Skoči na vsebino

Renault Clio


Thundercat

Priporočene objave

Sem kupila Cliota, 98 letnik - 76000 km. Mama se ni preveč vozila,

še dober, da se ga je hčerka mal sposojala :).

Menjala sem olje in oljni filter, pa jermen.

Kaj bi blo še dober menjat? Na kolk km menjate zračni filter, olje in oljni filter, jermen in kaj je še takega?

Se začnem vozit v precej oddaljeno službo in bom morala na te stvari bolj pazit, zato prosim za vaše napotke. Ja , saj vem ženske za volanom ......

:) ;)

Neposlušaj vsakogar ,če bi napisala iz katere regije izhajaš bi ti bilo lažje svetovati,tako ti odgovorim lahko samo takole: obrni se na dobrega serviserja ali dobrega mehanika(seveda vsaj z obrtjo) in naredi en kompleten servis.Namreč pri Cliotu ,če je starejši od 5 let neglede na prevožene kilometre je obvezno menjati zobati jermen (ob enem tudi vodno črpalko in šponer-zatezalec).Potrebno bi bilo pregledati zavore prednje in zadnje, nastavit ventile pregledat izpušni sistem in vse ostalo kar še nisi naredila Npr:menjati Benzinski filter, zračni filter svečice(verjetno bo dober serviser še kaj našel),seveda samo ,če boš dala avto v dobro delavnico ne pa pod kozolec-šušmarjem.Lep pozdrav. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:)

Hm, se bojim da je moj mehanik bolj šušmar kot ne.

Naredi kar rečem, pogrešam pa nasvete.

Sama skrbim nekako olje + oljni filter na 10.000 km

zračni filter na 30.000 km.

Ostalo pa ko "čutim" al pa ko "slišim" kako zadevo,

in takrat se fantje vedno zabavajo ko opisujem zvok kot npr. škripa kot star kavč med seksom .)

Mogoče me zato ne jemljejo resno :P

Hvala zaenkrat vsem, zavore smo tud že pogledal,

bomo pa zdej še pogledal po vaših nasvetih zračni filter, zobati jermen, vodno črpalko in šponar.

Jao meni, bom kar težko sledila, ker zdej delam po 1500 km/mesec, zdej jih bo pa 4000 km/mesec, ampak ne gre drugače, rabim to delo. :blush:

Hvaležno sprejemam nasvete še naprej.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

V familiji imamo dva Clia, eden je letnik 1999, torej podoben kot tvoj. Zdele ima sicer šele dobrih 60.000 km, ker pač bolj služi za kratke vožnje (do trgovine in nazaj :P ). No, ravno te kratke vožnje so problem zaradi izpušnega lonca. Je skoraj čist pregnil... No, ampak to pač menjaš, ko stvar dotraja. Boš slišala, brez skrbi .)

Ko boš na servisu ali pa vsaj na kakšnih 30.000 km je nujno odpret zavorne bobne zadaj in jih fajn počistit. Se nam je zgodilo, da je zadeva enkrat že zablokirala. Če imaš dobro olje (recimo vsaj 10W40 polsintetika), je dovolj menjat olje na 15.000 km, sicer pa na 10.000. Sploh, ker imaš očitno daljše vožnje. Ko menjaš olje, vedno zamenjaj tudi oljni filter. Nivo olja pa redno kontroliraj, ker ga Clio popije kar nekaj (sploh redkejšega...).

LP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carr in vsem ostalim hvala,

servis je zdej za menoj

in aprila štart v službo. Pol leta nisem delala in bo kar mal krize prve dni,

pa še vsi me zezajo, kaj da grem zdej na poletje pa delat ;).

Ampaaaak tako se vrti ta svet.

Lepo nedeljo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neposlušaj vsakogar ....

obrni se na dobrega serviserja ali dobrega mehanika(seveda vsaj z obrtjo)...

:OK: Argument, ki je zelo tehten :lol1:

Earth to Mars: " Anybody at home ?" :grrr

Popravljeno . Popravil Leon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Argument, ki je zelo tehten :lol1:

Earth to Mars: " Anybody at home ?" :grrr

Ja, se strinjam :trance_33_sleep: Ampak je danes bolje, če tud sam kaj veš o avtu (in o motorju). Sem doživel že vse sorte po servisih.

LP

U navodilih piše servis(menjava olja) na 20 000km...

