Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ko on nebi napisal 2130 objav bi še človek kaj najdel :)

... moraš gledat tam, ko je treba....

...sej tut ko greš recimo v BTC po recimo ...olje za motor... se najprej pozanimaš, kje je trgovina z olji...ane  ...   :D

... ne pa da najprej začneš pri Kratocwillu... in pol tam kar obupaš... in spiješ pir.... pokličeš nekoga, da ti prinese olje... spiješ še en pir... pa greš domov... in kolneš zakaj je tolk trgovin v BTC....da še litra olja ne najdeš....   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop Trailmax TR91. Prvi vtis je jako slab.

Motor mi kar pada v ovinek. Prej sem imel conti trail attack 2.

Ne stekam kaj je tle slabga? A ti je bols ce ga mors tiscat u tla pa viset z njega da lohk speles ovink? Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ne vem ce je tako tezko poiskat no. Tole mi je vzelo 20 sekund, s tem postom vred. 

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/page-803#entry2048620

Hvala ampak nikakor nisem našel, našel sem od rumenega od zivnorca pa ne. Drugače pa dobro napisan review

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti je bols ce ga mors tiscat u tla pa viset z njega da lohk speles ovink?

Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna.

Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna.

Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat.

men je blo pa pri dunlopu lih to všeč kar teb ni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat.

Mal k seb potegneš za notranji klipon, pa counter steering opravi svoje. 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal k seb potegneš za notranji klipon, pa counter steering opravi svoje. 

:lol1:

BMW ima leseno žrd namest balance..... kliponi so pa itak samo na mašinah...   :D

 

:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni ni všeč da ga treba silit dol... 

fantje..nč se sekirat..nagnit se u ovinek kot je treba..isto kot če bi svojo nagibali :P...aja malo fitnes pa bo vse super :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna.

Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat.

Hecn :)

Men je na Savinih radirkah glih to pasal da ni blo treba prakticno nobene sile da se je motor nagnil. Zravnal se je vseen sam, sicer pa balanca nardi svoje. 100 ljudi 200 guma :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugi vtis je malo boljsi, se bom navadil najbrz tudi na dunlopke, kaj pa mi ostane.

 

sprednja ze kaze ogromen potencial za dolgo zivljensko dobo.

post-19800-0-60028200-1394816454_thumb.jpg

 

Zadnja pa tudi ...

post-19800-0-32194300-1394816578_thumb.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nisem nič slikal, lahko pa mal napišem: PIRELLI ANGEL GT VS BRIDGESTONE T30 (zadnja)

Kar se mene osebno tiče, že imam zmagovalca. In to je T30. Je nedvomno bolj športno orientirana, z bolj izraženim (oziroma z boljšimi povratnimi informacijami) na bokih. T30 sem uspel tudi v hladnih mesecih nasvalkat, če sem se malce po ovinkih podil, medtem ko pirelija ne morem, je po mojem preveč porezan ravno na bokih. Bo pa kilometrina dobra, oz po mojem boljša kot pri t30. 

Nadalje, pri angel GT se čuti prehod iz trde sredice na mehkeši bok. Kot da malo zdrsne potem prime, pri T30 tega ni. Guma dleuje homogeno čez cel nagib.

Pa še ena informacija: pireli angel GT je mnogo bolj trd (toliko, da sem šel preverit tlak), kot pa T30, ki pobira grbine in luknje, da sploh ne čutiš.

 

 

Ne bom rekel da je Angel GT slaba guma, daleč od tega, vendar meni in mojemu načinu vožnje veliko bolj ustreza T30.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugi vtis je malo boljsi, se bom navadil najbrz tudi na dunlopke, kaj pa mi ostane.

 

sprednja ze kaze ogromen potencial za dolgo zivljensko dobo.

attachicon.gif2014-03-14 17.43.37.jpg

 

Zadnja pa tudi ...

attachicon.gif2014-03-14 17.45.09.jpg

kar sem jaz opazil..ne mara dolgotrajne vožnje po avtocesti v dvoje..ampak to ti itak ne prakticiraš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI, tale GT se pojavlja na razlicnih gumah in res naj bi bile trse po sredini, za tezje motorje s prtljago.

