Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Prvič imel gor Road -Attack II EVO in sem navdušen  :OK:  :OK:  :OK: ko sem po mokri cesti ganjal sta Dami in Nearrein vozila kot po ledu.......res dobra guma,tako po suhem (hitro segrevanje) kot po mokrem,tam res nudi dober in suveren občutek  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič imel gor Road -Attack II EVO in sem navdušen  :OK:  :OK:  :OK: ko sem po mokri cesti ganjal sta Dami in Nearrein vozila kot po ledu.......res dobra guma,tako po suhem (hitro segrevanje) kot po mokrem,tam res nudi dober in suveren občutek  :OK:

 

Ne nabijaj...tok si zalutal, da si dva dni zivel v prepricanju, da se vedno voziva za teboj  . . .  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nabijaj...tok si zalutal, da si dva dni zivel v prepricanju, da se vedno voziva za teboj  . . .  :smoke:

Jp vedno sem gledal če kdo leži v grmu ....nemočen  :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha......moja Conti road attack2 bo srečna če bo do 5000kmju prišla, drgač pa fajn guma, malce manj okretna od SS gum, vendar predvidljiva in za ST gumo kr športna.

Ni mi jasno, kako lahko touring guma zdrži samo 5000km. ? Z sport attack bi razumel, da zdrži samo 5000km, ampak road ??? Ali je tako mehka, ali pa res skoz vozite na polno :OK:

Ker z sport touring gumami bi se naj delalo brez problema, vsaj 7000-8000km ob tudi ne lepi vožnji, nekateri pa znajo narediti tudi 12000km (roadsmart). 

 

Kmet2: torej praviš, da dobro drži v vseh situacijah? Ker se tudi sam odločam, ali bom dal naslednje gume gor sport touring, Road -Attack II EVO ali  pireli angel GT, ali pa mogoče celo MITAS sportforce, glede na to, da dobim skoraj dva kompleta za ceno enih prej omenjenih.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem je poanta v tem, kje voziš, če je 1500km AC, potem nimaš kaj. Je pa roadattack monocompaund in mi je že Rumeni rekel, da dosegajo s sportattack enake ali pa boljše kilometrine, seveda če izvzamem AC. 

Moj rang doseganja kilotreni bi bil naslednji:(seveda s predpostavko, da je velik vožnje po AC oziroma naravnost in polno obremenjen v dvoje):

Dunlop Roadsmar2 okrog 10kkm

Pirelli Angel GT okrog 8kkm

Bridgestone T30 okrog 6kkm

Conti Roadattack2 okrog 5kkm

 

Conti in Bridgestone nudita tudi odličen užitek skozi ovinke, ostali dve pa veelik manj.

 

Za primerjavo: skoraj vsaka SS guma doseže pri meni med 4-5kkm, seveda če ni kakih pretiranih AC odsekov vmes.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to pa ja, še posebno zato, ker ni dual compound in jo po sredini požre. Kok si pa naredu z original gumo na sx-u ? bridgestone S20 ?

A mitaske si mel gor ? Če si, kakšne so se ti zdele ?

Mam občutek, da bojo kr mitaske gor padle ko bo čas za menjavo :OK: . Za 165 eur, pa pravijo da so super, je to to. No, sej sem še daleč od nakupa, no nekje sredi leta pa bo :grim

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to pa ja, še posebno zato, ker ni dual compound in jo po sredini požre. Kok si pa naredu z original gumo na sx-u ? bridgestone S20 ?

A mitaske si mel gor ? Če si, kakšne so se ti zdele ?

