Skoči na vsebino

Renault Clio


Thundercat

Priporočene objave

Baje , da je Honda za Acord naredila daleč najbolj športen dizel od vseh. Motorja sploh ni slišat, ob priganjanju slišiš samo turbino ... ampak tole je sedaj že hudo :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to je se vec kot pol drazje od kakega Meganea 1.9dCi. Sicer pa zdaj Renault prehitevajo ostale fabrke z dizli po levi in po desni. Bodo morali kak mocnejsi in sodobnejsi dizel ponudit v Meganeovem razredu. :)

Mimogrede ... nekdo je omenjal Clio dCi tule ... CrashOver, si bil to ti? Da vidim, koliko drzi moja informacija glede porabe turbodizlov ko delajo pri visjih obratih - ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozim Clio 1.5 dCI ... mašina ni lih visokoturažna, s porabo ba je sledeče: pri zelo varčni vožnji, se naredi z 1 tankom (45l?) 900km .... torej okroglih 5 litrov .... drugače pa bol divja vožnja, pa se pol naredi nekje 750km .. torej je poraba nekje 6 litrov... normalna vožnja pa nekje vmes :)

avtek je men fajn, edino za tako malo mašinco bi se mu lahka poraba gibala nekje med 4 in 5,5 ... ampak, ni hudo... drugače je pa avto zlo živahtn, potegne fajn :) ... pa fajn je met ono 85 ali 100 konjsko različisco... moj ma samo 65 koničkov :\

LP

-matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ... a se ti da ob priliki pogledat kaksna je trenutna poraba pri 130km/h? Sej ima verjetno vsak clio potovalni racunalnik :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal nima BC (bord computer) ... je pa pri visokih obratih poraba zelo visoka.. torej vožnja po AC ... ampak 130 še ni tak hudo.. to je nekje malo pod 3k obratov... drugače pa tak 150, 160 ... pol bi pa znala bit poraba kakih 8l ... - nevem, na pamet govorim... niti ne vozim toliko po AC, tako da tega nebi vedo...

LP

-matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plavajoc obcutek <_< Premehko :angry:

it's not a racecar, is it?

aja, če hočeš, lahko to s fedri in blažilniki urediš - zamenjava, pa je ... če daš še kak distančnik, si pa že kot v gokartu ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serijsko je res da je mehko.. sicer ovinka se drži, če pa ga v ovinku malo mnrdaš pa zna bit gusto :) ... če hočeš pa bolše, pa je za cliota šist dovol da daš širše gume gor.. maximalno lahka daš gor 205 .. brez da kaj blatnike vpogibaš al pa kaj.. torej, samo 205ke gor pa je.. pa se avtek odlično drži ovinkov.

LP

-matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo.Pred 4 mesci sm kupu cliota 1.5 dci 80km,in zdej pr 10000km grem na 1. servis.Ima kdo izkušnje s tem avtom,a je mogoče treba kaj posebej pogledat??

Avto sicer normalno dela le malo glasnejši je postal,na servisu pravijo da je treba zamenjat olje,pol po pa spet bol tih.?? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, nimam enakega motorja, moj je 1.4 - bencinar, kot zanimivost pa - meni niso menjali popolnoma nic. Sele pri 30k km. Cudno, ampak OK ... bodo ze vedeli heh, masine so ocitno ze tovarnisko utecene, ce ne to ne bi bilo zdravo pocetje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

it's not a racecar, is it?

Seveda ne. Sicer pa to ni misljeno kot ocitek, pac pa stvar na katero bom v prihodnje bolj pazil. Megane, recimo, ima ze bistveno trse podvozje - in tudi ni dirkalnik.

Edina dva pogoja (skoraj ...) ko sem kupoval, sta bila klima in dovolj mocan motor da ga klima ne oslabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo1

Sm nov tuki. Jst tudi mam CLIOta 1.5 Dci 80KM in sm več kot zadovoljen z njim.

