Skoči na vsebino

Renault Clio


Priporočene objave

Objavljeno

Da je pa clio tolk dober pa prvič slišim,pa to ti je isto kot da bi hvalili Tomos avtomatik v primerjavi z Hondo,Yamaho itd.Pa da 6 litrov kuri ! Pa dejte no za 60 konjev je to preveč in zakaj so deli poceni? Mogoče zato ker jih nihče ne kupuje ,ker zdrži avto 300 tisoč pa več, sam olje pa filtre je treba menjat.. hahahahahha :rolleyes:

Objavljeno

Ja, ker je reno več al manj na na avtovleki :D /joke

:grrr obstal je tocno enkrat: na ac koper-lj, ker so par dni prej na pooblascenem servisu prevec zategnili cev turbine. cev pocla, se snela in masina v emergency program. vleka v kp in naslednji dan zamenjava cevi.

avto ima danes 107k km in malenkost, je vsak dan na relaciji (150+ km) vozen.

1.5dci v kangooju rabi objektivno okrog 7,5. na avocesti mal več, na magistralah kar precej manj.

in hudič že ene 15 000 km ni obstal. dosežek!

noja, kangoo ima malce vecje celo. pa tezji, pa.....

prvi lastnik, vsi servisi in bala bla bla in še nobenega radarja. Avto ni priganjan in klan, pa več kot 400 kil se ne pelje v njemu.

drugi lastnik/ca, servisi redni, samo ne pri renoju. vec kot 100 kg se tudi zelo redko pelje v njemu.

Objavljeno

Da je pa clio tolk dober pa prvič slišim,pa to ti je isto kot da bi hvalili Tomos avtomatik v primerjavi z Hondo,Yamaho itd.Pa da 6 litrov kuri ! Pa dejte no za 60 konjev je to preveč in zakaj so deli poceni? Mogoče zato ker jih nihče ne kupuje ,ker zdrži avto 300 tisoč pa več, sam olje pa filtre je treba menjat.. hahahahahha :rolleyes:

Mogoče se ti zdi smešno... Vendar jaz in brat sva imela 4 Renaultove bencinarje (R5 1,4 five, 2x Clio 1,4, R19 1,4) in z vsemi sva bila zadovoljna. To je poceni avto, ki ne potrebuje extra dragega vzdrževanja. Edino na R19 sem imel problem z tesnilom na glavi, pa še to zaradi tega, ker je bil kupljen od starejšega gospoda (1. lastnik), ki je svojih 170.000 km zelo čuval svoj avto.

Objavljeno

za brata so starši prejšnji teden kupili Cliota 1,2 16V, letnik 2001 145000 km redno servisiran na Reno servisih, prvi lastnik za 1900 €.Je malo od toče stolčen in so ceno zbili, vendar mislim, da ne bo nihče popravljal. Tudi mehanik, ko so peljali na pregled in preventivni servis je rekel, da so to trpežni motorji, poceni za vzdrževanje. Še cenejši je menda pa navaden 1.2, vendar se jih težko dobi.

Objavljeno

6l+ je povprečna poraba poleti na daljše vožnje po omejitvah AC 130Km/h sicer pa brez problema rabi 8 + pozimi na kratke relacije pa tudi 10l++ Pa nemi govorit o 6 l porabe sam sem vozil tak avto(sicer z klimo) ca 14 let.

ponavad ne reagiram na tvoje bistroumne izjave in provokacije, ampak da ti odgovorim v tvojem stilu ki ga edinega razumeš: NAUČ SE VOZT AL PA VRNI IZPIT!!!!!!!!!!!!!!! da ti Clio 1.4 RT z energy motorjem žre čez 8L brez problema al pa clo 10?????????? pa dej ne seri no, takih buč tud 5 letni fantki ne kotalijo. Učer sm pršu iz Kufsteina (to najbrž veš kje je????), 360km do doma, skoz navadna cesta, klanc, povprećna hitrost po garminu 100km/h, v klanc ful gas, po delih ceste tud 150km/h, poraba 6,77 litra na 100 km. tolk o tem.

