Thundercat Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 clio 1.2 letnik 93....3. cilinder ne dela...kompresija je kot predpisana....zamenjane svečke, vsi kabli, kape....cilinder ne dela pod minimumom pri visokih obratih začne delat.... a kdo ve za kaj se gre??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 se 1x preveri kompresijo. preveri tudi iskro, ajnšpric (ce ga ima, drugace pa kolektor uplinjaca in uplinjac). ce ne najdes okvare, pa mehanik. :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 (popravljeno) ....kompresija s tem nima veze..... preglej še enkrat kable (z instrumentom,ne na oko,lahko pa tudi zamenjaš dva kabla na svečkah med sabo,vendar pozor....moraš jih pa zamenjati tudi na vžigalni tuljavi....), vžigalne tuljave (če jih je slučajno več-za vsak cilinder svoja),zamenjaj svečke med sabo (tako boš izločil svečke s spiska možnih napak),drugače je pa napaka skoraj definitivno na elektriki (vžigalna tuljava,kabli,svečke.....)..... Popravljeno Oktober 4, 2003. Popravil bmw Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 (popravljeno) Čuj pol je pa ta clio kot cadilac sixteen, ko mu delajo celindri kolikor pač avtomobili rabi ;) Ok šalo na stran... na žalost ne vem kaj bi blo, pomagat pa bi ti znali na www.avtomobilizem.com. Včalni se v forum pa tam vprašaj... tam bi sigurno mogli vedet Popravljeno Oktober 4, 2003. Popravil Italjet Dragster Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 a kdo ve za kaj se gre??? Jep -- it's Renault :SS PS: Brez panike, tudi jaz sem ga imel ... :kva1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 Jep -- it's Renault :SS PS: Brez panike, tudi jaz sem ga imel ... :kva1: Neslana šala!!!!!!!!!!!:D :P :D :angry: :angry: Noise počaki da ti še mazda začne crkvat.........ne morš kar posplošit.........jest mam zaenkrat zelo dobre izkušnje!!!!!!!!!! Clio je seveda spodnji srednji razred avta in zato se pri teh avtih pričakuje nekako večje servise in okvare na 100.000km..............motorji so praviloma manjših prostornin in zato bol terani!!!!!!No me zanima kako kak polo al pa saxo zdržijo tele zadeve????????Če maš srečo nardiš tut s Cliotom 300.000 in več ampak take primerjave so nesmisel........pač mal smole.......Tundercat zamenjaj elektroniko (sam predvidevam) in vozu se boš še dolgo!!!!!!!!!!! :D Ciao,by Pero PS:Če mi jutr kej crkne bom pa še jast kle šimfu v tej temi tok da veste zato je ne zapret!!! :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 Clio ma kar lepo razdelilno kapo pa to... odpri jo, spucej, pošprici z vedejom,... če ostali delajo pol je frgazar OK, kolektor... ne vem kaj bi ga lohka zamašl... LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 O Renaultu ne bom več izgubljal besed, imam preveč slabih first-hand izkušenj. Da pa ne bo vse tako subjektivno, tole najprej citiram iz avtomobilizem.com ... Britanska potrošniška organizacija že več let izvaja raziskavo o zanesljivosti avtomobilov. V letošnji raziskavi je sodelovalo 32.626 voznikov . Številke pomenijo koliko vozil (v procentih ) v zadnjem letu NI imelo okvare , zaradi katere bi ostali na cesti. V raziskavo so zajeti avtomobili do starosti 8 let. 100 stara Honda Accord 100 Honda Jazz 100 Mazda 323 100 Nissan Almera 100 Nissan X-trail 100 Smart car 100 Toyota Celica 99 Honda Civic 99 Honda CR-V 99 Lexus IS 200/ IS 300 99 Toyota Corolla 99 Toyota Yaris 99 Volvo S40 / V40 98 stara Honda CR-V 98 stara Nissan Almera 98 Rover 25 98 Toyota RAV 4 98 Opel Vectra 98 Volvo S60 97 Ford Fiesta 97 Ford Ka 97 Ford Mondeo 97 Ford Puma 97 Peugeot 106 97 Peugeot 406 97 Škoda Fabia 97 stara Toyota Corolla 96 