Kmet2 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Ta članek je gostilniški, poln pavšalnih navedb in čisti klampf. Nobenega pravega podatka o staranju gume, analiza, graf... Itd Ena sama reklama...nateg A nam lahko prilimaš graf kolk si imel pulza k si padu vun P.S. pa tud temperatura bi bila zanimiv podatek.............si v redu
Snečer Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Ni tema o gumah? Raje povej, od kod je tole skopirano
Kmet2 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Ni tema o gumah? Raje povej, od kod je tole skopirano Aha ,vročina
Zivnorc Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ..a s tole Mitasko je tut kej narobe ..aja.. pa tasprednja je.. rumenicestak, DAMI34, builder in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ..a s tole Mitasko je tut kej narobe ..aja.. pa tasprednja je.. IMAG1413.jpg Ja ,a te kamenčke dobiš ko jo kupiš al si se valal spet kje DAMI34 1
baddad Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Mal za vmes te suhoparnosti ...... MOTORNA PNEVMATIKA: MED MITI IN RESNICO 16. 4. 2015 Kaj pa pomeni »v redu«? Če so pnevmatike stare štiri leta in imajo še dovolj profila – niso v redu. Guma se tudi stara. In če motocikel večino časa stoji, se ta točkovna obremenitev lahko preslika tudi v zgradbo pnevmatike. Ne rečemo, da bo postala jajčasta, lahko pa. Prikličite si v spomin, kakšna je oblika nove pnevmatike na zadnjem kolesu. Tekalna površina je lepo in enakomerno eliptično napeta. Spremembam v vedenju izrabljene pnevmatike se voznik privaja. Po kakšnih tri tisoč turistično prevoženih kilometrih se na srednji tretjini že pozna obrabljenost. Po šest tisoč kilometrih pa eliptičnost popolnoma izgine. Sredinski pas tekalne površine kaže izrabljenost in čeprav je na zunanjih tretjinah globina profila (ali dezena) še povsem v skladu z minimalnimi zahtevami prometne zakonodaje, se motorist sooča s tveganjem. Takšna pnevmatika spremeni vedenje motocikla, ko iz vožnje naravnost preidete v nagib. Ker pa se motorist tem počasnim spremembam v vedenju izrabljene pnevmatike postopoma privaja, jih ne čuti. Jih pa v vsej brutalnosti začuti, ko odpelje prve metre na novih pnevmatikah. Niso redki, ki »brez vzroka« padejo v prvem počasnem zavoju za gumarsko delavnico. Ni vseeno, za katero znamko in model pnevmatik se odločiš. Ni odveč opozoriti tudi, da se pnevmatike različnih proizvajalcev dokaj različno vedejo, zato ni vseeno za katero znamko in model pnevmatik se odločiš. Čeprav geometrijske mere pnevmatike neke dimenzije določajo gumarski tehnični standardi, so med različnimi znamkami odstopanja v merah (recimo širina) pomembno velika. Predvsem pa so razlike v vedenju pnevmatik. Ena znamka ima lahko zelo živčno odzivanje, druga znamka pokaže nemirnost na mokrem vozišču, tretja znamka slabo sporoča, kje ima pnevmatika mejo. Ni treba biti vrhunski voznik, da to začutiš. Dovolj je, da ima motorist priložnost peljati enak motocikel z enakimi nastavitvami na pnevmatikah različnih znamk. Pnevmatike izbirajte glede na svoje izkušnje in način vožnje. In še to. Gostilniški pogovor lahko grdo zavede, če sogovornika nimata enakih zahtev, nimata primerljivega sloga vožnje in ne govorita istega jezika. Saj rumena barva ni samo rumena. Pozna pomlad je skrajni čas, da nataknete na kolesa nove pnevmatike v predpisanih merah, predpisanega hitrostnega indeksa in predpisanega indeksa obremenitve, nosilnosti. Seveda, različnih znamk in različnih modelov nikoli ne parimo med seboj. Zato je pomembno, da ne poslušate drugih, izbirajte glede na svoje izkušnje in glede na svoj način vožnje Kul napisano.
Zivnorc Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ... konjujedan... to se Mitaske tako balansirajo.... Cartman in GoBobi 2
Kmet2 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ... konjujedan... to se Mitaske tako balansirajo.... Dej ne smeti
matkoR1 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ..a s tole Mitasko je tut kej narobe ..aja.. pa tasprednja je.. IMAG1413.jpg ke si to kuro
Popularna objava Zivnorc Objavljeno April 17, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2015 ...tam nad Rijeko je en asfalt ves robat in razpokan.... okol in okol se voziš... pa nikamor ne pripelješ.. builder, Scarlett, Kmet2 in 7 others 10
DAMI34 Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ...tam nad Rijeko je en asfalt ves robat in razpokan.... okol in okol se voziš... pa nikamor ne pripelješ.. pa še na gumo se ti guma lepi. V bistvu prideš dol s 4mm, domov pa s 5mm profilom Kmet2, GoBobi, bojc84 in 4 others 7
bentley Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ..a s tole Mitasko je tut kej narobe ..aja.. pa tasprednja je.. IMAG1413.jpg In kako se je obnesla? casi? st. krogov? pregrevanje?