da odgovorim še na eno vprašanje;

ploščice in diske menjaš po potrebi, men zdržijo v povprečju 10.000km.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da je pa clio tolk dober pa prvič slišim,pa to ti je isto kot da bi hvalili Tomos avtomatik v primerjavi z Hondo,Yamaho itd.Pa da 6 litrov kuri ! Pa dejte no za 60 konjev je to preveč in zakaj so deli poceni? Mogoče zato ker jih nihče ne kupuje ,ker zdrži avto 300 tisoč pa več, sam olje pa filtre je treba menjat.. hahahahahha :rolleyes:

v primerjavi, v primerjavi. zračuni si nakkšnmu kalkulatorju ki jih je na netu polno, kolk dnarja vržeš za avto, pa zračuni kolk ga vržeš za enga npr. omenjenga cliota pa ti bo vse jasn. aja, avto je zame vozilo za od točke A do točke B in nazaj. 1.4 RT ma 58 kW.

Objavljeno

Tudi jaz sem imel takšne izkušnje z dvema Cliot-oma.

še enkrat - trening ekonomične vožnje pomaga.

Objavljeno

Edino na R19 sem imel problem z tesnilom na glavi, pa še to zaradi tega, ker je bil kupljen od starejšega gospoda (1. lastnik), ki je svojih 170.000 km zelo čuval svoj avto.

kaj naj to pomeni, da je njemu zakuhal al da ti ne znaš pazit da maš zadost vode v ekspanziji al pa da ti termostikalo ne dela al pa da ti je termostat zašteku?

Objavljeno

še enkrat - trening ekonomične vožnje pomaga.

Mogoče. Vendar z zdajšnjim novejšim avtom z enako konji je poraba cc 6.5l.

kaj naj to pomeni, da je njemu zakuhal al da ti ne znaš pazit da maš zadost vode v ekspanziji al pa da ti termostikalo ne dela al pa da ti je termostat zašteku?

Mogoče mu je zakuhal, vendar ne verjamem. Antifriz je bil OK, termostat nov. Res pa je, da se je z avtom vozilo dinamično (z vsemi do sedaj). Vglavnem, avto je bil zastan.

Objavljeno

Varčna vožnja zelo pomaga pri porabi. Ampak žal precej ljudi nima dosti pojma kaj to pomeni.

Moj Clio 1.2 rn 8v (mkII) pri varčni vožnji na avtocesti pri 120 km/h pije 5,5-6 litrov, odvisno od temperature okolice (hladen zrak da zaradi gostote kisika več moči, vendar tudi avto porabi več goriva).

Pri ekstremno varčni vožnji (max hitrost 90 km/h, zelo postopno pospeševanje in zaviranje), pretežno vožnja izven naselji, sem ga držal na 4,5 litrov. Ampak poudarjam, to je bila ekstremno varčna vožnja z nekaj modifikacijami na avtu.

Seveda pa bi ga z "gonjenjem" gotovo lahko spravil na 7+ litrov.

Če ima kdo veliko porabo, naj najprej pregleda nekaj osnovnih zadev, ki mu lahko "kradejo" več goriva kot je treba:

1) Pritisk v gumah (naj bo predpisan, če je nižji, bo poraba večja)

2) Normalna velikost gum (širše kot so, večja bo poraba)

3) Čisti injektorji za gorivo (nujno naj bodo očiščeni v posebni kopeli z ultrazvokom)

4) Čist/nov senzor vžiga, ki je ena najpogostejših "napak" na cliotih in se pozna predvsem v težavnem vžiganju, povečanih vibracijah med vožnjo, slabših pospeških.

5) Nove svečke (jasno) in morda celo novi priključki za svečke (tisti kabli, ki gredo iz vžigalnih tuljav na svečke).

Glede vzdržljivosti pa so po moji vednosti precej vzdržljivi (seveda ob normalnem vzdrževanju). Moj ima 160+ tisoč kilometrov in ne kaže nobenih posebnih znakov utrujenosti. 300+ kilometrov je pri normalnem vzdrževanju in vožnji en tak standard (govorim za bencinske modele in velja za vse sodobne avte).

