Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na istem mopedu sem imel...

-metzeler tourance, vodjlivost povprecna, oprijem povprecen, prevozil 5k zadnja guma fuc.

-conti trail attack 2, vodljivost odlicna, oprijem odlicen, prevozil 5k prednja guma fuc.

-trailmax TR91, vodljivost nekako kot metzeler, oprijem boljsi, kilometrov se ne vem.

 

Metzeler mi je pobralo zadnjo gumo zelo hitro, prednje je ostalo se vsaj polovico. Conti pa ravno obratno pri, vsaj mislim da, enakem stilu voznje.

Za dunlop je pa se prezgodaj, ampak mislim, da se jo bom navadil in mi bo postala vsec. Vprasanje je samo se kilometrina. 

 

edit: vedno menjam obe pnevmatiki, prednjo metzeler se vedno vozi kolega.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so delale po 5000km, pa še nezadovoljen sem bil :( Trda, neodzivna, zlo slabo se je ogrela, slabe povratne informacije...kr neki guma :P

 

Sportsmart2 je pa baje čisto druga guma...se pravi, če bi hotel vedeti kako deluje bi moral vsaj en komplet zvoziti.

Probieren ueber studiren 

 

Povozil prvo serijo dve zadnji (7500km na R1) in samo eno prednjo, ki mi nikakor ni sedla.

Sem se vrnil na QRR :D , dokler se jih je še dobilo.

S20 čaka v vrsti, da povozim SportAttack2, ki se mi dopade.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes namontiral Supercorso BSB, na prvi pogled nič posebnega. Majster na kasi mi je lepo razložil  da gre to za cestno verzijo Supercorse. Super pa probajmo, spijem lepo kavo medtem je mopi preubut in gremo nazaj domov. Doma pa sem za foro vzel šubler in naredil meritve po kateri pa me je moram priznati ustna kap. Vem da gre za sportsko gumo samo naj sem še kako obračal gumo in šubler ni mi uspelo izmeriti več kot 2.6 mm profila :eek: :surrender:  Se pravi da za našo zakonodajo mi pri novi gumi ostane 0.6 mm FAIL. Sem začel resno razmišlati o obnovi znanja dela z nožkom za linolej. Za primerjavo zadaj imam sportsmart prve generacije, po 2700 km je na obeh straneh še 4.1 mm profila, na sredini pa še 4.3 mm. Supercorso pa sem dal gor z namenom da bi se približno sprednja in zadnja guma obrabli enakomerno in bi potem menjal komplet, ampak očitno sem krepko brcnil v meglo. :slap:  Žal mi je da nisem šel prej malo po štacuni in si gume prej malo ogledal, gledal sem samo kakšna je nova sportsmartka 2, ki gre očitno kar solidno glede na to da jih kar precej montira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci na vse gume vtisnejo TWI (tread wear indicator), ki je na 1/16 "cole" (1,5875mm). Pri nas je nekdo (Dr, Mr, Hun, Fun) to močno zaokrožil navzgor in prišel do minimalne globine profila 2mm.

Res nas strižejo......

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kšna toleranca, naprimer 0.4mm  :OK: ? Al čim si 1.99999999999...mm je gotovo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meril sem z šublerjem (klunasto merilo se mi zdi da je po slovensko :hmm: )  Na nekaterih straneh sicer piše da naj bi imela nova 4 mm profila sam men jih pač ni uspelo skup spraviti. Indikatorček je pa na srečo takšen da bi ga skor moral z povečevalnim steklo poiskat :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meril sem z šublerjem (klunasto merilo se mi zdi da je po slovensko :hmm: )  Na nekaterih straneh sicer piše da naj bi imela nova 4 mm profila sam men jih pač ni uspelo skup spraviti. Indikatorček je pa na srečo takšen da bi ga skor moral z povečevalnim steklo poiskat :P

 

Evo danes namontiral Supercorso BSB, na prvi pogled nič posebnega. Majster na kasi mi je lepo razložil  da gre to za cestno verzijo Supercorse. Super pa probajmo, spijem lepo kavo medtem je mopi preubut in gremo nazaj domov. Doma pa sem za foro vzel šubler in naredil meritve po kateri pa me je moram priznati ustna kap. Vem da gre za sportsko gumo samo naj sem še kako obračal gumo in šubler ni mi uspelo izmeriti več kot 2.6 mm profila :eek: :surrender:  Se pravi da za našo zakonodajo mi pri novi gumi ostane 0.6 mm FAIL. Sem začel resno razmišlati o obnovi znanja dela z nožkom za linolej. Za primerjavo zadaj imam sportsmart prve generacije, po 2700 km je na obeh straneh še 4.1 mm profila, na sredini pa še 4.3 mm. Supercorso pa sem dal gor z namenom da bi se približno sprednja in zadnja guma obrabli enakomerno in bi potem menjal komplet, ampak očitno sem krepko brcnil v meglo. :slap:  Žal mi je da nisem šel prej malo po štacuni in si gume prej malo ogledal, gledal sem samo kakšna je nova sportsmartka 2, ki gre očitno kar solidno glede na to da jih kar precej montira

Tako bom rekel, že 6 leto vozim Supercorso, najprej je bila Dragon, sedaj pa Diablo. Vosil sem SC1, SC2 in SP (to je kao cestna varianta)

, za BSB še nisem nikoli slišal, Ampak vse Diablo ki sem jih do sedaj vozil imajo NAJMANJ 4 mm globino profila ko so nove, če ne kje več, tako da nimam pojma kakšno gumo si ti to kupil. A jo lahko slikaš in objaviš?

