suzuki Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Hola! Se opravičujem, pozabil napisati vir: to je prav že zgoraj omenjeni članek v zadnjem Motorradu.
Noise Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 :: nojz, tudi kakšen scan bo dobrodošel:: za pivo? :: :notworthy: priti pliz?! :notworthy: Ne bo šlo... avtorske pravice itd... :(
jama1100 Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Pa kva hudiča glih BMW je vedno vsi spluvate.Po moje je čist dober motor,servisne intervale ma dolge vozi se tudi kr v redu edino glih raketa ni,pa se malce dlje zato na njem živi.
Guzzila Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 Motorrad navaja, da bi naj bila moč okoli 170 KM, se pravi da bo tudi BMW delal rakete. :naughty: :naughty: Ampak ta prednja vilica ni lepa pa pika.
Zok Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 prednja luc spominja na XX. cena pa vrjetn ne. :ph34r: ni mi lep. :ph34r: pa vrjetn bo tezji od XX. :unsure:
Zok Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 Pa kva hudiča glih BMW je vedno vsi spluvate.Po moje je čist dober motor,servisne intervale ma dolge vozi se tudi kr v redu edino glih raketa ni,pa se malce dlje zato na njem živi. pac ni na nobenem podrocju (razen mogoce na zavorah) ekstremist. <_<
bajsi Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 pac ni na nobenem podrocju (razen mogoce na zavorah) ekstremist. <_< Ne vem kaj je po tvojih merilih ekstremno- motorradov novinar je z R 1150 RT v 48 urah prevozil 3000+ kilometrov, pa še spal je vmes. LT ima 385 kg in električni rikverc, scarver je edini fun bike z jermenom, večkratni zmagovalci Pariz Dakarja itd..... Ni glih ekstremno al kaj? Slovenci pa se peljemo iz MB v Majšperk pa moramo pol že v dolini Vinetu jest ribe, ker smo se ekstremno 62 na uro peljali celih 30 km I gues? :lol1: Se opravičujem vsem, ki se vidijo oz. ne vidijo v mojih stavkih. ;) LP Bajsi Cile 1
Zok Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 ok, ekstremi obstajajo, sam js sm mislu ekstremno sportnost - sama tehnika: ekstremno nizka masa (~170 kg), ekstremno visoka moc (170+ konjev), ekstremno visoka hitrost (280+ km/h), ekstremni pospeski (pod med 7 in 8 sekund iz mesta do 200 km/h), itd. predvsem masa je hudic. upam, da se bo s tem modelom kaj spremenilo. .)
bobokrajnc Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Še nekaj malega o novem K-ju! Vrstni motor made by BMW!!!!!!! Sprednje vilice (Hossak) Alu okvir Standardni kardan BMW????? Je to še motor za našega "Ateja" :naughty: ?? Bolje da ostanejo na starih modelih!!!! LP Bobo B)
Špilferderber Objavljeno Oktober 21, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2003 huh, kardan je očitno na levo prestavljen, zanimivo pa je tudi to, da je paralever ¨narobe¨ obrnjen... :doze: bjutiful :wub:
Špilferderber Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 no, pa sem le našel pravo temo... prve slikce novega K1200S
Špilferderber Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 pa še nekaj podatkov, ki jih bom zaradi tega, ker niso prevedeni, napisal zelo na malo: :) BMW Motorrad lüftet den Schleier: Der Hochleistungssportler K 1200 S 17.05.2004 Lange wurde spekuliert, nun ist es offiziell: BMW Motorrad bringt noch in diesem Jahr ein völlig neues, faszinierendes Hochleistungs-Motorrad im Sportsegment auf den Markt, die K 1200 S. Die K 1200 S wurde von Anfang an konsequent als Sportmotorrad konzipiert und ist ein eigenständiges Motorrad innerhalb der K-Familie; radikal neu und mit einer noch nie da gewesenen Fülle von Innovationen. Es ist ein Sportler, der höchste Fahrpräzision bietet, eine einzigartige Agilität sowie Kraft im Überfluss aufweist. Im Leistungsgewicht auf Wettbewerbsniveau und nahezu 50% besser als die K 1200 RS, bleiben bei der K 1200 S hinsichtlich der Fahrleistungen keine Wünsche offen. Die Fahrwerksauslegung der K 1200 S überrascht zusammen mit dem niedrigen Gewicht durch ein spielerisches Handling; und beides sorgt auch für eine sichere und souveräne Beherrschung dieses