casper7 Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 seveda ti super športne gume veliko vdržijo, ker jo na cesti z dokaj normalno vožnjo sploh ne moreš ogreti. posledično pa tudi ne držijo tako dobro čez ovinek kot sport touring guma, ker se prej ogreje. če bi pa s slednjo šel na pisto bi jo pa uničil v parih krogih. tudi jaz se ne mislim prePIRat, dam rajši za PIR Važi, daš lahko za pivo na Rakitni, sprot ti bom pa še dokazu, da se da GPjko ogret v prvi furi Cheers :beer1: gsx750f in ImenitnaPriložnost 1 1
sesir Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 seveda ti super športne gume veliko vdržijo, ker jo na cesti z dokaj normalno vožnjo sploh ne moreš ogreti. posledično pa tudi ne držijo tako dobro čez ovinek kot sport touring guma, ker se prej ogreje. je rekal svizec in zavil čokolado suzuki, kuntakinte, Jure in 5 others 7 1
Jure Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 (popravljeno) Na pocenigume sem našel za svoj motor obe gumi qualifier 2 za dobrih 160€. Se jih pa malo bojim kupit, da niso stare, slabo skladiščene itd... Kaj je razlog da so toliko cenejše? kakšne so kej vaše izkušnje, tako s temi gumami kot z kupovanjem na tej strani Hvala za odgovore Kupil parkrat tam GP Racer, vedno frišne in take kot morajo bit. seveda ti super športne gume veliko vdržijo, ker jo na cesti z dokaj normalno vožnjo sploh ne moreš ogreti. posledično pa tudi ne držijo tako dobro čez ovinek kot sport touring guma, ker se prej ogreje. če bi pa s slednjo šel na pisto bi jo pa uničil v parih krogih. tudi jaz se ne mislim prePIRat, dam rajši za PIR No ja, to ne drži lih.. In to v dveh delih ne, 1. športne gume se na cesti da ogret. 2. kadar je superšportna guma neogreta se bolj obrablja in radira kot kadar je na svoji delovni temperaturi. Zato se uporabo grelcev na stezi poleg tega, da se prepreči preveliko število ciklov segrevanja in ohlajanja, priporoča tudi zato, da z gumami narediš kakšen km več, ker ti jih ne radira po nepotrebnem v krogih ogrevanja, ko prihajajo na svojo temperaturo. Vsaj za takšne gume, ki jih ti omenjaš (tako športne, da naj se jih na cesti ne bi dalo dovolj ogret), to zagotovo drži. Če se pa menimo o navadnih cestnih športnih gumah, jih ni pa na cesti noben problem ogret in držijo precej bolje od ST gum Pa tut za marsikatero track day gumo to drži. Ne obstaja ST pnevmatika, ki ti na cesti dovoli tak nagib in pospeševanje iz zavoja kot npr GP Racer 211. Kljub temu, da slednja dejansko najbrž ni ogreta na optimalno temperaturo. Popravljeno Junij 1, 2011. Popravil Jure hilton, sesir, ImenitnaPriložnost in 5 others 7 1
logarr Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Zdej ko smo glih pri temi SS pa ST pnevmatik, me zanima zakaj (naj bi) ST boljše držale v dežju kot pa SS? a ni vse v mehkobi profila? se SS ne zgrejejo dovolj? ImenitnaPriložnost 1
kewo Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Zdej ko smo glih pri temi SS pa ST pnevmatik, me zanima zakaj (naj bi) ST boljše držale v dežju kot pa SS? a ni vse v mehkobi profila? se SS ne zgrejejo dovolj? Pomisl recimo na moto gp, slick za po suhem, zakaj torej v dežju gumo gor ki ima tolk vrezanega profila, kot ror od kanalizacije? ImenitnaPriložnost 1
Jure Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 (popravljeno) ST gume imajo v dežju pred SS predvsem 2 prednosti 1. imajo precej več kanalov, kar je bolje za odvajanje vode in posledično manj šans za kakšen aquaplaning - SS so tle predvsem slabše v nagibih, ker ene dejansko kakšne tri cm od roba sploh nimajo nobenga profila in nima voda kam it 2. so iz drugačne zmesi, ki ima delavno temperaturo v nižjem območju in se na hladni, mokri cesti obnese bolje. Če primerjamo recimo z oreng športnimi gumami - Dunlop 211 GP, ki je sicer dirkalna guma, ampak vseeno homologirana za po cesti, je taka guma ko je čist hladna trda ko kamen, čeprav je potem ogreta pravi "čigumi". In dejansko zelo drsi že po suhem, dokler je čist hladna. Ni vsaka športna guma avtomatsko mehka pri vseh temperturah. Zdej pri cestnih športnih gumah te razlike niso tako drastične in hladne ne držijo tko slabo kot kakšne race gume, ampak so pa ST vseeno načeloma v prednosti. Popravljeno Junij 1, 2011. Popravil Jure TOMCAT, exe`FZS, malakai in 7 others 8 2
lukabogo Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 je rekal svizec in zavil čokolado ti pa si kekec. očitno ne smemo več komentirat, četudi nimamo vedno prav, da se ne bi nekdo norčeval... svobodnaptica01, Prix, TOMCAT in 6 others 5 4
c00L3r Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Imam eno vprašanje, ki je mogoče že bilo odgovorjeno, pa med 500+ strani ne najdem odgovora. Kupujem gume za mojo Yamaha XT 600. Kolikor vem ima ta motor zračnice, torej rabi TT (Tubed Tyre) gume. Vidim pa da imajo slovenski trgovci v ponudbi večinoma TL (Tube Less) gume za uporabo brez zračnic. Lahko kupim te TL gume in jih dam montirat z zračnicami? Ali so tukaj kakšne težave?