Citroen Saxo 96 Ford Focus 96 Mazda MX-5 96 Mercedes A 96 stara Nissan Primera 96 Rover 45 96 Škoda Octavia 96 Opel Astra 96 Opel Corsa 95 Jaguar tip S 95 Nissan Primera 95 stara Toyota Avensis 95 Opel Omega 95 VW Polo 94 Alfa Romeo 147 94 Auda A2 94 Fiat Punto 94 stara Ford Fiesta 94 Peugeot 206 94 Peugeot 306 94 Peugeot 307 94 VW Bora 93 Audi A4 93 Jaguar tip X 93 stara Nissan Micra 93 Seat Leon 93 Opel Zafira 93 Volvo S70/V70 93 VW Golf 93 VW Passat 92 BMW 3 92 Citroen Xara 92 Land Rover Freelander 92 Rover 75 91 BMW 5 91 Honda HRV 91 Mercedes C 90 stari Audi A3 90 Mini 90 Reanult Clio 90 Stari Renault Megane 90 Renault Scenic 90 Saab 9-5 89 BMW X5 89 Daewoo Matiz 89 Land Rover Discovery 89 Suzuki Vagon R+ 88 Citroen C5 88 stara Opel Vectra 87 Alfa Romeo 156 87 Renault Laguna 87 Seat Alhambra 87 stari VW Polo 85 stari Saab 9-3 84 Mercedes E 83 Citroen C3 82 Ford Galaxy 75 Audi TT V enem letu obstane na cesti vsak četrti Audi TT !!! Klasifikacija ( po ABECEDI za kategorijo ) legenda: 0 brez spremembe glede na leto prej , -1 padec za 1 kategorijo, -2 padec za 2 kategoriji , +1 dvig za eno kategorijo NAJBOLJŠI Honda 0 Hyundai +1 Lexus Mazda Nissan +1 Smart ( prvo leto v raziskavi ) ) Toyota 0 DOBRI Daihatsu +1 Ford +1 Suzuki +1 POVPREČNI Audi -1 BMW 0 Chrysler 0 Daewoo 0 Isuzu 0 Jaguar -1 Jeep +1 Kia 0 Mercedes Benz -2 Mitsubishi Porsche ( prvo leto ) Proton 0 Saab 0 Seat -1 Škoda 0 Subaru -1 SLABI Alfa Romeo 0 Citroen 0 Fiat 0 Land Rover 0 MG ( prvo leto ) Peugeot 0 Renault 0 Rover 0 Opel 0 VW -1 Volvo -1 Povzeto po reviji VIP . Upam da ni predolgo :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 Pa še tole od ADACa - statistika za lansko leto... ADAC-Pannenstatistik 2002 Bei den Kleinwagen zeigten sich Skoda Felicia (35,9 Pannen pro 1000 Autos), Fiat Punto (34,5), Renault Clio (32,7) und Renault Twingo (30,1) als besonders anfällig. Die Zuverlässigsten waren Ford Fiesta (15,9) und VW Polo (16,2). Auch in der unteren Mittelklasse schnitten Renault und Fiat schlecht ab. Der Mégane verbucht mit 46,2 Pannen das schlechteste Ergebnis aller 54 erfassten Autotypen. Auch die Fiatmodelle Bravo, Brava und Marea (38,5) fielen negativ auf. Beste in dieser Gruppe waren Toyota Corolla (9,8) und Honda Civic (9,9). Schlusslicht in der Mittelklasse wurde wie im Jahr 2001 der Renault Laguna (30,4), während in der oberen Mittelklasse und Oberklasse der Opel Omega (41,6) die rote Laterne an den Volvo S70/V70/C70 (41,9) abgeben konnte. Die beiden Spitzenplätze gingen an Toyota Avensis (Mittelklasse mit 7,6) und Audi A6/S6 (obere Mittelklasse/Oberklasse 15,2). Bei den Vans überzeugte auf dem Spitzenrang der VW Sharan mit 30,7 Pannen. Wie im Vorjahr landete der Renault Espace mit 43 Pannen pro 1000 Fahrzeuge, zwar leicht verbessert, auf dem letzten Platz. Die jährliche ADAC-Pannenstatistik berücksichtigt ausschließlich Fahrzeugmodelle, von denen mehr als 10 000 Stück pro Jahr zugelassen werden. Häufigste Pannenursachen waren wie im Jahr 2001 Schäden in der allgemeinen Elektrik (35,1 Prozent) und in der Zündanlage (14,1 %). Weiter leicht rückläufig sind Motorprobleme wie defekte Zahnriemen, Steuerketten und Ölpumpen mit 10,5 Prozent. Ista stvar še v angleščini: With the small cars Skoda Felicia (35.9 breakdowns per 1000 car) showed up, Fiat Punto (34,5), Renault Clio (32,7) and Renault Twingo (30,1) as particularly susceptible. The most reliable ones were Ford Fiesta (15,9) and VOLKSWAGEN Polo (16,2). Also in the lower middle class Renault and Fiats fared badly. The Mégane booked with 46,2 breakdowns the worst result of all 54 seized car models. Also the Fiat