Skoči na vsebino

Yamaha MT 03


Priporočene objave

Objavljeno
vse je odvisno od namena motorčka...

sej tole ni naked!! bolj se nagiba proti ktm duke

"Neked" je po obliki, Dukeu pa podoben kvečjemu po agregatu. Razen tega nima neke hude supermoto zasnove... no, pred leti so za prototip trdili, da naj bi zagotavljal vrhunske vozne lastnosti, kot supermotardi - predvsem zaradi učinkovitega in hi-quality vzmetenja ... p atakrat je bil z dirkalnimi dežnimi gumami opremljen ;)

Objavljeno

ma kakor za koga.....

meni deluje bolj "fun bike" kot pegaso strada, duke, tudi kakšno multistrado 620 bi dal zraven.....

za naked je kr visok sedež... 805mm ^_^ in kratka medosna.....

Objavljeno (popravljeno)
ma kakor za koga.....

meni deluje bolj "fun bike" kot pegaso strada, duke, tudi kakšno multistrado 620 bi dal zraven.....

za naked je kr visok sedež... 805mm ^_^  in kratka medosna.....

če se ti zdi 805 "visok" in 1420 "kratka medosna" ... :eek:

Na videz Je pa res "nešto između" :)

Glede medosnih - KTM Duke ima 1420 mm, Huskva 610 cirka 1,5 metra ... oba sta supermoto ... MT-03 ni niti po cifrah "supermoto" - moč, teža, geometrija geštela pa tut nardi svoje... da o sami obliki sedeža, tanka, itd., ne govorim.

Pač - Čisto navaden "trendovski naked", kar je novo, je enovaljnik (da bolj ropota po mestu in verjetno prej "stegne čez obrate", pa tist fedr, ki pa ga ma tko vzdolž tudi kawasakijev ER6... Skratka - štiri- in dvo-valjni nakedi so očitno že naveličali množice, pa jim je blo treba v koncept motorja za začetnike, nezahtevne in mlade voznike vtakniti pač nekaj, kar bo dišalo po "novem" in "neviđenem" :P

Lep je za pogledat, za v službo vozit bi tut bil dober, al pa "mal naokoli"... daleč naokoli ali "na supermoto pisto" pa raje ne ;)

PS: tudi, če rečemo, da se definicije razredov spreminjajo ... težko bi blo kak supermoto razred preoblikovati v to, kar je MT-03 ;)

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno (popravljeno)
ma kakor za koga.....

za naked je kr visok sedež... 805mm ^_^  in kratka medosna.....

805 mm ni za naked prav nič visok sedež...

ducati moster s2r : 800 mm

suzuki SV 650: 800 mm

honda hornet 600 : 790 mm

kawasaki z750: 815 mm

cagiva V raptor: 800mm

kawasaki er6n : 790 mm

triumph speed four: 810 mm

Yamaha Bulldog : 815 mm

Yamaha FZ6: 795 mm

prej povprečen...

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno

Tako, na sliki, mi deluje ta motor precej všečno. Za začetnika ali za vožnjo pretežno po mestu se mi zdi 45 KM čisto zadosti.

Če bo držalo, da bo Kawasaki ponudil ER-6 za ceno okrog 6000EUR, bo prav zanimivo videti, kako bodo ostali postavili svoje cene.

Objavljeno
805 mm ni za naked prav nič visok sedež...

prej povprečen...

sem imel v mislih kakšnega monsterja (770mm) hornet, staro fazer(790), ...

zdej ko sm mal pogledu te novejše "naked&co" vidim da se mal višajo.....

Objavljeno
sem imel v mislih kakšnega monsterja (770mm) hornet, staro fazer(790), ...

zdej ko sm mal pogledu te novejše "naked&co" vidim da se mal višajo.....

1,5 cm ni neka drastična razlika - je dost običajna znotraj istga razreda... Monster 400 in 620 ma 770 mm višine, ker je namenjen mlajšim, začetnikom in bejbikam .... Monster 1000 ma pa cirka 800... pa S2R tut 800 ...

Nč se nejkedi ne "višajo"... nejkedi in športive itd. majo nekje v razponu 760-840 sedeže ... plus minus centimeter :P ... celo nastavljive že imajo :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz si ga bom v beli barvi umislil :)

Še pol leta počakam na neomejen izpit , takrat pa bo verjetno tudi že v sloveniji.