biker77 Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Imam eno vprašanje, ki je mogoče že bilo odgovorjeno, pa med 500+ strani ne najdem odgovora. Kupujem gume za mojo Yamaha XT 600. Kolikor vem ima ta motor zračnice, torej rabi TT (Tubed Tyre) gume. Vidim pa da imajo slovenski trgovci v ponudbi večinoma TL (Tube Less) gume za uporabo brez zračnic. Lahko kupim te TL gume in jih dam montirat z zračnicami? Ali so tukaj kakšne težave? ni težav..kupiš gumo kakršna že je, zračnica in gasa..
rsvmille Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Danes sprovane M3 po Črno kalskih ovinkih super se da po kolenih Bomo vidli kako naprej za enkrat čista 10-ka ImenitnaPriložnost 1
MilanAndonovski Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Mam pa še jaz zdaj eno vprašanje glede gum in dirkališča. A prakticirate nove gume + dirkališče ali se da tudi gume 15% pred koncem pa jih na dirkališču pokončat? ImenitnaPriložnost 1
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Mam pa še jaz zdaj eno vprašanje glede gum in dirkališča. A prakticirate nove gume + dirkališče ali se da tudi gume 15% pred koncem pa jih na dirkališču pokončat? Za trening so čist ok, za dirko pa ne, s tem, da imaš v glavi, da je treba malo bolj na izi. To je, če je govora o zadnji gumi, s prvo se jest ne grem hecat, je končni znesek popravila motorja dost večji kot nova prednja guma hilton, cvetkamarjetka, ImenitnaPriložnost in 1 other 3 1
MilanAndonovski Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Za trening so čist ok, za dirko pa ne, s tem, da imaš v glavi, da je treba malo bolj na izi. To je, če je govora o zadnji gumi, s prvo se jest ne grem hecat, je končni znesek popravila motorja dost večji kot nova prednja guma Fajn vedet...torej bolše nove gume gor...naret par krogov po pisti pa jih po cesti do kraja zvozit? Pač zanimam se, ker bi mogoče kdaj do kakega grobnika ali marofa skočil in sprobal prvič kak krog po dirkališču naredit. ImenitnaPriložnost in cvetkamarjetka 2
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Fajn vedet...torej bolše nove gume gor...naret par krogov po pisti pa jih po cesti do kraja zvozit? Pač zanimam se, ker bi mogoče kdaj do kakega grobnika ali marofa skočil in sprobal prvič kak krog po dirkališču naredit. Lej, veljajo podobna "pravila" kot za na cesto: ne rabiš novih, ampak glih na indikatorjih pa tud ni fajn pridt tja, glede na to, da guma bolj kot je obrabljena slabše drži, na pisti pa od nje zahtevaš dosti več oprijema kot npr. na cesti. Pa še po pisti boš robove pobrusil dosti hitreje (sploh Grobnik jo zna hitro zmanjkat), pa da se ne bi slučajno zgodilo, da bi vozil samo pol dneva, zato ker ti je zmanjkalo gume. hilton, cvetkamarjetka in ImenitnaPriložnost 2 1
MilanAndonovski Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Kak hitro pa grejo gume na dirkališču? Pač enkrat bi šel probat...načeloma imam raje touring vožnjo po vjugastih cestah s prelepimi razgledi ImenitnaPriložnost 1
kewo Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Kak hitro pa grejo gume na dirkališču? Pač enkrat bi šel probat...načeloma imam raje touring vožnjo po vjugastih cestah s prelepimi razgledi Tut mene mal to zanima, u kratkem bom šu na grobnik mam pa tko polovico profila še na KR108, bi mogoče še eno zadnjo s sabo uzev? Za sprednjo me pa ne skrbi, mislm da more zdržat
Samorai Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Kak hitro pa grejo gume na dirkališču? Pač enkrat bi šel probat...načeloma imam raje touring vožnjo po vjugastih cestah s prelepimi razgledi Ja odvisno od dirkališča. Pravijo da jih na grobniku najbolj pobira, tako da ti priporočam prej Novi Marof, Pannonio,... Ja na Grobniku jih lahko tudi v enem dnevu ponucaš(saj tako mi je kolega rekel) medtem ko jih imaš na ostalih dirkališčih za nekaj obiskov.
