FrigoFrops Objavljeno Maj 23, 2011 Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 Da, pocenigume.net, če si kje blizu Trebnjega (se mi zdi da je tam sedež podjetja), da jih osebno prevzameš.. 258€ set v tej dimenziji. S poštnino pa 8€ več, torej 266€. Hvala
baddad Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 kere so pa gudjir gume za moped? Uuups,huda pomota, ni Sava, ni Good Year ampak Dunlop 220. :surrender:
birdybirdy Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Je mogoče kje možno dobiti gume gp racer D 211, ceneje kot 270 evrov za par 120/70/17 in 190/55/17? LP Vprašanje vezano na tvojega. Menjal sem komplet gum. Original zadnja 190/50/17. Sedaj mi je namontiral 190/55/17 (kao večina jemlje to gumo, je boljša od 50). In ker vidim, da tudi ti sprašuješ po tej dimenziji me zanima zakaj? Hvala
Spider™ Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Vprašanje vezano na tvojega. Menjal sem komplet gum. Original zadnja 190/50/17. Sedaj mi je namontiral 190/55/17 (kao večina jemlje to gumo, je boljša od 50). In ker vidim, da tudi ti sprašuješ po tej dimenziji me zanima zakaj? Hvala 55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55
BenX Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 pa ma 55 kaj več "mesa" na sredini kot 50?
suhi Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 (popravljeno) 55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 Točno tako in meni jo res bolj pobira na sredi, a komu mar, za to dodatno igrivost, ki jo motorju doda 55 višina je vredno svojega denarja Si pa težje "gostilniški frajer", saj moraš en cink bolj nagnt, da jo voziš po robu! :evilgrin: ajd Popravljeno Maj 24, 2011. Popravil suhi
rosse20 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Za prodat imam dunlop D211 GP NTEC, vožene vsega nekaj krogov. Cene so med 90 in 120€ kakšne dimenzije?
dobravec Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu? grepavl 1
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 (popravljeno) se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu? Če daš na 180/55, 190/55 (190/50 ne daje nihče) gre motor malo težje v ovinek, ne prideš tako hitro do roba predvsem pa imaš več razpoložljive površine za pospeševanje iz ovinkov. O obrabi na sredini se mi ne sanja, prakticiram to samo na dirkališču, kjer mi itak sredina vedno ostane (BTW, če bo kdo rabu kako gumo za burnoute delat, naj se javi). Pa še , za prodat imam komplet Michelin Pilot Slick 2 zadnji in 1 prednja, trdota medium (120/70, 180/55), ce koga zanima, sem se odločila, da je voziti tri različne znamke gum v eni sezoni čist prehuda, sm zmešana k kura, k se gor vsedem, pa se vse vsakič drugač obnaša :wacko: . Popravljeno Maj 24, 2011. Popravil svobodnaptica01 gandi, suzuki in P182 2 1
Spider™ Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu? teoretično ti bi moglo mn pobirat ja, v praksi pa nevem če se kej pozna, tak da ti kr 190/55 gor rukn pa je, bo motor malenkost bl okretn.
MilanAndonovski Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 (popravljeno) 55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 Višino je potrebno izračunati glede na širino gume -> Presek je razmerje med širino in višino pnevmatike v % - 195/65 R 15 (= 65% od 195mm) Tak da 185/55/17 = 101,75 mm preseka 195/50/17 = 97,5 mm preseka 195/55/17 = 107,25 mm preseka Tak da je to treba vedno v mislih met. Popravljeno Maj 25, 2011. Popravil MilanAndonovski gandi 1
lmperator Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 kakšne dimenzije? 120 spredaj, 190 zadaj
mamkabozja Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo???