Zivnorc Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Glej: To nisem vozil jaz... to je vozil moj prijatelj, ko je testiral Mitas na Grobniku. Jest sem bolj softič.. ... slediti mu nisem mogel na GP Racer, ker imam cca 50 konjev manj (+ tisto v prejšnjem stavku)... sem pa slikal, da vas malo provociram. Pregreje se ne kmalu (5-6 krogov komot pelješ)... guma je zdržala visoko temperaturo ... samo nekaj stopinj manj od GP racer, preden je začela nakazovati popuščanje... Motor je Fireblade, čas 1:41 Scarlett, DAMI34, TakeALookAround in 3 others 6
sayo Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 ..a s tole Mitasko je tut kej narobe ..aja.. pa tasprednja je.. IMAG1413.jpg Kokr vidm sam na feltni piše Mitas, kva pa je guma za ene znamke
builder Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Kokr vidm sam na feltni piše Mitas, kva pa je guma za ene znamke Sava Zivnorc, Scarlett in Kmet2 3
ICEHOT Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Hej, ima kdo kakršne koli izkušnje z gumami BRIDGESTONE R10 EVO V-2 za na Track day? Ali je še zmeraj bolje kupiti Dunlop D212 oz. Pirelli Diablo Supercorsa SC? LP
matkoR1 Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 Glej: To nisem vozil jaz... to je vozil moj prijatelj, ko je testiral Mitas na Grobniku. Jest sem bolj softič.. ... slediti mu nisem mogel na GP Racer, ker imam cca 50 konjev manj (+ tisto v prejšnjem stavku)... sem pa slikal, da vas malo provociram. Pregreje se ne kmalu (5-6 krogov komot pelješ)... guma je zdržala visoko temperaturo ... samo nekaj stopinj manj od GP racer, preden je začela nakazovati popuščanje... Motor je Fireblade, čas 1:41 Tk se pove mnenje u gumi !! builder in bentley 2
Marcel-F Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 Glej: To nisem vozil jaz... to je vozil moj prijatelj, ko je testiral Mitas na Grobniku. Jest sem bolj softič.. ... slediti mu nisem mogel na GP Racer, ker imam cca 50 konjev manj (+ tisto v prejšnjem stavku)... sem pa slikal, da vas malo provociram. Pregreje se ne kmalu (5-6 krogov komot pelješ)... guma je zdržala visoko temperaturo ... samo nekaj stopinj manj od GP racer, preden je začela nakazovati popuščanje... Motor je Fireblade, čas 1:41 Kakšen je imel pa tlak v gumah,ko je šel na pisto??? S časi 1.41, s temi gumami 5-6 krogov,tip ma srečo ,da ni bil na tleh! Ali se motim?
bentley Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 Kakšen je imel pa tlak v gumah,ko je šel na pisto??? S časi 1.41, s temi gumami 5-6 krogov,tip ma srečo ,da ni bil na tleh! Ali se motim? Pomoje je bilo to samo da se vidi da se da, verjetno niso bili vsi krogi tako hitri. Realno je tudi guma popolnoma neprimerna za amatersko dirkanje po grobniku, slej ko prej bi slo po tleh. Ko pa enkrat motor streses so pa stroski obicajno precej vecji kot ce bi kupil boljse gume.
builder Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 (popravljeno) Kakšen je imel pa tlak v gumah,ko je šel na pisto??? S časi 1.41, s temi gumami 5-6 krogov,tip ma srečo ,da ni bil na tleh! Ali se motim? Pomoje je bilo to samo da se vidi da se da, verjetno niso bili vsi krogi tako hitri. Realno je tudi guma popolnoma neprimerna za amatersko dirkanje po grobniku, slej ko prej bi slo po tleh. Ko pa enkrat motor streses so pa stroski obicajno precej vecji kot ce bi kupil boljse gume. sami pametnjakoviči in svetovn poznavalci dirkanja in vsesplošega znanja o gumarski industriji :grim bravo fantje, ne se dat motit Popravljeno April 19, 2015. Popravil builder GoBobi 1
Zivnorc Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 Prijatelj pelje grobnik miže v megli sredi noči z zavezanimi očmi v gatah in to brez rjave črtice po sredini. To je prvo. Drugo: Dirkal je pred leti v superbike, zato lahko naredi to, kar piše v prvem stavku. Ima občutek, ki ga mnogi nimamo in prej začuti, kaj bo guma naredila, oz. kaj guma dela.... Marcel.... 1.41 je že kar lep čas.... in to lahko odpelješ s takimi gumami ravno zaradi tega, kar sem napisal zgoraj. Vsak, ki ima zdravo pamet, ne bo šel na Grobnik žgat Mitask. Kot sem rekel, to je s testiranja teh pnevmatik. Kot že napisano, Mitas se pumpa standardno... oz max. 0,3 bar manj, če imaš namen na pisto (cca 2,2 bar)....vendar to ni guma namenjena za na pisto. cikadina, siks, Kmet2 in 4 others 7
Damo001 Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Pozdravljeni. Pred nekaj dnevi sem nabavil er6-n. Spredaj ima neko continental gumo, ki je po profilu še za kakšna 2k km. Je pa letnik 2011. Kaj menite, se je še za vozit z takšno gumo? Malo sem jo poblizu pogledal, pa so tam pa tam manjše razpokice.
builder Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Pozdravljeni. Pred nekaj dnevi sem nabavil er6-n. Spredaj ima neko continental gumo, ki je po profilu še za kakšna 2k km. Je pa letnik 2011. Kaj menite, se je še za vozit z takšno gumo? Malo sem jo poblizu pogledal, pa so tam pa tam manjše razpokice. jest pa mislim, da dokler ne padeš zi njo, se le pelj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se