lmperator Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Mam pa še jaz zdaj eno vprašanje glede gum in dirkališča. A prakticirate nove gume + dirkališče ali se da tudi gume 15% pred koncem pa jih na dirkališču pokončat? Odkar vozim po pisti (2 leti, 15 obiskov piste), še nisem imel novih gum na motorju. Kupujem rabljene Dunlop D211 GP in obnesejo se odlično. Kak hitro pa grejo gume na dirkališču? Pač enkrat bi šel probat...načeloma imam raje touring vožnjo po vjugastih cestah s prelepimi razgledi Odvisno od tega kolk si hiter Na Grobniku jih lahko v enem dnevu uničiš, na Pannonii pa ne. Tudi na Marofu lahko levo stran popolnoma uničiš, če ne izbereš prave zmesi.
vuca77 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 če koga zanima prodam gume, info 041 330601 pirelli dragon supercorsa pro 190/55/17 sc2 dot 4107 cena 100 evrov guma je NOVA pirelli diablo superbike slick guma 190/55/17 sc2 dot 1308 cena 110 evrov guma je NOVA pirelli diablo superbike slick guma 120/70/17 sc1 dot 1308 cena 65 evrov guma je NOVA bridgstone battlax r04z slick guma 180/640/17 trdota YCX medium cena 85 evrov guma je NOVA zapakirano v modro vrečko, original Continental raceattack slick 190/55/17 trdota endurance in 120/70/17 trdota medium gume so RABLJENE po indikatorjih so recimo obrabljene 30% ( vožene 5 krogov na grobniku, ampak te gume niso dobre za grobnik!!!! za pannonijo so super ) cena 85 evrov KOMPLET !!! lp če koga zanima prodam gume, info 041 330601 pirelli dragon supercorsa pro 190/55/17 sc2 dot 4107 cena 100 evrov guma je NOVA pirelli diablo superbike slick guma 190/55/17 sc2 dot 1308 cena 110 evrov guma je NOVA pirelli diablo superbike slick guma 120/70/17 sc1 dot 1308 cena 65 evrov guma je NOVA bridgstone battlax r04z slick guma 180/640/17 trdota YCX medium cena 85 evrov guma je NOVA zapakirano v modro vrečko, original Continental raceattack slick 190/55/17 trdota endurance in 120/70/17 trdota medium gume so RABLJENE po indikatorjih so recimo obrabljene 30% ( vožene 5 krogov na grobniku, ampak te gume niso dobre za grobnik!!!! za pannonijo so super ) cena 85 evrov KOMPLET !!! lp aja prodam , ker nimam več motorja, in tako mi samo stojijo doma. lp
norc 16 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 (popravljeno) Zdravo že en lepi čas nisem nabavljal gum in sem že malo iz dandanašnjih trendov. Imam yamaho xj6 z pnevmatikami 120/70/17 in 160/60/17 gledam za pnevmatikami gp racer. In nevem katero trdota bi bila primerna S ali M. Pnevmatika bo uporabljena za cestno uporabo in morda za kaki obisk marofa. Gledal sem tudi pri Širovniku kjer ima trenutno na akciji ntec model. Zdaj pa nevem ali naj uzamem navadno ali ntec in katero trdoto. Ter seveda če bom sploh to pnevmatiko uspel zagreti na delavno temperaturo. Popravljeno Junij 6, 2011. Popravil norc 16
Jure Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Med "navadno" in Ntec GP Racer v bistvu sploh ne moreš izbirat, ker so vse tanove GP Racerke (model 211) Ntec. Navadna je samo tastara, GP Racer 209. Gume so drugač obe zelo dobri, trdota M se po cesti preizkušeno dobro obnese, predvsem pa obe, tastara 209, kot tanova 211 super držita in se relativno hitro ogrejeta tudi pri normalni vožnji. Jaz ne vidim razloga zakaj ne bi vzel tanovih GP Racer 211 Ntec, rezen v primeru, da ti za tastaro ponudi ugodno ceno. Potem komot vzameš tastaro, ker ni nič bistveno slabša
norc 16 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Med "navadno" in Ntec GP Racer v bistvu sploh ne moreš izbirat, ker so vse tanove GP Racerke (model 211) Ntec. Navadna je samo tastara, GP Racer 209. Gume so drugač obe zelo dobri, trdota M se po cesti preizkušeno dobro obnese, predvsem pa obe, tastara 209, kot tanova 211 super držita in se relativno hitro ogrejeta tudi pri normalni vožnji. Jaz ne vidim razloga zakaj ne bi vzel tanovih GP Racer 211 Ntec, rezen v primeru, da ti za tastaro ponudi ugodno ceno. Potem komot vzameš tastaro, ker ni nič bistveno slabša Zanima me še če lahko kdo kje zrihta komplet pod 250€.
shark90 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdravljeni. Zanima me kar nekaj glede gum. Trenutno imam spredaj dunlop qualifier zadaj pa sportsmart. Prej sem imel tudi zadaj qualifier vendar se mi je zdelo da daje premalo naklona. Zdaj pa me zanima kako je guma gp racer d211 za cestno uporabo? trenutno moram menjati sprednjo, kasneje pa še zadnjo. zato me zanima če je dobro dati spredaj d211 in kasneje tudi zadaj, ali je boljše da ostanem na sportsmart? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se