models Bravo, Brava and Marea (38,5) were noticeable negatively. Best ones in this group were Toyota Corolla (9,8) and Honda Civic (9,9). Tail light in the middle class became as in the year 2001 the Renault Laguna (30,4), during in which upper middle class and upper class of the OPELS omega (41,6) could deliver the red lantern at the Volvo S70/V70/C70 (41,9). First two places went at Toyota Avensis (middle class with 7,6) and AUDI A6/S6 (upper middle class/upper class 15.2). With the Vans the VOLKSWAGEN Sharan with 30,7 breakdowns convinced on point rank. As in the previous year the Renault Espace with 43 breakdowns per 1000 vehicle, easily improved, at the last place landed. The annual General German Automobile Association breakdown statistics considers excluding vehicle models, of which more than 10,000 pieces per year become certified. Most frequent breakdown causes were as in the year 2001 damage in the general electrical connection (35.1 per cent) and in the ignition system (14.1 %). Furthermore slowly declining are engine problems like defective toothed belts, open-loop systems and oil pumps with 10,5 per cent. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 .. in nazadnje še za leto poprej... ADAC-Pannenstatistik za leto 2001 Die Gewinner: Kleine Klasse: Toyota Starlet Untere Mittelklasse: Nissan Almera Mittelklasse: Toyota Carina Obere Mittelklasse/Oberklasse: Audi A6 Vans: VW Sharan Die Verlierer: Kleine Klasse: Fiat Punto Untere Mittelklasse: Rover 200er Mittelklasse: Renault Laguna Obere Mittelklasse/Oberklasse: Opel Omega Vans: Renault Espace Še v angleščini: The winners: Small class: Toyota Starlet lower middle class: Nissan Almera middle class: Toyota Carina upper middle class/upper class: AUDI A6 Vans: VOLKSWAGEN Sharan the losers: Small class: Fiat Punto lower middle class: Rover 200er middle class: Renault Laguna upper middle class/upper class: OPEL omega Vans: Renault Espace Ne bom komentiral... :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Oktober 4, 2003 Deli Objavljeno Oktober 4, 2003 Jest tut raje ne!!!!!!!!!!!! :D :P :D :P :wacko: :wacko: :wacko: :? Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 5, 2003 Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 Noise počaki da ti še mazda začne crkvat :lol1: :lol1: :lol1: ce mene vprasas, bo se kr dolg caku!! :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Oktober 5, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 @Noise: hvala da si se držal teme.... ostalim hvala za pomoč se dela na tem.... :hmm: :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 5, 2003 Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 @Noise: hvala da si se držal teme.... :cry: :cry: Sorry, it wasn't personal... (samo se nisem mogel zadržati, ker me je Renault res ZELO RAZ*#$"#$" :angry: :angry: :angry: )... PS: Povej kako si zrihtal zadevo, upam da te ne bo staloo $$$ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Oktober 5, 2003 Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 Ne ne ne, ne bom pogreval zadev!!!!! <_< Noise me pa sam firbec matra kaj te je tako zelo razjezilo na tvojem Cliu, da si ga zamenjal in kake napake so se ti dogajale medtem ko si bil lastnik omenjenega???? Me sam tok zanima da vem kaj loh prčakujem??!!! :P :? :hmm: Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 5, 2003 Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 Ne ne ne, ne bom pogreval zadev!!!!! <_< Noise me pa sam firbec matra kaj te je tako zelo razjezilo na tvojem Cliu, da si ga zamenjal in kake napake so se ti dogajale medtem ko si bil lastnik omenjenega???? Me sam