaj se spuščaš, za moje pojme, če bi še enkrat kupoval motor bi kupu nekaj v klasi TDM ali Varadero ali GS kak velik, pač da veš da si na motorju, da veš da mu lahko zaupaš, da se boš odpravil in tudi boš pršu..

Samo dobro ti želim pri izbiri pa veliko varnih kilometrov

Link to comment
Share on other sites

Vozil nisem nič razen od supermotorjev samo tomosa. Mam pa prijatelja ki s tem dirka tako preden kupi naj se posvetuje z njim ne pa z menoj.

Ma veš prou se mi dviga kurac za to kar maš ti pa on v garaži

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sej recimo da prenbližno vem v kaj se spuščam ker mam doma en motor s takim zelooooooo skromnim zicom(za voznika,uzad ma bejba fotelj :P )pa sm vseeno naredu na njem že tut 350km v enem dnevu ;) Ne rabiš skrbet za mojo potrpežljivo rito :)

Pa tut zgleda da vem kaj je motor,vsaj glede na to,da mam po tvoje enega od navedenih MOTORJEV že v garaži...

Naj povdarim da imam motor za na izlete in imam motor za v hrib in ostalo gmajno tako da mi je bolj važno to da me bodoči SM pripelje do faxa in po ostalih opravkih po lj z čimveč adrenalina v žili pa še zmeraj z tablico na riti :kva2:

Link to comment
Share on other sites

Pol pa kup 660 SMC, mal predelaj ( Akrapovič), plačal boš skoraj nič zavarovanja, trga kot utrgan, če pa si pravi dec ga boš pa tut na noge vžigal.

Aja, adrenalina dobiš pa polno kanto zraven.

To so moje izkušnje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdravljeni...

Ima kdo od 660 SMC 04,05,06 kaki wallpaper za ozadje računalnika 1024x786?

Hvaležen bi bil vsakega url-ja , ker mislim v roku 1 meseca 660SMC kupit

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

Bat na 15 ur?

Ma kje jih pobiraš take? med radićem?

KTM Lc4 je zelo vzdržljiv, exc pa je tudi, bata ne rabiš menjat 40000km pri prvem, 15000km pri drugem- kolkr sem jaz s svojimi naredu, pa nisem imel samo enga.

Pa zadržte mal zase določene izjave, če niso iz prve roke ker delaste sramoto sebi in zavajate druge....

Link to comment
Share on other sites

Vem za en zelo lep in ohranjen SMC 660 '05 ... nove gume, poservisiran na pozno jesen, cca 7.000 km. Če koga zanima bom pobrskal po moji pošti in pošljem še naslov in telefonsko.

Link to comment
Share on other sites

J'MavrO sam pol boš pa kr na noge kurblu praviš :D

Seveda, saj se hitro naučiš sosed ima 525exc , drugače pa za adrenalin se vse naredi

@ SymRu

@ IKE

Oba imasta PM in se zahvaljujem za pomoč pri nakupu 660SMC

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!