Pije ob težki nogi cca 5.0 do 5.2 l/100km. Ko sem kupoval avto sm gledu tudi na same stroške vsakoletne registracije in zavarovanja avta. Će bi kupil Pežo 206 2.0HDI bi za samo zavarovanje dal cca 20.000 SIT več. Konjev bi mel pa samo 10 več kot clio. Imam ga 1 leto in ma 26.000 kilometrov.

Lp Tome!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm..mi mamo 2cliota pr hisi enega letnik 2001 in enega 2004. Oba brez kakrsnihkoli problemov. Nikoli menjali tuljave pri letniku 2001 kot nekateri. Poraba pri obeh okoli 6-6.5l

2001=1.4 motor

2004=1,2 16V motor z deblokado motorja + čip tuning. Gnal ga sicer se nisem do konca ker ma samo 2000km ampak potegne pa kar uredu. Se lepo zavrti ;) Je pa extreme z vso opremo za malo denarja. Manjkajo mu le xenonke ;) Pred tem smo meli golfa 3 tut brez vseh problemov delov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.Pred 4 mesci sm kupu cliota 1.5 dci 80km,in zdej pr 10000km grem na 1. servis.Ima kdo izkušnje s tem avtom,a je mogoče treba kaj posebej pogledat??

Avto sicer normalno dela le malo glasnejši je postal,na servisu pravijo da je treba zamenjat olje,pol po pa spet bol tih.?? :?

Ej, kaj boš pa delal pri 10 k km na servisu. Kot je meni znano, ima avto interval na 30k km... tudi prvi. Je pa res, da sem dal jest ženi zamnjat olje in oljni filter pri 10k, zaradi boljšega občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tocno tako kot pravi lojzi pri novih renualt cliot-ih je servis prvi pri 30 000km ali 2 leti. Odvisno kaj je prej. Morda je imel prej 2 leti in 10 000km. Pri letniku 2001 pa so intervali na 20 000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2004=1,2 16V motor z deblokado motorja + čip tuning. Gnal ga sicer se nisem do konca ker ma samo 2000km ampak potegne pa kar uredu. Se lepo zavrti ;)

Če primerjam 1.2 8v in 1.2 16v mi bolj paše 8 ventilski. Jaz sem imel občutek, da 16 ventilc nima dovolj navora v nižjih obratih, medtem ko 8v dokaj zvezno vleče skozi celo območje. Do koliko pa se zvrti 8v sicer nimam pojma ker nimam obratomera, samo gre 16v najbrz dlje.

PS: Itak pa od teh mašin ne smeš pričakovati brutalnih pospeškov in ogromne zaloge navora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, kaj boš pa delal pri 10 k km na servisu. Kot je meni znano, ima avto interval na 30k km... tudi prvi.

Informacija je tocna. Pri 10000km je samo preventivni servis, na katerem ne pogledajo verjetno nicesar, vsekakor pa nicesar ne zamenjajo, niti olja ne.

Ta servis se tudi v servisno knjizico ne vpise, dobis pa en pildek, kjer pise, da se bil na preventivnem pregledu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

;) Grilzz motis se ;) Sem imel moznost voziti kolegov 8ventilec in moj 16ventilec. To se ti samo zdi da ne vlece v nizjih obratih. ;) Meni se vrti tja do 6000rpm vec pa ga nisem probal. ko bo pa bolj ulavfan pa seveda probam pa poročam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

;) Grilzz motis se ;) Sem imel moznost voziti kolegov 8ventilec in moj 16ventilec. To se ti samo zdi da ne vlece v nizjih obratih. ;) Meni se vrti tja do 6000rpm vec pa ga nisem probal. ko bo pa bolj ulavfan pa seveda probam pa poročam.