Petzl Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo??? Gre zgolj za migracijo olj na površino gsx750f in mamkabozja 2
biker77 Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo??? to majo sam ta pravi rejserji ja, pista to naredi..včasih tudi cesta..pri slednjih je velika možnost da v črni kroniki kaj prebereš o tem.. sesir, AJ, Sharko in 2 others 5
macak333 Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 No pa da še jaz neki vpraša. In sicer sprednjo gumo imam v namenu, da zamenjam. Sej guma ima na robovih še profila ampak problem je sredina, kjer manjka še kakšen mm do konca. Ker se še nekako navajam sem se odolčil, da jo raje iz preventive zamenjam. No trenutno imam gor Dunlop qualifier rr d209rr. Sem sprva mislil kr isto gumo vzet pa sem se raje ob prebiranju teme odločil da vzamem kar GP racer. Sej kot sem bral se na cesti ob malo bolj igrivi vožnji super obnese, pa tudi marof, dva zdrži komot. Zanima me kaj vi menite, bi bila mogoče kakšna druga guma bolj primerna? Videl sem da so še neke qualifer II ampak nimam pojma kaj je fora oz. razlika med navadnimi qualifercami. No če bi mi kdo znal priporočat kakšna bi bila še dobra guma, če ne bom pa kr to naročil.
kewo Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 No pa da še jaz neki vpraša. In sicer sprednjo gumo imam v namenu, da zamenjam. Sej guma ima na robovih še profila ampak problem je sredina, kjer manjka še kakšen mm do konca. Ker se še nekako navajam sem se odolčil, da jo raje iz preventive zamenjam. No trenutno imam gor Dunlop qualifier rr d209rr. Sem sprva mislil kr isto gumo vzet pa sem se raje ob prebiranju teme odločil da vzamem kar GP racer. Sej kot sem bral se na cesti ob malo bolj igrivi vožnji super obnese, pa tudi marof, dva zdrži komot. Zanima me kaj vi menite, bi bila mogoče kakšna druga guma bolj primerna? Videl sem da so še neke qualifer II ampak nimam pojma kaj je fora oz. razlika med navadnimi qualifercami. No če bi mi kdo znal priporočat kakšna bi bila še dobra guma, če ne bom pa kr to naročil. GP RACER, pika Sprednjo boš imel sigurno za celo sezono, zato ne šparat, kr tabolšo!
macak333 Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 GP RACER, pika Sprednjo boš imel sigurno za celo sezono, zato ne šparat, kr tabolšo! :notworthy:
Jure Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Če misliš hodit tut kej na Marof obvezno GP Racer. Model 211 prednje se tam dobro obnesejo.
Spider™ Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Če misliš hodit tut kej na Marof obvezno GP Racer. Model 211 prednje se tam dobro obnesejo. Kaj pa zadnja na marofu? Vem da z 209 so bli neki problemi, sm nevem s katero.
Igorr Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 (popravljeno) Če bi morda kdo hotel imeti 300 km vožene BT021 (190/50-17 in 120/70-17) -> PM me. Popravljeno Maj 28, 2011. Popravil Igorr
biker77 Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Kaj pa zadnja na marofu? Vem da z 209 so bli neki problemi, sm nevem s katero. z vsemi gp racer so na marofu problemi..sploh če je cajt mal boljši.. Če bi morda kdo hotel imeti 300 km vožene BT021 (190/50-17 in 120/70-17) -> PM me. za 1.maj 2012 bojo lih ta prave Igorr in gsx750f 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 z vsemi gp racer so na marofu problemi..sploh če je cajt mal boljši.. Res je, v 300kmjih po Marofu (nove gume) je imela prva še cufke, zadnja pa je bila slick na levi strani že pri malo čez 200 km. :headbang:
Jure Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Meni pa 211 GP Racer na Marofu ful lepo delajo.. Ajde, nisem peljal ravni nekih hitrih časov, ampak pri vožnji od 1.15 do 1.16 je bilo zadnji (trdota medium) po enem dnevu Marofa komaj kej poznat.. Tudi prednja je lani zelo dobro delala, medtem ko mi je predhodnico 209 GP Racer predlani dobesedno raztrgalo v pol dneva.. LRR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se