Kraftpaketes unter allen Bedingungen. Angetrieben von einem quer eingebauten, exakt 1157 cm³ großen Vierzylinder-Reihenmotor mit integriertem Getriebe nimmt diese Maschine durch seine perfekte Gesamtkonzeption in Verbindung mit dem Leichtbau-Kardanantrieb eine Alleinstellung unter den Sportmotorrädern ein. Die extrem stark nach vorn (55°) geneigte Zylinderbank ergibt einen niedrigen Schwerpunkt. So konnte in Kombination mit der geometrischen Gesamtauslegung eine ideal ausgewogene Radlastverteilung von 50:50 Prozent erzielt werden. Durch eine Reihe konstruktiver Finessen baut der Motor ungewöhnlich schmal. Die Baubreite im Bereich der Kurbelwelle liegt etwa auf dem Niveau der 600er Motoren. Sie erlaubt nicht nur einen sehr tiefen Motoreinbau und trotzdem maximale Schräglagenfreiheit; sie ermöglicht auch eine schmale und sportliche Silhouette. Das Drehvermögen des Motors reicht bis in fünfstellige Regionen, die Motorleistung liegt über 160 PS (über 117 kW). Beste Umweltverträglichkeit durch einen geregelten Drei-Wege-Katalysator und digitale Motorelektronik sind bei allen BMW Motorrädern schon seit Jahren Standard. Die Motorelektronik der K 1200 S basiert auf der neuesten Generation, wie sie Anfang des Jahres in der R 1200 GS vorgestellt wurde. Ebenfalls mit integrierter Klopfregelung und weiterentwickelt für Vierzylindermotoren stellt sie die fortschrittlichste Motorsteuerung dar, die es derzeit für Motorräder gibt. Auch im Fahrwerk zeigt sich die neue K 1200 S höchst innovativ. Eine revolutionäre Vorderradführung mittels zweier paralleler Lenker - ohne Teleskopführung - gewährleistet ein überaus sensibles Ansprechverhalten bei exzellenter Fahrpräzision, hervorragender Gesamtsteifigkeit und niedrigem Gewicht. Ebenfalls eine Weltneuheit im Serien-Motorradbau stellt das elektronisch einstellbare Fahrwerk dar. Selbstverständlich ist die neue K 1200 S mit dem einzigartigen BMW Motorrad Integral ABS in der Teilintegralversion ausgerüstet. Im Zusammenspiel mit der EVO-Bremsanlage gewährleistet dieses System maximale Verzögerungswerte und damit sicheres Bremsen unter allen Fahrbahnbedingungen mit kürzesten Bremswegen. Die neue BMW K 1200 S wird auf der INTERMOT in München im September diesen Jahres dem internationalen Publikum vorgestellt und etwas später auf den Markt kommen. Der Preis steht derzeit noch nicht fest. Alle bekannten Modelle der K-Familie, die K 1200 RS, die K 1200 GT und die K 1200 LT bleiben über 2004 hinaus weiter im Verkaufsprogramm.
sax Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 Mi smo bli pred par vikendi v tovarni BMW v Berlinu in nas niso pustili v halo, kjer so jih sestavljali :cry: So pa rekli, da naj bi bil 1300, kdo ve!!!
Špilferderber Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 čeprav tistih 117kW lepo obeta pri kubikih, primerljivih z volumnom vimen moje kravce (ki ima mislim da 65kW) Torej, komaj čakamo na Intermot in napovedane testne vožnje v jeseni!
Špilferderber Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 pa še retuširana rdeča kravurina B)
mk-r Objavljeno Maj 17, 2004 Opozori Objavljeno Maj 17, 2004 To bo zanimiva zadeva :naughty: Sem peljal tega z 130 konji in je zadeva letela... Ta pa bo imela 160 konjičkov?!?!? HUDO :yea2:
Sanda7 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Glede na to da mi BMW niso glih nekak preveč ušeč,mi je ta kar zanimiv sam rezervar mi pa deluje full čudno,kot da bi bil od padca udrt.Bo treba vidit stvar v živo
mk-r Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 A se kaj govori tudi o K1200GT z tako zmogljivostjo.:hmm: Mene tisti GT model matra za pop*** Pa tudi če trenutno ima "le" 130 konjičkov... :rolleyes:
Noise Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 A se kaj govori tudi o K1200GT z tako zmogljivostjo.:hmm: Menda bo, da. A čez kakšno leto.
mk-r Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 Menda bo, da. A čez kakšno leto. :yea2: To bo zanimiva zadeva. Upam da bo kmalu na tržišču.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se