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Bi znal bit zanimiv motor za nekoga,ki mu je stil všeč,nima izkušenj na motorjih in ne želi prec na mrcino z 100HP+ :yes:

Objavljeno

"Neked" je po obliki, Dukeu pa podoben kvečjemu po agregatu. Razen tega nima neke hude supermoto zasnove... no, pred leti so za prototip trdili, da naj bi zagotavljal vrhunske vozne lastnosti, kot supermotardi - predvsem zaradi učinkovitega in hi-quality vzmetenja ... p atakrat je bil z dirkalnimi dežnimi gumami opremljen ;)

YAMAHA MT-01 ni supermoto... šlo naj bi za vsestransko uporaben motor za začetnike... neke vrste "soft" enduro... res škoda da nima LED-diod- k na prototipu so ful dobr zgledli! za zadnjo vzmet dvomim da bo prišla v serijski model saj je bila predstavljena tudi na prototipu MT-03, na serijskem modelu pa je ne najdemo... no upajmo... no motor bi lahko imel malo več kljusetov, k 45 je po mojem premalo... :BUA: vsaj 50 bi jih moral imeti<_< a kdo ve kolikšna je masa tega modela? O:-)

Objavljeno

MT-03 se je meni zdel kot en APN6 al pa BT. Vsaj ko sem se vsedel nanj je bil občutek dosti smešen (kot se vidi po fotki). "Nič med nogami". Je pa res, da me je malo več skupaj, tako, da verjetno zato. Naš fotograf Nikos, ki je pač bolj normalne postave, je bil nad njim kar dosti navdušen, zaradi oblike "and all", čeprav je drugače bolj "cestak" po duši.

Zna biti pa zelo zanimiv za prvi motor, recimo. Ali pa city bike. V slogu ER-6N... Je pa res, da je, meni osebno, lepši. Ta bel "with all the carbon, akrapovic "and stuff" goodies", kot na fotki spodaj, mi je bil kljub grdi barvi nekako všeč.

Fotke drugače iz Birminghama, NEC Motorcycleshow, © motosvet.com

post-1-1131315999_thumb.jpg

post-1-1131316014_thumb.jpg

post-1-1131316023_thumb.jpg

post-1-1131316032_thumb.jpg

Objavljeno

YAMAHA MT-01 ni supermoto... šlo naj bi za vsestransko uporaben motor za začetnike... neke vrste "soft" enduro... res škoda da nima LED-diod- k na prototipu so ful dobr zgledli! za zadnjo vzmet dvomim da bo prišla v serijski model saj je bila predstavljena tudi na prototipu MT-03, na serijskem modelu pa je ne najdemo... no upajmo... no motor bi lahko imel malo več kljusetov, k 45 je po mojem premalo... :BUA: vsaj 50 bi jih moral imeti<_< a kdo ve kolikšna je masa tega modela? O:-)

Yamaha MT-01 ni glih za začetnike, sploh pa ni "soft enduro".

Verjetno si mislil MT-03? Tudi tisto ni "soft enduro"...

Zadnja vzmet pa je že v serijskem modelu taka, kot je - povprek montirana ob strani.

Masa je pa verjetn napisana na spletni strani www.yme.com (yamaha motor europe).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zgleda, da so jo v najbolj znani slovenski mesečni motoristični reviji že vozili ...

Na spletni strani napovedujejo bogato poročilo.

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Tale motor je res namenjen začetnikom, ker se je že z MT-01 voziti zelo lahkotno; kaj šele s tem biciklom.

Objavljeno

Yamaha MT-01 ni glih za začetnike, sploh pa ni "soft enduro".

Verjetno si mislil MT-03? Tudi tisto ni "soft enduro"...

Zadnja vzmet pa je že v serijskem modelu taka, kot je - povprek montirana ob strani.

Masa je pa verjetn napisana na spletni strani www.yme.com (yamaha motor europe).

se opravičijem... mislu sm MT-03 :wacko: pisal sm ravno med odmorom v šoli pa nism mel cajta :)

Objavljeno

Ti kr izvoli z MT-03 na teren,be my guest

Men pa z tole MT verzijo nekam v temo brcajo

dont like it

Objavljeno (popravljeno)

za ta segment motorjev (pegaso strada, duke, multistrada620, Derbi Mulhacen... ), so novinarji s kakšno izkušnjo več, kot tisti pri "motoristu, ki imajo vedno prav", podali ime FUNBIKE!!! ..preprost lahek..okreten motor uporaben za urbano okolje... s tem da lahko mal brcne v rit kadar je treba....

naked.???. že sama beseda pove da je to športen motor brez oklepov... zdaj pa naj kdo od večne dvojice Bodipravov vrže kakšne plastike na MT-03....