Mam občutek, da bojo kr mitaske gor padle ko bo čas za menjavo :OK: . Za 165 eur, pa pravijo da so super, je to to. No, sej sem še daleč od nakupa, no nekje sredi leta pa bo :grim

 

Lp

Mitas zvozil 3 komplete, poezija, sploh prva je najboljša guma za SXa ker nardi skoraj 8kkm medtem ko S20 prva mi je nardila 3.800 do senzorjev, zadnja bo pa okol 4,5 -5.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa skos mislil, da je roadattack 2 dual compound....men take gume ne pasejo, ker jo pozre cist prehitr. Posebi ce sm nalozen na max, pa neturisticna voznja. To mors max 120 vozt, ce ne kr frci guma okol..... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jest imam pa Scottoiler na max. odprt, da mi še gumo maže ...in se guma mnoooooogo manj obrablja..  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa skos mislil, da je roadattack 2 dual compound....men take gume ne pasejo, ker jo pozre cist prehitr. Posebi ce sm nalozen na max, pa neturisticna voznja. To mors max 120 vozt, ce ne kr frci guma okol..... :D

Evo je po 3600 km od tega 2000km polno obložen in z sopotnikom .....11218510_1571704226422446_26338319050197

11169191_1571704203089115_71386123422312

Naprimer Traill attack je bila pri tolikih km že na senzorjih ,vem da je kontradiktorno toda to je to .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno, kako lahko touring guma zdrži samo 5000km. ? Z sport attack bi razumel, da zdrži samo 5000km, ampak road ??? Ali je tako mehka, ali pa res skoz vozite na polno :OK:

Ker z sport touring gumami bi se naj delalo brez problema, vsaj 7000-8000km ob tudi ne lepi vožnji, nekateri pa znajo narediti tudi 12000km (roadsmart). 

 

Kmet2: torej praviš, da dobro drži v vseh situacijah? Ker se tudi sam odločam, ali bom dal naslednje gume gor sport touring, Road -Attack II EVO ali  pireli angel GT, ali pa mogoče celo MITAS sportforce, glede na to, da dobim skoraj dva kompleta za ceno enih prej omenjenih.

 

Lp

Ja EVO je bila razvita posebej za dežne razmere in sem prvič vozil po dežju brez kančka tistega občutka da bo vsak čas zdrsnila,res sem prijetno presenečen. za po suhem je pa sploh limanica  :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp vedno sem gledal če kdo leži v grmu ....nemočen  :lol1:

 

Sam to ponavadi pocnem na nizkih skarpah . . . se dobr, da nisi mene imel v mislih .  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam to ponavadi pocnem na nizkih skarpah . . . se dobr, da nisi mene imel v mislih .  :smoke:

No ja pustmo malenkosti  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo je po 3600 km od tega 2000km polno obložen in z sopotnikom .....11218510_1571704226422446_26338319050197

11169191_1571704203089115_71386123422312

Naprimer Traill attack je bila pri tolikih km že na senzorjih ,vem da je kontradiktorno toda to je to .

 

Se pravi pri zadnjem setupu le ni bil tako kriv motor?...gume in en medved gor? Da mi je vidt kakšna bo EVO spredaj =).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dulop Qualifer, najslabša guma ever. Sprednja trese kot bi bika za roge držal. Po 400km avtoceste popolnoma oglata.

1 al 2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno uporabljam Michelin pilot Road 3 spredaj in zadaj. Bi bilo zelo narobe, če bi dal na zadnjo gumo Michelin Pilot Road 4? kako je z različnimi gumami spredaj zadaj? Morajo biti iste?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno uporabljam Michelin pilot Road 3 spredaj in zadaj. Bi bilo zelo narobe, če bi dal na zadnjo gumo Michelin Pilot Road 4? kako je z različnimi gumami spredaj zadaj? Morajo biti iste?

ne, je pa fajn če so iste, oziroma prva rang boljša. Nadalje je lahko včasih problem v ujemanju krivine prve in zadnje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JanezS .... kolk ti kj pilot road 3 zdrži? Jaz mam zadaj pilot road 4 spredaj pa pilot road 4 gt in vsaj po prve 1,5kkm vse ok, prou užitek je k motor kar sam gre v ovinek :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JanezS .... kolk ti kj pilot road 3 zdrži? Jaz mam zadaj pilot road 4 spredaj pa pilot road 4 gt in vsaj po prve 1,5kkm vse ok, prou užitek je k motor kar sam gre v ovinek :).