Imaš prou...moja žena je imela 8V, zdaj ima 16V.... presenetljivo dobro vleče 16V iz celotnega območja, česar sem se najprej bal....ker glede na izkušnje iz drugih znamk, ima 16V motor prav tako manjšo luknjo (podobno kot turbo, vendar manj opazno). Skratka, 16V se je kljub nekaterim mojim pomislekom izkazal za zelo dinamičen motor, v celotnem območju vrtljajev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem napisal da "sem imel tak občutek", 16V je bil nadomestno vozilo, tako da lahko da je bil že zje*an, lahko pa da sem od osmih ventilov več pričakoval čudeže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hiši je Clio 1.5 dci 80km. Star je 8 mesecev in ima 20.000km prevoženih. Ima tudi klimo in ostalo kramo (Billabong). Zaenkrat deluje avto brez težav. Zmogljivosti so zadovoljive. Poraba je pri normalni vožnji okoli 5 litrov, pri šparanju lahko tudi pod 4. Če pa se po mestu preganjaš na polno je hitro tudi 7. Po avtocesti pa je pri konstantnih 130 trenutna poraba 6,5. Če ga tiščiš na 170 je pa 9. Glede porabe sem zelo zadovoljen. Moti me pa precej glasno podvozje in občasni črički v armaturki. Močno zamero imam tudi glede položaja za volanom. Nikakor ne morem normalno sedet. :BUA: Če si dam sedež bolj nazaj, da mi paše za noge, ne dosežem volana. Manjka mi vsaj deset cm. Potem dam sedež bolj naprej in naslon čisto pokonci, da dosežem volan, kolena pa tiščim v plastiko pod volan, pa še sedim kot na pručki (samo na riti, brez podpore stegen). To je v bistvu ena glavnih zamer, zaradi česa tudi ne vozim rad tega avta. Rešitev bi bila volan nastavljiv po globini, pa da bi se sedež spustil še nižje. Kaj češ, malo dnarja malo muzike. Sicer pa 2,6 miljona tudi ni tako strašno malo dnarja.

A ve kdo če bi se dalo dobit kak vložek, ki bi se dal pod volan, da bi bil potem obroč bližje. Včasih se je to dobilo skupaj z raznimi športnimi volani za naknadno vgradnjo. Zdaj, ko pa so airbagi, pa je vse tak zakomplicirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ToniTic: ta problem imam tudi sam, le da je bolj omiljen. Ali prevec iztegnjene roke (naklon sedeza bolj nazaj, da nisi cisto vzravnan), ali pa naklon sedeza cisto pokonci. V tej legi moti pa recimo prevec zastrt pogled s spuscenimi sencniki, pa tudi sredinsko vzvratno ogledalo pri zavijanju desno.

No, bom drugic bolj pazljiv :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Sem kupila Cliota, 98 letnik - 76000 km. Mama se ni preveč vozila,

še dober, da se ga je hčerka mal sposojala :).

Menjala sem olje in oljni filter, pa jermen.

Kaj bi blo še dober menjat? Na kolk km menjate zračni filter, olje in oljni filter, jermen in kaj je še takega?

Se začnem vozit v precej oddaljeno službo in bom morala na te stvari bolj pazit, zato prosim za vaše napotke. Ja , saj vem ženske za volanom ......

:) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo! Ponavadi se menja zraven tudi zračni filter ko se menja olje in oljni filter, ni pa nujno. Seveda kasneje pridejo v poštev tudi svečke, zavore, namreč vsi renaulti so bolni na zavore, končnike...

Popravljeno . Popravil zajc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupila Cliota, 98 letnik - 76000 km. Mama se ni preveč vozila,

še dober, da se ga je hčerka mal sposojala :).

Menjala sem olje in oljni filter, pa jermen.

Kaj bi blo še dober menjat? Na kolk km menjate zračni filter, olje in oljni filter, jermen in kaj je še takega?

Se začnem vozit v precej oddaljeno službo in bom morala na te stvari bolj pazit, zato prosim za vaše napotke. Ja , saj vem ženske za volanom ......

:) ;)

Olje in filtre enkrat na leto, zobati jermen na 100000km, ostalo pa ko se pokvari ali začne ružit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje in filtre enkrat na leto

prej bi rekel na 10.000 km oziroma na koliko prepišejo in šele potem na leto dni .) če ne narediš za dost km :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!