Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
  Ob 22. 5. 2011 ob 20:26, Jure pravi:

Da, pocenigume.net, če si kje blizu Trebnjega (se mi zdi da je tam sedež podjetja), da jih osebno prevzameš.. 258€ set v tej dimenziji. S poštnino pa 8€ več, torej 266€.

Hvala

Objavljeno
  Ob 20. 5. 2011 ob 20:45, siks pravi:

kere so pa gudjir gume za moped?

Uuups,huda pomota, ni Sava, ni Good Year ampak Dunlop 220. :surrender:

Objavljeno
  Ob 22. 5. 2011 ob 20:04, FrigoFrops pravi:

Je mogoče kje možno dobiti gume gp racer D 211, ceneje kot 270 evrov za par 120/70/17 in 190/55/17?

LP

Vprašanje vezano na tvojega. Menjal sem komplet gum. Original zadnja 190/50/17. Sedaj mi je namontiral 190/55/17 (kao večina jemlje to gumo, je boljša od 50). In ker vidim, da tudi ti sprašuješ po tej dimenziji me zanima zakaj?

Hvala

Objavljeno
  Ob 24. 5. 2011 ob 9:57, birdybirdy pravi:

Vprašanje vezano na tvojega. Menjal sem komplet gum. Original zadnja 190/50/17. Sedaj mi je namontiral 190/55/17 (kao večina jemlje to gumo, je boljša od 50). In ker vidim, da tudi ti sprašuješ po tej dimenziji me zanima zakaj?

Hvala

55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 :)

Objavljeno

pa ma 55 kaj več "mesa" na sredini kot 50?

Objavljeno (popravljeno)
  Ob 24. 5. 2011 ob 10:55, Spider™ pravi:

55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 :)

Točno tako in meni jo res bolj pobira na sredi, a komu mar, za to dodatno igrivost, ki jo motorju doda 55 višina je vredno svojega denarja :P Si pa težje "gostilniški frajer", saj moraš en cink bolj nagnt, da jo voziš po robu! :evilgrin:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
  Ob 18. 5. 2011 ob 7:37, lmperator pravi:

Za prodat imam dunlop D211 GP NTEC, vožene vsega nekaj krogov.

Cene so med 90 in 120€

kakšne dimenzije?

Objavljeno
  Ob 24. 5. 2011 ob 10:55, Spider™ pravi:

55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 :)

se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu?

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 24. 5. 2011 ob 15:24, dobravec pravi:

se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu?

Če daš na 180/55, 190/55 (190/50 ne daje nihče) gre motor malo težje v ovinek, ne prideš tako hitro do roba predvsem pa imaš več razpoložljive površine za pospeševanje iz ovinkov. O obrabi na sredini se mi ne sanja, prakticiram to samo na dirkališču, kjer mi itak sredina vedno ostane (BTW, če bo kdo rabu kako gumo za burnoute delat, naj se javi).

Pa še :topic:, za prodat imam komplet Michelin Pilot Slick 2 zadnji in 1 prednja, trdota medium (120/70, 180/55), ce koga zanima, sem se odločila, da je voziti tri različne znamke gum v eni sezoni čist prehuda, sm zmešana k kura, k se gor vsedem, pa se vse vsakič drugač obnaša :wacko: .

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
  Ob 24. 5. 2011 ob 15:24, dobravec pravi:

se nanaša tud na tole; jaz imam v homologaciji za zadnjo gumo dimenzije 180 55 17 ali 190 50 17, če ta tvoja trditev drži mi bo 190 manj pobiral po sredini in lažje mi bo šla v nagib? a sm prov zastopu?

teoretično ti bi moglo mn pobirat ja, v praksi pa nevem če se kej pozna, tak da ti kr 190/55 gor rukn pa je, bo motor malenkost bl okretn.

Objavljeno (popravljeno)
  Ob 24. 5. 2011 ob 10:55, Spider™ pravi:

55 guma je višja, to pomeni da je bolj špičasta. Ima več oprijema v nagibu, manj pa na sredini, ko se voziš naravnost, kjer jo tudi bolj pobira. Taka je teorija, v praksi pa nevem, vozim skoz 55 :)

Višino je potrebno izračunati glede na širino gume -> Presek je razmerje med širino in višino pnevmatike v % - 195/65 R 15 (= 65% od 195mm)

Tak da 185/55/17 = 101,75 mm preseka

195/50/17 = 97,5 mm preseka

195/55/17 = 107,25 mm preseka

Tak da je to treba vedno v mislih met.

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 24. 5. 2011 ob 15:08, rosse20 pravi:

kakšne dimenzije?

120 spredaj, 190 zadaj

Objavljeno

Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo???