GT sm mislil, pirelli angel GT...drgač pa ima večina ST (sportouring) gum po sredini tršo zmes. Sedaj kolk je ta trda in kak je prenos z ene na drugo (s trde na mehkejšo)  so si pa močno različe. Če je pretrda, bo pri močnem odpiranju gasa na spolzkem ali mokrem zlo hitro drsela, bo pa ogromno kilometrov naredila. Ena od zlo trdih sredic je na RS2. 

Men osebno se pokurijo gume med 9-10 ter 2- 3 uri (če gledaš številčnico), torej me pretirano trda sredica ne zanima, ampak bolj izdržljivost na teh točkah kot pišem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da si pisal o Pirelli firmi. Trenutno vozim Conti Road Attack 2 GT, prej sem imel pa Conti Road Attack 2 brez GTja.

Zaenkrat kaze, da so GT oznake za več prevoženih kilometrov in predvsem po zaslugi trše sredice.

 

GT = Easy handling and optimized tire life for heavy touring motorcycles

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 25km Angel GT. Srečen, gume bodo najbrž čisto okey. Sedaj pa ba furo čez Tuhinjsko in na Gorenjsko! :-)

post-38903-0-72940100-1394879837_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da si pisal o Pirelli firmi. Trenutno vozim Conti Road Attack 2 GT, prej sem imel pa Conti Road Attack 2 brez GTja.

Zaenkrat kaze, da so GT oznake za več prevoženih kilometrov in predvsem po zaslugi trše sredice.

 

GT = Easy handling and optimized tire life for heavy touring motorcycles

Ok. Jaz sem pisal pa o razlikah med dvemi gumami, ki imata obe trdo sredico:

 

bridgestone-battlax-t30-7e2a1cfefbf04177

 

ANGEL%20GT.png

 

pa še tole:

 

če pogledam sliko t30 in kje se peljem v skrajnem nagibu, je že od oka videti, da ima t30 veliko več mase na boku, kot ša angel GT, ki je za moje pojme (al pa mojo vožnjo) ravno tam preveč narezan 

 

13_Pirelli_AngelGT_Review.jpgfjr_2.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naše ceste tudi pobirajo svoj davek  :slap:

 

 

attachicon.gifguma.jpg

 

O enega takega prjatla sem jst spoznal v Franciji :D Ma ni bil francoz in je trdno držal z mano celih 1000 km povratne vožnje. Skregala sva se šele v Gorici pri vuklanizerju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, nazaj s prve fure na Pirelli Angel GT, prevoženih cca 150km. V primerjavi s ContiRoadAttack 2 mnogo manj igriva, manj športno talentirana, ne gre tako lahkotno v nagib in se vzravna, oprijem je super, obraba pa bo gotovo občutno bolj ugodna, kot na Contikah. Obe gumi imata na sredini napis, ena ContiAttack, Pirellijeva pa GT. Na Contikah o napisu po prvi vožnji ni bilo ne sluha ne duha več, Pirelli pa je na videz povsem nedotaknjena. Kako bo po 6,7000km...bomo pa videli. Naslednji komplet bodo pa najbrž zopet RoadAttack 2..EVO.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale evo me zanima, a je slucajn to namesto gt oz. izboljsava gtja?

Pirelli angel GT je naslednjica Angel ST. 

 

Jaz in MarkoR imava sedaj Angel GT in tudi podobna opažanja glede na najine prejšnje gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale evo me zanima, a je slucajn to namesto gt oz. izboljsava gtja?

Continental ContiRoadAttack 2 EVO so izboljšana verzija ContiRoadAttack 2. Na spletni strani njihovi imaš obe gumi opisani. Naj bi imela EVO manjšo obrabo kot prvotni RoadAttack 2 pri nespremenjenih voznih karakteristikah. Vsekakor je RoadAttack dva odlična guma, najboljša tudi na Motorrad testu lani. Obraba pa je bila res huda, jaz sem imel zadnjo po straneh čisto pobrano, ker sem jo stalno na Pohorje in Golico priganjal. Ampak sedaj, ko vidim, kako zelo dobra je, bi jo kljub obrabi spet kupil. Z njo sem brez nesigurnosti vozil 1-2mm od skrajnega roba na zadnji, tudi s 3 kufri in sopotnico.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!