 

Zadnja mi zdrži okoli 10 000 Km sprednja 15 000 Km. Ne morem jih primerjati z drugimi gumami, ker do sedaj sem uporabljal samo te.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, je pa fajn če so iste, oziroma prva rang boljša. Nadalje je lahko včasih problem v ujemanju krivine prve in zadnje. 

PR 4 zadnja ima manj oziroma nima kanalov speljanih čisto do roba pnevmatike, kar naj bi povečalo oprijem v suhem, ko je motor extremno nagnjen. Torej to pomeni, da me lahko preseneti zdrs prve gume v nagibu do roba, če dam zadaj PR 4 namesto PR 3? Najbolje, da dam spet PR 3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PR 4 zadnja ima manj oziroma nima kanalov speljanih čisto do roba pnevmatike, kar naj bi povečalo oprijem v suhem, ko je motor extremno nagnjen. Torej to pomeni, da me lahko preseneti zdrs prve gume v nagibu do roba, če dam zadaj PR 4 namesto PR 3? Najbolje, da dam spet PR 3.

ne, zdrs te ne bi smel presenetiti na nobeni gumi. Prva ponavadi niti ne pride do roba, oziroma pride prej zadnja. Ampak zaradi občutka in oprijema je bolje da je prednja boljša (beri bolj športna) ali enaka zadnji. Zvozil sem en kup različnih gum in poskušal vse žive variante, nekatere gume se bolje ujamejo med seboj druge malo manj. Trenutno sem kot prvo našel optimalno gumo razmerje, vrednost/denar/kilometrina in to je Sava Mitas, z zadnjo se pa večkrat igram, saj ponavadi pred kakimi izleti dolgimi po 3000 ali več kmju nataknem, čimmbolj potovalno zadnjo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, zdrs te ne bi smel presenetiti na nobeni gumi. Prva ponavadi niti ne pride do roba, oziroma pride prej zadnja. Ampak zaradi občutka in oprijema je bolje da je prednja boljša (beri bolj športna) ali enaka zadnji. Zvozil sem en kup različnih gum in poskušal vse žive variante, nekatere gume se bolje ujamejo med seboj druge malo manj. Trenutno sem kot prvo našel optimalno gumo razmerje, vrednost/denar/kilometrina in to je Sava Mitas, z zadnjo se pa večkrat igram, saj ponavadi pred kakimi izleti dolgimi po 3000 ali več kmju nataknem, čimmbolj potovalno zadnjo gumo.

Ok štekam. Bom probal PR4 zadnjo, pa da vidimo kako se obnese v kombinaciji s PR3 prednjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok štekam. Bom probal PR4 zadnjo, pa da vidimo kako se obnese v kombinaciji s PR3 prednjo. 

Še nekaj. na tem linku je primerjava med PR3 In PR4.

 

 

Torej sestava zadnje gume:

 

PR3

80 % po sredini medium compound

10% Po robovih soft compound

 

PR4

20 % po sredini hard compound

40% po robovih medium

 

Glede na to da je medium compound po robovih. Koliko je razlike v oprijemu na suhem med soft in medium? Ali je ni? Imaš izkušnje? 

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je zanemarljiva. Je pa zadeva nekak takole, če voziš zmerno, pa ne piliš nekih ovinkov, ti bo pr4 več zdržala kot pr3, ker je bolj potovalno usmerjena. tudi sredina je pri nji trša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 al 2?

Qualifer 1. Vem, da gre za nepravilno izbiro gume za vožnjo po avtocesti, ampak običajno se vozim večinoma po ovinkih. To, da prednja trese pa je drug problem.

Kupil sem jih sredi zime po ugodni ceni na netu. Prodajalec je z drugega konca Slovenije, tako, da je uveljavljanje reklamacije problem.

Saj je že čez polovico obrabljena, potem bom kupil touring gumo - za vsak slučaj ne Dunlop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!