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.demon-tweeks.co.uk/motorcycle/road-tyres/pirelli-diablo-supercorsa-bsb

 

BSB kratica v dirkaškem svetu ponavadi pomeni British Superbike.. Mogoče kakšna posebna izvedba SC za Superbike, Supersport dirke..

 

Tako bom rekel, že 6 leto vozim Supercorso, najprej je bila Dragon, sedaj pa Diablo. Vosil sem SC1, SC2 in SP (to je kao cestna varianta)

, za BSB še nisem nikoli slišal, Ampak vse Diablo ki sem jih do sedaj vozil imajo NAJMANJ 4 mm globino profila ko so nove, če ne kje več, tako da nimam pojma kakšno gumo si ti to kupil. A jo lahko slikaš in objaviš?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci na vse gume vtisnejo TWI (tread wear indicator), ki je na 1/16 "cole" (1,5875mm). Pri nas je nekdo (Dr, Mr, Hun, Fun) to močno zaokrožil navzgor in prišel do minimalne globine profila 2mm.

Res nas strižejo......

Mislim, da je tej spremembi botrovalo stanje naših cest, ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tej spremembi botrovalo stanje naših cest, ali se motim?

 

 

Ob stanju na naših cestah, najboljše da vsa vozila umaknejo s cest pa se bomo z kočijami vozli ...

z ttimi milimetri so pa prdnali u fen :))

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam zadnjo gumo.... je še skoraj kot nova. Ima še 2 mm profila!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tej spremembi botrovalo stanje naših cest, ali se motim?

 

V kaksni povezavi sta oprijem v suhem in globina dezena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolj , ko je suho.... bolj je suha globina oprijema dezena....

:hooray:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kaksni povezavi sta oprijem v suhem in globina dezena?

Čisto narobe si vprašanje postavil!!

Pravilno bi se glasilo:

V kakšni povezavi sta inteligenca in tisti , ki pišejo zakone.

 

Kukrkol, po mojem jim je tut mozak bolj "gladek".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...uzakonili so tudi, da morajo biti po tanovem v hribih bodeče žice po daljnovodih, da elektrika ne drsi nazaj v dolino.... To so pogruntali ob nedavnem žledu, ki se je nabiral po žicah....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji Yamahi FZ1 Fazer imam za zamenjat zadnjo gumo. Kaj mi kej priporočate? 

 

Mene  :kva2: . Ti takoj povem, koliko je v €  :jezik:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, samo zdej mi povej kdo komu kej plača  :?  A to pomeni, da če jst dam tebi staro gumo dobim za eno  :kava: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Celo zimo sem bil prepričan, da bodo letos na mojem BMW K1300s nove Pirelli Angel GT. Bolj, ko se bliža čas odločitve, manj sem prepričan v to odločitev. Damy34 je pa vsega kriv :-)

V ožjem izboru so Metzeler Sportec M5, Roadtec Z8, Bridgestone T30, Michelin PR 4 in že omenjene Angel GT.

Precej vožnje v dvoje, avtocesti se izogibam.

Izkušnje, komentarji, priporočila?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Celo zimo sem bil prepričan, da bodo letos na mojem BMW K1300s nove Pirelli Angel GT. Bolj, ko se bliža čas odločitve, manj sem prepričan v to odločitev. Damy34 je pa vsega kriv :-)

V ožjem izboru so Metzeler Sportec M5, Roadtec Z8, Bridgestone T30, Michelin PR 4 in že omenjene Angel GT.

Precej vožnje v dvoje, avtocesti se izogibam.

Izkušnje, komentarji, priporočila?

moj glas gre za Metzeler Roadtec Z8, men delajo na Bmw zelo dobro in ne bom menjal, se vozim v dvoje, kufri, sm pa dost agresiven voznik, guma je suverena in mi je vredna zaupanja, kufri do asvalta :OK: , dost hitro se segreje, zdaj naredil z njo okoli 7 jurjev, za ene 3 bi še mogoče bla, čeprav to je težko ocenit, lahko da bo več ali tudi manj, ko bo proti koncu, menjam obe, ker je tudi prva po obrabi tu nekje, zalivk ne čutim, lahkotna, vglavnem hvale vredna za mene, že 6ka je bla dobra, ta je boljša :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj glas gre za Metzeler Roadtec Z8, men delajo na Bmw zelo dobro in ne bom menjal, se vozim v dvoje, kufri, sm pa dost agresiven voznik, guma je suverena in mi je vredna zaupanja, kufri do asvalta :OK: , dost hitro se segreje, zdaj naredil z njo okoli 7 jurjev, za ene 3 bi še mogoče bla, čeprav to je težko ocenit, lahko da bo več ali tudi manj, ko bo proti koncu, menjam obe, ker je tudi prva po obrabi tu nekje, zalivk ne čutim, lahkotna, vglavnem hvale vredna za mene, že 6ka je bla dobra, ta je boljša :grim

če delaš 10jurjev z gumo, dvomim, da je športno naravnana. Toliko sem delal z roadsmart2. Bojan, z angel GT ni nič narobe in ne boš nič zgrešil, le t30 je bolj športno naravnana in bolj odzivna. Za k1300 in bolj športno vožnjo bi ti pa predlagal s20 ali pa spotsmart2 Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!