Skoči na vsebino

Yamaha MT 03


-pero-

Priporočene objave

Še kšno bolj uporabno informacijo kot to, da je treba met motor sam za tišat? Js se čm samo mirne duše oklent ročke k bo kriza. Pr 30 na uro k mi bo kšn lupček pomahal, spredi bo pa bus kr naenkrat ustavil...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še kšno bolj uporabno informacijo kot to, da je treba met motor sam za tišat? Js se čm samo mirne duše oklent ročke k bo kriza. Pr 30 na uro k mi bo kšn lupček pomahal, spredi bo pa bus kr naenkrat ustavil...

Ne rečem, da ABS-a ne potrebuje...ampak zavore niso tako ostre, da bi rade blokirale...se da zavorno moč zelo lepo dozirat...primejo pa ravno prav IMHO...se pa strinjam, da je v prometu ABS, predvsem v nepredvidljivih situacijah zelo priročna zadeva...

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozitivno:

- izgled

- izredno vodljiv, eden najbolj lahkotno vodljivih motorjev, kar sem jih imel prilike voziti

- moč lepo razporejena, dobro vleče že iz nizkih obratov

- neuničljiv motor - z njem bi si upal na konec sveta

- pokončno sedenje - udobnost in neutrudljivost

- kvaliteta Yamahinih materijalov

- zavore (dobro primejo, lepo se dozirajo)

- majhna moč - plus za začetnika oz. zmernega voznika

Negativno:

- majhna moč - minus za divjaka (čeprav se ga da izredno hitro polagat med ovinki)

- občasno ugasne med prestavljanjem navzol (cut-off znana napaka... verjetno kaj z tovarniško nastavitvijo einspritza)

- malo grobo učinkuje v nižjih prestavah in višjih obratih (enovaljnik pač)

- pokončno sedenje (kot minus): večja izpostavljenost vetru

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Yamaha MT-03 / Yamaha XT660R / Aprilia Pegaso Strada 650 / Derbi Mulhacen 659 http://www.motopuls....inarelli660.pdf

pa je tale podatek v testu, da ima MT-03 33,4kW pravilen? Se da mogoče komu od lastnikov pogledat v prometno koliko ima dejansko v prometno vpisanih kilovatov, da izvemo iz prve roke :D zanima me, kot se vam verjetno že dozdeva zaradi A2 izpita. Hvala!

Pa še zanima me glede tiste cut-off napake, ali motor pogosto ugaša in ali je zelo moteče? Namreč kakšne 2-3 leta nazaj sem imel priložnost zapeljati tole MTjko kakšnih 500m in mi je v teh nekaj sto metrih ugasnil vsaj 5-krat, zdej ne vem ali je bil motor v k.... ali pa je bila to ta napaka, ker je res bilo težko normalno štartati z majhnim gasom. Hvala!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je tale podatek v testu, da ima MT-03 33,4kW pravilen? Se da mogoče komu od lastnikov pogledat v prometno koliko ima dejansko v prometno vpisanih kilovatov, da izvemo iz prve roke :D zanima me, kot se vam verjetno že dozdeva zaradi A2 izpita. Hvala!

Pa še zanima me glede tiste cut-off napake, ali motor pogosto ugaša in ali je zelo moteče? Namreč kakšne 2-3 leta nazaj sem imel priložnost zapeljati tole MTjko kakšnih 500m in mi je v teh nekaj sto metrih ugasnil vsaj 5-krat, zdej ne vem ali je bil motor v k.... ali pa je bila to ta napaka, ker je res bilo težko normalno štartati z majhnim gasom. Hvala!

LP

Vsi omenjeni motorji si poslužujejo yamahino XTX mašini, XTX jih ima v originalu 35,3kW, nekateri imajo tako napisano v prometni, drugi 35kW, odvisno od osebka na tehničnem. V homologaciji 35,3kW, to govorim za XT660X-R mašino.

MT ima nekoliko manj kilovatov, na račun drugačnega izpušnega sistema.

Da ti je crkoval je kriv TPS senzor, kateri je serijska napaka na omenjeni agregatih do 2006 letnik, katerega pa ti na pooblaščenem servisu še vedno brezplačno zamenjajo (iz prve roke, zamenjano letos na XTX 2005letnik). Je odvisno od motorja do motorja, nekaterim crkuje ob navijanju obratov, drugim pa spet ko menjajo navzol, nikakor pa to ni "huda" napaka, le zna biti moteče.