Ja, v navodilih za Clio letnik 2002 piše, da je menjava olja na 30.000 km. Ker je treba uporabljati Elfovo polno sintetično olje 5W40 (zelo redko olje), ga v 30.000 km popije več kot polovico. Pa je kompresija čist OK (preverjeno). Sori, ampak mi ne bo noben govoril, da je to OK (tud Renault ne) :grim . Gre mal za tisto foro, da po 100.000 km kupiš drugega... :P

Tud če je ful dobro olje, ga je dobro menjat na 15.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Rückruf für Renault Clio

08.08.2005

19.000 Clios müssen hierzulande in die Werkstatt

Renault ruft in Deutschland 19.000 Clios in die Werkstätten. Grund dafür ist ein Kabelstrang der Hupbetätigung, der bei falscher Positionierung zu einem Kurzschluss führen kann. Betroffen sind alle Modelle der Bauzeit Mai 2003 bis Oktober 2004, die im slowenischen Werk Novomesto gefertigt wurden. Weltweit handelt es sich um 173.000 Fahrzeuge, deren Halter vom Unternehmen angeschrieben werden.

In Deutschland sei bisher kein Fall von Kurzschluss bekannt, teilte Renault auf Anfrage mit. Beim Werkstattbesuch werde die Positionierung des Kabelkanals im Lenkrad überprüft und bei Bedarf neu verlegt. (ds)

renault poziva 19.000 clio-ov v nemciji na servis zaradi napacne napeljave za hupo, pri kateri lahko pride do kratkega stika. gre za modele letnik 05/2003 do 10/2004, akteri so bili izdelani v novem mestu.

po svetu so obvestili 173.000 lastnikov tega modela.

vir: AutoServicePraxisOnline

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Ja, se strinjam :trance_33_sleep: Ampak je danes bolje, če tud sam kaj veš o avtu (in o motorju). Sem doživel že vse sorte po servisih.

LP

Ja, v navodilih za Clio letnik 2002 piše, da je menjava olja na 30.000 km. Ker je treba uporabljati Elfovo polno sintetično olje 5W40 (zelo redko olje), ga v 30.000 km popije več kot polovico. Pa je kompresija čist OK (preverjeno). Sori, ampak mi ne bo noben govoril, da je to OK (tud Renault ne) :grim . Gre mal za tisto foro, da po 100.000 km kupiš drugega... :P

Tud če je ful dobro olje, ga je dobro menjat na 15.000 km.

Aha! pa smo tam...avto kur olje :nono: vse to na racun naivnih ljudi ki mislijo kok majo dobr avto ki ima servisni interval na 30 000km :lol1: . Dandanes je vse povezano s stroski in vsi ti avtomobili imajo dolge servisne intervale, to je zelo ugodno za serviserje, ker imajo po poteku garancije veliiiiiko dela :grim ... ne smem pozabit na prodajalce, ki se hvalijo kako dobre avtomobile prodajajo k majo tak dolg interval :eek: Ce bi olje in filter menjal na 7500km ga tut deci ne bi pokuru, ampak to so ze spet stroski, ko pa nekomu omenis teh 7500 se pa zacne usajat kot popolnoma razjarjen pav ces da je to brezzveze in popolnoma nepotreben strosek :wacko: :slap: :blink:

Pa brez zamere, upam da nism s tem koga uzalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa brez zamere, upam da nism s tem koga uzalu

razen celotne avto-moto industrije, ki ravna kot omenjaš, nisi mogel nikogar užalit..... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko $$ in koliko casa traja ?

Nič $$, par minutk. Nimaš cajta kave spit, ravno tako, kot v reklami. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bila, vprasala, baje njen clio ne sodi v to serijo.

mojster pri stajerskem avto domu sicer ni zelel dati tega pismeno (kar me dela malenkost skepticnega), vendar je prepricano preprican dejal, da ima prav.

"sein wort in gottes ohr." :doze:

ce se clio vzge mu ga celega - s plameni vred - v rit porinem. posrek. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bila, vprasala, baje njen clio ne sodi v to serijo.

mojster pri stajerskem avto domu sicer ni zelel dati tega pismeno (kar me dela malenkost skepticnega), vendar je prepricano preprican dejal, da ima prav.

"sein wort in gottes ohr." :doze:

ce se clio vzge mu ga celega - s plameni vred - v rit porinem. posrek. :devil:

ja... to je ze mal sumljivo ko enkrat nocejo dat pismeno..nekej smrdi jest bi vztrajal pri tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Clio... :BUA:

Ravno danes imam naročenega na redni servis pri 30.000. V petek je začela utripati lučka za benz pumpo, avto nekaj cuka (motor teče zelo neenakomerno), ne gre nikamor in nekaj se močno pregreva (izpuh?, katalizator?)... Bomo videli, kaj bodo majstri na servisu rekli. :blink:

Popravljeno . Popravil Furioso
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Clio... :BUA:

Ravno danes imam naročenega na redni servis pri 30.000. V petek je začela utripati lučka za benz pumpo, avto nekaj cuka (motor teče zelo neenakomerno), ne gre nikamor in nekaj se močno pregreva (izpuh?, katalizator?)... Bomo videli, kaj bodo majstri na servisu rekli. :blink:

Vžigalna tuljava je šla, verjetno. S tremi cilindi se ne smeš vozit okrog. Baje uničiš katalizator. Jaz sem kar poklical asistenco od triglava, da mi ga odpeljejo, če jih že plačujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vžigalna tuljava je šla, verjetno. S tremi cilindi se ne smeš vozit okrog. Baje uničiš katalizator. Jaz sem kar poklical asistenco od triglava, da mi ga odpeljejo, če jih že plačujem.