Popravljeno . Popravil rebel
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

JA JA, sam nikjer niste nč cene omenil!? :? So kakšni podatki že, se komu sanja...kok bi kej bla cena?!? Jst več kt 6k€€ res nebi dal za novga, drgač se mi pa zdi uporabna zadevca, in je za poletje namesto avtomobila pomojem prov uporabn!

Sicer če bi mel pa več kt 50 "Kljusetov", potem pa nebi bil več za vsakdanjo uporabo k bi pa pomojm postal prenevaren in predivji, in tud nima takih lastnosti za hitrejše in bolj nore vožnje.... mislim da je za na naše ceste za vsakdanje življenje, tisti k nemaramo čez poletja sedet skoz v avtih, prov uredu zadeva! :OK:

Se strinjate?

Objavljeno

JA JA, sam nikjer niste nč cene omenil!? :? So kakšni podatki že, se komu sanja...kok bi kej bla cena?!? Jst več kt 6k€€ res nebi dal za novga, drgač se mi pa zdi uporabna zadevca, in je za poletje namesto avtomobila pomojem prov uporabn!

Sicer če bi mel pa več kt 50 "Kljusetov", potem pa nebi bil več za vsakdanjo uporabo k bi pa pomojm postal prenevaren in predivji, in tud nima takih lastnosti za hitrejše in bolj nore vožnje.... mislim da je za na naše ceste za vsakdanje življenje, tisti k nemaramo čez poletja sedet skoz v avtih, prov uredu zadeva! :OK:

Se strinjate?

1.700.000,00 sit

Objavljeno

Prejšnji teden ga gledl v Delti...zelo lušten motorček:) Ga bo treba enkrat mal sprobat. Imajo razstavljen tudi enak model z ful dodatne opreme...ampak je tudi cena temu primerna..mislim da okrog 1.880.000 SIT

Objavljeno

Predrago, škoda da so naredil iz tega modela bolj ''fashion statement'' - pa tolk so oglaševal da bo namenjem mlajšim voznikom :(

Objavljeno

Prejšnji teden ga gledl v Delti...zelo lušten motorček:) Ga bo treba enkrat mal sprobat. Imajo razstavljen tudi enak model z ful dodatne opreme...ampak je tudi cena temu primerna..mislim da okrog 1.880.000 SIT

je cena za 'full option' ali prazen model?

Objavljeno

za ta segment motorjev (pegaso strada, duke, multistrada620, Derbi Mulhacen... ), so novinarji s kakšno izkušnjo več, kot tisti pri "motoristu, ki imajo vedno prav", podali ime FUNBIKE!!! ..preprost lahek..okreten motor uporaben za urbano okolje... s tem da lahko mal brcne v rit kadar je treba....

naked.???. že sama beseda pove da je to športen motor brez oklepov... zdaj pa naj kdo od večne dvojice Bodipravov vrže kakšne plastike na MT-03....

jeba, ko razni fabriški PiaRovci začnejo zmišljevat trende. Če mene vprašte je lepu slovensku klasični enovaljni cestnik. ma cestne gume, kratko vzmetenje, nič plastike spredi-spodi, vaga prpravljen za vožnjo čez 180 kil (supermoti so vrečo cementa lažji). Če je zadnja fedra postrani, sedež nizko-sredji, krmilo bolj na enduro, pa še ni funbike.

Sicer pa imenujte kokr čete..lahk tud superfake, funbrake...

Kam (segment)bi pa spadal tale spodaj?

post-1616-1140645453_thumb.jpg

Objavljeno

jeba, ko razni fabriški PiaRovci začnejo zmišljevat trende. Če mene vprašte je lepu slovensku klasični enovaljni cestnik. ma cestne gume, kratko vzmetenje, nič plastike spredi-spodi, vaga prpravljen za vožnjo čez 180 kil (supermoti so vrečo cementa lažji). Če je zadnja fedra postrani, sedež nizko-sredji, krmilo bolj na enduro, pa še ni funbike.

Sicer pa imenujte kokr čete..lahk tud superfake, funbrake...

Kam (segment)bi pa spadal tale spodaj?

Hm, enduro?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!