Pa srečno!

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je tale podatek v testu, da ima MT-03 33,4kW pravilen? Se da mogoče komu od lastnikov pogledat v prometno koliko ima dejansko v prometno vpisanih kilovatov, da izvemo iz prve roke :D zanima me, kot se vam verjetno že dozdeva zaradi A2 izpita. Hvala!

Pa še zanima me glede tiste cut-off napake, ali motor pogosto ugaša in ali je zelo moteče? Namreč kakšne 2-3 leta nazaj sem imel priložnost zapeljati tole MTjko kakšnih 500m in mi je v teh nekaj sto metrih ugasnil vsaj 5-krat, zdej ne vem ali je bil motor v k.... ali pa je bila to ta napaka, ker je res bilo težko normalno štartati z majhnim gasom. Hvala!

LP

Podatek je pravilen. Moj je letnik 2007 in ima 33,4 kW. Nevem pa kako je z drugimi letniki. Mislim,da imajo nekateri tudi 35,3 kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ola,

da malo osvežim temo glede tega motorčka po imenu Yamaha MT 03.

Moram priznat,da nisem lastnik omenjenega motorja,sem pa se glede finančnih sposobnosti in dejstva,da se podajam na novo v svet motociklizma,zelooo napalil

za to lepotičko.Prebral sem si vse,kar sem tu našel in ugotovil,da zna bit motoristu začetniku ta motor prijazen za nabiranje izkušenj in kilometrov.

Me pa muči ena zadeva in sicer me zanima,če obstaja lastnik omenjenega modela,ki je visok okrog 190cm,da mi pove,kakšni so občutki oz. počutje po daljšem izletu.

Imel sem namreč priložnost samo sedet nanjo v moto trgovini in tisti prvi občutek je bil kar dober,čeprav se zavedam,da sem "majčkeno" prevelik za ta motor,pa vendar se mi je zdelo,da bi se hitro uskladila in da bi užival na tem motorju.Všeč so mi lastnosti in zvok enovaljnika,cena je 3.000evričev,kilometrov pa ima nekaj čez 13.000,zato se mi zdi razmerje med vsem uravnoteženo in primerno za nakup.

Vsekakor,če bi finance dopuščale,bi brez dvoma šel v nakup Yamahe Tenere,a žal bo treba še kaj zaslužit,da se želja uresniči,zato se mi je MT03 nekako prikupila.

Ne gre pozabit niti XT-jke 660 R.Tukaj so cene nekje v rangu MT-jke,samo z veliko več prevoženimi kilometri,tako,da na koncu vse kaže na MT03.

Kakorkoli,za vsak odgovor bi bil zelo hvaležen,ker ne bi rad kupil motorja,katerega bi čez par dni že prodajal,zaradi neudobnosti in še česa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

js sem ga probala, pa sem visoka 171 cm in se mi je zdel absolutno premajhen. Mogoče zato, ker sem navajena velikih krač. Je pa sicer zelo prijazen in cool, kakor si napisal. Samo se bojim, da ti bo pri tvoji višini neudoben na daljši vožnji. Nekaj se da sigurno nastavit, samo... Mogoče ga dobiš na kakšen vikend-test pa boš videl? A ga ima sploh kateri od prodajalcev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

js sem ga probala, pa sem visoka 171 cm in se mi je zdel absolutno premajhen. Mogoče zato, ker sem navajena velikih krač. Je pa sicer zelo prijazen in cool, kakor si napisal. Samo se bojim, da ti bo pri tvoji višini neudoben na daljši vožnji. Nekaj se da sigurno nastavit, samo... Mogoče ga dobiš na kakšen vikend-test pa boš videl? A ga ima sploh kateri od prodajalcev?

Ciao Belastrela,

hvala za odgovor najprej.Ja,tudi meni se zdi,da bo kr premajhen za kakšno daljšo furo oz.neudoben,žal pa tu na obali ni trgovca,ki bi ga dal za probat,niti za 15min.,tako,da res ne vem kaj ostane za ta denar meni primerno,če imaš kakšen predlog za podat,kar na dan z njim.Endurce mi najbolj sedejo,vendar za novejše ni keša,druge pa imajo mal preveč kilometrov in se bojm,da bi kupil probleme.