..pa ne samo ena, kar dve - in to naenkrat. :? Zamenjano v garanciji; drugače pa prvi servis na 30.000 km = ~30.000 SIT. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

a mi lahko kdo zrihta Tüv za cliota l.02 od MS-Design

rabu bi Tüv za pragove,prednje in zadnje podalške

hvala!

compex@volja.net

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kupila Cliota pred dvemi leti - od takrat mi je 2x crknila sonda od katalizatorja, potem so crknile tuljave - jasno so mi zamenjali najprej 1, čez dva meseca je šla še ena... nakar sem pop***** in rekla, da bom koga ugriznila, če mi ne zamenjajo vseh :angry2: nakar so mi jih (kao) zamenjali, zdaj pa imam filing, da mi spet po malem cuka... mislim, da je to moj prvi in zadnji Clio .... zadnji Renault!

Tudi neko serijsko napako je imel na volanu - se ne spomnim več točno, kaj je blo... aja, za tuljave pa so mi rekli (model Clio Extreme 2004), da je baje tudi serijska napaka... ampak obvestijo pa ne, se pravi če gre gre, če ne, pa pač zamenjajo :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega zamenjal že tri tuljave...avto kupljen nov lansko leto in ima prevoženih cirka 20k km. To je pa kvaliteta nimaš kaj....Mimogrede je jamral še nad novim družinskim senicom(1.9 dci), ki jim zdaj ne gre več kot 130 km/h in skos neki cuka. Poleg tega jim stalno pregoreva desna sprednja žarnica, ki jo mimogrede, ne moreš zamenjati doma(tako pravi). Na servisu menda odšravfajo sprednji odbijač in potem nekako pridejo zraven. Res praktično....

Skratka moj naslednji avto bo renault :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega zamenjal že tri tuljave...avto kupljen nov lansko leto in ima prevoženih cirka 20k km. To je pa kvaliteta nimaš kaj....Mimogrede je jamral še nad novim družinskim senicom(1.9 dci), ki jim zdaj ne gre več kot 130 km/h in skos neki cuka. Poleg tega jim stalno pregoreva desna sprednja žarnica, ki jo mimogrede, ne moreš zamenjati doma(tako pravi). Na servisu menda odšravfajo sprednji odbijač in potem nekako pridejo zraven. Res praktično....

Skratka moj naslednji avto bo renault :kva2:

:lol1: :lol1: :lol1: to z zarnicami so pr renoju tok zakombliciral da pr cliotu rabs pol ure... ko si v formi 15min, ko pa zgubis zivce pa 2 uri :devil: ... najbl fejst je pa tole s servisom, a tut zaracunajo kaksno uro dela da zamenjajo zarnico (papridedeloveckotzarnicapress :)),

aja.. najbl fajn je ce se ti pa na cest crkne zarnica, pa te povrh vsega ustavijo se plavi angeli in recejo da zamenjaj zarnico.. pol pa klices vlecno sluzbo :grim :kva2: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: :lol1: :lol1: to z zarnicami so pr renoju tok zakombliciral da pr cliotu rabs pol ure... ko si v formi 15min, ko pa zgubis zivce pa 2 uri :devil: ... najbl fejst je pa tole s servisom, a tut zaracunajo kaksno uro dela da zamenjajo zarnico (papridedeloveckotzarnicapress :)),

aja.. najbl fajn je ce se ti pa na cest crkne zarnica, pa te povrh vsega ustavijo se plavi angeli in recejo da zamenjaj zarnico.. pol pa klices vlecno sluzbo :grim :kva2: :lol1:

Žarnice so zakon! Jaz peljem avto kar na servis, pa malo pomežiknem mehankarjem... :whistle: in nardijo zastonj. :grim

Še bolj zanimivo pa je preverit nivo olja! Nimam ravno debelih rok...ampak ni šans, da pridem do palčke.... pa ajd, spet na servis... najt kakega suhljatega mehankarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Včeraj so sestri na Cliotu 2002 blokirala zadnja kolesa. Na srečo ne med vožnjo, ampak, ko je hotela speljati. Baje je to pogosta napaka pri Cliu (tudi pri peugeot 206), da se odlepijo pakne v bobnih pri zadnjih kolesih. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!