tok zanima da vem kaj loh prčakujem??!!! :P :? :hmm: Ciao,by Pero Stalno je nekaj crkovalo. OK, prvih 50kkm niti ne, potem pa se je začelo... sploh ne vem kaj vse so "štimali"... enkrat tolk da mi ni zaribala mašina (zobati jermen je drsel a vseeno niso skupi butnili bati), nekaj je bilo z zadnjimi bremzami so jih šele v drugem poskusu znali popravit, da o gretju, ki mi celo lansko zimo ni delalo (na servisu sem ga imel trikrat, zmetal cca 150 jurjev za popravila in še vedno ni delalo kot mora) in sem zaradi tega fasal angino... aja, pa da sta mi tik pred prodajo v razmiku cca 1 meseca ODPADLA ven oba žarometa tudi ne govorim. Dvakrat so mi popravljali vžig in po cca 3 letih je akumulator crknil ne da bi pustil prižgan kakršnegakoli porabnika... Svašta :o Skratka, kvaliteta izdelave na nuli oz. se mi zdi, da je prirejena tako, da moraš stokrat na servis... Servis pa vsi vemo kako drag je pri Renaultu. Pa tiste njihove "tarife" so za popizdit -- da so mi zamenjali žarnice v armaturki so mi računali cca 800 SIT žarnice in cca 18.000 SIT dela. Ko sem rekel, da sem sam armaturko nekaj časa nazaj odšravfal in prišravfal nazaj v cca 1 uri dela (in vmes delal ne vem kaj še vse) so mi zabrusili nazaj da zakaj pa si tega nisem potem sam zamenjal... in tako naprej. Aja, pa da ne bo pomote - te stvari se niso dogajale samo na enem servisu. Avtohiša REAL in Avtohiša SNOJ (slednji so v Črnučah) so bili čisto na podnu vseh podnov kar se usluge in servisa tiče. Pa da sem enkrat na velenjskem servisu DOM In d.o.o. videl, kako nazaj v mašino vlivajo temno črno olje sploh ne omenjam -- skratka, vse, da se moraš čimprej vrniti nazaj. Mimogrede, bil je letnik 97. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Codeine Objavljeno Oktober 5, 2003 Deli Objavljeno Oktober 5, 2003 Mimogrede, bil je letnik 97. Pozabil si napisati, da si bil prvi lastnik. Da ne bo kdo rekel, da si zjebanega že kupil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rude Boy Objavljeno Oktober 6, 2003 Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 Pozabil si napisati, da si bil prvi lastnik. Da ne bo kdo rekel, da si zjebanega že kupil. ...pa da ja bila to prva serija ki so jih začeli delat v Novem mestu !!! :rolleyes: ...daleč od "francoza" ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 6, 2003 Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 Pozabil si napisati, da si bil prvi lastnik. Da ne bo kdo rekel, da si zjebanega že kupil. Aja, saj res... In redno vzdrževal (no, vsaj na servis sem ga vozil, kaj so pa tam delali pa ne vem :angry: ) ...pa da ja bila to prva serija ki so jih začeli delat v Novem mestu !!! :rolleyes: ...daleč od "francoza" ... No, vsi novejši so tudi tukaj narejeni, ne? Potem je tale komentar irelevanten... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Oktober 6, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 ob avtu si očitno imel smolo...ker pri nas je tako da imamo Renault že od leta 1990 ko smo kupili rabljen Renault 9 letnik 81 s 80k kilometri in ga vozili do 125 k brez problemov...potem je prišla petka brez problemov razen avspuhov(ki jih je treba menjat)...potem je prišel klio letnik 94...nato megane 96 in sedaj je oče lani vzel novega klia....problemov z njimi ni razen omenjenih avspuhov ki priznam da niso posrečeni.....z avti delamo srednje ture največ seveda po mestu...delamo pa kar nekaj kilometrov in sicer zadnji klio ima 25k v letu in 6 mesecih.... stvar slabih izkušenj je v posameznih lastnikih....v ozir lahko vzameš da je klio najbolj prodajan avto v zadnjih letih posledično temu pa je to da je relativno veliko okvar