Objavljeno
  Ob 26. 5. 2011 ob 5:12, mamkabozja pravi:

Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo???

Gre zgolj za migracijo olj na površino

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 26. 5. 2011 ob 5:12, mamkabozja pravi:

Zakaj so nekatere pnevmatike na motorjih ob robu modro vijoličaste barve. Pregrete, vožnja po pisti, povozil sipo???

to majo sam ta pravi rejserji :D

ja, pista to naredi..včasih tudi cesta..pri slednjih je velika možnost da v črni kroniki kaj prebereš o tem..

  • Všeč mi je 5
Objavljeno

Hvala za odgovor.

Objavljeno

No pa da še jaz neki vpraša. In sicer sprednjo gumo imam v namenu, da zamenjam. Sej guma ima na robovih še profila ampak problem je sredina, kjer manjka še kakšen mm do konca. Ker se še nekako navajam sem se odolčil, da jo raje iz preventive zamenjam. No trenutno imam gor Dunlop qualifier rr d209rr. Sem sprva mislil kr isto gumo vzet pa sem se raje ob prebiranju teme odločil da vzamem kar GP racer. Sej kot sem bral se na cesti ob malo bolj igrivi vožnji super obnese, pa tudi marof, dva zdrži komot.

Zanima me kaj vi menite, bi bila mogoče kakšna druga guma bolj primerna? Videl sem da so še neke qualifer II ampak nimam pojma kaj je fora oz. razlika med navadnimi qualifercami. No če bi mi kdo znal priporočat kakšna bi bila še dobra guma, če ne bom pa kr to naročil.

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2011 ob 18:08, macak333 pravi:

No pa da še jaz neki vpraša. In sicer sprednjo gumo imam v namenu, da zamenjam. Sej guma ima na robovih še profila ampak problem je sredina, kjer manjka še kakšen mm do konca. Ker se še nekako navajam sem se odolčil, da jo raje iz preventive zamenjam. No trenutno imam gor Dunlop qualifier rr d209rr. Sem sprva mislil kr isto gumo vzet pa sem se raje ob prebiranju teme odločil da vzamem kar GP racer. Sej kot sem bral se na cesti ob malo bolj igrivi vožnji super obnese, pa tudi marof, dva zdrži komot.

Zanima me kaj vi menite, bi bila mogoče kakšna druga guma bolj primerna? Videl sem da so še neke qualifer II ampak nimam pojma kaj je fora oz. razlika med navadnimi qualifercami. No če bi mi kdo znal priporočat kakšna bi bila še dobra guma, če ne bom pa kr to naročil.

GP RACER, pika :D Sprednjo boš imel sigurno za celo sezono, zato ne šparat, kr tabolšo! :OK:

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2011 ob 19:15, kewo pravi:

GP RACER, pika :D Sprednjo boš imel sigurno za celo sezono, zato ne šparat, kr tabolšo! :OK:

:) :notworthy:

Objavljeno

Če misliš hodit tut kej na Marof obvezno GP Racer. Model 211 prednje se tam dobro obnesejo.

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2011 ob 19:48, Jure pravi:

Če misliš hodit tut kej na Marof obvezno GP Racer. Model 211 prednje se tam dobro obnesejo.

Kaj pa zadnja na marofu? Vem da z 209 so bli neki problemi, sm nevem s katero.

Objavljeno (popravljeno)

Če bi morda kdo hotel imeti 300 km vožene BT021 (190/50-17 in 120/70-17) -> PM me.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2011 ob 9:49, Spider™ pravi:

Kaj pa zadnja na marofu? Vem da z 209 so bli neki problemi, sm nevem s katero.

z vsemi gp racer so na marofu problemi..sploh če je cajt mal boljši..

  Ob 28. 5. 2011 ob 13:12, Igorr pravi:

Če bi morda kdo hotel imeti 300 km vožene BT021 (190/50-17 in 120/70-17) -> PM me.

za 1.maj 2012 bojo lih ta prave :D

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2011 ob 14:08, biker77 pravi:

z vsemi gp racer so na marofu problemi..sploh če je cajt mal boljši..

Res je, v 300kmjih po Marofu (nove gume) je imela prva še cufke, zadnja pa je bila slick na levi strani že pri malo čez 200 km.:headbang: :headbang:

Objavljeno

Meni pa 211 GP Racer na Marofu ful lepo delajo.. Ajde, nisem peljal ravni nekih hitrih časov, ampak pri vožnji od 1.15 do 1.16 je bilo zadnji (trdota medium) po enem dnevu Marofa komaj kej poznat.. Tudi prednja je lani zelo dobro delala, medtem ko mi je predhodnico 209 GP Racer predlani dobesedno raztrgalo v pol dneva..

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!