Se mi pa kar trže,ko gledam ostale motoriste,ki že pridno nabirajo kilometre in ne vidim dneva,da se pridružim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš, da ti je enduro všeč, potem vzami XT660R. Agregat je zelo vzdržljiv, trpežen in preizkušen, sam motor pa je višji in na njem sigurno ne boš izgledal kot Krpan na kobilici :)

Boš že našel primernega po ceni in ohranjenosti, saj ni tako redek motor (kar je dobro tudi iz stališča servisiranja). Isti Minarrelijev agregat se pojavlja na več različnih motorjih.

P.S.: Kaj pa v Trstu, se ga ne da probat?

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karkoli boš kupoval, se splača prej probat... mogoče ma kakšen kolega vsaj da narediš en krog po ulici... Ali pa Italija, kot je svetoval Fantocci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš, da ti je enduro všeč, potem vzami XT660R. Agregat je zelo vzdržljiv, trpežen in preizkušen, sam motor pa je višji in na njem sigurno ne boš izgledal kot Krpan na kobilici :)

Boš že našel primernega po ceni in ohranjenosti, saj ni tako redek motor (kar je dobro tudi iz stališča servisiranja). Isti Minarrelijev agregat se pojavlja na več različnih motorjih.

P.S.: Kaj pa v Trstu, se ga ne da probat?

Ola Fantocci,

tudi tebi hvala za odgovor.Ja,všeč so mi endurce,predvsem zaradi moje višine,pa tudi zaradi let,ki jih štejem nekaj čez 30,tako,da ne mislim podirat hitrostnih rekordov,pač pa uživat v vožnji,pa malo izven asfalta zapeljat,nisem pa izkušen v teh podvigih,ker do sedaj sem vozil sam Tomose in škuterje,zato se mi je zdela MT03 ravno pravšnja izbira za se navadit na enovaljnika.

Je pa res,ko sem sedel nanjo(na MT03)in se pogledal v ogledalo,je zgledalo kot,da sem na kakšnem Toriju,zato pa sem tudi sem gor pisal,da vidim,če je kdo,ki je velik kot jaz in ima v lasti zadevico,vendar po vaših mnenjih sodeč,bo treba res preusmerit nakup na XT660r.

Drugače pa kolegi bolj ali manj vozijo sesalce,za probat motor v Trstu pa ne vem če se da,pa niti kje,se bo treba malo pozanimat.

še enkrat hvala tebi Fantocci in Beli šajeti(streli)za mnenja :OK: Upam,da bom našel kaj sebi primernega in bil z nakupom zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še to: čudi me, da bi bili rabljeni MT-03 cenejši od XT660R.

Ker če gledam cene novih (vir avtonet) potem dobiš novo XT660R že za 5950€ medtem ko je novi MT03 7200€

Glede na to bi bilo mogoče še najbolje, če se še malce stegneš in vzmeš novo XT660R, pa magari delno na obroke.

Imaš garancijo, ni treba tehničnega delat nekaj časa, lažje boš prodal nekoč... Pa novo je le novo, ker predvidevam, da so bile endurce XT660 le malo grše vožene od cestnega MT03.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še to: čudi me, da bi bili rabljeni MT-03 cenejši od XT660R.

Ker če gledam cene novih (vir avtonet) potem dobiš novo XT660R že za 5950€ medtem ko je novi MT03 7200€

Glede na to bi bilo mogoče še najbolje, če se še malce stegneš in vzmeš novo XT660R, pa magari delno na obroke.

Imaš garancijo, ni treba tehničnega delat nekaj časa, lažje boš prodal nekoč... Pa novo je le novo, ker predvidevam, da so bile endurce XT660 le malo grše vožene od cestnega MT03.

Se strinjam,tudi mene je malce zbegalo,da se MT03 cenejše prodaja kot XT660R,rabljeno seveda,vendar sem ugotovil,vsaj ko sem bral temo o MT03,da le tega težko prodaš naprej,predvsem zaradi malo konjev in ker je bolj eksotičnega izgleda,ne bi pa vedel konkretnega razloga zakaj.