na njem....ker če imaš kake eksotične avte ki jih je malo ne moreš realno ocenit stanja.... o tem se da veliko povedat...glavno pa je to da si ti zadovoljen s tvojim zdajšnjim avtom...kakor tudi sem jaz zadovoljen z Našim... ps: problem s kliom ima bratranec in ne jaz(ma ker je avto hišni se z njim ukvarjamo vsi...) :hmm: :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Oktober 6, 2003 Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 ob avtu si očitno imel smolo... stvar slabih izkušenj je v posameznih lastnikih....v ozir lahko vzameš da je klio najbolj prodajan avto v zadnjih letih posledično temu pa je to da je relativno veliko okvar na njem.... ?????? Halo??? Saj podatki niso za Slovenijo ampak ADACovi za Nemčijo in tisti zgoraj za UK. Pa da je relativno število napak odvisno od števila prodanih avtomobilov pa je kozlarija na kvadrat. Stvar slabih izkušenj je v posameznih lastnikih. Definitivno. Takoj ko si lastnik Renaulta imaš smolo, IMHO. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Oktober 6, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 Takoj ko si lastnik Renaulta imaš smolo, IMHO. in takoj ko kadiš imaš 60% več možnosti da boš zbolel za rakom na pljučah(Ministrstvo za zdravje)...kaj kadiš.... kako ti po tvojih podatkih oz. tvojem mišlenju opravičuješ/razlagaš dejstvo da je v sloveniji najbolj prodajan avto renault...a so mar ljudje tako neumni da ne upoštevajo mnenj nemških raziskav...ali ga mogoče zastojn talajo...ali kaj.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Oktober 6, 2003 Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 kako ti po tvojih podatkih oz. tvojem mišlenju opravičuješ/razlagaš dejstvo da je v sloveniji najbolj prodajan avto renault...a so mar ljudje tako neumni da ne upoštevajo mnenj nemških raziskav...ali ga mogoče zastojn talajo...ali kaj.... Prej v Jugi, so ljudje kupovali Yuge in 101-ke. So cutili pripadnost domaemu trgu. Sedaj v Sloveniji je pa domaca avtomobilska firma Revoz, ki dela Clie. Pa spet folk cuti neko pripadnost in jih kupuje. Ker je tovarna v Sloveniji, naj bi bilo dobro poskrbljeno z servisiranje in rezervne dele. Mogoce ima vpliv tudi to, da se Renault ful oglasuje na nasih TV. Pol pa folk kupi. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Oktober 6, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 (popravljeno) Prej v Jugi, so ljudje kupovali Yuge in 101-ke. So cutili pripadnost domaemu trgu. Sedaj v Sloveniji je pa domaca avtomobilska firma Revoz, ki dela Clie. Pa spet folk cuti neko pripadnost in jih kupuje. Ker je tovarna v Sloveniji, naj bi bilo dobro poskrbljeno z servisiranje in rezervne dele. Mogoce ima vpliv tudi to, da se Renault ful oglasuje na nasih TV. Pol pa folk kupi. Tadej potem bomo kmalu vsi vozili Tomose....domači trg pa to....tadej komaj čakam da te vidim na Apn-ju... :lol1: Popravljeno Oktober 6, 2003. Popravil thundercat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno Oktober 6, 2003 Deli Objavljeno Oktober 6, 2003 kako ti po tvojih podatkih oz. tvojem mišlenju opravičuješ/razlagaš dejstvo da je v sloveniji najbolj prodajan avto renault Najbolj prodajan je samo Clio, ta je pa zato ker je dosti cenejši od konkurence. Iz prebranenega pa lahko sklepam da ni toliko kvaliteten kot ostali. Je pa Renault v vseh razredih avtomobilov, ki jih dela bolj na dnu zanesljivosti. To da je nekdo z njim zadovoljen še nič ne pomeni. Da jih je pa xx% nezadovoljnih pa dosti. Bodi srečen da si z malo denarja kupiš avto, s katerim so zadovoljen. Ostali povprečno nimajo te sreče. LP, Klemen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se