Objavljeno

Neverjetno varčni so teli bencinski clioti....celo varčnejši od dizelskih cliotov... :hmm: .....nekaj ne štima....

1.5 dci 80KM = 4,5l/100 pri hitrosti do 90km/h....pa zelo varčen način vožnje

1.2 bencinar 75KM = 6l/100 pri hitrosti do 90km/h....in tudi zelo varčen način vožnje

ampak zelo verjetno da ne znam vozit.... :devil:

Objavljeno

Neverjetno varčni so teli bencinski clioti....celo varčnejši od dizelskih cliotov... :hmm: .....nekaj ne štima....

1.5 dci 80KM = 4,5l/100 pri hitrosti do 90km/h....pa zelo varčen način vožnje

1.2 bencinar 75KM = 6l/100 pri hitrosti do 90km/h....in tudi zelo varčen način vožnje

ampak zelo verjetno da ne znam vozit.... :devil:

BMW, prej omenjene podatke navajam iz lastnih izkušenj in pozornega spremljanja porabe goriva. To, da ti 1.5 dci pri zelo varčni vožnji do 90 km/h pije 4,5 se mi zdi kar precej, da 1.2 bencinar 6 pa še huje. Ampak zelo varčna vožnja pomeni, da ne prehitevaš, da se "skriješ" za tovornjak in na ta način zmanjšaš zračni upor, da greš po hribu navzdol, če je mogoče, v prostem teku (saj sem ti rekel, da sem skušal iti v ekstrem).

Lahko ti pa povem, da imam 5,5-6 litrov na avtocesti pri "normalnih" 120, kar pomeni, da se ne skrivam za tovornjaki.

Je motor optimalno nastavljen? Injektorji čisti, parametri na CPU v mejah normale, pritisk v gumah ustrezen? Se voziš sam ali vas je več v avtu?

Objavljeno

1.5 dci 80KM = 4,5l/100 pri hitrosti do 90km/h....pa zelo varčen način vožnje

1.2 bencinar 75KM = 6l/100 pri hitrosti do 90km/h....in tudi zelo varčen način vožnje

ampak zelo verjetno da ne znam vozit.... :devil:

Res je, če maš tako porabo, ne znaš; jebiga, nismo vsi za vse B)

moja bivša s cliotom 1.5 dci je mela porabo 4,2 litra in to precej dinamične vožnje, tolk o tem; k ga je začela lepo vozt je avto rabu 3,8 litra; velik je v načinu kako nogo na gasu držiš, če tud za minimalno prtiskaš pa spuščaš gas med vožnjo se to precej pozna pr porabi, ampak to najbrž že veš ker znaš vozt ane?

Objavljeno

Res je, če maš tako porabo, ne znaš; jebiga, nismo vsi za vse B)

moja bivša s cliotom 1.5 dci je mela porabo 4,2 litra in to precej dinamične vožnje, tolk o tem; k ga je začela lepo vozt je avto rabu 3,8 litra; velik je v načinu kako nogo na gasu držiš, če tud za minimalno prtiskaš pa spuščaš gas med vožnjo se to precej pozna pr porabi, ampak to najbrž že veš ker znaš vozt ane?

mah ja normalno da ne znam vozit...pa saj sem to že napisal, kajne....zato pa je potovalni računalnik,ki ti pokaže trenutno porabo glede na težo noge (tisto minimalno spuščanje pa pritiskanje gasa tudi trenutno zazna, ne boš verjel...)

interesantno da je tvoja bivša vozila skoraj tako kot pravi tovarna (v idealnih poojih seveda), meni priznam da ni nikoli uspelo priti do te cifre....

kljik tukaj

ni kaj, carji ste....samo še čakam debato o porabi motorjev....to bo hec....