Kar se pa nakupa nove XTjke tiče bo težko izvedljivo,ker bo že tistih 3.000 evrićev na obroke,tako,da novo lahko samo sanjam oz.šparam in si grizem nohte in pulim lase še dve leti,da si lahko privoščim novo :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš pa še tudi opcijo XT660X, ki pa je bolj cestno usmerjen, kot R. Trše vzmetenje in boljše zavore. Kakšen makadam pa bo ravno tako pogoltnil brez težav. Mogoče neka srednja opcija med MT-03 in XT660R. Agregat je tak pri vseh enak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš pa še tudi opcijo XT660X, ki pa je bolj cestno usmerjen, kot R. Trše vzmetenje in boljše zavore. Kakšen makadam pa bo ravno tako pogoltnil brez težav. Mogoče neka srednja opcija med MT-03 in XT660R. Agregat je tak pri vseh enak.

Pozdravljen Cool3r,

sem razmišljal tudi v tej smeri,še preden sem zagledal in se ogrel za MT03,vendar rabljenih se malo prodaja in žal tudi cene niso izpod 3.500€,tako,da sem jo izvlekel iz možganov ven,da me ne dela živčnega,je pa špica motorček vsekakor,pa hvala za mnenje;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Šel skozi celotno temo... 

NIč nisem zasledil glede porabe?

a je ista kot na xt660?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Upam, da sem napisal na pravi del foruma.
Sem mladi oz. bodoči motorist in delam trenutno izpit za A2. Imam malce ugledan motor Yamaho MT-03 pa me zanima, ali jo kdo ima in kakšne ima kaj izkušnje z njo? Je OK motor za začetnika? Je zanesljiva?

Hvala v naprej za odgovor.


LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je dokaj zanesljiv. Yamaha ga vgrajuje primarno v enduro modele XT660 Z/R/X. Veliko navora že iz nizkih obratov, ni pa nekega presežka moči v visokih obratih. Najbolj zabaven je ta agregat v srednjih vrtljajih. Ima dokaj kratko medosno razdaljo in strmi kot vilic. To pomeni, da je izredno agilen, a malo manj stabilen pri visokih hitrostih. Pokončno sedenje je udobno, a pri višjih hitrostih potem veter utruja. Prav tako je sam motor dokaj majhen. 

Po mojem mnenju zelo dober motor za začetnika. Ni pa ravno primeren za daljše izlete in potovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je dokaj zanesljiv. Yamaha ga vgrajuje primarno v enduro modele XT660 Z/R/X. Veliko navora že iz nizkih obratov, ni pa nekega presežka moči v visokih obratih. Najbolj zabaven je ta agregat v srednjih vrtljajih. Ima dokaj kratko medosno razdaljo in strmi kot vilic. To pomeni, da je izredno agilen, a malo manj stabilen pri visokih hitrostih. Pokončno sedenje je udobno, a pri višjih hitrostih potem veter utruja. Prav tako je sam motor dokaj majhen. 

Po mojem mnenju zelo dober motor za začetnika. Ni pa ravno primeren za daljše izlete in potovanja.

Hvala za odgovor :)

Torej bi ga priporočil kot prvi motor? Sem 172cm visok in malce oklevam med tem in XT660 samo se mi XT660 malce previsok zdi ker nimam nekih izkušenj z motorjem. Kokšna je pa kaj poraba na tem motorju?

Popravljeno . Popravil Rockyinc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako XT660X, kot MT-03 sta primerna za začetnika. Agregat je pri obeh enak. Tudi vozne lastnosti so primerljive. Ima pa MT nižji sedež. Glede na to, da nisi med najmanjšimi, tudi na XT-ju ne bi smel met problemov z višino. XT je v celoti malo večji motor.

Jaz osebno bi vzel XT-ja, ker mi je bolj všeč in se mi MT zdi premajhen (sem 179cm). Moral boš sest na motor pa boš videl, kako ti ustreza. V končni fazi je samo vprašanje, kateri od teh motorjev je tebi bolj všeč in na katerem se boljše počutiš. Služila ti bosta praktično enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za visino 172cm ti bo XTjka (ne supermoto razlicica) prevelika. Problem se ti zna zgodit pri kakem pocasnem obracanju, ustavljanju. Raje nizji motor za start. Sem enake visine in se v prometu najbolje pocutim na Hornetah in podobno niskimi motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!