Objavljeno

BMW, prej omenjene podatke navajam iz lastnih izkušenj in pozornega spremljanja porabe goriva. To, da ti 1.5 dci pri zelo varčni vožnji do 90 km/h pije 4,5 se mi zdi kar precej, da 1.2 bencinar 6 pa še huje. Ampak zelo varčna vožnja pomeni, da ne prehitevaš, da se "skriješ" za tovornjak in na ta način zmanjšaš zračni upor, da greš po hribu navzdol, če je mogoče, v prostem teku (saj sem ti rekel, da sem skušal iti v ekstrem).

Lahko ti pa povem, da imam 5,5-6 litrov na avtocesti pri "normalnih" 120, kar pomeni, da se ne skrivam za tovornjaki.

Je motor optimalno nastavljen? Injektorji čisti, parametri na CPU v mejah normale, pritisk v gumah ustrezen? Se voziš sam ali vas je več v avtu?

ne boš verjel, tudi moji podatki so iz lastnih izkušenj....le da so jajca od dizla šla po 6-ih mesecih od bajte, bencinar je pa še vedno pri bajti...pa ne za mene, da ne bo pomote.

Pozabil si še omeniti, da varčna vožnja pomeni tudi pripeti naramnice na tovornjak, peljati se na kesonu avtovleke,itd.... :evilgrin: ....to je šele ekstrem...

ampak ne vozimo se vsi samo po avtocesti, seveda ne vozimo se vsi superduper varčno in se "skrivamo in cjazimo" za tovornjaki (ker bi nas seveda takoj motoristi oziroma "bajkeri" takoj popljuvali in poslali na ponovni zdravniški pregled ter odvzem vozniške, temveč se normalno vozimo (brez naglih pospeševanj in zaviranj, raje 5km/h manj kot je omejitev, brez drastičnih prehitevanj,itd...) in takšna poraba kot jo navajate nekateri tukaj so samo mokre želje....in kot sem že omenil, verjetno ne znam vozit avta....sem še premlad seveda.

Objavljeno

ni kaj, carji ste....samo še čakam debato o porabi motorjev....to bo hec....

Glej, namesto da se z nami "bodeš" glede porabe, si poglej tovarniške specifikacije. Na www.renault.si jih najdeš, res gre za najnovejše modele, zato nekaj rezerve. Clio 1.2 16v izvenmestna vožnja 4,9 l/100km, Clio 1.5 dci pa 3,5 litre. Okoliščin testiranja ne poznam, sklepam pa, da je šlo za zelo umirjeno vožnjo (najbrž pri konstantni hitrosti), v avtu je bil le voznik in nobene prtljage, ni bilo snega, dežja, močnega vetra. Te številke je v praksi mogoče doseči, vendar ob res zelo varčni (premišljeni) vožnji.

Vem, da veliko ljudi močno pretirava, ko gre za porabo ali končno hitrost njihovih avtov/motorjev, ampak tukaj imaš tehnične podatke, ki jih je objavila tovarna, če se pa z njimi ne strinjaš, pa kontaktiraj Renaultove testne voznike in inženirje.

In kot sem že dve objavi nazaj zapisal (ne sebi v veselje), je zelo pomembno, da je vozilo optimalno nastavljeno. Slabe svečke, zamašeni injektorji, umazan zračni filter, prenizek pritisk v gumah, vse to znatno vpliva na porabo goriva.

Objavljeno

Glej, namesto da se z nami "bodeš" glede porabe, si poglej tovarniške specifikacije. Na www.renault.si jih najdeš, res gre za najnovejše modele, zato nekaj rezerve. Clio 1.2 16v izvenmestna vožnja 4,9 l/100km, Clio 1.5 dci pa 3,5 litre. Okoliščin testiranja ne poznam, sklepam pa, da je šlo za zelo umirjeno vožnjo (najbrž pri konstantni hitrosti), v avtu je bil le voznik in nobene prtljage, ni bilo snega, dežja, močnega vetra. Te številke je v praksi mogoče doseči, vendar ob res zelo varčni (premišljeni) vožnji.

Vem, da veliko ljudi močno pretirava, ko gre za porabo ali končno hitrost njihovih avtov/motorjev, ampak tukaj imaš tehnične podatke, ki jih je objavila tovarna, če se pa z njimi ne strinjaš, pa kontaktiraj Renaultove testne voznike in inženirje.

In kot sem že dve objavi nazaj zapisal (ne sebi v veselje), je zelo pomembno, da je vozilo optimalno nastavljeno. Slabe svečke, zamašeni injektorji, umazan zračni filter, prenizek pritisk v gumah, vse to znatno vpliva na porabo goriva.

sprehod z miško čez moj predzadnji post (tam kjer odgovarjam hajoktejn-u) na podčrtano modro besedo "kljik tukaj" ti razkrije povezavo....sem samo izrazil občudovanje nad doseganjem tovarniških vrednosti v "real life-u", sploh če se seveda vozi dinamično ,goni v klance,itd....moram pisati renojevim testnim voznikom da nimajo pojma o vožnji....

in ne, ne bodem se z vami, da ne bo pomote...če vam toliko žre, super....meni ni nikoli prišel tudi blizu tega, pa je praktično sosed pooblaščeni renault serviser, kjer je bil avto stalno servisiran in čekiran. Njegov komentar ja bil jasen...."tako pač je".

Objavljeno

...če vam toliko žre, super....meni ni nikoli prišel tudi blizu tega, pa je praktično sosed pooblaščeni renault serviser, kjer je bil avto stalno servisiran in čekiran. Njegov komentar ja bil jasen...."tako pač je".

Tvoj sosed je infiltrirani agent slovenskega bencinarskega lobija :krneki:

Objavljeno

@bmw

jah, računalnik je najbolj kredibilna stvar ki računa porabo, maš prow. pooblaščen serviser za Renault vozila pa sploh, njihove izjave tipa "tko je" povejo zadost o znanju; zanimiv da k smo pelal zgoraj omenjenega 1.5 dcija na prvi servis se je serviser pooblaščene Renaultove delavnice začudil, kdo da tako žge ta avto, ker je bila poraba 4,2 litra. hecno ne ? in ja v klance se ni vozil počasi, pa je do hiše 6 km klanca. mladost s stvojo sposobnostjo in znanjem nima nbene veze, si tak tip človeka ki očitno nikoli ne bo znal, sej obstajajo tud atiji in dediji ki majo 60 let izpit pa nbene prometne nesreče, pa se še zmer s tretjo vozi iz domžal do lublane, ker je tko navajen. in ne, za tovornjaki se nisva skrivala, never. ja res je, za večino je taka poraba nedosegljiva, ker niso sposobni ali pa nočejo toliko pozornosti nameniti načinu vožnje, je pa izvedljivo.

Objavljeno

@bmw

jah, računalnik je najbolj kredibilna stvar ki računa porabo, maš prow. pooblaščen serviser za Renault vozila pa sploh, njihove izjave tipa "tko je" povejo zadost o znanju; zanimiv da k smo pelal zgoraj omenjenega 1.5 dcija na prvi servis se je serviser pooblaščene Renaultove delavnice začudil, kdo da tako žge ta avto, ker je bila poraba 4,2 litra. hecno ne ? in ja v klance se ni vozil počasi, pa je do hiše 6 km klanca. mladost s stvojo sposobnostjo in znanjem nima nbene veze, si tak tip človeka ki očitno nikoli ne bo znal, sej obstajajo tud atiji in dediji ki majo 60 let izpit pa nbene prometne nesreče, pa se še zmer s tretjo vozi iz domžal do lublane, ker je tko navajen. in ne, za tovornjaki se nisva skrivala, never. ja res je, za večino je taka poraba nedosegljiva, ker niso sposobni ali pa nočejo toliko pozornosti nameniti načinu vožnje, je pa izvedljivo.

pr motorju se pa šparanja na tak način ne grem, nikol ne merim porabe, ker me ne interesira, če nimam ga parkiram.

da nau zgledal da sam dvema to uspe

Objavljeno

prijatelj bmw, lady se vozi z 1.5 dCi, ´04, s povprecno porabo 3,9/100 po izracunu kolikor gre v tank in ne po carunalniku.

in da, vozi se tako, da ce se jaz peljem za njo skoraj zaspim. zato se ne vozim vec za njo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!